Двама шофьори загинаха при челен удар между ТИР-ове

Два ТИР-а се сблъскаха челно на пътя Русе-Бяла снощи. Двамата шофьори са загинали на място. Движението в района бе затруднено часове наред, а тази сутрин отсечката беше напълно затворена за 4 часа, за да бъде разчистена.

Обратно в новината

Коментари - Двама шофьори загинаха при челен удар между ТИР-ове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хей българохейтър. твоят Митхад и Портата са ги построили с военна цел и отбрана ,за вилаета си срещу българите и дядо Иван. И то са ги строили българските роби през 19в. със пари от британците и французите за отбрана на болният човек на Европа т.е. анахроничната османска империя.

що не си еб...ш маика ти проста

Модератори, на една от снимките в горния ляв ъгъл ясно се вижда трупът на шофьора. Бъдете хора и я свалете.

не е ли между разклона за Борово и Волово?

Точно преди Русе!

Наистина остава САМО заяждане - ГОЛИЧКО едно такова! Хайде сега да отворим една карта на ЖП мрежата в РБ (чичко Гугъл ще Ви помогне), пък после с "изненада" да установим, колко ресурс има в железопътния транспорт, къде са крайните точки и т.н. детали, пък после вече няма да се "заяждаме", а ще почнем и с ФАКТИ да си говорим! Колкото до камионите - цели на влака, водачите в едно спално вгонче и те в композицията - вероятно може, щом полуремаркета други такива съм виждал да превозват, се и на влак ще стане! Ако пък настоявате - НИЩО няма да се променя, ей така ще си караме, както съм започнал първо - като циврещи п...ки! Явно на някои така им харесва!

Тира може да се качи само там дето линията не е електрифицирана или няма тунели. Иначе спор няма че е по - добре.

Намират се будни хора с правилно мислене, знаещи за предимствата на жп транспорта. Също така и осъзнаващи трудностите на подобно предизвикателство- изграждането на модерна и бърза жп инфраструктура. Но повечето са прости и от въртене на гуми с газ-спирачка-газ мозъчетата не могат да усвоят. А когато сме прости, смъртността е висока. Типично за една посткомунистическа клоака, в която на всеки 10-ти километър едно необуздано говедо може да ти прекъсне живота-:)

Ако продължават да си купуват шофьорски книжки и да се правят на тарикати винаги ще има катастрофи

Това е нормално където се движат турски, румънски и (не - български) тирове! ЗАЩОТО БГ полицията не може да ги спира ! При Самоводене карах вечерта след 2 турски тира, които се изпреварваха в завоя точно под ЖП моста на изхода към Търново! Не знам ако имаше кола отсреща какво би станало - точно под моста - на мен ми се изправиха косите! В селото имаше патрулка и аз като добросъвестен гражданин на РъБъ, спрях и им казах. "Полицаите" най-спокойно ми казаха, че не могат да спират чужди тирове, защото има окръжно с което им се забранява да правят това! Така че, да благодарим на Цв.Цв. и да не се чудим защо измираме по пътищата ! Благодарим и на всички търтеи и крадци в парламента!

Макс,на млади години тъстът ми бивш строителен техник е участвал в ремонта на пътя преди моста на К.Фичето.Една вечер се почерпили по-здраво и шефът им наредил да подредят на моста всичката техника която се хване по дължината му....валяци,асфалтополагащи машни....всичко тежко.Имало е бас дали сводовете ще издържат.На другия ден го уволнили и после съдили.Глупаците не знаели че един добре запънат свод колкото по-вече го товариш толкова по-здрав става.

Теоретично е така, но поддават основите на свода. Грубо казано опорните колони тръгват на страни. Затова обърни внимание как стремежа е да се запънат колоните в склонове или с големи стени зад тях. Също има вибрации, натоварването може да не е симетрично и конструкцията да тръгне да се посуква. Затова подобно изпълнение е дърпане на дявола за опашката.

Ако не дърпаме дявола за опашката няма прогрес бе Алекс.Виж как са построени много язовирни стени...обратна дъга което си е като свод.Всеки трябва да мисли като проектира.30 г.се занимавах с пещи,колко свода съм съборил и колко построил.....

мир на праха им!

Да се качат тировете на влака- Да! Ама има проблем. И то голям! Жп транспортът изисква знания, умения, инвестиции, бавна възвращаемост.. Няма лапачка. На гуми е по-лесно. Таман за Дуганьовата сган-:)

Абе от толко рано ракията не ти ли пречи, пък и за организация на движението философстваш ?

Понеже сме едни ЯКИ ПУ...КИ тук в БГ всеки тъпунгер дошъл от май...та си ни ГАЗИ колкото му е кеф, а ние само си мучим насреща с насрани гъ...ве!!! По въпроса за пътищата нещата са от прости, по прости: 1. За да няма пребити хора от ТИР-ове, колони и тежки пътувания поради хиляди камиони по жалката ни инфраструктура, следва ВСИЧКИ ТРАНЗИТИ да се НАТОВАРЯТ на влакове - от влизане до излизане от страната!!! ЖП мрежата обезпечава достатъчно подобно начинание, а всякакви инвестиции по нейното развитие ще са неизмеримо ПО-МАЛКИ от ежедневни ремонти по пътища, СМАЗАНИ от камиони по 20-22, че и нагоре тона, отделно така ще живнат и "Товарни превози" на БДЖ! 2. Ако все пак някой чужденец настоява да кара ТИР по Републиканската пътна мрежа, следва да си плати едни примерно 1 000 евро за транзитна винетка - но не за година, или за ден (защото ще кара като луд из България) а ЗА КУРС (вход/изход в страната) - така ще има за нови пътища (доколкто ми е направило впечатление по Европа всички ЧУЖДЕНЦИ си цакак ЯКО на гишетата и не им се продават местни "бонусни" винетки, а тук на всеки цървул му даваме стикер за 400-500 за ГОДИНА, да ни гази, колкото му душа сака, и после само да звънне до посолството и ние си сваляме гащите автоматично!!!

Подкрепям напълно това предложение за жп транспортиране на ТИР-овете!!! Почти всеки уикенд пътувам по този път и знам колко натоварен е трафика там!

Лудия, причината е високата скорост на ПРОСТОТИЯТА а не Лудото на макс оправдание за лошия път!!!

Леле, вече като видя ТИР и ми се ще да се телепортирам на секундата. Трябва да има отделен път само за тези самоубийци.

Не бъдете толкова прости, че да търсите вина в пътя. Той не е физическо лице, със съзнание и морална отговорност. Той е просто сбор от инертни материали. Хората имат отговорността да се съобразяват с пътните условия. След като не са способни да го правят значи са говеда. Подобно на магарето и кравата, които не знаят, че тирът и влакът са ОПАСНИ, и сами се нахакват в тях. Вие говеда ли сте, или хора? Знаете ли да отсявате ситуациите, според усложнението и потенциалната им опасност? Или сте първосигнални обвинители на вълнообразния път Русе-Бяла? В контакта бъркате ли? Токът лош ли е?

Умния, по пози път ако погледнеш статистиката ще видиш, че по вечето загинали са чужденци, в това число и от западна Европа, иначе на калдъръма нищо му няма.

На практика обаче в по определени пътища или участъци от пътища стават повече инциденти. Иначе все същия сбор от инертни материали.

Това действително е ПЪТЯТ- УБИЕЦ РУСЕ- БЯЛА. Но в България хората кучета ги яли.

Две говеда от две посткомунистически клоаки се срещнали непредвидено. А благодарение на тази професионална среща, може би други ще продължат да живеят. И може би не са от отбора на говедата. Може би са несретници принудени от съдбата да живеят сред говедата и да ги търпят. Възможно и това да е-:)

Явно ЕС не дава пари за северна България, това е очебийно,дори и за тунел под Шипка тана че няма от къде да се краде от изпълнителите. За ЕС и запада е важно и приоритет юго-изтока- връзката с Турция и близкият изток по стратегически и геополитически причини. Турските тирове какво майната си търсят по пътя за Русе, да ги насочват към новият Дунав мост или през Сърбия директно за средна и западна Европа!

Този път е един от най-лесните които могат да бъдат превърнати в магистрала или поне разширени тъй като трасето му е такова че и в момента не минава през толкова населени места особено отсечката Тръстеник-Русе. Но приоритет винаги е била инфраструктурата на южна България...

Не е от най-лесните! Виж ландшафта! Равнина, равнина, ама бая баири има - от Обретеник до Бяла си е гадно! То и там е опасния участък от пътя, заедно с отсечката от Русе до Моисеевия баир!

Явно този път не е приоритетен, за разлика от магистрала до морето, макар, че към Дунав мост очевАдно трафика е много натоварен.

Статистиката показва, че за денонощие между Русе - В. Търново и обратно, минават около 2000 - 3000 тежко товарни автомобила /тирове/.

Минават и плащат такси мост и винетки. А моста и пътя все същите от десетилетия.

Даже да вземем по-малката цифра, ами получават се колосални суми само от винетки. Значи пари има. Само трябва да се работи по въпроса.

По протежението на АМ "Тракия" са София - Пазарджик - Пловдив - Ст. Загора - Ямбол - Бургас. Както и да го погледнеш, трафика е доста по-сериозен!

От Русия на север към Турция ( и обратно ) минава много сериозен трафик. Ако има магистрала трафика ще се увеличи поне двойно ( за товарните МПС говорим ). Но този път не е приоритетен за ЕС, а за нас - България. Затова строим приоритетните пътища за ЕС - магистралата от Сф до Бургас и от Сф до Гърция.

Така е, но там е магистрала - с еднопосочно движение с две ленти за изпреварване в едната посока, а тук става дума за вдупосочен път с една лента в едната посока - НЯМА място за сравнение!

Целия трафик от Мала Азия към източна Европа е по това шосе, целогодишно движението е тотално претоварено ( изнервено) ако има път който може да се самоизплати то това е този. А през зимата магистралата на бойко може да се използува за летище за да има някаква полза от нея.

Така ще е докато не се построи магистрала север-юг. Ама за бат'Бойко беше по-важно да ходи бързо до морето а Росенчо до Гърция та затова сега ще се трепят на тесните пътища.

Трябва да се направят по-високи глоби за бързото каране на тировете -наистина е нещо ужасно като тръгваме на път,често пътуваме на този път и със свито сърце съм докато се приберем,не може така ,ОГРАНИЧЕТЕ СКОРОСТА ДО МИНИМУМ-и дано има поне малък РЕЗУЛТАТ,И ГЛОБИ НЕ МОЖЕ В НАШАТА ДЪРЖАВА САМО С ВРЪЗКИ ДА СА ДОСТА ХОРА И ДА УБИВАТ И ДА НЕ ЛЕЖАТ В ЗАТВОР,ДА НЕ СПАЗВАТ ЗАКОНА ТОЙ Е ЗА ВСИЧКИ.

Ани, ако има нормални пътища, скоростта не е проблем! Винаги много съм се дразнил, че предприетите от компетентните органи действия след ПТП е да сложат пътни знаци ограничаващи скоростта или мигащи простотии, както стана и при Бяла! На кръговото до моста въобще не му е мястото там!

ketnika@

То там катастрофи стават почти всеки ден :( Винаги с много страх съм го минавала този участък

Трябва да спретнем една блокада на пътя за да се чуе, че има проблем!

ПЪТЯТ- УБИЕЦ РУСЕ- БЯЛА.СТРАШНО Е ДА ШОФИРАШ МЕЖДУ ТИРОВЕТЕ ПО ТОЗИ ТЕСЕН, НИСКОКАЧЕСТВЕНО АСФАЛТИРАН И НАЙ- НАТОВАРЕН В БЪЛГАРИЯ ЕЖЕДНЕВНО ПЪТ!

Не Русе -Бяла, а Русе - В. Търново, след Бяла пътя да не е по-добър? Ами Е79 - Симитли - Кулата, ами Луковит - Ябланица - до началото на Хемус?

Не Русе - Велико Търново, а Русе - Свиленград е пътя. Да не си мислите че след В.Търново е мн.добре? И никакви пътища няма да оправят нещата, трябва да не се толерира тежкотоварният автомобилен транспорт. За такива цели си има ЖП. Никакви ТИР-ове транзит по нито един БГ път! Всичко трябва да се качи на ЖП-платформи. Но за това трябват целенасочени усилия от министри и др. управляващи поне 6 месеца... А те горките били обхванати от всеобща лудост????

Наистина си е доста страшничко да се движиш между тирове в колони. Повечето карат доста рисково.

Минах сутринта оттам - ужас. Да се оправи пътя е въпрос на желание. Само за няколко месеца беше направен трилентов път по посока Русе -Варна. Сега се пътува много по-добре по това направление. И пак казвам - всичко в тази държава е въпрос на желание. Но май и то е емигрирало!

Това с трилентовия път беше простотия! Да, пътува се по-добре, ама тоя път ще остане така завинаги! Ако ще правят нещо (в което се съмнявам) да го правят както трябва - четирилентов път!

Абсолютно съм съгласен! Лошо е , че пак трябва да сме доволни от това , че " е по-добре от преди"

Точно в трилентовите участъци стават челните удари, особено по наклони когато спускащите се ползват само една лента и някой идиот реши да изпревари в нарушение.

Все пак, пътя е по-широк и при екстремна ситуация има къде да се бяга!

Приятел (приятелко), докато има .."някой идиот решил да изпревари в нарушение..." и 5 ленти да има, все тая.Проблемът е, как да се намалят идиотите! Хората трябва да осъзнаят, че автомобилът се управлява с такава скорост, каквато позволяват умението на водача, атмосферните условия, състоянието на пътя и на колата. Лош , тесен, хлъзгав път, много завои, слаба видимост - караш бавно и внимателно.Кофти, ама това е.

и десет лентов пат да направят - като има неандерталци които не спазват знаци и не ъважават другите участници в движението - катастрофи ще има винаги.

Айде да бъдем честни. При един четирилентов път без обща лента за насрещно движещи се вероятността за челен удар е по малка. Разбира се не отричам че може да се намери идот и при тези условия да се нацепи. Но вероятността е по малка.

Ние асфалт не ядем!

Ядете, ядете! Като гласувате за Станишката и неговата шайка брутални бандити, които си прибират парите за пътища, на практика ядете яко и асфалт, и чакъл, и мантинели!

Абе, абдал герберски, по отношение на пътищата при Станишев са построени повече, отколкото при Б.Б. А за рехабилитираните да не говорим.

През този мандат ще се рупат релси.

За 3,5 години един проект неможа да сътвори нито тиквата нито прехваленото мин. на благоустройството. На готовите проекти до морето обаче се вкючиха и опищяха орталъка колко са велики. За Русе обаче - няма. Защо няма?

Къв ви е проблема бе????? Трийте, Трийте!

Проблемът на дир-а е, че цензурата вече не се ебава от съфорумците. Под един или друг вид цензурата бива "пробивана" ЛОГИЧЕСКИ. 1. Чрез "Синдрома на 100-те маймуни". Информацията, дори да е "изтрита", вече се намира в социумното енергийно поле и се предава интуитивно. 2. Чрез "Ефектът на доминото" и "Методът на китайската капка" се ерозират формите на цензура и вместо ЦЕНЗУРАТА ДА ПРИКРИВА ИСТИНАТА, тя я ПОТВЪРЖДАВА и ПРЕМАХВА СЪМНЕНИЯТА У ПИШЕЩИТЕ.

Ами така ще се избиват хората нали тези управляващи упрекваха Бойко Борисов,че строи магистрали.Без пътища една държава е нищо.

пътища след като в нея не остават хора да живеят? На пущинак пътища не му трябват ,а пътеки.

Това е международен коридор! Редно е да е в прилично състояние! А това, че за нас, нещастниците останали да мижетуркват в тая държавица на никой не му дреме е друга тема!

Еми къде дрема бат ти Бойко, след като имаше възможност и проект да направи и да иска финансиране,ь? Къде дрема? То е по-лесно на готовите проекти да се включи и да отвори голямата уста после.

И откога пътят е виновен за катастрофите, причинени от шофьори-убийци?

Шофьорите убийци предпочитат лошите пътища.

Ако си минавал по този път ще разбереш!

Мини за малко в многозадачен режим и осъзнай, че може да има повече от един виновен.

в евразията на путин първи са беларус, фанатици убийци нагли, целия свят е тяхен

не обвинявайте шофьорите на беларус. ако отидеш там ще видиш какви магистрали имат

Това е път-убиец, тесен, натоварен и много опасен! Тировете карат неразумно и, ние шофьорите на леки автомобили караме в непрекъснат страх, особенно от Русе до разклона за София при Бяла. Нужен е минимум четирилентов път. Колко русенци бяха избити от тирове, никой не е осъден. Лека им пръст!

Любопитно е къде е по натоварено движението по магистралата София Бургас или по пътищата до двата моста на Дунав? Дали се прави такава статистика преди да се инвестира в магистрали?

От Русе съм и пътувам доста често по този път, но разбира се, че приоритетна е отсечката от София до Бургас! Друг е въпроса, че не се прави нищо за да се подобри отсечката Русе - Бяла!

Я дай обосновка защо "пътя към морето" трябва да е приоритетен

Вижте статистиката на катастрофите и ще разберете къде е по-натоварено и по-опасно,вместо да задавате тъпи въпроси!

Със смърт ли се прави статистика за натовареност в абсурдистан? Малко ли транспортни инженери завършват? Като липсват инвестиции, ще се мре.

Голям шанс е, че катастрофата е станала през ноща. Като гледам тези два големи камиона как са се размазали и се радвам, че виновника не е ударил лека кола с Българско семейство вътре, което със сигурност нямаше да остане живо.

Той, изпреварващия, на това се е надявал, че това което е отсреща не може да му се опре, ама ядец, пак ТИР ...

изтеглил е късата клечка. за съжаление е отнесъл в гробищата още един човек.

Тоя път остана най-опасния в България! Не е ремонтиран основно от 20 години! Всички правителства обещават, че е осигурено финансиране за изграждане на четирилентов път и е въпрос на време да се направи, ама... Предлагам да се проведе референдум в Русе и да минаваме административно към префектура Джурджу!

Така е парите отиват за магистралки около София. Мутрите да се състезават. Дори си промениха закона да карат с 140.

Проблема Русе да мине административно към Гюргево е ,че ще увлече със себе си всичко живо на 100км наоколо . На никой вече в нашия район не му се живее в софийската ни сатрапия защото ни превърнаха в бантустан .

Да си строят там потоци, АЕЦ-и и каквото могат да откраднат. А на този път хората гинат като мравки.

Докога този изключително натоварен трафик ще бъде принуден да се движи по този тесен междуселски път и няма ли някой да поеме отговорност?