Борим войната на пътя. Да, ама не

Борим войната на пътя. Да, ама не. И ако я борим, то е повече на думи.

Обратно в новината

Коментари - Борим войната на пътя. Да, ама не | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Воина на пътя няма. За да има война - трябва да има две враждуващи страни. А на пътя има само една - чалгаризирани некадърници, надъхани от някое филмче с 15-20 годишни тоалетни (казвам тоалетни за да не ги засегна) и мислещи се за богове или избиващи си комплексите с кой-по-голяма-кола. Това е. Война няма. Има простотия. Ако се преборим с простотията всичко ще си дойде на мястото. Трябва да има война с простотията!

За да НЯМА война на пътя трябва да има КОНТРОЛ там,а за момента ТАКОВА НЕЩО / може би КАТ/ липсва.

"Над 11 000 българи са се самоубили у нас за последните 10 години, сочат данни на Националния статистически институт.". Това е повече от загиналите при катастрофи! Но от тях Владо Тодоров и компания не могат да изкарат кинти!!! Знаете каква е разликата между самоубилите се и загиналите при катастрофи... Първите сами са го пожелали! Защо ли?

"Борим СЕ с войната". Наричат се възвратни глаголи. Не го ли учите в училище?

Чешем котката по корема.

Бъркаш :) Не са богове :) Те са безсмъртни като Шотландският боец на К.Ламберт :)

Няма такова животно БОРИМ ! Има мерки които се взимат за да се намали смъртността на пътя ! винаги съм мразел като няма ми каже борим едикакъв си проблем.Та не разбрах какво си направил с проблема - преботил ли си се с него или гледаш тъпо и се чешаш по темето !

Причините за катастрофата са ясни и на малките деца. 1 Намалена видимост. 2. Някой в колоната е спрял рязко или намалил скоростта. 3. Неспазване на дистанция която отговаря на скоростта с която се движат задните автомобили и спрямо обстановката и ето ти верижна катастрофа. Ко не ясно има? Намерете кой е водел колоната.

И с'я к'о? Всички участници в катастрофата ли са джигити, или са чинно спазващи заръките на КАТ да не превишават скоростта? Ето че и непревишената скорост може да е опасна! Докато КАТ не спре с матрите си, че превишената скорост и алкохолът са основните причинители на ПТП, ще е все така. Явно причинителите на произшествието не са запознати с отговора на въпроса що е то съобразена скорост и как тя варира с видимостта!

Винетката какви други екстри включвва?

Проблема се оправя само по един начин. За един убит на пътя при доказана вина 20г. затвор за двама и повече доживотен. Всичко останало е събиране на пари от глоби без никакъв ефект

ПРОСТОТИЯТА е в кръвта на българина,така че ще изчезне с последния българин.Борбата с нея е обречена на провал.

Виновен е този, при когото ударът отпред е най-силен. Той не е спазвал дистанция.

Ламбер. "Т"-то в края не се чете. Както при Peugeot например.

всичко правят ФИКТИВНО и за дране на бедния българин.....

срещу войната по пътя вчера има 3 загинали и 24 ранени.

Съзнателно или не, забрави състоянието на пътищата. Забрави и безнаказаността на хората с 10-50-100 лева в джоба. Защото как много дни няма катастрофи, а като обдимят магистралата, 30 коли се нацепват една в друга. Ако беше от джигитите само, щешпе всеки ден да се цепят

Абе нали като започнахме да караме навремето целогодишно на запалени фарове щяха да намалеят осезаемо катастрофите ?? Какво стана с тази басня ?

Искам да обясните на цяла България как я борите тази война по пътищата - като отнемате книжки и ги пускате на свобода, а те са убили човек на пътя или като платят гаранция и са отново на пътя без книжка? Това ли ви е борбата? Кажете направо - няма закони в България и тежко му на пострадалия и на почернените семейства. На тях тази боба не им е нужна.

тия фарове не излизат от овчия акъл на на тъпите селяни.

