Караджов: Ще бъде спасен животът на 150 души, ако няма жертви в 36-те критични пътни участъка
АПИ поема задача за още 150 участъка, на база на изготвен от нас анализ, които да се приведат в съответствие с изискванията за безопасност на движение, каза още министърът на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Караджов: Ще бъде спасен животът на 150 души, ако няма жертви в 36-те критични пътни участъка | Днес.dir.bg
Коментари
В един бар, в Делта Хил, влезли Слави Трифонов, Тошко Йорданов и Станислав Балабанов. Барманът попитал: - Какво ще пиете, момчета? Балабанов казал: - Понеже съм голяма работа, ще пия една студена вода, но в голяма чаша. Но ще я пия след предсрочните избори това лято. Тошко казал: - Понеже съм малко човече, ще пия една студена вода, но в малка чашка. Но и аз като Балабанов, ще я пия след предсрочните избори. А Слави Трифонов казал: - Понеже аз съм най-отворен, ще пия шампейн от Дубай. Но не искам чаша. Ще пия направо от ШИШИето!
АКО, АКО, АКО, АКО... И хоп - милиард за ИНХАУСА.. Я как с половин милиард "укрепихме" язовирите.. С друг преборихме свлачищата и срутищата. Тоз министъркинин що не даде отчет с третия полумилиард, колко от тез участъци се "изремонтираха". Щото Бочко Трети и за това парички раздаде...
Този човек и всички управляващи толкова могат. Това са им възможностите. Нищо не могет да направят и да оправят, защото не притежават необходимите човешки и професионални качества. Биология. В Германия няма ограничене на скоростта - 3.35 смъртни случии от пътни произшествия на 100000 души население. В България - 9. Да излезе някой управлумащ и да обясни защо. А за автомобилното замърсяване никой не говори. В България раковите заболявания причинени от замърсения въздухнай - вече рак на белите дроблове и сърдечни болеси се увеличават и все повече хора умират от тях, въпреки че населението е намалялао с една трета. Най-мръсен е въздухът в големите градове, в които веме почти никой не се отоплява с твърдо гориво и замърсяващите производства са закрити или фалираха. Явно причината е автомобилният трафик. Колкото по-бавно се движат колите с двигатели с вътрешно горене замрсяват повече. И колкото по-често електромобилите натискат спирачките поради безкрайните гърбици по улиците огромно кобичество много канцерогенни честици от феродо, гуми и асфалт се отделя във въздуха, който дишаме. Според едно изследване на университета в Саутхемптън дори когато са без азбест спирачките на елекромобилите замърсяват повече от един дизелов автомоиил. Според МИТ намаляването на скороста в градовете до 30 кмч увеличава замърсяването на въздуха. Частици от спирачки, гуми и асфалт предизмикват 50% от замърсяването на ваздуха в Европа. Извън града те са най-опасните - под 10 микрона, и замърсяват полето, нивите, водата, оттам растенията и животните, които консумираме и т. н. Проблемите са комплексни трябва много да се мисли и да се работи, ама няма кой. А "гроздето" обещава чудо за лековерните.
Колчета и ограничения за изпреварване, какви ще са глобите за технически неизправните, които не могат да поддържат поне 80 км/ч по баирите? Ще стават зловещи колони заради такива.
Тоя е алчен и в ушите.Не сме забравили как поиска 4 милиарда за пътища и като не му бяха дадени,чалгарите свалиха редовно правителство.Сега правел анализи и изчислил колко души точно ще бъдат спасени,ако АПИ си свършат работата.Божеее,боже!
Това за "джигитите" да не е от вчера?!? На снимките има и лица и регистрационен номер. МПС има нарушение? Много добре! Три месеца да се издири причинителя, ако си признае, глобата и точките -50%. Ако ли не и го издебнат - 100% от глобата и точките! В последствие - ако караш с фалшив номер с други цифри и букви, номерата се свалят, МПС се спира от движение, оценка на МПС и след плащане на 20% от стойността му, заедно с хонорар на оценителя - битешон! Карай пак! А ако си дал колата на някои лентяи - ами проблемът си е твой!
ще бъдат спасени милиони животи, ако тоя капут го прибият с камъни дееба корумпирания пендел скапан деба... НЕ БЕШЕ ЛИ МИНИСТЪРЧЕ ВЕ ИТЪНАР ГНУСЕН?!?!@?
Най-много човешки животи ще спасят довършването на магистралите, не слагането на знаци и колчета. Да се потърси отговорност на Кики, Коко и Ники къде отидоха парите за Хемус.
министър при кики и коко беше тоя педерунгел от картинката, ама ти си копейка с 2 мозъчни клетки и не можеш да мислиш мн
Конфискация. затвор и голяма глоба е решението.
Това е добра стъпка напред, но истинско подобрение и в пъти повече спасени животи ще има във всички участъци в които се въведат камери за средна скорост, които освен че ще оставят джигитите без книжки и без коли, а също така могат да засичат и тировете (вече доста камери могат да определят вида на превозното средство)...
И къде ще ги сложиш тези камери? Та където през 500м се сменя ограничението? Ще намали скоростта по магистралите /евентуално/ по които катастрофи поради висока скорост почти не стават.
Стига глупости! Технологиите са достатъчно напреднали така че скоростта да може да се изчисли според всички ограничения за участъка и така джигита няма да може да се измъкне. Високата скорост е най-важните предпоставки за фатални птп, възможността да превишават скоростта без да ги хванат е сред основните причини и за изпреварвания в забранени очастъци без видимост и изобщо за рискови изпреварвания! Отнеме ли се възможността джигита да кара с много над ограниченията без да го хванат ще направи шофирането му далеч по безопасно за всички участници в движението или ще доведе до бързото отнемане на книжката и колата му.
Дори не е и нужно да се следят точно ограниченията - може да се зададе 140 за магистрала и 90 за междуградски път и 50 за градско или каквато е основната позволена скорост на участъка и един малък толеранс от 5% и ако някой кара със средна скорост над 95 на междуградски път където има участъци от 60 тогава със сигурност е в нарушение!
Неможе ли да разбере Караджов, че на първо място в ПТП е човешкият фактор и след това пътя и настилката! Карат ли шофьорите със съобразена скорост, няма да стават катастрофи !
Ама не е само това. При този претоварен трафик риска се повишава многократно дори при добросъвестни шофьори. Не може по пътища правени за 50 хил.коли да вкараш 3 млн. и да очакваш безпроблемпо движение. Не можеш и да намалиш скоростта до 40 с цел да компенсираш липсата на капацитет. Просто никой няма да спазва такова ограничение, както и става.
Факторите са 3. Адресира се 1. Какво правим с бракмите които никога няма да минат ГТП в която и да е стара членка на ЕС? Какво правим и с безумните водачи? Явно сегашната система за глобяване не дава реултат. Да не говорим за смешните присъди за убийците на пътя.
Не много способен лъжльо! Шматарок невероятен! На едно ниво е с онази фолк щайга на борисов- малина крумова, дето се грижела за безопасността на движението. " Закръглената" малина не може да различи светофар от улична лампа, но е председател на държавна агенция..... Бойко, извинявай, но и ти не си в ред с тези тъпанарщини! Тази леля ли ти е , та да я правиш на султантка?