Шофьор загина при жесток челен удар (снимки)
Шофьор на лек автомобил загина при жесток челен удар с камион цистерна на пътя между Казанлък и Стара Загора, съобщиха за Дир.бг от Областната дирекция на МВР.
Обратно в новинатаШофьор на лек автомобил загина при жесток челен удар с камион цистерна на пътя между Казанлък и Стара Загора, съобщиха за Дир.бг от Областната дирекция на МВР.
Обратно в новинатаШофьор на лек автомобил загина при жесток челен удар с камион цистерна на пътя между Казанлък и Стара Загора, съобщиха за Дир.бг от Областната дирекция на МВР.
Обратно в новинатаВиновен е идиота с камиона. Кара в насрещното. В закона пише, че при проблем спираш в своята лента
"шофьорът на камиона обясни, че се е опитал да избегне удара, но водачът на лекия автомобил е карал бързо и в насрещното платно. "Не можах да спра, затова отидох в другото платно. Колата обаче се удари челно в мен", обясни мъжът. " Нещо не ми се връзва. По снимките се вижда, че ударът се е случил в платното на Реното, тоест към момента на настъпване камиона действително е в насрещното. Ако думите му са верни и реното е карало в насрещното, а самия той е минал в насрещното, значи щяха да се разминат. В момента на удара реното не е карало в насрещното.
Кой е карал в отсрещното, експертите да огледат обстойно, и дали цистерната не е изпреварвала.
Не бъдете от 80-те процента дебили в тази държава! Гражданският контрол: Roadmadnessbulgaria!
Ако са верни обясненията, то тези двамата са едни прекрасни чепове за зеле. Единият карал в насрещното, а другият, за да избегне удара, влезнал и той в насрещното, та първият, ако направи опит да се прибере, да няма шанс.
Но има едни такива индивиди, които обичат да изпреварват и да се прибират в последния момент. Ако камиона е решил, че ще се ударят и е влязъл в насрещното и в същия момент реното е направило маневрата, при тази скорост резултатът е на снимката.
Фитипалди в реното до послено е мислил, че има място да изпревари и да се прибере в платното. И е излязъл прав. За съжаление този в камиона не е бил съгласен с него.
То ще се види по следите от гумите, но тази цистерна няма как ''рязко'' да завие за да избегне челен удар. Най-вероятно имаме убиец и нещастна жертва в Лагуната;)
Реното си е в неговото платно. Каквото и да е правил шофьора на реното все пак е успял да се прибере в неговото си платно. Какво търси камиона там обаче е въпроса? В ситуация, когато някой кара в твоето платно срещу теб намаляваш и спираш, но в твоето платно или ако е възможно отиваш на банкета. НИКОГА ама НИКОГА не влизаш в чуждото платно и ти!
Възможно е удара да е станал в платното на камиона, точно в момента, в който шофьора му е завивал към насрещното, опитвайки се да го избегне. А в такъв случай би трябвало да има спирачен път. Ако няма, ще гледат дали от удара колата е тътрузена назад и от къде точно, т.е. къде е станал самия удар. Ако е в платното на камиона, ясно е кой е виновен.
Той първия се е прибрал, поне така изглежад ан снимката.. или изобщо не е бил в чуждото платно. Абе нещо.. тия обяснения на шофьора на камиона куцат... или поне реакцията му в ситуацията.
на снимката има следи от спирачките на камиона. Такива следи около Рендето не се виждат. Другото е позицията на Рендето- явно се е прибирало от насрещното платно. Лично съм виждал тир и лека кола как се удариха не на асвалта а в нивата след като тираджията зави на дясно за да избегне удара и излезе извън пътя, обаче другия и той фана в тая посока. После, тая кола за да се деформира така е необходима огромна кинетична енергия. Демек някой от двамата е карал над 120. И не на последно място оня ден коментирахме шофьора от Лим дето умре зад волана. Та да не бързаме да обвиняваме цистерната.
Що за глупости пишете? Разгледах снимките , цистерната е навлязла в насрещното и е ударила правилно движещата се лека кола.
Точен коментар! Зад рендето наистина няма следи от спирачки, а под камиона се виждат такива/зад предната дясна гума/. Както има вероятност и двете ППС да са "хванали" една и съща посока в опит да избегнат сблъсък и да е последвал челния удар. Жалко за загиналия човек!
според мен автобуси и такива камиони задължително трябва да имат видеорегистратор с две камери- напред и към водача.
От обясненията на шофьора на цистерната става ясно че точно той е виновника за катастрофата...
