Коментари - Кап. Богданов: Операцията за "Vera Su" нанесе шамар върху авторитета на Морска България | dnes.dir.bg
назад

Кап. Богданов: Операцията за "Vera Su" нанесе шамар върху авторитета на Морска България

За проблемите в "Морска администрация", за липсата на търсене и спасяване по море и защо почти няма кораби под български флаг - председателят на Морската камара пред Dir.bg

Обратно в новината
| Автор : Радостина Димитрова

Коментари - Кап. Богданов: Операцията за "Vera Su" нанесе шамар върху авторитета на Морска България | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кое в родината ни е наред,че и това да е ?!???! Факт е,че социалистическа България бе горда и цветуща държава а хората в нея живееха добър и сигурен живот ! Сега сме обезлюдавана територия със затихващи функции !!!

Националната ни авиокомпания България Еър е собственост на всеизвестните варненски мутри ТИМ, които гордо развяват нациоанлния ни флаг. В Морска България нещата не са по-различни. Всъщност тя е курортна, но не и морска вече. Българските моряци плават под чужд флаг.

Отново се сблъскване с калинките на Гроб. От заспал атаки гранична полиция до изпадналите в будна кома морска администрация . Но така е , 12 години безредие и назначаване на абсолютни кретени на благите места и ето ви сега. Те ти булка Спасов ден...

ами военните дето продадоха за скраб спасителния кораб -ледоразбивач ,пак поради отпаднала необходимост??? забрих му номера!

Kakwo trjabwa da pushesh , sa da fantasirash , ce Bulgaristan ima isobshto njakakaw avtoritet ?

Що не помолиха румънците за помощ.

С какви морски подвизи е известна България, освен с последния?

Какво ще стане? Да ви кажа: Ще си имаме корабче в морето, близо до огънчето, дето всяка година се посреща Джулая. Допълнителна атракция. А товарът с тор ще стане течен и ще го изпомпят в друг кораб.

Отрицателният подбор, уважаеми капитан Богданов, е в основата на всичките беди в българската администрациа от държавни служители/вредители. Я сега да попитаме какви високопоставени военни лешпери на пенсия и на заплата са били инсталирани в Морска администрация,Главна дирекция "Аварийно-спасителна дейност" и в специално измисления в МТИТС Национален борд за разследване на произшествия във въздушния, водния и железопътния транспорт? Бордът осъществява дейност по разследване на: "много тежки морски произшествия, а във всички останали случаи на морски произшествия и инциденти – след преценка от управителния орган на борда въз основа на експертното становище на инспекторите по разследването от борда;" Колко удобно, нали? Чакат лапачите държавни служители/вредители от специалозираното звено за разследване на морски произшествия да потъне корабът ( за да се реализира "много тежко произшествие") и тогава да отидат да разледват. И никой копче не може да им каже, защото нормативно така са го заложили. Едва на 16-я ден оядените пенсионери на пенсия и заплата - разследващите инспектори - "прецениха" и си направиха труда да отидат от София до Варна и да се опитат да се качат на заседналия кораб. Но времето им е виновно сега... и не могли да се качат... Същата хубост са и "спасителите" - цяла седмица чакаха времето да стане още по-тихо. То пък взе да си духа дежурният североизточен вятър... За това, че МА въобще не арестува злополучния кораб и не иззе корабните дневници и товарните документи - още на първия ден (министрите калинки ли наредиха?) - няма такава пропаднала държава!

Само да напомня, че по времето на ББ официално станахме и пиратска държава. Морска България отдавна няма@

Единствената грешка на това правителство е тяхната некадърност.

Само да вметнем,че т.нар.морска администрация е изцяло герберстка,защото през последните 12 г. на такава сладка служба беше НЕВЪЗМОЖНО да си нзаначен ако не си гербеарст.Така че правителството как точно а реагира,при условие че там са политици,след като има спеиално създадена администрация,която да отговаря пряко при такива случаи?!?

