Капитанът на заседналия "Вера Су" и помощникът му остават в ареста
Окръжният съд в Добрич се произнесе, че са налице обосновани предположения за неизпълнение на страна на обвиняемия на определени негови задължения
Обратно в новинатаКоментари - Капитанът на заседналия "Вера Су" и помощникът му остават в ареста | Днес.dir.bg
Коментари
Големи откачалки са били тези турски моряци, аз на тоя таралясник-плаваща консерва посмъртно не бих се качил.
,,не е задължително товара да бъде опакован" ... ми да - нали е под разтварящ се общ покрив ... ами ако стартира силен дългопродължителен вятър, дъжд във време товарене на борд кораб или във време разтоварване от кораб на извънкорабно прев. ср-во ?!! видимо товара се състои от зрънца всяко от което е ~грахово такова размерно , или ще се осланят на надеждна метереол. прогноза, или ще включат т.нар. оръжие хаарп (ползва определени радиочестоти за да изменя по изк. начин температура,влажност на въздуха & т.н.) ? живи&здрави
Христо Алексиев-един от най-смотаните министри на транспорта/след Краус/. Ама още по-смотани са тия над него, че не виждат , че не става..............20 дни му гладаме сеира.
Съдът трябва някак да установи какво е било заровено в товара, та е трябвало корабът да ходи толкова близо до брега и през това време всички са си правили оглушки.
Според изискванията за търговско корабоплаване трябва задължително да има 3 (три) правоспособни вахти така че нека информацията да бъде точна Вторият помощник на ход не е дежурен, а вахтен. Капитана обикновено носи вахтата от 08 часа до 12:00 часа. Ако и съдът е гледал делото като дописката -някой ще трябва да поеме разходи за неправомерни решения и присъди
Капитанът обикновено не носи вахта, а помощниците 1ви, 2ри и 3ти офицер(mate), но пък е отговорен за абсолютно всичко на кораба дори и за грешките на своите помощници. Затова и заплатата му е колкото заплатите на всичките останали членове на екипажа взети заедно.
На Таврии и волгобалти: капитан, старши помощник и втори помощник. В машината шеф, втори механик и трети механик. един ел техник и двама моряци. Допуска се още един логой и то зависи от корабособственика. Още нещо; възможно е вторият помощник да е с правоспособност капитан 12 БРТ (сиреч рибарска лодк на море) както и третият механиик да е поторист първа степен- Капитана и главният механик носят вахтите 08 -12 ч. и 18 -24 ч. Единствено на кей се носят дежурства от ст. помощник и втори помощник, и в машината етори и трети механик НА КОРАБИТЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ИМА ТРИ ПРАВОСПОСОБНИ ВАХТИ =минимум 9 човека -няма да ви уча на аритметика
Аз лично не виждам причина защо да го държат в арест!Има застраховка която ще изплати щетата ако бъде надлежно изискана! Трябва да задържат и Морска администрация които с бездействието си са причина кораба да си остане завинаги там!
При първото по-голямо вълнение корабът ще се потроши в скалите.
Корабът не е заседнал! Беше заседнал преди 2 седмици. Сега си лежи кротко на дъното, пълен с вода и тор. 20 дни няма кой да го изтегли или разтовари! ПОЗОР!