Карадайъ: Проблем в "Росенец" няма, тази война ще доведе до конституционна криза
Председателят на ДПС с критичен коментар за проблемите на "жълтите павета"
Обратно в новинатаКоментари - Карадайъ: Проблем в "Росенец" няма, тази война ще доведе до конституционна криза | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
bg (нерегистриран)
ako stava vipros za problem v bg.DPS e pslendnata dupka nakavala.istinskiya problem nasite bg politisi koite ograbiha dirjavata.GERB,BSP,VMRO i patriotite.
Аха значи няма (нерегистриран)
И от къде пари за такъв палат и имот бе аркадаш? Йок ли от заплата чок пара бе аланкоглу И тец за 80 милиона и сараи за 100 милиона Не няма проблем гьонсурат ефенди Не излизат сметките бе Кара И е нагло държите се като някакви феодали и сте крали и с гъза си...... ИЗОБЩО НЕ Е НАРЕД БАБА....
Проблем има (нерегистриран)
Защото сметката за милионите не излиза. Не може Доган да лежи върху злато, а ние в родопите да се чудим как да вържем краищата, та и да ни лъжат, с някаква екскурзия до морето. Барем едно кафе да беше почерпил...
d.konstantinov@
Проблем в Росенец няма в момента, след панаирите миналата седмица. Проблемът е в ръководството на ДПС и начинът по който се управлява и функционира с подобни фигури като почетния председател Доган и финансиста му Пеевски, които са окупирали партията за свои лични цели и искат да окупират и цялата държава, но ще свършат лошо, както и задкулисният им партньор в управлението ГЕРБ.
морския (нерегистриран)
Проблем има, обаче
Организираните (нерегистриран)
агитки и ние ги видяхме Разкарват ги с автобуси по цялата страна Един ден пазят Доган, на следващият Борисов ОСТАВКА МУТРИ!
ГЕРЕН (нерегистриран)
СЪС ДВЕ ДИМИ: ТОЗ Е ЪЪЪ МММ. ДУМИТЕ СА: ПРОТИВЕН, МАЗНИК.
Идея (нерегистриран)
Двата сарая да се национализират и да се трансформират в рехабилитационни центрове за децата с увреждания.
Заразата ДПС (нерегистриран)
... вече 30 години трови българското обшщество - и от нея страдат етнически бълкгари, етнически турци, етнически арменци, етнически евреи, етнически цигани. Време е нейният вожд Ахмед Доган да влезе в затвора, заедно с шепата подставени лица, Пеевски, Цонев, Карадайъ!
ИНТЕРЕСНО: (нерегистриран)
Защо от Лукойл са подарили мястото за резиденция на Доган?
Пич, (нерегистриран)
събирай си багажа, слагай си феса и газ със 200 към султана. Това, че сте влезли в едно вземане даване на пари с управляващите не означава, че можете да окупирате и заграбвате родна Българска територия!!!
велик везир (нерегистриран)
този се е взел много на сериозно, свърши търпимостта към етническата партия и обръчите от корупция и омраза!
55 (нерегистриран)
Много се заблуждаваш! Нямаш си на представа, до къде се простират пипалата на Пеевски и Доган! Ама съвсем си нямаш. Те двамата, с различни зависимости и пари, държат всички важни институции в страната - полиция, ДАНС, съд, прокуратура, НАП, медии, ....Дори Борисов, който е третият човек в престъпната тройка, е зависим от тях!
Уви (нерегистриран)
Уви -точно така е. Борисов би разкарал ДПС, но не може - не и сам. Ако сговор между всички останали политици и институции - може и да успеят. Но България и сговор..... Доган само едно ще го оправи - ама трябва да е между очите. Той остана последният от първите ни родни “демократи”
вярно (нерегистриран)
Така е. Но тези институции постепенно си губят легитимността. В един момент решения може да почнат да се търсят извън тях. Също така теоретично е възможно да се създаде достатъчно решителност в държата и да се изчистят. Ситуацията не е много стабилна, и може да се промени. Очевидно е обаче че промяната няма да дойде от съдебната система или прокуратурата. Прокуратурата, особено, в момента се държи като политическа партия, а не като съдебен орган. Също така, ако нещата продулжават така, държавата просто може да спре да функционира и да се разпадне. Ситуация в коята голяма част от държаните ресурси се отлконяват в частни ръце (чрез корупция) , като това се компенисара чрез: (1) поддържане на държавни заплати под прага на бедността, (2) липса на инфраструктура, или (3) нискокачествена инфраструктура доколкото я има, няма как да продължи безкрайно.