Прав си, но тази администрация е под контрола на ТОВА правителство сега. Което си бърка в носа докато усети, че въпросната администрация е абсолютно импотентна. Трябваше ВЕДНАГА Министърът на транспорта да излезе от ботушите на железничар и да се сети, че морето не е само за лятна почивка.

ква морска българия бе? това го имаше само при соца. тоя като е капитан под къф флаг плава, щото от години си нямаме морски флаг... бахти дебилите

"Морска България"? Този пич нещо бълнува ... такова понятие няма, след като адвоката на ТИМ и близък с Мутрата от Банкя Емил Радев и аверите му отвлякоха "Бадр" и после искаха милиони рушвет, за да го освободят. Изглежда ми компетентен този човек, но явно не е наясно с повсеместната мутризация, която докара гнусният Алфа Заяк от БанкИ.

Морска България умря преди около 25 години, или по точно я убиха всички политици. И дири и леко да мърдаше в агония допреди 10 години, бат Бойко и домуса я довършиха

Добрата вест е, че Морска администрация се поразмърда. Всяка далавера, престава да е такава,когато се говори и пише за нея. Пишете и за ВВМУ,че и там само туристи

тоя кораб там стана кат ПАМЕТНИКАна СЪВЕЦКАТА АРМИЯ Тва да го твареха в чувале и после хамале да го пренасяха във водата голи и после с магарта по хълма до ся щяха да са го разтварили и даже имаше време по същия начин да го натварят обратно с същата тор

Най-голям шамар удари на Радев. Видя се че е нефелен и целият му кабинет.

Нещо много коментари се трият без основания. Затова да обобщя към господина/госпожата, дето яростно агитира да не се харчат "грешни" пари за спасяване. По същата логика в България не се харчат много пари за образование, за заплати на учители. Не се харчат пари и за БАН. Даже един министър имаше идеята да закрие БАН. И какво си спестяваме с тези недадени пари? Спестяваме си бъдещето. Днес силните и проспериращи държави са тези, които са инвестирали в образование преди 20- 30 години. Китай "произвежда" десетки хиляди инженери годишно в повече от САЩ. И вече ги догонва технологично. За да се почтигне това, е работено десетки години. В които ние сме разрушили и това, което сме имали. Продали сме кораба "Перун". Продали сме хубавите си ЖП вагони за стотинки. Нарязали сме и сме продали като скрап повечето заводи. Все едно някой да е "брал" кабели, да ги е разтопил и продал като мед. Примерно кабелите са стрували 15 000 лв., той е продал мед като скрап за 300 лв. Чиста "печалба". Ето това е мисленето на хората, които ни управляват. Тикат ни към това да мислим само за бърза печалба днес и сега. Затова сме държава със затихващи функции. Затова има тотален упадък на реда, правосъдието, образованието, здравеопазването. На държавността в крайна сметка. Някакви хора по върховете и кръговете около тях прибират някакви бързи пари, в милиони и милиарди. Купуват си имоти и хубави коли. Ходят в чужбина. А голяма част от страната се превръща в пустиня. Милионите от заводите за скрап можеше да са милиони печалба годишно от тези заводи. Можеше в тях да са запазени милион работни места и цели региони да не са обезлюдени. Но явно това е планът. Не се дават пари за грижа за хората. За спасяване включително. Тези пари може да се сложат в джоба на съответния чиновник. А знаете ли, че преждевременната смърт на всеки човек струва много пари? От нереализирания му труд и неплатени данъци, стоки и т.н. И последен въпрос. Добре, аз приемам, че няма да има линейка за мен. А вие приемате ли, че няма да има за Вас? Че ще Ви оставят да си умрете от инфаркт, инсулт, или още нещо, от което може да бъдете спасен?

Абе важното е всичко да се концентрира в София, там са най-умните!

След като унищожиш всичко в останалата част от страната, хората отиват в големите градове или чужбина. Тези дни пътешествах малко из Родопите. Вълшебна природа. Оправили са някои пътища. Обаче има много села, до които пътят е ужасен. Не мога да си представя как дотам ще стигне линейка или пожарна. А като падне снега, не ми се мисли. Няма никакво препитание, няма и много хора. Така е на по-голямата част от територията на страната встрани от главните пътища.

Тоя кораб вероятно е пренасял всякакви ВИРУСИ, Наркотици и Ислямски башибозуци- араби и негри през морето.. Затова са се приближили близо до нашия браг.. Тоя Богданов , да не би да е взел ПОДКУП от турците на кораба ??? Целта на България е да има ПЕЧАЛБА и да НЕ се ОТРОВИ морето или хората в БЪлгария.... НЕ ни интересува кораба.. След като кораба ПОТЪНЕ, той ще стане българска СОБСТВЕНОСТ и ние може да извадим желязото и да го ПОЛЗВАМЕ... ВАЖНОТО е БЪлгария да е на ПЕЧАЛБА... Арабите да умират и да бягат ДАЛЕЧЕ от България да НЕ ни ЗАРАЗЯВАТ с ВИРУСИ и ОТРОВИ...

Изключтелно тъп си! Търси помощ!

Пишеш се голям разбирач, но си куха лейка с претенции да познаваш законите на морето. Е драги, не ги познаваш - не знаеш какво е MRCC, не знаеш кой къде какви правомощия има по търсене и спасяване на море. Не знаеш какви са международно правните последствия когато една държава поиска от друга държава помощ за спасителна операция на имущество, на ИМУЩЕСТВО подчертавам, което не е собственост нито на физическо/юридическо лице на двете държави - на тази молеща за помощ, и на тази оказваща помощ. От сега мога да ви кажа, че България ще плати всички разноски по спасяването/облекчаването и изтеглянето на кораба а насреща ще получи комбинация от три пръста както от собственика, така и от застрахователя. Собственика на товара ако е българин или регистрирана в България фирма ще има пълното право да търси обезщетение от държавата ни за загуби, заради предприетите спасителни операции от страна на държавата ни без изрично това да е поискано от корабособственика. Още повече, че товара е нито опасен, нито отровен както по международни стандарти UN и IMDG, така и по европейски стандарти. Калинките столични така се набутаха в този казус, че определено света ни се смее. И то при положение, че десетки хиляди български морски лица днес работят по света, много-много от тях в едни от най-големите и реномирани корабоплавателни, офшорни и т.н компании и то не малко от тях на високи ръководни длъжности. За Перун и влекачите ни … Перун беше клас Ocean Salvage and Towage. Днес имаме само 4-и влекача (Сингапурските) които могат да извършат морска спасителна и влекална операция. Всички останали влекачи са пристанищни - Harbour Tug, те не са специализирани за подобни спасителни и влекални операции. Ако имахме поне един кораб/влекач клас Перун или поне клас Нептун който и да е от тези два влекача, клас морски спасители щяха да издърпат това корито от скалите както куцо пиле отнася домат. Никой в света не поддържа Частни Спасителни Съоръжения, НИКОЙ. Тези които са обявени и за Salvage Company са компании които могат да предоставят подобна услуга, но тя не им е основната дейност. И отделно ако частна компания се ангажира да поддържа спасителни съоръжения, то тя неминуемо ще трябва да се подпомага финансово от държавата, защото никой не инвестира в подобни съоръжения/кораби за да стоят вързани на кея и да ръждясват.

3000 тона азотен тор и сипан в морето не е опасен нали? За крайбрежно спасяване ти е необходим океански влекач така ли? Кои са държавите, които притежават свръх специализирана спасителна техника? Турция и Гърция имат ли и каква е тя според вас? И да знам за морското право-това е най-вече причината екипажа да не напусне този кораб. Защото тогава се плаща много скъпо от застрахователя и корабособственика Може и да бъркам ама май беше към 25% от стойността на кораба и товара. От това печелят частните спасителни фирми, които отдавна заместиха държавите в спасяването на кораби. И понеже явно сте някакъв разбирач-какво и защо беше необходимо за да се претовари товара на този кораб и да бъде изтеглен в пристанището? Аз казвам така. Сняг или както там се наричаше за насипни товари. Баржа. Водолази за оглед на дъното и запушване на дупки ако трябва. И най-обикновен пристанищен влекач който да го изтегли. Хайде да видим Вие как си представяте тази операция.

Шило

леле мале...Човекът ти сочи клас и стандарти. А, първо ги проучи и тогава се прави на знаещ. И въпросът не е до Перун, а до състоянието, до което ни докараха държавата бившите. И да, на година могат да станат и 10 пожара, може за 10 години да има само един. Което означава, че ние трябва да имаме готовност, защото тези неща не могат да се планират.

Задавам конкретен въпрос и получавам общи приказки. Обаче и ти и господинът горе се водите някакви експерти. Дотолкова общи приказки че поразително си приличат.

Задаваш абсолютно тъп въпрос след като е постнато най-интелигентното и изчерпателно мнение по темата. Сериозно си куха лейка

Зададох конкретен въпрос. Какви кораби и технически средства са необходими за конкретното спасяване на заседналия на крайбрежието кораб за насипни товари и защо такива. Получавам само общи приказки. Морско право океанско право океански влекачи за крайбрежни води и така нататък. Ами тогава да прав сте куха лейка съм. Щом очаквам от форумни коментатори конкретни отговори. Между другото кораба Перун го продават или по-точно се опитват да го продават от 2006-та 2007 година.

Шнек или компресор за насипни товари.

Може ли само да те коригирам за следното? UN номер е идентификационен номер на опасен товар Пример: UN1202 е дизел, клас 3 (това е по ADR) мисля беше, а IMDG е международна конвенция за превоз на опасни товари по море (dangerous goods) - морски ADR, който е по-стриктен по-простичко казано. Между другото, и аз се опитах да проверя дали уреята е dangerous goods (опасен товар), но май не е класифицирана като такава.

под български флаг Мерси Европо,мерси Америка

Някой да ти пречи да си купиш един кораб и да правиш морска търговия под български флаг? Между другото имаме български търговски кораби ама обикновено плават под панамски флаг.

И междудругото покрай тази история ги разглеждах. Новички са, добре изглеждат. Не се излагаме пред чужденците :)

Този кораб е огледало как служебните крадци управляват държавата - потъва. Достатъчно е да погледнем цените.

Ами върни си боко тиквата...и кораба щеше да спаси пък и цените да намали...за да бъдем точни де.

Кво ревете бе, риф ше прайм. Ше го гътнем и след 20 години - РИФ:)

И те оставям да си водиш пропагандата щото ми писна с такъв Фейсбук експерт да се занимавам. За конкретния случай не беше необходим е никаква специализирана техника. А понеже ти много искаш такава специализирана техника. За последните 30 години колко корабни пожара имаше в български териториални води? Колко морския аварии изискващи наличието на специализирана спасителна техника имаше в български териториални води. Не просто за 10 за 30? Включвам и времето на управлението на любимите ти комунисти от БСП.

НЕ 80, А 100% ОТ ЗАМЕСЕНИТЕ В “СПАСЯВАНЕТО” СА КРЕТЕНИ Корабът е малък и не е заседнал на цяло дъно. Трябва да се дърпа с два влекача, по време на силно вълнение, като целта е да се разклати. Въжетата се връзват за корабната верига. А тия идиоти го закотвиха допълнително и очевидно не мислят за изваждане. Изглежда, че и на собственика не му дреме за кораба. С тоя МАТ’РИЯЛ - толкова!

Русия и социализма унищожиха България и предишните комунисти и ДС агенти пак са на власт. Те не искат знаещи и можещи хора а покорни, подчинени и безволеви хора. Последствията ще ги носим дълги години.

Нещо не разбрах, какво щеше да е различното ако имахме 3кораба перун? Тоя кораб нямале да потъне ли?

Различното щеше да е, че нямаше да я има въобще тази тема, в която да постваш безмозъчните си полюции.

Моят прочит на нещата поставя и една сериозна липса на реакция която може да е заплаха за национална сигурност. Ами ако това беше кораб пълен с експлозив и се тресне в пристанище Варна. Защо системите за сигурност , военни, гранична полиция, ВВС никой не е реагирал при очевидно движение към брега.

Забранено ли е да се плава към брега? Не. Това са си разрешени места за плаване. Нещо много детински разсъждаваш.

Шило

да. и това ли не знаеш

Уважавам мнението на господина най-малкото, защото по отношение на закъснелите реакции съвпада на 100% с моето и това, че някакъв си Министър на транспорта или Министър-Председател ми се плюнчат, че всичко е точно едва ли не, ми е без значение, защото резултата е налице. Какво сме имали и имаме е без всякакво значение към момента, защото на база на това, което видяхме като реакции (малоумни, според мен) дори и да разполагахме с най-модерната техника те нямаше да се сетят да я използват. Всъщност, основният проблем не смятам, че е в наличието на конкретно оборудване, а в незнанието и нежеланието да се реагира адекватно. То е все едно при пожар в къщи да се тюхкаш, че нямаш пожарен кран и маркуч и да се оплакваш, че имаш само леген и вода в чешмата. Смешно е! Докато в управлението има хора, които чакат неволята да им реши проблемите, има да чакат.

Шнекът е преносима машина. На тоя кораб можеха да се поставят няколко такива. И товара да бъде прехвърлен на баражи в рамките на максимум 24 часа. Ако на тебе познанията ти за товаро-разтоварни работи са в 16-ти век, дори бригада с чували и лопати щеше да го разтовари тоя кораб за седемте дена хубаво време. В 21-ви век се използват такива компресори за насипни товари.

Шило

Аха, при пет-шест, че и повече бала вълнение....То, това е зърноплощадката в твоето село. И течения.

Кран не може дори да улучи трюмовете. Само че първата седмица времето беше хубаво. Но пък служебното правителство беше заето да дава интервюта как всичко било наред.

Шило

А между другото- уцели проблема- къде са тези техники? Модерните? Кой пропиля камара пари за 12 години? И открадна още толкова?

"Морска България"! Това некакъв майтап ли е? Българския селю никога не е бил морски човек. Най- много каботажен гемиджия и рибар.

Морски нации в Европа са: британци, испанци, италянци, португалци, холандци, франсета, гърци, норвежци, швеци и датчани.

Гледам не можеш на елементарен въпрос да отговориш обаче продължаваш да се явяваш като някакъв вид експерт. Бе нещо по всичко стана експерт-кога ще ти дават нобелова награда? Само да те светна -държавите поддържат единствено тук-таме по някой противопожарен кораб който обикновено е В комбинация с влекач и толкова. Спасителните кораби които имат са обикновено за спасяване на екипажа на бедстващ кораб или лодка. В 99% от случаите това са корабите на бреговата охрана. Навсякъде специализирана спасителна техника, плаващи кранове плаващи докове и всичко останало е на частни фирми. Поради огромните разходи необходими за поддържането на такава специализирана техника. Която се ползва чат-пат на десетина години веднъж обаче за сметка на това трябва да плащаш високи заплати на екипажа и много висока цена за поддръжка. Ето ти още нещо другарю любител на неадекватните действие на служебното правителство. Приемаме безумната ти теория че нямаме необходимото за спасяването на тоя кораб. Ей ги турците ей ги и гърците-там има частни фирми с необходимата техника. Що служебното правителство още първия ден не им се обади и не ги извика? Щяха да са дошли до няколко часа.

Шило

Брех, големи специалисти, бре! Поне знаеш ли, че има зона за отговорност в Черно море? Която точно държавата е длъжна да осигури? Имало това, имало онова...Имал този, имал онзи...България е длъжна да има, поне четете специалистите, а не опорките на Севда.

Дали турската държава или гръцката държава разполагат с такава свръх специализирана техника? Не не разполагат-има си частни фирми които вършат тая работа. Но типично за пропагандатори като тебе, когато става въпрос за конкретен случай в който очеИзвадно приказките им са неадекватни-започваме да говорим за световната криза международното икономическо положение и така нататък. А става въпрос за конкретен случай-заседнал кораб с насипен товар.