След дъжд качулка. Само превенцията във вид на тежки наказания за нарушаване на правилника ще намали жертвите. Само че тук идват двата проблема на българската реалност. Първият е, че милиционерите, когато им се каже да действат, застават в храстите до някой ръждясал, забравен и напълно безсмислен знак и почват да събират пари. Дори ако, случайно, връчат акт, вероятността някой малоумен съдия буквоедец да го отмени, защото някоя запетайка не е на мястото си, е много голяма.

Напоследък сякаш стана модерно да се изопачават отколешни български думи - както в случая боря нещо, вместо боря се с нещо, катеря нещо вместо катеря се по нещо, опитвам да направя нещо вместо опитвам се и т.н. Забелязва се как залитат някои автори и в един и същи текст използват опитвам се и опитвам. Сякаш са расли в небългарска къща.

Много точно заглавие.

дали е било пушек или мъгла, или и двете, видимостта е била намалена. Ама МВР-то беше заето да протестира, вместо да си върши работата и да прати екипи да поставят сигнализация и да регулират трафика в опасния участък

Не знам що за учени са тези от БАН. Известно е ,че частиците от горящия пушек могат при голяма влажност да стана конензационни ядра и да предизвикат образуването на мъгла. Като прибавим,че сутрин преди разсъмване времето е тихо и отсъстват вертикални потоци, спецефичния географски релеф, то очевидно е защо има мъгла и ниска видимост. Разбира се инициатор на всичко е горящото сметище, които нашите гениални еколози от министреството не са предвидили тава възможност - самозапалване!! Гасенето с вода ще влоши нещата!

И санкции трябват. Караш с 200 държавата ти взима колата. Такива верижни стават навсякъде по света. При нас проблема е с единичните джигити които карат с по 200 на магистралата или моторите с по 120 на градския булевард. Също и селския бег изпреварващ на завоя без видимост. Това трябва да се бори.

Комисии Трябва ! Експертни , Анкетни и Други ! Само така ще се забрави всичко до следващата трагедия , както се забавиха Катастрофите в тунела Витиня и Ечемичка и много други !

Бе като гледам снимките и смачканите ламарини, някой са карали с бая висока скорост.

виновен е путин?? нали бре, щерефффффф??;) къде се скри на п.....та си м..на бе дир-а джииско провокаторче??;)

Е може ли винаги и само едната страна да е виновна. Например в една кръчма постоянно да има пребити и препили и кръчмарите винаги невинни,та и в случая, ама то виновен чиновник няма, и да има го преместват на по хубава служба, никога по тоя начин нищо не може да се постигне.

Държавата не и пука ни за джигитите, ни за нарушителите. Държавата събира пари. Колкото повече глобени толкоз по-добре. Това е. Е, сутрината май пишеше че имало непплатени глоби за 70млн, ми ако поне още толкоз са платени? Какво излиза?? 150млн? Т.е. целокупният български народ не ще да спазва закона за движение по пътищата, който закон, уж е приет от негово име? Нещо не е така, ама много не е така.

най добрият шафьор на света, се знае от сички ни, а това е именно великият балгарски маж. та нашият любим герой е изчислил, че може да победи и математиката! и с малко божия помощ, и чудеса даже може и да му се размине! но дали? можеш ли избяга от съотношенията? ако шанса да катастрофираш е 1:10,000, например, то със всяко НЕПРАВОМЕРНО ДЕЙСТВИЕ (изпреварване, каране с превишена скорост и т.н) ти НЕИЗБЕЖНО се доближаваш до заветният момент... много съжалявам да ви споделя, че никой не може да избяга от математиката. но като гениално умни парчета, не се и надявам да ме разберете...

Аз в България не карам, то е малко затворен кръг там - толкова никой не спазва правилата, че ако ги спазваш всъщност ставаш опасен, но ако не ги спазваш пак си опасен, защото не знаеш тоя срещу тебе дали няма да се опита и физиката да бори. Имам чувството, че хората са толкова нещастни, че имат нужда се мразят с колите си.

Много точно казано - хубава работа, ама българска!

Главният виновник за тази масова катастрофа...,както и за останалите...,са ВСИЧКИ държавни институции, ангажирани с контрола за спазване на правилата за движение ,бездействието с власт на пътна полиция/занижен критерии при санкциониране-щом е наш човек ../ и слаба подготовка и липса на дисциплина от болшинството водачи на МПС...!?

При братята сърби го видях това, но не вярвам, че те са открили топлата вода. Маркировка отстрани на пътя едни полукръгове и знак при магла, ако виждаш два то 60 км/час, ако виждаш един 40 км/час. Лошото е, че ги няма тук, а въпроса за зад кормилната уредба изобщо не искам да го подхващам.

Публикувайте колко от колите участвали в мелето са със софийска регистрация и ще ви стане ясна причината !

Колко км. магистрали построи ББ от 2009 до днес? Така като слушам всичко е опасано с магистрали, но реално са около 250 км.

Едва ли ще струва толкова скъпо да се поставят електронни информационни табла ПРЕДИ всеки възел на автомагистралите, на които да излиза предупреждение, че СЛЕД този възел магистралата е блокирана, има задръстване, задимяване, заледяване, проститутки разсейват водачите и каквото се сетите още. Така няма да влизаме в тапата като стадо овце! Е, няма да го докараме като германците, но поне ще усвоим едни европейски пари ...

Разбрах, че за теб правописът и граматиката са някакви имагинерни величини (математически погледнато). Дано с математиката си по-добре. Проблемът е комплексен - то е ясно, че юридически виновни ще са само и единствено шофьорите, защото са карали с несъобразена с пътните условия скорост, упражнявали са слаб контрол над превозните средства и т.н. Статията поставя въпроса, дали изобщо в тази псевдо-държава някой ще понесе отговорност за престъпна небрежност, зле свършена работа... За съжаление, всички знаем отговора и ако той има нещо общо с математиката, е в мерни единици на финикийски знаци.

Направи си следствен експеримент и изчисли, ако караш с разрешения максимум и при ограничена видимост и трябва да спреш за разстоянието определено от видимостта, колко ще е остатъчната ти скорост при сблъсъка. После виж какво става ако се блъснеш с 30 км/ч. Друг е въпросът, че в случаи като този трябва водачите да карат със "съобразена" скорост, колкото и омразна квалификация да е това. За съжаление за да сработи системата, ВСИЧКИ трябва да карат със съобразена скорост - не става един да кара с 20 км/ч примерно, а другите зад него да карат със максималната разрешена скорост - резултатът ще бъде същият.

Ти па щото не можа я види мъглата...то ако не можеш да я видиш, дали трябва д аимаш книжка???

Виновен е собственикът на сметището, защото е допуснал обгазяване с изключително токсичен дим. но за катастрофата са виновни шофьорите и никой друг. Като има мъгла, пушек, се кара бавно, а не със 150 да летиш ниско и после... ама що така става? А сега очаквам да се излезе с предложение как да се борят мъглите, да им се забрани изобщо да съществуват и да им се налагат глоби, а за всичко това да се изразходват милиони левове....

Повече, отколкото БСП.... иначе той виновен, че ги построи, нали? Ако не ги беше построил, нямаше да се кара по тях, нямаше да стават катастрофи....

То пък задкормилните уредби като ги виждат, ще се съобразят....

Добре, де, сканирах форума. И какво от това?????

Kudeto jiveia minava planinska magistrala . Usloviata se smeniat chesto kato naprimer vali sniag, sien viatar, dujd ili mugla. Skorosta na patia obiknovenno prez povecheto vreme e 120 km/h. Znacite za skorosta sa svetlinni I se smeniat spored obstoiatelstvata I ako ima mugla naprimer skorostta moje da se smeni na 60 - 70 km/h. Prosto ideia za glavno upravlenie patishta I ministerstvoto na transpotrta :)

Бе тая мъгла да не е керемида паднала от покрив,че да не я видиш и да не можеш да намалиш скоростта. Като няма видимост независимо по каква причина да са карали по-бавно. Но в България задкормилното устройство се смята за велико и кара със сто и без видимост,а после все някой друг е виновен!

шофьор 16 годишно. Кой яиновен, Бойко може би_

+1 Пост трепач :) !