Не на високите цени на горивата (нерегистриран)
Не ми дреме за "оня каманак", внимавайте само с рафинерията на Валентин Златев, друго не ме интересува.
партията на етническа основа ДПС е в нарушение на Българската Конституция (нерегистриран)
Този тъпак, дето не може да говори български, да спре да приказва простотии! Ние не сме тъпият му електорат или електората на БСП, ГЕРБ и т.н. - циганите.
Хмм (нерегистриран)
Да води. Не сме длъжни да им плащаме данък корупция за да пазим "етническия мир"
Христо Бисеров (нерегистриран)
ДПС е най- честната партия.
Има проблем (нерегистриран)
кой му е собственика ...
Любето (нерегистриран)
"Тези въпроси не се решават нито на територията на частен имот, нито на официален плаж, законно отдаден на концесия, нито на камънака" Тогава защо доведохте група от индивиди с фанелки и шапки с логото на партията Ви именно там?! И какво ще рече частен имот, като цялата територия е държавен парк? И как така плажа е отдаден на концесия след като по ваши думи преди седмица и според кмета плаж нямало там?! Нищо че по стари документи се води че има! А камънака как е отишъл там? След като никой в общината няма документи за това. Виждам доста самопризнания за нарушения и лицемерие! Жалко че няма хора които да ви повдигнат тези въпроси!
321 (нерегистриран)
+1000!!!
Maks (нерегистриран)
рязанит е турци да ходят в Турция, не си даваме българската земя
Божков (нерегистриран)
Шиши редил първия служебен кабинет на Радев LMFAO
Ти (нерегистриран)
Ти си живо доказателство за конституционна криза. И съм сигурен, че не можеш да кажеш "конституционна"!
ммм (нерегистриран)
Скапняк, да не си мислиш, че хората са идоти да ви вярват на тъпотиите ? Всички видяхме как призова "своите" за стълкновение с протестиращите! Ама за това всички мълчат!! Затова всички ВЪН!
Станимир Жеков
ДПС е терористична организация и като такава не трябва да се включва а трябва да се изключва от всякъде включително и от НС.
бг (нерегистриран)
Има си избиратели тази организация.
A (нерегистриран)
А те скоро дали са ходили на екскурзия?
Хахаха (нерегистриран)
След като се целуваха с Христо Иванов - вече проблеми няма.... той Христо продаде нещата там за 30 сребърника
ciklop50 (нерегистриран)
Тая опорка ли ти спуснаха комунягите русороби? А тичай да си вземеш копейките сега!
Бегом (нерегистриран)
Отиди си опъни кърпата на Росенец днес - да те видя!!!! Да видим Христо Иванов свърши ли работата, за която отиде?
@@42 (нерегистриран)
Карадайъ, за мен и още стотици хиляди като мен проблем в "Росенец" има. Окей?
123 (нерегистриран)
Проблемите на "жълтите павета" се решават на жълтите павета, а не някъде другаде, На кой ли ДПС показва среден пръст?
Как да няма? (нерегистриран)
Доган къде е отишъл? Формалния председател на етнокорпорацията защо го издава, че ме е там?
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Ей това мазно нещо, даже и името му няма да изрека гласно, направи всичко по силите си на "Росенец", за да предизвика конфликт!!! Това мазното нещо трябва да бъде арестувано и подведено под отговорност - това нещо е истинската заплаха за гражданския мир! Мръсен провокатор си ти, мазно нещо! Ама не ти се получи, гнидо!;))
+ (нерегистриран)
Един ден поддръжниците на ДПС ще разберат колко безочливо са употребени от същото това ДПС!
бг (нерегистриран)
Те никога няма да разберат това. ЗАЩОО ТОВА Е ТЯХНАТА ПАРТИЯ, ТЪК КАКТО БЪЛГАРИЯ Е (МОЖЕ БИ) ТВОЯТА РОДИНА. За турците техният политически лидер е всичко, почти като султана навремето. Що си мислиш, че турците са мърши като нас? Не им приписвай нашето безхаберие и негативизъм към политиците ни. Мнооого грешиш, много!
Lk
Прав Сте, много по-големи мърши са
- (нерегистриран)
Що за глупаци сте, не мога да разбера? Ти мислиш, че турците мислят като теб? И ще плюят на техния лидер? Това смо ние българите го можем, по това сме световни шампиони. затова и 5 века сме били без държава я. И пак натам отиваме.
!!! (нерегистриран)
Конституционната криза започна още със регистрацията на ЕТНИЧЕСКАТА групировка ДПС. От тогава не е спирала.