И що за шофьор трябва да си, да тръгнеш да избягваш удар като навлизаш в насрещното? Дори и да е имало конфликтна ситуация, да предположим, че рено-то, наистина се движело неправилно. За да избегнеш удара, трябва да завиеш надясно, с риск дори да излезеш в канафката, а не да завиваш наляво и да отиваш в насрещното. Тук в тази ситуация нещата приличат, че шофьора на камиона е виновен. По някаква причина е навлязъл в лента за движение на леката кола.
Не бързай да съдиш по снимките! Така изглежда, но дали е така, ще кажат разследващите, на които това им е работата! Става дума за ПТП със смъртен случай, а ти набързо уреди нещата!
Каквито и да са пробите, камиона няма работа в тази част на пътното платно. То е ясно, че ако пробите на някой са над допустимите, той ще опере пешкира.
Естествено, нека се разнищят нещата. Дано истината да бъде установена. Има вероятност аз да греша, разбира се.
От поглед с не въоръжено око се вижда от представената снимка кой е виновният. Убитият?!
Абе, това което казва водачът на камиона НЕ отговаря на снимката.Лекият автомобил си е в неговото платно! Ама нали няма свидетели..
Само не си мислете, че ударът е станал там, където виждате двата спряни автомобила. Камионът е поне 20 тона и е влачил реното някакво разстояние. По време на това влачене може да се е отклонил от дясното платно и да е навлязъл в насрещното.
Ако реното е изпреварвало ....трябва да има още един участник в инцидента...и тогава къде е логиката камиона да навлезе в насрещното където ще има още един автомобил- изпреварваният
Има една особеност на закона. За предотратяване на сблъск трябва да се спре. Извършването на маневра трудно се оправдава, ако последва сблъсък (дори и да изглежда правилно като рекция). Днес пред мен един се завъртя и минах леко в насрещната лентa за да не се ударя в него. Имаше видимост и нямаше насрещни коли, но ако бях блъснал някой щях да съм си виновен.
Ако и двамата бяха карали нормално, смърт нямаше да има. Крайно време е на крайпътните билбордове да се сложат снимки на катастрофи - както е при цигарите.
Не е така, ако цистерната е била в насрещното, от какъв зор ще навива волана наляво? Реното е навлязло в насрещното, цистерната е завила наляво, обаче са се ударили, поради което реното е изкривено със задницата към осевата линия...
Лека му пръст на човека. Кой е виновен ЩЕ се разбере. От снимката не може да се направи еднозначен извод. При такива удави на мястото на катастрофата се образува петно смес от масло и антифриз, и това е отчетливо, както и следите от влачене на автомобила. Такива снимки в статията не са представени. Дори и да бил в насрещната лента убитият и в последствие се е върнал, шофьора на цистерната няма право на такава маневра. Най - правилно е спирачка и нищо повече. Възможно е отсрещния да му е прилошало или да си е отклонил вниманието, но по - добре в канавката отколкото два метра под земята. А е възможно и шофьора на камиона да е задрямал. Кой знае, но ударил ли го е в насрещното ще има проблеми. Бог да прости загиналия.
1. Мястото на катастрофата е малко след разклона за Мъглиж идвайки от К-к. Ограничение на скороста 60. в посока СЗ към К-к там няма ограничение. 2. Пътя в посока СЗ там от две ленти става еднолентов с десен завои, и обратно в посока К-к от еднолентов в двулентов (ляв завой). Видимост =0. 3.Идвайки от К-к много шофьори предприемат изпреварване точно в края на двулентовото и неусетно навлизат в лентата за насрещно движение в десния завой без видимост. Не коментирам виновност, само факти около мястото и пътя.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
User_22 (нерегистриран)
Не се вижда да има спирачен път
абе (нерегистриран)
Важното е да може да се кара безконтролно в насрещното и да няма санкции за това.
Шилo
Виновен е идиота с камиона. Кара в насрещното. В закона пише, че при проблем спираш в своята лента
ТоТ (нерегистриран)
Жертвата е в своето си платно...
ххх (нерегистриран)
"шофьорът на камиона обясни, че се е опитал да избегне удара, но водачът на лекия автомобил е карал бързо и в насрещното платно. "Не можах да спра, затова отидох в другото платно. Колата обаче се удари челно в мен", обясни мъжът. " Нещо не ми се връзва. По снимките се вижда, че ударът се е случил в платното на Реното, тоест към момента на настъпване камиона действително е в насрещното. Ако думите му са верни и реното е карало в насрещното, а самия той е минал в насрещното, значи щяха да се разминат. В момента на удара реното не е карало в насрещното.
кой (нерегистриран)
Кой е карал в отсрещното, експертите да огледат обстойно, и дали цистерната не е изпреварвала.
Пипи (нерегистриран)
Не бъдете от 80-те процента дебили в тази държава! Гражданският контрол: Roadmadnessbulgaria!
хм (нерегистриран)
Ако са верни обясненията, то тези двамата са едни прекрасни чепове за зеле. Единият карал в насрещното, а другият, за да избегне удара, влезнал и той в насрещното, та първият, ако направи опит да се прибере, да няма шанс.
Снимката (нерегистриран)
Камиона е в насрещното. А дали е направил това от простотия или не го е видял...
Е да (нерегистриран)
Но има едни такива индивиди, които обичат да изпреварват и да се прибират в последния момент. Ако камиона е решил, че ще се ударят и е влязъл в насрещното и в същия момент реното е направило маневрата, при тази скорост резултатът е на снимката.
4377 (нерегистриран)
Фитипалди в реното до послено е мислил, че има място да изпревари и да се прибере в платното. И е излязъл прав. За съжаление този в камиона не е бил съгласен с него.
mdaaaa (нерегистриран)
То ще се види по следите от гумите, но тази цистерна няма как ''рязко'' да завие за да избегне челен удар. Най-вероятно имаме убиец и нещастна жертва в Лагуната;)
. (нерегистриран)
Реното си е в неговото платно. Каквото и да е правил шофьора на реното все пак е успял да се прибере в неговото си платно. Какво търси камиона там обаче е въпроса? В ситуация, когато някой кара в твоето платно срещу теб намаляваш и спираш, но в твоето платно или ако е възможно отиваш на банкета. НИКОГА ама НИКОГА не влизаш в чуждото платно и ти!
Съдия Кобретинов (нерегистриран)
Този с камиона е за мушкане отзад!
! (нерегистриран)
Възможно е удара да е станал в платното на камиона, точно в момента, в който шофьора му е завивал към насрещното, опитвайки се да го избегне. А в такъв случай би трябвало да има спирачен път. Ако няма, ще гледат дали от удара колата е тътрузена назад и от къде точно, т.е. къде е станал самия удар. Ако е в платното на камиона, ясно е кой е виновен.
. (нерегистриран)
Той първия се е прибрал, поне така изглежад ан снимката.. или изобщо не е бил в чуждото платно. Абе нещо.. тия обяснения на шофьора на камиона куцат... или поне реакцията му в ситуацията.
4 (нерегистриран)
на снимката има следи от спирачките на камиона. Такива следи около Рендето не се виждат. Другото е позицията на Рендето- явно се е прибирало от насрещното платно. Лично съм виждал тир и лека кола как се удариха не на асвалта а в нивата след като тираджията зави на дясно за да избегне удара и излезе извън пътя, обаче другия и той фана в тая посока. После, тая кола за да се деформира така е необходима огромна кинетична енергия. Демек някой от двамата е карал над 120. И не на последно място оня ден коментирахме шофьора от Лим дето умре зад волана. Та да не бързаме да обвиняваме цистерната.
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Що за глупости пишете? Разгледах снимките , цистерната е навлязла в насрещното и е ударила правилно движещата се лека кола.
4 (нерегистриран)
ще изчакаме пробите за алкохол на рендето и пак ще коментираме
! (нерегистриран)
Точен коментар! Зад рендето наистина няма следи от спирачки, а под камиона се виждат такива/зад предната дясна гума/. Както има вероятност и двете ППС да са "хванали" една и съща посока в опит да избегнат сблъсък и да е последвал челния удар. Жалко за загиналия човек!
4 (нерегистриран)
според мен автобуси и такива камиони задължително трябва да имат видеорегистратор с две камери- напред и към водача.
Кефир (нерегистриран)
От обясненията на шофьора на цистерната става ясно че точно той е виновника за катастрофата...
Бозаджия (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Наблюдател 1 (нерегистриран)
И що за шофьор трябва да си, да тръгнеш да избягваш удар като навлизаш в насрещното? Дори и да е имало конфликтна ситуация, да предположим, че рено-то, наистина се движело неправилно. За да избегнеш удара, трябва да завиеш надясно, с риск дори да излезеш в канафката, а не да завиваш наляво и да отиваш в насрещното. Тук в тази ситуация нещата приличат, че шофьора на камиона е виновен. По някаква причина е навлязъл в лента за движение на леката кола.
най-лесно е да ръсиш глупости (нерегистриран)
Не бързай да съдиш по снимките! Така изглежда, но дали е така, ще кажат разследващите, на които това им е работата! Става дума за ПТП със смъртен случай, а ти набързо уреди нещата!
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Каквито и да са пробите, камиона няма работа в тази част на пътното платно. То е ясно, че ако пробите на някой са над допустимите, той ще опере пешкира.
10+ ! (нерегистриран)
Съгласен!
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Естествено, нека се разнищят нещата. Дано истината да бъде установена. Има вероятност аз да греша, разбира се.
шоп (нерегистриран)
Поредният инспектор Дюдю! Що не стана следовател бе!??
Наблюдател 2 (нерегистриран)
От поглед с не въоръжено око се вижда от представената снимка кой е виновният. Убитият?!
55 (нерегистриран)
Абе, това което казва водачът на камиона НЕ отговаря на снимката.Лекият автомобил си е в неговото платно! Ама нали няма свидетели..
ujabg
На втора снимка чудесно се вижда, че реното току що се е прибрало в платното си!
Наблюдател Х (нерегистриран)
Само не си мислете, че ударът е станал там, където виждате двата спряни автомобила. Камионът е поне 20 тона и е влачил реното някакво разстояние. По време на това влачене може да се е отклонил от дясното платно и да е навлязъл в насрещното.
сти (нерегистриран)
Ако реното е изпреварвало ....трябва да има още един участник в инцидента...и тогава къде е логиката камиона да навлезе в насрещното където ще има още един автомобил- изпреварваният
Вени (нерегистриран)
Има една особеност на закона. За предотратяване на сблъск трябва да се спре. Извършването на маневра трудно се оправдава, ако последва сблъсък (дори и да изглежда правилно като рекция). Днес пред мен един се завъртя и минах леко в насрещната лентa за да не се ударя в него. Имаше видимост и нямаше насрещни коли, но ако бях блъснал някой щях да съм си виновен.
тя (нерегистриран)
Ако и двамата бяха карали нормално, смърт нямаше да има. Крайно време е на крайпътните билбордове да се сложат снимки на катастрофи - както е при цигарите.
55 (нерегистриран)
Сам казваш "може да е ..", което значи че може и "да не е" .
Тост (нерегистриран)
Не е така, ако цистерната е била в насрещното, от какъв зор ще навива волана наляво? Реното е навлязло в насрещното, цистерната е завила наляво, обаче са се ударили, поради което реното е изкривено със задницата към осевата линия...
Тео (нерегистриран)
Лека му пръст на човека. Кой е виновен ЩЕ се разбере. От снимката не може да се направи еднозначен извод. При такива удави на мястото на катастрофата се образува петно смес от масло и антифриз, и това е отчетливо, както и следите от влачене на автомобила. Такива снимки в статията не са представени. Дори и да бил в насрещната лента убитият и в последствие се е върнал, шофьора на цистерната няма право на такава маневра. Най - правилно е спирачка и нищо повече. Възможно е отсрещния да му е прилошало или да си е отклонил вниманието, но по - добре в канавката отколкото два метра под земята. А е възможно и шофьора на камиона да е задрямал. Кой знае, но ударил ли го е в насрещното ще има проблеми. Бог да прости загиналия.
К-к (нерегистриран)
1. Мястото на катастрофата е малко след разклона за Мъглиж идвайки от К-к. Ограничение на скороста 60. в посока СЗ към К-к там няма ограничение. 2. Пътя в посока СЗ там от две ленти става еднолентов с десен завои, и обратно в посока К-к от еднолентов в двулентов (ляв завой). Видимост =0. 3.Идвайки от К-к много шофьори предприемат изпреварване точно в края на двулентовото и неусетно навлизат в лентата за насрещно движение в десния завой без видимост. Не коментирам виновност, само факти около мястото и пътя.
8342 (нерегистриран)
Тоя е станал на пастет...
. (нерегистриран)
Да,ама не.... Де е изпреварваното от лекия автомобил МПС? А ?
НАЙ
Али Ахмети предупреди, че РСМ може да се превърне в държава от българи и албанци
Повишено ниво на тревога във военни бази на САЩ в Европа, включително в България
"Зареждане и вяра в бъдещето": Хиляди посрещнаха Джулай морнинг на морето (снимки)
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Росен Желязков е кандидатът на ГЕРБ-СДС за премиер, вижте състава на проектокабинета
Киев е близо до получаването на F-16. Ще успее ли Украйна да постигне въздушно превъзходство?
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Оставка с подарък бяло було: Архимандрит Никанор подаде молба за напускане на БПЦ
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков
Али Ахмети предупреди, че РСМ може да се превърне в държава от българи и албанци
Повишено ниво на тревога във военни бази на САЩ в Европа, включително в България
"Зареждане и вяра в бъдещето": Хиляди посрещнаха Джулай морнинг на морето (снимки)
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Росен Желязков е кандидатът на ГЕРБ-СДС за премиер, вижте състава на проектокабинета
Киев е близо до получаването на F-16. Ще успее ли Украйна да постигне въздушно превъзходство?
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Оставка с подарък бяло було: Архимандрит Никанор подаде молба за напускане на БПЦ
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков