Коментари - Катастрофа край пистата на Летище София (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Неуспешен опит за дрифт, нищо повече.

може би трябва се помисли в насока удължаване на обхвата в метри дистанция до препятствие (не)движещо се на парк-троника & същия да бъде обвързан със директно екстремно спиране на прев. средство + автоматично докладване в контр.ц-р за случилото се,живи&здрави

моля,благодаря изтрийте вчерашния ми от 14.16 коментар поради частично дублиране с друг мой живот пак в същата дискусия,живи&здрави

хахах, добре че не е минал зад някой самолет, когато е на изпълнителния старт, че щеше да го издуха до циганската махала

Първо не се води път и второ правилата за движение на територията на летищата са коренно различни за различните МПС, ППС и ВПС.

Не зная как е в момента, но преди години познат професионален шофьор, на който му отнеха книжката за алкохол, се уреди да работи на едно от нашите летища, пак като шофьор. Там КАТ няма, имал си връзки и готово.

Ха-хо

Какво ли ще покаже проверката за алкохол и наркотици? И дали ще разбере широката публика.

Летището е оставено на произвола на глупаци, като източника на новината. Резултатът се вижда от снимката - смешно до абсурд, да се блъснат на широко, светло място, без препятствия. При това с голяма скорост, та чак да се обърне единия. Глупостите че самолети рядко навестяват хангарите показват, че източникът е дебил, а пишещият няма навик самостоятелно да мисли - защото хангарите са предназначени за самолети, не за блъскане на МПС-та пред тях. И, накрая, точно за такива обекти в ЗДП е написано, преди много години - че, ако имат желание собствениците или стопаните (а за това трябва и образование) могат с вътрешна наредба да приемат общите правила на движение - в ЗДП, с всички последствия. А тук, в летище София, излиза че те просто нямат правила за движение, защото на ръководни длъжности работят особено неграмотни и глупави хора. Ако ги подпитат, ще се окаже, че те и не знаят, че нямат правила. Кой е директор на летището?

По принцип летищата си имат собствени правила за движение и тезикоито карат вътре задължително минават курс за вътрешните правила за движение на територията на летището. Защото там има разни обозначения и колите има къде могат да минават и къде да не минават и места за които трябва да питат диспчера за да минат

Винетки имат ли?

Не само нямат винетки, но може и да нямат обичайните държавни регистрационни номера, ако не излизат навън от територията на летището!

Абе да ви кажа тоя Иво Христов да го наградят, ама първо да го накажат за занижаване на процентите....

Ако щете вярвайте единия е с червен другия с жълт талон. И двамата ще ги уволнят и повече така няма да правят. Има много на опашката за тяхната работа. Кофтито, е че по 12 часа са около антените на самолетите и органите им изпушясват.

верно ли ? хих

Всичко е вярно. Не знам какво си разбрал.

пълни г@зове са там всички -тия тюфлеци се надънили, оня ден некъув бастун гръмнал неква кифла кат си "чистил" оръжието...абе та@аци госпожа Петрова...един сал ТОЙ (да се светят името и ликът МУ) е пич и неразбран...

Явно са си мерили ..,.. ранга. Кой е по-гоуем и нема да отстъпи..

И какво сега, голямата новина, сензация...

Кетеринга е преследвал избягал сомалиец....а иначе точно тримата глупаци и дървото..

Олигофрени. Толкова много място и те пак да се уцелят.

Много милиционери, калинки и султанки на летището и започнаха да си пречат!

извинете моля благодаря за дублирания коментар ,изтрийте го

предполагам че за в района на летище за лет.прев.ср-ва е задължит.да са с вкл.светл.сигн-я & съблюдаващи определ.маршрут(и) & астрономично време ,& скорост за придв-не изключв.пресичане траектория с кое да е друго оторизирано прев.средство или пешеходен маршрут(и) & да се въведе & контролира денонощно & целогодишно респективно правило(а) & за обслужващата неавиационна техника действаща там,моля, благодаря живи & здрави

Работя по немски летища, от време на време и по родните. Тук масово не се спазват правилата и като ограничение на скоростта 30 км/ч, и като позволено движение по перона. Пресичат си нашите идиоти стоянки, рульожки, както си искат - ежечасно. В Германия също така, освен вътрешните норми, си важат и правилата за движение по пътищата. За капак там не съществува ведомствен контрол, а реална полиция - с радар и дрегер. Много балканци (българи) оттекоха с 400 евра за бързо каране и отнемане на права заради алкохол и последващи жестоки санкции. Там толерансът за промили е: 0,0. Единствено 50 или 60 км/ч са позволени на вътрешното околовръстно покрай оградата. А пред и в хангари ограниченията са 15 и съответно 5 км/ч. Няма такива простотии от сорта "имало-нямало самолети. Да не споменаваме, че у нас тия олигофрени често минават зад самолети с пуснати проблески - което ще рече със запуснати двигатели. И после колата по таван. Трябва да си дебил да го направиш това. На пътя на реактивна струя на форсиращ подгряващ самолет.