глупости (нерегистриран)
Другият вариант е бил турска окупация на районите населени с турци, тоест огромни райони от България. При това Варшавският договор беше разтурен, а дори не бяхме в НАТО. Бяхме вече скъсали и с СССР, който пък по това време точно се и разпадна.
Хахахаха (нерегистриран)
Каква турска окупация бре? Значи викаш, добре, че сме се наръзили още тогава. За да могат сега да ни ебът както си искат?
!!! (нерегистриран)
Е и? Сега като сме в НАТО, защо продължаваме да си погазваме конституцията?
Иван (нерегистриран)
Те и в момента огромни територии от България са превзети!!! В някои общини, се говори САМО турски! Имаме новини на турски по националната си телевизия....
вещ (нерегистриран)
Всичките са идиоти и трябва да им се казва всеки ден. Едно гилямо браво на Христо Иванов. Ако всеки направи по нещо такова и са аут. И най-големите бандити и тарикати са нищо в сравнение със суверена.
за агента Христо Иванов (нерегистриран)
На практика съвсем умишлено, нарочно Христо Иванов оставя турския лидер Доган без охрана. С тайния замисъл някой българин да извърши атентат срещу Ахмед Доган, което да предизвика размирици в страната и развърже ръцете на турския президент Реджеп Ердоган за изпращане на окупационен корпус в българия, който (уж) да "гарантира сигурността на турците в България" На практика Христо Иванов се явява като агентура на Реджеп Ердоган.
употребен като вещ си (нерегистриран)
Тази опорка кой ти я спусна? Цървул!
Цако (нерегистриран)
Какво ще направиш ти това да не се случи е важното,а не празни лакардии. Дела са нужни. Конкретни и ясни. Другото е бошлаф.
gost (нерегистриран)
А за пък да ви питам вас какво ви интересува имотът на г-н Доган. Да се оправя. Вижте Божков как се обравя. Да го разследват. Това с ДПС общо няма. Ахмед Доган беше един от много добрите ''български политици''. Никога не гласувах за него по етническо религиозни причини. Но той си беше политически лидер като всеки друг в България. Какво се навъртате около него като кучета?
Кипър 1974 г ! (нерегистриран)
На практика съвсем умишлено, нарочно Христо Иванов оставя турския лидер Доган без охрана. С тайния замисъл някой българин да извърши атентат срещу Ахмед Доган, което да предизвика размирици в страната и развърже ръцете на турския президент Реджеп Ердоган за изпращане на окупационен корпус в българия, който (уж) да "гарантира сигурността на турците в България" На практика Христо Иванов се явява като агентура на Реджеп Ердоган.
Меди е БГ гражданин (нерегистриран)
така че каквото и да стане ,няма да има етнически проблем.Споко !
някой да е казал, че не е? (нерегистриран)
Точно това, че е български гражданин. И едновременно с това е турски етнически лидер. Ако беше гръцки гражданин, това нас не ни засягаше. Каквото и да му се случеше. Но той както казваш е БЪЛГАРСКИ гражданин и за всички последствия около него носим отговорност ние.
ве'Щ (нерегистриран)
Погледнете само кои са фигурите на деня> Пеевски, ББ, Гешев, Доган...Колко ли е средния коефицент на интелигентност? Това ли заслужава България? Едни прости и неграмотни хора да решават съдбата ни?...А тоя Карадайъ е пълен профан. ...В нормалния сват тея хора щяха да копаят на полето и никой нямаше да ги търпи....Нещо са се объркали. Всеки закон, даже конституцията е договор между хората в една територия. Тея са длъжни да защитават правата ми. Във всеки един момент, в които не ми е изгодно те да ме представляват трябва да си ходят или късаме договора. Те живеят с мисълта, че властта им е притежание...Ако не искат по мирния начин, ще ги изнесем на ръце, за да покажем кой е началника.
666 (нерегистриран)
Един народ, заслужава политиците си.. Защото сам си ги избира..
Реалист (нерегистриран)
А не бе швепс тя и балдъзата ти сие построила къща за гости с Евро пари големи наглеци
той (нерегистриран)
всъщност истинския проблем с росенец не са стотината метра каманаци,за които някой "родолюбци " се сетиха че нямат достъп! тпоблема е на триста метра от там, и е стотина пъти по голям по площ, и се нарича нефтобаза и пристанище росенец, собственост на лукойл, където никой няма достъп! дори данъчните и митниците! но този факт не вълнува тези "родолюбци"
тцъ, (нерегистриран)
ББ ли имаш предвид? Щото нищо не прави и по единия и по другия проблем!
