Канада разследва причините за имплозията на батискафа "Титан", започнаха разпити
Морските агенции претърсват района в северната част на Атлантическия океан, където плавателният съд бе разрушен
Обратно в новинатаКоментари - Канада разследва причините за имплозията на батискафа "Титан", започнаха разпити | Днес.dir.bg
Коментари
Да ми дават 250 000$ няма да отида това е...
Да го смачка налягането не е имплозия, а смачкване. Имплозията е нещо съвсем друго. А иначе всички данни за аварията са само плод на фантазията на тези които се изказват. Нито има данни че са били там и са умрели, нито че всичко е станало бързо и безболезнено
Не случайно Деймс Камерън се спусна с екип от два батискафа за оглед на Титаник. Като изключим, че бяха руски, всичко друго си беше ок.
с цел да се не карат помежду си - най-много по бройка богаташ / подводно плаващ съд, живи и здрави
Защо са оставили един лаком нахалник да експериментира с хора, които не им е работа да знаят подробности по конструкции и материали? Били го предупреждавали, трябваше да предупреждават клиентите му. Той не платил за лиценз за 4000м, купил джойстик за 20 лв и продал билети за половин милион.
Умора на материала. Малко хора се сещат за това, но при тези екстремални условия, 400 Atm. никой не се е сетил да изследва материала, какво става с него. 46 човека я ползвали, това са някъде към 7-8 потапяния, 5-6 години до сега. Случилото се е пълен провал на проекта им.
Браво бе отворко! Само по писания и коментари направи заключения! За теб години дали е бил само един съд а?
Приемаме имплозията въз основа на полученото от свеъхмодерен секретен американски уред. Но тя е и най-вероятната причина. Едва ли на самото дъно биха се движили с висока скорост, та контакт със скала да е фатален. Умората на материала е 99,9% причина за мен, дори без данните на американския уред. Вземи парче тел, огъни я няколко пъти, ще се счупи. Не при първото, не при второто огъване, но достатъчно бързо. Това е умора на материала! Под действие на налягането (380 kg/cm^2) корпусът се е деформирал при изплаване възстановявал формата. Във фаталното потопяване вероятно някаква заварка не е издържала и трагедията е станала. Въобще който е направил миниподводницата с цилиндрична форма е за хвърляне на акулите. Батискафите са сферични и това е най-устойчивата на външно налягане форма.
Аз с лодка 5 метра ходя да ловя цаца, тези със 6 метра корито тръгнали из океана на 4 километа дълбочина.... абсолютни откачали!
Още не са открили основния корпус, не се знае имплозия ли е удар в скала ли е, те тръгнали да анализират. И как при авария не е осигурен независим уред за комбинирана сигнализация ?
Без да съм специалист по темата-причините за имплозията са основно две: 1) Огромното налягане на такава дълбочина, 2) Проблеми с корпуса на батискафа, вследствие на умора на материала и компроментирана конструкция, най-вече на мястото на снадките на отделните компоненти. Какво толкова ще разследват?!
Вероятно е проблем на мястото, където се съединяват двете титаниеви полусфери с карбоновия корпус. Всички дълбоководни апарати са метални заварени конструкции, такова комбиниране на разнородни материали е доста съмнително. Теория де, правя се на умен.
В края на краищата какво точно ще разследват; да открият топлата вода!? колелото!?. Едно гумено/силиконово уплътнение е достатъчна предпоставка. Въпросът е за тези минимум 11 потапяния и изплавания какви прегледи и диагностики са правени. Историята за подводничарството изненадващо е над 2000 години. Има натрупан опит да което. Това не е бъчвата с която в 1901 гадина Ан Тейлър се пуснала с някаква бъчва в Ниагарският водопад; -късмет и и скарала пари от което но еднократно. Какво и станало на десетото спускане със същата бъчва!? Сега ще открият от къде са излезли мехурчетата с въздух първопричина за имплозията; и какво следващи опити с отстранена за сега причина
На въпроса - ти ли зави онова болтче до левият страничен люк с грешният гаечен ключ. Техника отговорил с - НЕ такова ще да е разследването.