Коментари - Шофьор загина при жесток челен удар (снимки) | Днес.dir.bg

Шофьор загина при жесток челен удар (снимки)

Шофьор на лек автомобил загина при жесток челен удар с камион цистерна на пътя между Казанлък и Стара Загора, съобщиха за Дир.бг от Областната дирекция на МВР.

Обратно в новината

Коментари - Шофьор загина при жесток челен удар (снимки) | Днес.dir.bg

Коментари

Не се вижда да има спирачен път

Важното е да може да се кара безконтролно в насрещното и да няма санкции за това.

Шилo

Виновен е идиота с камиона. Кара в насрещното. В закона пише, че при проблем спираш в своята лента

Жертвата е в своето си платно...

"шофьорът на камиона обясни, че се е опитал да избегне удара, но водачът на лекия автомобил е карал бързо и в насрещното платно. "Не можах да спра, затова отидох в другото платно. Колата обаче се удари челно в мен", обясни мъжът. " Нещо не ми се връзва. По снимките се вижда, че ударът се е случил в платното на Реното, тоест към момента на настъпване камиона действително е в насрещното. Ако думите му са верни и реното е карало в насрещното, а самия той е минал в насрещното, значи щяха да се разминат. В момента на удара реното не е карало в насрещното.

Кой е карал в отсрещното, експертите да огледат обстойно, и дали цистерната не е изпреварвала.

Не бъдете от 80-те процента дебили в тази държава! Гражданският контрол: Roadmadnessbulgaria!

Ако са верни обясненията, то тези двамата са едни прекрасни чепове за зеле. Единият карал в насрещното, а другият, за да избегне удара, влезнал и той в насрещното, та първият, ако направи опит да се прибере, да няма шанс.

Камиона е в насрещното. А дали е направил това от простотия или не го е видял...

Но има едни такива индивиди, които обичат да изпреварват и да се прибират в последния момент. Ако камиона е решил, че ще се ударят и е влязъл в насрещното и в същия момент реното е направило маневрата, при тази скорост резултатът е на снимката.

Фитипалди в реното до послено е мислил, че има място да изпревари и да се прибере в платното. И е излязъл прав. За съжаление този в камиона не е бил съгласен с него.

То ще се види по следите от гумите, но тази цистерна няма как ''рязко'' да завие за да избегне челен удар. Най-вероятно имаме убиец и нещастна жертва в Лагуната;)

Реното си е в неговото платно. Каквото и да е правил шофьора на реното все пак е успял да се прибере в неговото си платно. Какво търси камиона там обаче е въпроса? В ситуация, когато някой кара в твоето платно срещу теб намаляваш и спираш, но в твоето платно или ако е възможно отиваш на банкета. НИКОГА ама НИКОГА не влизаш в чуждото платно и ти!

Този с камиона е за мушкане отзад!

Възможно е удара да е станал в платното на камиона, точно в момента, в който шофьора му е завивал към насрещното, опитвайки се да го избегне. А в такъв случай би трябвало да има спирачен път. Ако няма, ще гледат дали от удара колата е тътрузена назад и от къде точно, т.е. къде е станал самия удар. Ако е в платното на камиона, ясно е кой е виновен.

Той първия се е прибрал, поне така изглежад ан снимката.. или изобщо не е бил в чуждото платно. Абе нещо.. тия обяснения на шофьора на камиона куцат... или поне реакцията му в ситуацията.

на снимката има следи от спирачките на камиона. Такива следи около Рендето не се виждат. Другото е позицията на Рендето- явно се е прибирало от насрещното платно. Лично съм виждал тир и лека кола как се удариха не на асвалта а в нивата след като тираджията зави на дясно за да избегне удара и излезе извън пътя, обаче другия и той фана в тая посока. После, тая кола за да се деформира така е необходима огромна кинетична енергия. Демек някой от двамата е карал над 120. И не на последно място оня ден коментирахме шофьора от Лим дето умре зад волана. Та да не бързаме да обвиняваме цистерната.

Що за глупости пишете? Разгледах снимките , цистерната е навлязла в насрещното и е ударила правилно движещата се лека кола.

ще изчакаме пробите за алкохол на рендето и пак ще коментираме

Точен коментар! Зад рендето наистина няма следи от спирачки, а под камиона се виждат такива/зад предната дясна гума/. Както има вероятност и двете ППС да са "хванали" една и съща посока в опит да избегнат сблъсък и да е последвал челния удар. Жалко за загиналия човек!

според мен автобуси и такива камиони задължително трябва да имат видеорегистратор с две камери- напред и към водача.

От обясненията на шофьора на цистерната става ясно че точно той е виновника за катастрофата...

И що за шофьор трябва да си, да тръгнеш да избягваш удар като навлизаш в насрещното? Дори и да е имало конфликтна ситуация, да предположим, че рено-то, наистина се движело неправилно. За да избегнеш удара, трябва да завиеш надясно, с риск дори да излезеш в канафката, а не да завиваш наляво и да отиваш в насрещното. Тук в тази ситуация нещата приличат, че шофьора на камиона е виновен. По някаква причина е навлязъл в лента за движение на леката кола.

Не бързай да съдиш по снимките! Така изглежда, но дали е така, ще кажат разследващите, на които това им е работата! Става дума за ПТП със смъртен случай, а ти набързо уреди нещата!

Каквито и да са пробите, камиона няма работа в тази част на пътното платно. То е ясно, че ако пробите на някой са над допустимите, той ще опере пешкира.

Съгласен!

Естествено, нека се разнищят нещата. Дано истината да бъде установена. Има вероятност аз да греша, разбира се.

Поредният инспектор Дюдю! Що не стана следовател бе!??

От поглед с не въоръжено око се вижда от представената снимка кой е виновният. Убитият?!

Абе, това което казва водачът на камиона НЕ отговаря на снимката.Лекият автомобил си е в неговото платно! Ама нали няма свидетели..

ujabg

На втора снимка чудесно се вижда, че реното току що се е прибрало в платното си!

Само не си мислете, че ударът е станал там, където виждате двата спряни автомобила. Камионът е поне 20 тона и е влачил реното някакво разстояние. По време на това влачене може да се е отклонил от дясното платно и да е навлязъл в насрещното.

Ако реното е изпреварвало ....трябва да има още един участник в инцидента...и тогава къде е логиката камиона да навлезе в насрещното където ще има още един автомобил- изпреварваният

Има една особеност на закона. За предотратяване на сблъск трябва да се спре. Извършването на маневра трудно се оправдава, ако последва сблъсък (дори и да изглежда правилно като рекция). Днес пред мен един се завъртя и минах леко в насрещната лентa за да не се ударя в него. Имаше видимост и нямаше насрещни коли, но ако бях блъснал някой щях да съм си виновен.

Ако и двамата бяха карали нормално, смърт нямаше да има. Крайно време е на крайпътните билбордове да се сложат снимки на катастрофи - както е при цигарите.

Сам казваш "може да е ..", което значи че може и "да не е" .

Не е така, ако цистерната е била в насрещното, от какъв зор ще навива волана наляво? Реното е навлязло в насрещното, цистерната е завила наляво, обаче са се ударили, поради което реното е изкривено със задницата към осевата линия...

Лека му пръст на човека. Кой е виновен ЩЕ се разбере. От снимката не може да се направи еднозначен извод. При такива удави на мястото на катастрофата се образува петно смес от масло и антифриз, и това е отчетливо, както и следите от влачене на автомобила. Такива снимки в статията не са представени. Дори и да бил в насрещната лента убитият и в последствие се е върнал, шофьора на цистерната няма право на такава маневра. Най - правилно е спирачка и нищо повече. Възможно е отсрещния да му е прилошало или да си е отклонил вниманието, но по - добре в канавката отколкото два метра под земята. А е възможно и шофьора на камиона да е задрямал. Кой знае, но ударил ли го е в насрещното ще има проблеми. Бог да прости загиналия.

1. Мястото на катастрофата е малко след разклона за Мъглиж идвайки от К-к. Ограничение на скороста 60. в посока СЗ към К-к там няма ограничение. 2. Пътя в посока СЗ там от две ленти става еднолентов с десен завои, и обратно в посока К-к от еднолентов в двулентов (ляв завой). Видимост =0. 3.Идвайки от К-к много шофьори предприемат изпреварване точно в края на двулентовото и неусетно навлизат в лентата за насрещно движение в десния завой без видимост. Не коментирам виновност, само факти около мястото и пътя.

Тоя е станал на пастет...

Да,ама не.... Де е изпреварваното от лекия автомобил МПС? А ?