Анкара (нерегистриран)
СРЕЩУ АХМЕД ДОГАН беше извършен неуспешен атентат преди няколко години, ако още си спомняте. Атентаторът беше турчин и пистолетът му засече. Помните ли? Сега целта на Христо Иванов е да остави Доган без охрана. Някой българин да стреля по Доган. Сетне сценарият е бунтове на турците в България. Въстание. Ердоган се обявява против "насилието над "неговите сънародници" в България", изппраща ултиматуми и сетне стоварва десант в районите населени с компактно турско население. Както беше в 1974 г в Кипър. Армия от 1 милион нахлува в България. А Христо Иванов е турска агентура и целта му да се снеме охраната на Доган е точно тази. Той действа по команда на Ердоган.
Кънчо (нерегистриран)
Е, по-дебилно мнение не бях чел.
КАПЪКУЛЕ (нерегистриран)
Проблем, комшу ! Народните пари , които чрез охраната на НСО,твоя почетен председател лапа нон-стоп.Това е проблемът.Той нали е "беден", "не притежава" ТЕЦ-Варна и не е взимал милиони за хонорара от Цанков камък,даже и една порция не е разпределил в страната, не може да си плаща сам охраната.А туй пусто заешко сърце тупти ли тупти от страх и само за охрана си мисли.
за капъкулето (нерегистриран)
И кое е по-важното? Парите, които Доган лапал? Или етническият мир и вътрешната стабилност и сигурност на държавата? Ако станехме като Югославия, каква файда, че сме спестили пари? Всяко нещо си има своята цена.Турците май питаха "Анадънму?"
Обективен (нерегистриран)
Не е бутикова партийка а патерицата на БСП боядисана в синьо.
тцъ (нерегистриран)
Това е за параван. ДПС е национална партия на турското население. Чрез нея то влиза във властта, наравно с етническите българи. Гледайте по-далеко от носа си!
Ко не (нерегистриран)
Сичкити са руски кавали
Изненадани? (нерегистриран)
Поразителен синхрон на заплахи днес от ГЕРБ + ДПС = Управляваща коалиция в сянка
Карадайь (нерегистриран)
Тогава защо докарахте в Росенец над 3000 еничари, пардон членове на ДПС? Или тагава беше договорката с Христо Иванов да си направите сценката, а после да се прегръщате и пеете? Защо Доган не си построи сараите някъде другаде, а не точно до НТ Росенец? Терминала е от голямо значение за националната сигурност на страната и ако някой лумпен, като тези на протестите вчера, беше хвърлил бутилка със запалителна течност по някой от резервоарите, знаеш ли какво щеше да се случи? БОМБА? И нито сараите щяха да останат, а туризмът по Черноморието щеше до есента да е блокиран, а Бургас и населените места - обгазени! Кой щеше да носи тогава отговорността - Ти, Доган, ДПС, кой или щяхте да си измиете ръцете с Кмета на нашия град Митко Николов?! Спрете с цирковете, защото един от Вашите каза следното: Тук сме, за да няма второ Казичене!
bg (нерегистриран)
Чезвай бакшиш!
sharky (нерегистриран)
Дали има или няма проблем, решението е наше, а не на кьопеци и мурзилски лакеи
Верно е (нерегистриран)
Камънака ама преди си беши плаж а че сега е затрупан с камъни е друг въпрос
Боко (нерегистриран)
Карадайь, в частен имот не сме стъпвали. Бяхме и ще продължаваме да бъдем на държавна публична земя, на публичен плаж плажа и в публично пристанище в акваторията на Черно море. Утре пак сме там.
Щерев (нерегистриран)
Агента на ДС- Доган (Сава) е руска партенка и на БКП. Как ли го търпи държавата да има резиденции по големи от тези на Тодор Живков? А то е ясно че с хората соросоиди на Прокопиев (Х Иванов) водят война. Карадайъ да каже нещо за своите къщи за гости? Как се наредиха тези депутати та с европейски пари и къщи им направиха.
unknown (нерегистриран)
За депутатите и европейските пари си прав, но да обвързваш Хр. Иванов с ДПС, това е нагла лъжа и опорка, нищо повече. Е заради това ти забих минуса.
Щерев (нерегистриран)
то да се чудиш тези соросоиди с кой да ги обвържеш..ха.ха с Божков , с Първанов,с Радев, с Нинова , к Ц Василиве ли и други путеноиди..ха.ха Като гледам една песен пеят
unknown (нерегистриран)
Леле, от бързане да заработиш хонорара, за повече коментари, вече и нечленоразделно пишеш, не само мислиш и говориш. Продължавай, аз не мога да се занимавам цял ден с теб.
