Жена загина, мъж е ранен при челен удар
53-годишна жена загина при катастрофа на главния път София-Варна, в участъка между селата Микре и Сопот, съобщиха от Областната дирекция на МВР в Ловеч.
Обратно в новинатаКоментари - Жена загина, мъж е ранен при челен удар | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
666 (нерегистриран)
Причината е ясна. Голяма концентрация на идиотизъм и тотално нежелание на КАТ да си свърши работата
Иван Петров
що, бе? вършат я, ама стига само до личния джоб на човечето с палката
Причини (нерегистриран)
Участъкът е прав и широк! Високата скорост и неумението убиват! Карайте с 90 км/ч. извън градско ме учеше един тираджия! Казваше: " Каквото и да стане с тази скорост мога да реагирам! "
не че има значение сега (нерегистриран)
Участъкът там изобщо не е прав и широк!
Причини - както винаги. (нерегистриран)
За този участък - неправилно изпреварване. Движението е интензивно, камионите са малко по-бавни и нерваците се изявяват.
Движението се осъществява (нерегистриран)
в една лента и се регулира от полицаи. Кой е пуснал тогава две насрещно движещи се коли в този участък? полицаите!!!!!!!!!!!!!
704 (нерегистриран)
Доволно често минавам през този участък и мога да кажа - простолюдието кара там като изоглавено! Ако караш там с 90 си най бавно движещата се кола!!!
СБОГОМ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Българин (нерегистриран)
Причината е задкомилното устройство СЪС СОФИЙСКА РЕГИСТРАЦИЯ!
Минусите, вие четете ли (нерегистриран)
или първо драскате? Цитирам: Движението в участъка се осъществява в едната лента и се регулира от пътни полицаи.
Така е (нерегистриран)
С 90 там и на много още места си крайно опасен за движението даже.
аз (нерегистриран)
Явно движението се регулира след катастрофата, защото не са премахнали останките от колите!
as (нерегистриран)
А паяците от КАТ висят на хранилката Ботевградско Шосе с 4 ленти в посока прав път, 15 м разделинелна ивица по средата и ограниочение 50.
1 (нерегистриран)
е какво да изясняват...несъобразена скорост и нарушение на единия автомобил.
3евзек
Брой загинали по пътищата: 1988 - 1153 1989 - 1280 1990 - 1527 ... 2015 - 708
бг (нерегистриран)
Бъркаш! Отговорни сме всички ние!
2107 (нерегистриран)
Прав си 407 ...така е ,но не само там ,пътувам Варна-София така е навсякъде ...Колата ми е скромна и старомодна в сравнение с съвремените ,но в идеално с-ние ,5 скорости, а и с моя 40-годишен опит се справям да подържам темпото ... падна ли под 100 веднага събирам колони след себе си .. Най-ми е трудно при изпреварванията ,защото с моите 75 коня на 1300 тегло ,ми трябва много...много място да "дръпна" от 70-80 до над 100 -110 ,за да мина бързо и безопастно пред този който изпреварвам ...особенно ако е дълъг ТИР .Насрещното д-ние също е интензивно ,а скоростта им също е над 100-120... Трябва да се съобразяваш . Най-лошото е ,че през топлия сезон ,пътят е обрасъл от клони и храсталаци вкл. и банкетоа ,което още повече стеснява видимостта . Преди 30++ години не бе така ...Тогава камионите се движеха с 60-80 по баирите пъплеха с 20-30 ,рядко имаше кола да кара с над 80-90 ... Днес дори бусовете летят с 140 ,а не като старите "НИСИ" и "Жукове" с 60-70 ... А пътя си остана все същия ...дори много по-зле подържан .
3евзек
За мен пътят София-Варна минава през Ришкия проход. Само около 100 км по двулентов път.
Джигит (нерегистриран)
Днес не съм си изпълнил нормата от двама убити на ден, но и утре е ден, казвам го оптимистично... Да му мислят другите джигити, накрая ще остане само един... дано съм аз...
3евзек
За сигурно петорно увеличения автопарк въобще не става дума.
joe (нерегистриран)
Преди 89-та са два пъти повече годишно, отколкото през последните години.Не словоблудствай по поръчка!Има статистика в нета.Мушморок ти го е написал.
Пенев (нерегистриран)
Ти беше там и видя ли?Селяндурите в София са причина и за зачестилите катастрофи и за задръстванията и за селото което носят със себе си!!!
Курсант (нерегистриран)
Статистиката си е статистика, но тя де дава отговор на въпроса ЗАЩО. А причините са чисто технически. Загиналите преди 1989 са повече поради няколко причини: 1. Понятията пасивна безопасност, деформируеми и абсорбиращи зони при автомобила не бяха измислени. 2. Коланите не бяха задължителни, а и масово автомобилите фабрично нямаха колани. 3. Еърбеците и те не бяха измислени. А таблата на автобилите бяха от желязо. 4. Масово хората се качваха на автомобил само събота и неделя. Това водеше до загуба на навици. Поради причина 1-3 почти всяко проишествие със скорост над 40 км/час завършваше с трупове.
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница