Капитанът на заседналия "Вера Су" и помощникът му остават в ареста

Окръжният съд в Добрич се произнесе, че са налице обосновани предположения за неизпълнение на страна на обвиняемия на определени негови задължения

Обратно в новината

Коментари - Капитанът на заседналия "Вера Су" и помощникът му остават в ареста | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Присвоявай като никой не иска да го кара

Големи откачалки са били тези турски моряци, аз на тоя таралясник-плаваща консерва посмъртно не бих се качил.

,,не е задължително товара да бъде опакован" ... ми да - нали е под разтварящ се общ покрив ... ами ако стартира силен дългопродължителен вятър, дъжд във време товарене на борд кораб или във време разтоварване от кораб на извънкорабно прев. ср-во ?!! видимо товара се състои от зрънца всяко от което е ~грахово такова размерно , или ще се осланят на надеждна метереол. прогноза, или ще включат т.нар. оръжие хаарп (ползва определени радиочестоти за да изменя по изк. начин температура,влажност на въздуха & т.н.) ? живи&здрави

Христо Алексиев-един от най-смотаните министри на транспорта/след Краус/. Ама още по-смотани са тия над него, че не виждат , че не става..............20 дни му гладаме сеира.

Съдът трябва някак да установи какво е било заровено в товара, та е трябвало корабът да ходи толкова близо до брега и през това време всички са си правили оглушки.

идеална сцена е за групите които ще свирят за джулая

Според изискванията за търговско корабоплаване трябва задължително да има 3 (три) правоспособни вахти така че нека информацията да бъде точна Вторият помощник на ход не е дежурен, а вахтен. Капитана обикновено носи вахтата от 08 часа до 12:00 часа. Ако и съдът е гледал делото като дописката -някой ще трябва да поеме разходи за неправомерни решения и присъди

Капитанът обикновено не носи вахта, а помощниците 1ви, 2ри и 3ти офицер(mate), но пък е отговорен за абсолютно всичко на кораба дори и за грешките на своите помощници. Затова и заплатата му е колкото заплатите на всичките останали членове на екипажа взети заедно.

На Таврии и волгобалти: капитан, старши помощник и втори помощник. В машината шеф, втори механик и трети механик. един ел техник и двама моряци. Допуска се още един логой и то зависи от корабособственика. Още нещо; възможно е вторият помощник да е с правоспособност капитан 12 БРТ (сиреч рибарска лодк на море) както и третият механиик да е поторист първа степен- Капитана и главният механик носят вахтите 08 -12 ч. и 18 -24 ч. Единствено на кей се носят дежурства от ст. помощник и втори помощник, и в машината етори и трети механик НА КОРАБИТЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ИМА ТРИ ПРАВОСПОСОБНИ ВАХТИ =минимум 9 човека -няма да ви уча на аритметика

Вахтите са 6. И в машинното имаш вахти.

Аз лично не виждам причина защо да го държат в арест!Има застраховка която ще изплати щетата ако бъде надлежно изискана! Трябва да задържат и Морска администрация които с бездействието си са причина кораба да си остане завинаги там!

Така е няма за какво да го държат в ареста освен за трупане на политически точки за предстоящите избори. Застраховките в корабоплаването са задължителни.

20 дена си бъркахте в носа

При първото по-голямо вълнение корабът ще се потроши в скалите.

Те от акипажа не са толкова глупави от къде да чакат развръзката на ситуацията от каютите си или от ареста.

ще го кръстиме атракцията на мунчо прекрасни

Правилно....в краен случай парична гаранция от 100К нагоре.

Корабът не е заседнал! Беше заседнал преди 2 седмици. Сега си лежи кротко на дъното, пълен с вода и тор. 20 дни няма кой да го изтегли или разтовари! ПОЗОР!

Е,кой да го разтовари и къде? 3000 тона са Х тира по 20 тона. А,и камиони не става.

ами оня капитан на хамерската подводница дето се блъска да не му е брат