Коментари - Кап. Петров: Пропада планът с крана, заседналият до Камен бряг кораб може да се разбие при буря | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Шилo

Какво ще разтоварвате бе, той товарът се разтвори и разтворът се излива в морето. Защо лъжете, че няма разлив? Има, вижда се на сателитни снимки повече от ясно.

Вземай лопатата и оди да ринеш гьобрето от морето.

ЗАСЯДАНЕТО на ТУРСКИЯ кораб с ТУРСКИ екипаж прилича на ДИВЕРСИЯ/АКТИВНО мероприятие на турската държава.Странно звучи в безветрено време и ''пияния''екипаж да загуби контрол. Турците и мюсилманите НЕ ПИЯТ алкохол При един евентуален разлив на кино заминава ЦЕЛИЯ ТУРИЗЪМ на ВАРНА-Зл.Пясъци -Албена Трябва НЕЗАБАВНО източване на корабното гориво и бърза светкавична о-я по разтоварване на РЪКА на селскостопанските торове

Българските управници не могат с никви кризи и бедствия да се справят. Те могат само и единствено да крадат. Това ако беше в друга държава досега да бяха почнали да работят по въпроса, но тук с дни нашите полит крадци ще се договарят със собственика на кораба за комисионна.

Абе оставете го там да си изгние. Това е България все пак. Ние нямаме хеликоптери да спасяваме хора, ще търсим сега кран за някакъв си кораб. :)

Казва се повород, а не полород.

Екипажът е украински

A ромите ни доволно протриват ръчички и вече имат готов план за разфасоване на коритото за скрап.

В същност се казва "повороТ".

Бля-бля-бля. Къв е този измислен капитан ве? Това е амониев нитрат същото химическо вещество което гръмна като атомна бомба в Бейрут. И изобщо не ви идва на мисълта, че може нарочно да е закаран там кораба, за да ни гледат сиира как ще се справим. Този е пишман капитан защото няма как да се разтовари един кораб без в същото време да не му бъдат напълнени танковете със същото количество баластна вода защото ще му се измени метацентричната височина и ще се обърне или разцепи. Вчера ни лъгаха, че бяло растителна тор ами бяла растителна тор на гранули няма.

с хеликоптер

Смяхме се на Евъргриина. А да видим сега какво ще направим ние.

Пияни идиоти са тия моряци. Добре, че поне в кораба няма гориво...

Е те така в Бейрут направиха. Изкъртили вратите на хамбара и така 3 години крали по една кофа уреята. Когато държавата се усетила решили да заварят дупките с оксижен и подпалиха амониевия нитрат който е само окислител, обаче при горенето 3 часа се образували повечко горими и експлозивни газове и те така накрая цялото Земно кълбо разбра как завърши.

Догодина фермата в Българево ще се родят гигански миди.

Няколко дни и още ли не сте го разтоварили. Какво чакате.

полород — това редакторите са дребни но много прости хора. къде ви намират?

Викай мангалите, ще опоскат като термити за 1 час.

С кука закача товарите но тук май ще е трудно...

Я дайте интервю, т.е . изправете ги пред камерите тези юнаци от парахода да обяснят как се е стигнало до този инцидент! От какво се страхувате?!

Какъв амониев нитрат? Оборска тор е.

Много филми гледаш!Повечето турци не са толкова набожни, че да не пият алкохол.

Не е "полород", а "поворот" - русизъм - "завой", използва се в мореплаването. Българският еквивалент е "поврат".

Когато корабът е натоварен, няма баласт, наки така. Гледам снимките и ми се вижда, че в задната част дълбочината е напълно достатъчна. Моля вземете баласт в кърмовите (задните танкове), така че да се получи добър диферент (наклон) към кърмата, после заден ход излезте от камъните и после си хвърлете пак баласта.

Тоя кораб виси там вече няколко дена. Ако бяха казали на мангалите, че товара е безстопанствен, вече трюмовете щяха да са ометени с метлата. Нимойте са мота викайте циганите. Ако са помайвате още малко тоя бардак ще са сцепи при първата буря и селитрата ки иди в морето и пари пак няма да видити А мангалити пак ки ви сцепят гемията ма със резаците за старо желязо и пак ки сте капо Ако ся ги викнете барем има шанс кораба да спасите

Капитан Петров, в просто капитан. Със сигурност е ерудиран и е видял много в корабоплаването, сигурен съм, че збае как сигурен съм, че в България има поне 1000 човека, които знаят как. Но, капитана е държавен служител, и той е длъжен да завоалира това, че държавата ни за нищо не става.това е един заседнал кораб, малък, и държавата няма възможност да се справи. Много, много лошо,

Кораба се е движел с 7 възела, тоест, били са му нужни поне 2 часа, от навлизането в български териториални води , до засядането. Но има поне 2 български инстит8, които да следят за всяко нарушение в териториални види. И какво са правили те, явно са спали като турците

Кораба е на 20 метра от брега - паркира се един кран на брега и с една въжена линия за 3 дена са го разтоварили - 500 тона са 20 тира, след което с няколко помпи дърпат водата. Oтделно може да намерят една плоскодънна баржа да разтоварят на нея. Аконямат кран може да качат някой камион и с него да претоварват. Вярно е че по малко ще товари, но досега да го бяха разтоварили и с някой допотопен ЗИЛ. Друг въпрос е че разтоварването се пише на сметката на собственика, докато ако кораба потъне плаща застрахователя.

Няма нарушения на нищо. Плава си по пътя. В случая към Варна.

За написалите минуси - аз съм капитана голям кораб за насипни товари. Дано са прочели коментара ми "спасителите", но предполагам, че мислят за този вариант.

Морската граница се охранява по радара, радиото и автоматичната идентификационна система. Все съд като плава (или лети) си показва къде е и закъде е. Охраната на границата е да се следи за неидентифицирани съдове.

лежи на скалите с 1000 тона, на 1/3 от дължината или повече. Ако носът беше подпрян, е друга история.

Бах …мам..му… сташен си селски!!! Добре , че си ти да им изясниш. Всякакви мотористи, моряци , морски фитери и полу -идиоти ръсят мозък . Абе църУл мамин , замислисли ли се , че не всички са еднокнижковци и това , че имаш 3 рейса и половина не те направи тесен разбирач.

селитрата е бяла и на гранули. основният тор е.

Нямам 3 рейса, а имам 30 г. на море. Имам предостатъчно опит в насипните товари и контейнерните превози. Ще се обадя, където трябва, не се притеснявай.

С тях какво ще правим - зоната е защитена?

Селитрата не вреди на околната среда.

Има и вариант да се отвори капакът на най-задния хамбар, товарът от най-предния хамбар да се прехвърля в най- задния. Ефектът от преместване на Xf ще се удвои и корабът бързо ще добие диферент и предницата ще се освободи. Фертилайзерът не е зърно, няма да се пресипе и може да се понатрупа отзад на купчина. Може да се помогне и с баласт в кърмовите дънни танкове. Успех!

Кептън, а пък аз съм Главен Механик. Като му гледам газенето на кърмата и конструкцията не съм сигурен че има голям заден баластен танк ( ахтерпик както му казвахте ) като му гледам и дължината не съм сигурен, че ще издържи усукването, което предлагаш. За плюсове и минусите - това е относително. Който си има в главата никой не може да му го вземе - само да го ползва, ако си плати достатъчно. Хайде със здраве.

Ден след ден 20 тона гориво се източва за часове Товарът не е опасен Незнам какво чакат Досега корабът трябваше да го няма там Българска работа

Кептъна много се гепа нещо - удря го на чест. Да вземе малко да поседи повечко на брега и да се наслади на живота , семейството и красивата природа. Иначе ще му посинеят гърдите да тупка колко е велик , а файда нама, а пък времето си минава.

Жалки, не е истина......