„Ер Франс” даде висока оценка на тримата пилоти от полет AF447
Службата за разследване и анализ, която разследва причините за катастрофата на "Еърбъс А330" при полет AF447 Рио де Жанейро-Париж, обяви информацията, която се съдържа в наскоро намерените черни кутии на самолета.
Обратно в новинатаКоментари - „Ер Франс” даде висока оценка на тримата пилоти от полет AF447 | Днес.dir.bg
Коментари
От цялата статия така и не се разбра,за какво или по-точно с какво пилотите са заслужили похвалата на AF.Още през 2009г.след катастрофата разследващите установиха,че вероятна причина е обледенение на ПВД/датчика за въздушното налягане или т.н.тръба на Пито/които на някои модели А-330 нямат отопление.Затова и проведоха модернизация на съществуващият парк,която им излезе на французите доста пари.По-важното е друго.Този екипаж е разполагал преди полета с МТО информация и карти на МТО обстановката за целият маршрут на полета.Как са се подготвили за този полет и защо само 4 часа след излитането/при положение,че маршрута им минава през зона с турбуленция,гръмотевична деятелност и обледенение/капитанът си е легнал?Тези хора не са ли минавали на тренажор са отработване на ОСП/особени случаи в полет/и не знаят ли,че при навлизане в зона с умерена турбуленция автопилота трябва да се изключи и да се мине на ръчно управление?Все въпроси,които за един пилот дори и с много по-малко часове от мл.пилот са елементарни,но информацията е за масовия потребител-не за хора в тоя бранш...
Браво на Дира, браво....изтрихте линка който постнах към страницата на ВЕА, ама си дописахте новината с информацията оттам....
Разрешават му да подремнат час- два, но да вземе и приспивателно и да не могат да го извадят от спалнята, много ми се струва ??
Еър Франс е една от най-големите и престижни авиокомпании в света!Щом това се е случило,значи е направено всичко възможно ,за да не стане!Въпреки напредналата техника в летателните средства все още подобни нещастия са възможни!
Странно, но по новините на ББС показаха че е пилотска грешка. Специалист обясни, че самолета е попаднал в турболентна зона и е станал нестабилен. Пилота в този случай е трябвало просто да държи самолета хоризинтално, но той вдига носа и започва издигане въпреки, че алармените сигнализации започват да му показват, че е грешка. Лично мое предположение е че пилота е искал да се изкачи в по-горни слоеве, с по-малка турболентност. Мир на праха на загиналите
Аман от разбирачи. Нито един няма и половината летателен стаж на младшия пилот ама коментира.
Прав сте. Поне като пътници да имаха половината му стаж, доста въпроси нямаше да бъдат така глупаво зададени...
Четете руските сайтове! Там ако се поразровиш има доста по-достоверна информация от т.н. "свободни медии". Там веднага след катастрофата излезе версията, че бурята е издигнала на височината на самолета облак океанска вода и в следствие на низките температури на тази височина, самолета се е обледенил, при което става неуправлем!!! Никакви грешни датчици и други глупости! А системата за разледяване, за икономия на средства, не е направена да е ефективна при толкова низки температури! Ама това никога няма да го кажат, защото може да се случи винаги при презокеански полет!!!
грешката ефакт каквато е да е та скарбим за хората............... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
информация от източника, по-подробна и не пречупена през журналистическото перо - link
Човешка грешка е причината за катастрофата. Ер Франс никога няма да признаят своята вина макар, че те са виновни за тази трагедия.
Всичко е заради икономии.Ако авиокомпаниите започнат да поддържат по голям летателен и технически персонал за поддръжка както на земята ,така и в летателните апарати няма да коментираме такива събития.
Ми брато, ти си избираш дали да пътуваш на нискобюджетни полети. Не е като някой да ти опре патлака в главата и да ти каже да се казваш на нискотарифен самолет.
ЕърФранс хич не е нискобюджетна компания. Напротив, твърди се дори, че самолетите на нискобюджетните компании са по-сигурни - нови са. Докато старите мастодонти те возят скъпо на стари самолети.
Инциденти ще има ВИНАГИ независимо колко хора са наети колко внимателно работят и т.н. Нещата се чупят независимо какво/колко правят хората . Учудващо е че са толкова малко.
На дълги полети е нормално да се сменят пилотите. Има един епизод на "Разследване на самолетни катастрофи" , където китайски пилот не е почивал и заради разсеяност замалко не разбива самолета.
Тази информация нещо не ми се връзва с онази от преди две години. Те или забравят , какво пишат или не дават верни данни. Спамням си, че тогава пикаха, колко настойчиво търсят черните кутии, защото ако не ги открият навреме след броени месеци- 2-3 - информацията сама се унищожавала. Тогава откъде си изсмукаха тия записи сега? И между другото не е кой знае, колко тази информация. Единият пилот парвил еди какво си, другият не знам какво си, а защо се е стигнало до там след като преди всеки полет се прави щателна проверка на летателното средство. Особено за такъв дълъг полет . Работата е от ясна по-ясна- жертваха случайни хора и окото им не мигна. А пилотите нека си ги хвалят и те отдавна са напълнили търбуха на някоя океанска разбойничка т.е. акула. А сега им предлагам да направят филм, така ще ни стане по-ясно, какво точно се е случило- ха-ха-ха!
Информацията никога не се саморазрушава! След 2-3 месеца (примерно) престава излъчването на радио-маяка на кутията, което прави намирането и на океанското дъно изключително трудно.
Виновна е стюардесата, с която е спял главния пилот
Хубаво е, да се чете, освен да се пише.За много от катастрофите се установяват причините по - късно, след анализи, изследвания и прочее. Най често става дума за някаква повреда или низ от повреди, съчетани с други фактори, които водят до катастрофата. Често пъти причините са технически, по рядко са човешки грешки.
Страхотно, капитанът спи, вторият пилот хукнал да го буди, а управлението оставено на най-неопитния...
Не знам защо това те учудва. През повечето време самолетите са на автопилот, особено на дългите презокеански полети. Просто трябва да има кой да го наглежда...
"Най-неопитният" пилот на презокеански полет не е някой със СПТУ...със сигурност има необходимата квалификация и обучение да се справи в подобна ситуация. От няколкото "Air Crash Investigations" които съм гледал, без да съм наясно в материята, съм си направил извод, че пилотите разчитат 99% на това, което уредите им показват и отчитат. При скорост 900км/ч през нощта няма как да знаеш самолета накъде върви само ако гледаш през прозореца.
Е гоолееем си ! Ако ставаше тази работа с гледане тогава кучето щеше да е най-добрият касапин ! При скорост 900 км/ч ! Първо скоростта не се измерва в "КМ/Ч" , а в една друга мерна единица ! Ясно е че всичко вече са технологии но и без екипаж не става ! А статистиката е безмилостна : човешкият фактор е най-слабото звено в авиацията !
Според мен най - голяма е заслугата на заспалия пилот. Така че когато оценяват действията на пилотите, неговите трябва да се оценят по достойнство :((
нищо не става ясно от статията ,нищо съществено не научихме за катастрофата освен онова ,което знаехме
Страхотно - напълно по френски - младшият пилот вдигнал носа, когато трябвало да го насочи надолу, старшият не го поправил, а тръгнал да буди капитана, който изобщо спял по това време ... Но иначе и тримата са направо връх, и Франция им дава висока оценка, нищо, че утрепаха над триста души, кво от туй, галският петел е най-кресливият, а загиналите не са имали късмет в този ден - оказали се на грешно място в грешен час! ... и да живей Мариана!
В Армагедон има една много култова реплика, точно когато американката и руснака се караха за совалката..."Американски, руски...всички части се правят в Тайван..."
Тримата пилоти 2 минути не са коригирали АОА ъгъла и не са подали мощност на двигатеите докато са губели 10,000 фута в минута...
Бравос на Ер Франс. Висока оценка за пилотите, които хей така изтрепаха няколко стотин души. Наглост и пак наглост. Остава и по някои и медал посмъртно да се раздадат.
В почти всички такива мистериозни случаи, ако истината някога се огласи, се оказва, че има намесени военни, военни учения или открити провокации и/или успешни или неуспешни военни опити и експерименти.
Какво му е мистериозното на случая ... самолетът е бил на автопилот след излитането (напълно нормално)... капитанът е почивал което също е нормално при такъв дълъг полет ... поради дефектни елементи автопилотът е действал дрешно докато положението не е станало критично и той се е изключил ... пилотът наблюдаващ полета и автопилота също е бил заблуден от грешните показания ... пилотът се е опитал да направи нужното , но вече е било твърде късно ... къде видя мистерия ?!?!?