селджук , вземи ми (нерегистриран)
Айпито преди аз да взема твоето
БСП-ДПС ПОБЕДА (нерегистриран)
ДПС се готви за управление с коалиционния си партньор БСП! Заедно ще свалят Борисов с вота на недоверие.
Кипър 1974 г ! (нерегистриран)
На практика съвсем умишлено, нарочно Христо Иванов оставя турския лидер Доган без охрана. С тайния замисъл някой българин да извърши атентат срещу Ахмед Доган, което да предизвика размирици в страната и развърже ръцете на турския президент Реджеп Ердоган за изпращане на окупационен корпус в българия, който (уж) да "гарантира сигурността на турците в България" На практика Христо Иванов се явява като агентура на Реджеп Ердоган.
тото (нерегистриран)
за какъв чеп ни е да вредим на доган? той е пътник, нали го видяхме колко е остарял. Една, две - пет години макс.
Кипър 1974 г ! (нерегистриран)
А защо смяташ, че Ердоган не може да извърши една провокация? Чрез подставени лица да мотивира някой българин да застреля Доган, което ще предизвика етнически конфликт и размирици? Егати наивността! Смяташ, че ако ти не му мислиш злото, онзи от Анкара е също като теб? Още повече, че Ердоган има прикрит конфликт с Доган и би предпочел Лютви местан на неговото място.
unknown (нерегистриран)
Ей, съвсем се омазахте вече бе хора. Хайде поне малко по-сериозно, ако сте способни разбира се.
abe, mavur (нерегистриран)
С 200 км/ч към братския селджук, че след втората вълна не се знае дали ще могат да те опазят твоите
Прост човечец (нерегистриран)
А бе фес, ти за глупацилини имаш? Та всички знаем, че не става въпрос за частен имот/ друг е въпроса с какви пари е купен/ , а за бреговата ивица, където никой не може да минава, въпреки, че е държавна собственост. А за институциите знаем много добре, че не работят и са корумпирани. Разбрали резак?
Anon (нерегистриран)
Какво неповторимо чувство за хумор, дами и господа! Аплодисменти и овации!
Анкара (нерегистриран)
СРЕЩУ АХМЕД ДОГАН беше извършен неуспешен атентат преди няколко години, ако още си спомняте. Атентаторът беше турчин и пистолетът му засече. Помните ли? Сега целта на Христо Иванов е да остави Доган без охрана. Някой българин да стреля по Доган. Сетне сценарият е бунтове на турците в България. Въстание. Ердоган се обявява против "насилието над "неговите сънародници" в България", изппраща ултиматуми и сетне стоварва десант в районите населени с компактно турско население. Както беше в 1974 г в Кипър. Армия от 1 милион нахлува в България. А Христо Иванов е турска агентура и целта му да се снеме охраната на Доган е точно тази. Той действа по команда на Ердоган.
Павел (нерегистриран)
Пропускаш, че сме страна членка на ЕС и Тайпи може само да се репчи.
Петър (нерегистриран)
И какво ще попречи това на Ердоган? Кипър също е член на ЕС. Гърция беше и е в НАТО, както Турция. Когато защитаваш "сънародниците" си зад граница, това е напълно достатъчен довод за изпращане на аскера. За "мироопазваща мисия" и защита на турското население от "българското насилие (атентата сещу лидера на това население, който е без охраната на НСО)". Да "спасяваш" живота на 700 000-1 000 000 хора, това малко ли ти се вижда както удобен аргумент за военно нахлуване?
Боби (нерегистриран)
Нали имаме патриоти,бе калпак.Валери ще ги събаря още по границата.Каракачанката е военен министър ,ще пусне американските Ф16,да не забравяме и Сидеров,най-големият смелчага!
до Анкара (нерегистриран)
Много развинтена фантазия имаш. Турция много добре знае че земите в Източна Тракия са БЪЛГАРСКИ и не и трябва пререкания.
Анкара (нерегистриран)
Турция знаеше същото и за кипърските земи, което не й попречи. При това Бюлент Еджевид беше от народно-републиканската партия на Ататюрк, а не от десните и националистически партии на Сюлейман Демирел и Алпаслан Тюркеш. Ердоган знае и за Света София, че е гръцка, но това никак не му попречи да си я вземе обратно. Хем беше музей по изричната заповед на турския национален герой и президент Ататюрк, който е погребан дори в мавзолей в Анкара.
!!! (нерегистриран)
Вашите гласове ни натресоха този фигурант Радев, плюс заблудения електорат на ГЕРБ, който не харесвал визуално Цачева!
??? (нерегистриран)
A тези които не понасят малоумието и на цачева ?
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела