Самолетната катастрофа в Русия заради човешка грешка

Човешка грешка може да е виновна за катастрофата на руския самолет, при която загинаха 71 човека.

Обратно в новината

Коментари - Самолетната катастрофа в Русия заради човешка грешка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сега пилотите в иновни...на втория ден. Ало ако самолетът се е ударил цял в земята, както има поне 15 т керосин, знаете ли какув черен кратер щеше да се получи? Някой да е видял този кратер...не е, щото самолетът се е разпаднал във въздуха

от пияну уроди какво да очкаваш ватници вмирисани ахахахаха подчовеците з апореден път доказаха че са тор за демократичните общества рано или късно ядрените им ракети ше ръждясат и ние ше се разправим с тях до псоледното кумуне

ръцете ми пречат-от този кръжок са и много пият

Замръзнали тръби на Пито. Не е първия случай, но не са пилотите виновни, лапачите с първо име изпълнителен на компанията. Ако не ги е срам да кажат колко е навъртял самолета, как и колко са го поддържали.

Когато пилотите са загинали, те са виновни. Когато поне един е останал жив, виновни са механиците.

71 пътника, 200 фрагмента от тела. Някой е кихнал здраво в салона. https://www.svoboda.org/a/29033604.html

Пълни глупости!Нищо подобно и на flightradar24 се видя , че самолетът си лети съвсемнормално до момента в който просто изчезна от радара. Руски простотии запореден път!

и кой казва това ? Един въшкар тъп от най-бедната държава

Да, въшкар , но какво от това като очевидно за пореден път правителството им нагло лъже за поредната самолетна катастофа...

Мислех, че си в самолета, пфу... язък!!!

ЧОВЕШКИ ГРЕШКИ ПРИ КОНСТРУИРАНЕ, ПРОИЗВОДСТВО И ПИЛОТИРАНЕ НА РУСКИ БАРАКИ.

ПЪЛЕН с ГОРИВО се ударил в земята и се пръснал на 300 квадратни КИЛОМЕТРА. Да бе. Да.

тази е летяла поне десетина години.

Тия ни взимат за пълни дебили! Поредната мистерия около авиокатастрофа в Русия!Има нещо гнило..А помните ли катастрофата с Ту-154 когато загина военния оркестър ?Отново мистерия!!

По голяма мистерия от България няма ! Прислужникът на бай Тошо седна на стола му с одобрението на простия народ и циганите. По-голяма мистерия от турско-циганска предателска България няма.

По същото време, трагично загина генерал от ГРУ отговарящ за връзките с Роснефт. А след като 4500!!! човека търсиха останките на самолета на миля от брега и изпразниха карго отсека на самолета, вече никой не се сеща за този самолет и жертвите му.

Разбираш и от самолети и от правителства?! По големи лъжци от западните хайдуци няма

Бай Тошо бе свален от КГБ с дворцов преврат. Ако си мислите, че нещо се е променило през 1989 година, сте в голямо заблуждение.

Още вчера написах, че трябва да се следва пътя на водката. Изпили са всичко и не е имало с какво да подгреят самолета.

Как бе ? ИК през 1997 г. подписа на МВФ 75% ликвидиране държавата на бай Тошо и 25% приватизация. Виденв отказа и боклуци като теб го свалиха и сложиха видния мангалски хайдук

Генерала се казва Олег Еровинкин.

300 000 квадратни метра не са 300 квадратни километра, а само 0,3 квадратни километра.

Нещо,което може автоматично да се включва ,да го включваш ръчно когато е студено си е пълна конструкторска простотия! Е разбира се,че пилотите са виновни дето не са включили отоплението на инструментите!

и кой е допуснал подобен барутник да лети?

Кога сме разбрали истината за каквото и да е в Русия? Каквото каже шефа това казват и медиите и това е. Руски простотии...

Расследовательская группа Conflict Intelligence Team (CIT) узнала имена россиян, погибших в Сирии 7 февраля при авиаударе международной антитеррористической коалиции под командованием США. Об этом CIT сообщила на своей странице в фейсбуке. Погибшие Алексей Ладыгин из Рязани, Владимир Логинов из Хабаровска, а также Станислав Матвеев и Игорь Косотуров из города Асбеста Свердловской области, по данным CIT, служили в российской незарегистрированной частной военной компании Вагнера. Общее число россиян, погибших при авиаударе 7 февраля, неизвестно. Глава CIT Руслан Левиев сообщил Новой газете, что имена погибших удалось установить с помощью мониторинга соцсетей по ключевым фразам. Левиев вместе с коллегами обращали внимание на те публикации, где есть имена конкретных людей. На данный момент, по словам главы CIT, им удалось найти пять человек. Сейчас имена будут все больше и больше появляться. Обычно, когда погибают люди в Сирии, родственники узнают об этом через несколько недель. В данном случае прошло всего лишь пять дней. Через 23 недели, я думаю, мы

Държавата я ликвидира и я разграбва Москва. Затова свали и Тодор Живков.