вероятно понеже е в близост до сграда а тя обичайно е в периферия летище, живи & здрави

и кой му каза на пишещия тези глупости че това е периферията на летището,като си е баш средата,пред стоянките на бизнес самолетите,има няма и 100 метра до кулата

Батееее представяш ли си къв щофьор е бил за да се блъсне на летище дет няма почти никаккви препиядствия и видимост 300 метра в си§ки посоки :)

почти е излетял, но без малко.....

предполагам че за в района на летище за лет.прев.ср-ва е задължит.да са с вкл.светл.сигн-я & съблюдаващи опр.маршр(и) & астрономично време ,& скорост за придв-не изключв.пресичане траектория с кое да е друго оторизирано прев.средство или пешеходен маршрут(и) то да се въведе & контролира денонощно & целогодишно респективно правило(а) & за обслужващата нехвърчаща техника действаща там,моля, благодаря живи & здрави

Пияндета, няма контрол и сигурно на колите ще наложат наказание, а не на щофьорите.

Докато летището е ДЪРЖАВНО назначенията там ще са на шуро-баджанашка основа . Т.е. без конкурс без квалификация и т.н. Вижте сега дали и дали НЯКОЙ ще бъде уволнен или подобаващо наказан !

Видяхме ги и частниците какво представляват.... Разбрахме до болка как свободния пазар ражда ниски цени и високо качество.... Нарадвахме се на бизнесмени: гъвкави, находчиви, с висок морал.... Убедихме се, 30 години ,че само добрите специалисти вървят напред и нагоре.... Айде няма нужда.....

сус бре гьотверен БДЖ да нее държавно и кво ...кат си бунак навсякде си такъв а унас такива бол

На тия щом и летището им е тясно....

да се вдигна гражданската отговорност за вътрешни превози :д

по с-мата бонус -малус ще го отбележите ли?

Неспазено предимсто и вероятно по-висока скорост. Теренът вярно е широк и равен с асфалт и там има пътища, кръстовища предимство и т.н. Не бива да се кара както ти е кеф въпрвки че може. Не гп сравнявайте с 2 трактора на нивата там правила няма. И КАТ нямат юрисдикция извън пътната мрежа

е има и по тежки случай... да те блъсне парен валяк... днес е понеделник, алкохола от петък вечер до понеделник се натрупва

Със сигурност може да се направи обосновано предположение, че поне един от двамата водачи на мпс-тата е бил късо- или меко- пи.ковец! Поне едно от двете! Гаранция.

стига де! не е кой знае какво постижение две коли карани от българи да се блъснат една в друга на огромно празно асфалтирано място! най голямото ни постижение, за сега де, е когато двама наши рейнджари се удавиха в среде иракската пустиня!

да не би да са следвали хориз.маркировка за летящи прев.средства?

Наложително е обществена поръчка за повишаване двойно размера на летището. Така де, може и някой велосипедист да се появи.

еххх лошо е да се работи в пияно състояние, а на държавните служби е така...

и ко му е лошото, глей къв кеф е!

Този директора не беше ли преди директор по сигурността?Глей кво правят питомниците му!Ха Ха

Някой е решил да излита с колата. Абе, изреждайте всички скорости и чак тогава включвайте на R(ракетна) :D

Уникална тъпотия е да се блъзнеш на голям паркинг.....

* блъСнеш

На летище... На пистата .. Две коли... .......... Нямам коментар................

какво толкова?

Не разбрах само, ако два трактора се сблъскат на нивата, полския пазач ли ще викат да състави протокол... тъй де нивата не е градски път??!

Изисква се голямо умение, за да успееш там, така добре да се удариш!

Колата е права и здрава.Не виждам дървета. Чудно ми е в какво се е целил Може би ........

И сам да съм на летището па че се бутам.

След няколко капачки и най-широкият път става тесен. Теренът на летището е райско място, можеш да си къркаш на воля и да караш без да те е страх, че ще попаднеш в стоманените лапи на КАТ.

“Стоманените лапи на КАТ”? Това от коя година изявление е? Че на КАТ лапите се гънат под натиска на хартиени банкноти одма

Още веднъж се доказа как този обект върви с бясна скорост надолу по спиралата... Кола на сигурността... ха ха ха...всеки вече е сигурен, че сигурността на летище София е сигурна...

Ония професор ще излезе прав ....страната е ПЪЛНА С ДЕБЕЛИ!! Не на шосе не на магистрала, а на огромна асфалтирана равна площ и само две коли и да се УЦЕЛЯТ , това е за ГИНЕС !!!;))

Преди 3 дни излетях от тази аерогара. Направи ми силно впечатление, че няколко редовни полицейски коли и такива без номера от летищната охрана щъкаха напред назад. Преди нямаше такова нещо. Май почнаха масово да ни връщат тарамбуки с БГ документи.

тесничко е мааму стара на това летище