Според мен не е нужно да поддържаме някакъв кой знае какъв кораб както цитирания Перун. Колко често има подобни аварии по нашия бряг ? Веднъж на 10 -15 години? Големите черноморски държави : Русия , Турция ,пък и Украйна , нямат ли такива спасителни кораби ? Ами не може да нямат . В Черно море не сме само ние . Трябваше министър председателя Янев да поиска помощ от Путин или Ердоган , един телефонен разговор , за да поиска помощ / щяхме да си платим разбира се / .Да , ама явно човека знае само да седи като пън и да гледа Мунчо в очите като любовница .

Стига с тоя путин бе. Той изкара Курск на третата година от потъването.

Явно за теб Путин и Ердоган са идоли, превъплъщение на Батман и Робин. И в техните ържави сигурно всичко е идеално?

Начина, по който се провежда т.нар. операция по спасяването на кораба, екипажа и предотвратяването на по-голяма морска катастрофа, говори само за окаяното състояние, до което е докарана цялата ни морска администрация. Оставям без коментар факта, че нямаме адекватна служба по спасяване на море и кораб, персонал и адекватна техника. Много ме е срам, от това, което става, в държава с флот и дълги традиции в мореплаването.

Шило

Я, прочети коментарите и ще разбереш, кои са единствените, които не ги е срам и според които, станалото е ставащото е нещо нормално. Да, работата си е за срам.

Плюеш за копейки а? Това нормално ли е?

Шило

Хм, не всички са , като теб, да гледат, кой какво ще им даде.

Браво. Голям експерт си. Личи ти отдалеч.

Шило

За разлика от теб, явно вижда нещата.

Само че това нещо показва единствено неадекватното поведение на сегашните управляващи. Без да искам да го хваля, щото не е много за хвалене-ама Борисов още на втория ден щеше да е на терен и за няколко часа щяха да се задвижат абсолютно всички дейности и нямаше да имаме цъкаща екологична бомба. А сегашните управляващи вместо да вършат работа ходеха по телевизиите да ни обясняват колко било наред всичко и как нямало опасност.

Каква морска България? Та ние и морски флаг вече нямаме

Пожар на борда няма-какво ще гасиш с противопожарен кораб? Горивото ако не си разбрал го източиха. И не беше необходим специализиран кораб да го направи. Видяхме Какво стана с разтоварването с кранове. Ама трябва да си много тъп за да разтоварваш насипен товар с кранове при наличието на далеч по-сигурна по-лесна и по-бърза алтернатива. Така че пак не можа да обясниш защо за тази екологична бомба дето цъка там ни трябва някакъв свръх специализиран спасителен кораб. Чиято поддръжка струва милиони и който ще се ползва един път на няколко години. Ако въобще се ползва.

Абе подитанският боклук Shilo, така си клявка като мисирка експерт по всичко. За това му плащат.

Шило

Ама верно хал, хабер си нямаш. Толкова ли сте прости от ГЕРБ? Писах ти за възможностите на Перун. Да, слава Богу, нямаше пожар. Да, източиха горивото, ама кога? А, ако беше миля по-навътре в морето? И да, като се каже кран, не се има предвид само кран с кука, какъвто си виждал.

На тоя пък тъпак всезнайков (shilo) все ГЕРБ са му Ф "О"стата... Що така бе, брат?! Ходи си заври едно shilo в г@за па барем мирясаш! Каун прост.

Шило

И ква ти е алтернативата в морето? Шнековете, които си виждал на зърноплощадките ли? Много си зле, драги, много.

Ами частно пристнище до частно пристанище и насреща кораб с бело.Фармацефтична компания и приватизиран Български морски флот който трябва да се плаща 53 милона лева.Амчи какво чудно има в тази ситуация.Ако са турците да са извлекли екипажа от кораба да са им теглили по една задна да са арестували кораба и всичко да си кажат ,ама тук ще излезнат много наяве неща и екипажа си седи коръба се клати и времето лекува

Прецедентът „Камен бряг“ беше и е използван от сегашното служебно правителство за „изчегъркването“ на каквото им падне. Казано по български, дойдем като добредошло за атака срещу 12 години ГЕРБ без да мислят за 2006 година и кой е бил тогава идиота в Морската администрация (се факто същия който кудкудякайте се намърда отново на трона си от тогава)...Безкрайно вредния Радев, Янев и сие са врагове на България.

Едно време при Бойко Борисов такива работи не се случваха. Дойде тоя дето си е назначил децата за калинки в държавния холдинг и почнаха проблемите.

Разбира се, че Бай Хуй щеше на мускули да го разтовари или издърпа на брега даже.

Защо калинките и мисирките в България са принудени да заличават и забраняват този коментар, замислете се само за един момент, защо... #КОЙ "Колкото по-безупречен е човек външно, толкова повече демони има вътре в него." Зигмунд Фройд От "политическа реализация" и брутално налагане на "законите" до "Радевото мълчание". "Огненият" капан наречен: "България". ПРОБЛЕМЪТ В БЪЛГАРИЯ - МНОГО НАД 866 001 ПРОБЛЕМА Общо лица наети на постоянна работа и по трудов договор или договор за служебно правоотношение, и пълно работно време в България днес е 2 650 300. Огромен е проблема с "работещите" в бюджетната сфера (йерархия и бюрокрация), чиито пенсии, бонуси и заплати се ФИНАНСИРАТ от данъците на останалите хора. В момента в България има много над 866 001 души, на които им се раздават ПАРИ от ЛИДЕРИТЕ - "преференции": бонуси, заплати, а след това и пенсии от бюджета. От тях над 440 001 лица са наети САМО в държавния бюджет, над 132 001 лица са наети само в изпълнителната власт и не създават или произвеждат НИЩО, а само имитират дейност, а след това останалите граждани трябва да ги издържат цял живот и чрез "бонуса" - пенсии. Десет пъти съкращение на тези много над 866 001 души, които "работят" (йерархия и бюрокрация) реално срещу интересите на останалите граждани, само тогава проблемите на гражданите в България са окончателно решени. България е единствената "държава" в целия свят, където близо половината от "работещите" са просто закачени към бюджета, те са просто като паразити. Паразитът (от гръцки: parassitos – „някой, който се храни от чужда трапеза“) е организъм, който се храни с части или жизнено необходими продукти от друг жив организъм, наречен гостоприемник. Паразитът се развива за сметка на гостоприемника, който губи постепенно жизнеността си. За разлика от хищниците паразитите не убиват или не убиват веднага организмите, които използват за храна. България е единствената "държава" в целия свят, в която разходите за заплати на администрацията са повече от разходите за пенсии, а парите за издръжката на тази администрация (външни услуги, храна, охрана, командировки, техника) - повече от парите за здравеопазване. Само съкращаване на 10 % незаети бройки и 11 % чиновници (йерархия и бюрокрация) в пенсионна възраст ще спести над 3,5 млрд.лв. на бюджета в България, а това е равно на цял годишен образователен бюджет или вдигане на всички пенсии с над 33% в "държавата" България, а дано, но надали. САЩ: 312 млн. население, 800 000 държавни служители. ХОЛАНДИЯ: 16 млн. население, 20 000 държавни служители. БЪЛГАРИЯ: 6.8 млн. население, 440 001 държани служители. Ужас! Пропорционално в държавния апарат у България трябва да има 9000 души, а не цели 440 001. Чиновниците в България, предимно софиянци, в относителен порядък са: 45 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от американските и 51 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от холандските. Покорните "данъкоплатци" от цяла България им плащат не само високите заплати, но и осигуровките, Вие можете ли само да си представяте това... Докато другите държави си имат мафия, то мафията в България си има държава. Защо Ви ограбиха и заробиха ШЕПА "хора", ето защо: "Бедността БЛАГОПРИЯТСТВА хората да бъдат ИЗНУДВАНИ. Бедността ПОДТИКВА хората към действия, които иначе НЕ биха извършили. Бедността ПОМАГА хората да бъдат ЛЕСНО манипулирани. Разликата между свинете и бедните хора е, че на свинете НЕ им се НАЛАГА да работят за помията: физическа, ментална и емоционална с която ги хранят ВСЕКИ ден."

Сигурно е срамно да се наречеш българче, не знам, не знам.

Ти си циганче нали?

Кажи ти какъв се наричаш, ако не те е срам?

Описва се една серия от действия които не бяха направени. Место това служебните се разхождаха по телевизиите обясняваха как проблем няма и всичко е наред.. Да продължим нататък-кораб Перун. Хайде сега някой да каже какъв по-точно спасителен кораб беше тоя кораб? Човекът казва така-Перун теглил кораби при не знам си какво вълнение и щял да изтегли тоя кораб. Извинявайте ама за теглене стига и обикновен влекач-каквито имаме. Пожарна корабен няма за да е необходим кораба Перун. Корабът не беше потънал за да е необходим специализиран спасителен кораб. Беше необходимо единствено някой да си свърши работата вместо да се изявява по телевизиите. Необходима техника. Шнек за насипни товари-има ги в силозите за зърно и във фирмите за строителна техника. Баржа където да отиде това е-видяхме я до кораба че я има. Водолази да огледат корпуса и евентуално да запушат надве-натри дупките-и това имаме. Влекач да изтегли кораба-и това го имаме. Е след като имаме всичко необходимо защо аджеба се стигна до тая ситуация?????

Шило

Ами, нямаш. Освен за влачене, Перун беше и за гасене на пожари, имаше и кранове на борда, които можеха да започнат разтоварването.

Да извикаме руснаците да ни помогнат. Както извадиха техния си КУРСК. Хахаха.

Шило

Значи, съсипията на спасителните ни възможности са започнали преди 15 години. Кой от тези 15 години беше 12 на власт? Какво направи той, за да имаме някаква база, за да си изпълняват задълженията? "Глей, Балтов, ква маркировка"....

Каква съсипия бе отрепко позитанска?

Каква по-точно свръх велика спасителна техника трябва да имаме и да я поддържаме? Много ми е любопитно да разбера. Най-вече каква свръх специализирана техника трябваше да сме закупили за да разкараме тоя кораб от там.

Шило

Най-необходимото- спасителни кораби с възможност за изпомпване на гориво, разтоварване на товари, пожарогасене. Както и баржи, на които да се товарят. А, това го няма. Много неща не са ви ясни на форумните плъхове, ама няма и как да ги научите, щото и Севда не ги знае.

Баржа имаме-видяхме я там до кораба. Противопожарния кораб какво щеше да направи-да помага по-бързо да потъва това корабче там ли? То се вижда кой не разсъждава а пари съчинение по картинка или по норматив спуснат от някъде.

И колко от тези неща имахме преди 15 години?

Шило

Май не четете, чукчита? Или не мислите? Нормално.

Оказа се, че царят е гол, България е батак във всяка сфера.

Странно защо има кандидат капитани на пробит и потъващ кораб Майка България. Явно има още за крадене в трюмовете. 2 млн пенсионери 2 млн цигани и деца 1 млн държавни служители 1.5 млн данъкоплатци укриващи данъци Е КАК ДА СТАНЕ БРЕ ТЪПАНАРИ и Господ да слезе нищи не може да промени, камо ли служебно правителство

Ти кво предлагаш?

Кап, Богданов ми е бил Шеф преди 20 год, интелигентен, работеше се спокойно при него, разбира си от занаята, но и той вече не е първа младост, обикаля от ясла на ясла. Един човек трябва да знае кога да спре сам, ако не може му се помага. На 72 го е, колко още?

Важното е дали е прав или не? Защо всеки критикуващ определена политика трябва да е "на хранилка"? Да не би едно нещо да ни е наред, че никой да не иска промени?

Дано това райско кътче попадне един ден в ръцете на хора, които ще го обичат и пазят. От нас нищо не става, инак общите части и асансьорите в блоковете нямаше да са в такъв вид при все че повечето имат пари.

Тоалетни, гробища... Все неща, по които разбираш битието и житието на грешния българин!

Ще понесе шамар и външната ни политика. Очаквайте резултатите от срещата Радев, Заев, Меркел и Макрон. Пълен разгром отвсякъде!

Ние сме по подпорните стени!