европедалски тъпи мисли

Пич България е 100пъти по готина от твоята русия. Вече стотици хиляди руснаци се довлекаха за съжаление у нас ...казано с други думи емигрираха. Кой емигрира в русия бре, освен ескимоси и арменци?

Затова и никой не смее да каже кой обра КТБ.

ЗАЩО ЕКСПЕРТЪТ НЕ Е ТОВА, КОЕТО ДРУГИТЕ МИСЛЯТ И ВЯРВАТ, ЧЕ ТОЙ Е Интелектуалната активност МОЖЕ да те направи експерт в ОПРЕДЕЛЕНИ неща: полезни, ефикасни и логични. Но интелектът ти е ВИНАГИ там и тогава. Интелектът ти е заимстван от другите, той НЯМА собствено прозрение. Експертът като: професор, духовник, интелектуалец и представителен политик НЯМА свое прозрение. Той се осланя на ЗАИМСТВАНО знание от другите: на традицията, на книгите, на закона, на обичая. Експертът носи в главата си големи купчини от книги, огромен товар, но НЯМА своя визия. Той ЗНАЕ много, но той НЕ познава НИЩО. Животът НИКОГА не е същият, той непрестанно се ПРОМЕНЯ, във ВСЕКИ един момент е нов, ТОГАВА експертът винаги изостава, ОТГОВОРЪТ му е винаги неадекватен. Той може САМО да реагира, но НЕ може да откликва, защото не е спонтанен. Експертът ВЕЧЕ си е направил заключенията, той вече носи ГОТОВИТЕ си отговори. Животът не е нещо логично, а експертът живее ЧРЕЗ логиката, поради ТОВА той никога не съответства на живота и животът никога не му съответства. От това животът, разбира се, не губи, самият ЕКСПЕРТ губи. Той винаги се ЧУВСТВА като аутсайдер, не че животът го е изгонил, той самият е РЕШИЛ да остане ИЗВЪН живота. Ако ти се придържаш ТВЪРДЕ много към логиката, НИКОГА няма да можеш да бъдеш част от живия процес, който представлява съществуванието. Защото съществуванието е ВИНАГИ само тук и сега. Твоето съществуване не е в миналото, твоето съществуване не е в бъдещето, защото съществуването НИКОГА не е там и тогава, а то е само и ЕДИНСТВЕНО, тук и сега, нали.

Ами разкажете повече за тая Човешка Грешка. Какво толкова е направила та е свалила самолета?

моооля?

Мога ли да попитам- как пилот който има толкова часа полет и опит ще подцени такъв детайл? Не, не вярвам, тук има нещо по завързано, но ще видим кога ще го научим.

Хората толкова много обичат да се мамят взаимно, че са измислили властта на държавата, за да го прави вместо тях.

прав си. Което също е невъзможно за пътнически самолет пълен с гориво.

Израелските чифути бяха много грозно помлени наскоро и сега си отмъщават в типично техен стил.

Аз пък да попитам ... толкова ли е сложно да се сложи един датчик за външната температура и да се издава предупреждение, че подгряването на там каквото не е включено? Баси, хората направиха коли, дето сами се управляват ...

абе сакатлъци в авиацията винаги стават. Само че когато при нас преди месец Спартана излезе от пистата мурзилките обвиняваха лично министъра на отбраната. А сега същите хора обвиняват Сорос, украйнците краварите и кой ли не, но не и руските контролни органи дето трябва да следят как се обучаватр руските пилоти. Накрая пак ще излезе че Сорос е запотил въпросният датчик. То друг няма кой.

Всяко семейство е като една малка държава, в която таткото е президент, майката е минисър на финансите, министър на здравеопазването, министър на културата и на извънредните ситуации, а детето е гражданите, които постоянно искат нещо, недоволстват и устройват протести или "атентати".

Замръзнали датчици за скорост бяха причина за катастрофата на полет AF447 AirFrance. Ето заключението : Съгласно окончателния доклад, катастрофата е предизвикана от следната последователност от събития: - временно несъответствие между измерените скорости, вероятно поради задръстването с ледени кристали на Тръбите на Пито (уреди, използвани за измерването на скоростта), което е причинило автоматично изключване на автопилота и преминаване към ръчен режим на управление; Толкова много прилики... Явно това е проблем, който трябва да се реши с автоматизация и повече информация за температурата на датчиците. Каквато и да е причината жалко за хората..