Коментари - Шофьор загина при жесток челен удар (снимки) | Днес.dir.bg

Шофьор загина при жесток челен удар (снимки)

Шофьор на лек автомобил загина при жесток челен удар с камион цистерна на пътя между Казанлък и Стара Загора, съобщиха за Дир.бг от Областната дирекция на МВР.

Обратно в новината

Коментари - Шофьор загина при жесток челен удар (снимки) | Днес.dir.bg

Коментари

Не се вижда да има спирачен път

Важното е да може да се кара безконтролно в насрещното и да няма санкции за това.

Шилo

Виновен е идиота с камиона. Кара в насрещното. В закона пише, че при проблем спираш в своята лента

Жертвата е в своето си платно...

"шофьорът на камиона обясни, че се е опитал да избегне удара, но водачът на лекия автомобил е карал бързо и в насрещното платно. "Не можах да спра, затова отидох в другото платно. Колата обаче се удари челно в мен", обясни мъжът. " Нещо не ми се връзва. По снимките се вижда, че ударът се е случил в платното на Реното, тоест към момента на настъпване камиона действително е в насрещното. Ако думите му са верни и реното е карало в насрещното, а самия той е минал в насрещното, значи щяха да се разминат. В момента на удара реното не е карало в насрещното.

Кой е карал в отсрещното, експертите да огледат обстойно, и дали цистерната не е изпреварвала.

Не бъдете от 80-те процента дебили в тази държава! Гражданският контрол: Roadmadnessbulgaria!

Ако са верни обясненията, то тези двамата са едни прекрасни чепове за зеле. Единият карал в насрещното, а другият, за да избегне удара, влезнал и той в насрещното, та първият, ако направи опит да се прибере, да няма шанс.

Камиона е в насрещното. А дали е направил това от простотия или не го е видял...

Но има едни такива индивиди, които обичат да изпреварват и да се прибират в последния момент. Ако камиона е решил, че ще се ударят и е влязъл в насрещното и в същия момент реното е направило маневрата, при тази скорост резултатът е на снимката.

Фитипалди в реното до послено е мислил, че има място да изпревари и да се прибере в платното. И е излязъл прав. За съжаление този в камиона не е бил съгласен с него.

То ще се види по следите от гумите, но тази цистерна няма как ''рязко'' да завие за да избегне челен удар. Най-вероятно имаме убиец и нещастна жертва в Лагуната;)

Реното си е в неговото платно. Каквото и да е правил шофьора на реното все пак е успял да се прибере в неговото си платно. Какво търси камиона там обаче е въпроса? В ситуация, когато някой кара в твоето платно срещу теб намаляваш и спираш, но в твоето платно или ако е възможно отиваш на банкета. НИКОГА ама НИКОГА не влизаш в чуждото платно и ти!

Този с камиона е за мушкане отзад!

Възможно е удара да е станал в платното на камиона, точно в момента, в който шофьора му е завивал към насрещното, опитвайки се да го избегне. А в такъв случай би трябвало да има спирачен път. Ако няма, ще гледат дали от удара колата е тътрузена назад и от къде точно, т.е. къде е станал самия удар. Ако е в платното на камиона, ясно е кой е виновен.

Той първия се е прибрал, поне така изглежад ан снимката.. или изобщо не е бил в чуждото платно. Абе нещо.. тия обяснения на шофьора на камиона куцат... или поне реакцията му в ситуацията.

на снимката има следи от спирачките на камиона. Такива следи около Рендето не се виждат. Другото е позицията на Рендето- явно се е прибирало от насрещното платно. Лично съм виждал тир и лека кола как се удариха не на асвалта а в нивата след като тираджията зави на дясно за да избегне удара и излезе извън пътя, обаче другия и той фана в тая посока. После, тая кола за да се деформира така е необходима огромна кинетична енергия. Демек някой от двамата е карал над 120. И не на последно място оня ден коментирахме шофьора от Лим дето умре зад волана. Та да не бързаме да обвиняваме цистерната.

Що за глупости пишете? Разгледах снимките , цистерната е навлязла в насрещното и е ударила правилно движещата се лека кола.

ще изчакаме пробите за алкохол на рендето и пак ще коментираме

Точен коментар! Зад рендето наистина няма следи от спирачки, а под камиона се виждат такива/зад предната дясна гума/. Както има вероятност и двете ППС да са "хванали" една и съща посока в опит да избегнат сблъсък и да е последвал челния удар. Жалко за загиналия човек!

според мен автобуси и такива камиони задължително трябва да имат видеорегистратор с две камери- напред и към водача.

От обясненията на шофьора на цистерната става ясно че точно той е виновника за катастрофата...

И що за шофьор трябва да си, да тръгнеш да избягваш удар като навлизаш в насрещното? Дори и да е имало конфликтна ситуация, да предположим, че рено-то, наистина се движело неправилно. За да избегнеш удара, трябва да завиеш надясно, с риск дори да излезеш в канафката, а не да завиваш наляво и да отиваш в насрещното. Тук в тази ситуация нещата приличат, че шофьора на камиона е виновен. По някаква причина е навлязъл в лента за движение на леката кола.

Не бързай да съдиш по снимките! Така изглежда, но дали е така, ще кажат разследващите, на които това им е работата! Става дума за ПТП със смъртен случай, а ти набързо уреди нещата!

Каквито и да са пробите, камиона няма работа в тази част на пътното платно. То е ясно, че ако пробите на някой са над допустимите, той ще опере пешкира.

Съгласен!

Естествено, нека се разнищят нещата. Дано истината да бъде установена. Има вероятност аз да греша, разбира се.

Поредният инспектор Дюдю! Що не стана следовател бе!??

От поглед с не въоръжено око се вижда от представената снимка кой е виновният. Убитият?!

Абе, това което казва водачът на камиона НЕ отговаря на снимката.Лекият автомобил си е в неговото платно! Ама нали няма свидетели..

ujabg

На втора снимка чудесно се вижда, че реното току що се е прибрало в платното си!

Само не си мислете, че ударът е станал там, където виждате двата спряни автомобила. Камионът е поне 20 тона и е влачил реното някакво разстояние. По време на това влачене може да се е отклонил от дясното платно и да е навлязъл в насрещното.

Ако реното е изпреварвало ....трябва да има още един участник в инцидента...и тогава къде е логиката камиона да навлезе в насрещното където ще има още един автомобил- изпреварваният

Има една особеност на закона. За предотратяване на сблъск трябва да се спре. Извършването на маневра трудно се оправдава, ако последва сблъсък (дори и да изглежда правилно като рекция). Днес пред мен един се завъртя и минах леко в насрещната лентa за да не се ударя в него. Имаше видимост и нямаше насрещни коли, но ако бях блъснал някой щях да съм си виновен.

Ако и двамата бяха карали нормално, смърт нямаше да има. Крайно време е на крайпътните билбордове да се сложат снимки на катастрофи - както е при цигарите.

Сам казваш "може да е ..", което значи че може и "да не е" .

Не е така, ако цистерната е била в насрещното, от какъв зор ще навива волана наляво? Реното е навлязло в насрещното, цистерната е завила наляво, обаче са се ударили, поради което реното е изкривено със задницата към осевата линия...

Лека му пръст на човека. Кой е виновен ЩЕ се разбере. От снимката не може да се направи еднозначен извод. При такива удави на мястото на катастрофата се образува петно смес от масло и антифриз, и това е отчетливо, както и следите от влачене на автомобила. Такива снимки в статията не са представени. Дори и да бил в насрещната лента убитият и в последствие се е върнал, шофьора на цистерната няма право на такава маневра. Най - правилно е спирачка и нищо повече. Възможно е отсрещния да му е прилошало или да си е отклонил вниманието, но по - добре в канавката отколкото два метра под земята. А е възможно и шофьора на камиона да е задрямал. Кой знае, но ударил ли го е в насрещното ще има проблеми. Бог да прости загиналия.

1. Мястото на катастрофата е малко след разклона за Мъглиж идвайки от К-к. Ограничение на скороста 60. в посока СЗ към К-к там няма ограничение. 2. Пътя в посока СЗ там от две ленти става еднолентов с десен завои, и обратно в посока К-к от еднолентов в двулентов (ляв завой). Видимост =0. 3.Идвайки от К-к много шофьори предприемат изпреварване точно в края на двулентовото и неусетно навлизат в лентата за насрещно движение в десния завой без видимост. Не коментирам виновност, само факти около мястото и пътя.

Тоя е станал на пастет...

Да,ама не.... Де е изпреварваното от лекия автомобил МПС? А ?