Камион помете кола в аварийното на "Тракия", шестима са ранени
Алкохолните проби и на двамата шофьори са отрицателни
Обратно в новинатаКоментари - Камион помете кола в аварийното на "Тракия", шестима са ранени | Днес.dir.bg
Коментари
"Причините за жестокия сблъсък са в процес на изясняване. Образувано е досъдебно производство."
КАКВО ТЪРСИ ТОВА КЕЛЕМЕ С КАМИОНА НА АВАРИЙНАТА ЛЕНТА ???? Затвор и отнемане на книжката пожизнено !
Шест ътници във Форда са малко множко. Май са спрели в средната лента, за да могат да слязат.
Не знам кой е в нарушение, но по магистрала Тракия редовно коли карат в аварийната лента.
На тоя 20-годишен келеш ,да му вземат книжката поне до 30 -годишна възраст ,докато не ПРОУМЕЕ,ЧЕ В АВАРИЙНАТА НЕ СЕ КАРА...освен при намаляване,за спиране при АВАРИЯ и евентуално последващо УСКОРЯВАНЕ(след отстраняването и) до включване отново в активната лента !!! Нека не ми опонират ,че ремонт не се извършва в АВАРИЙНАТА ...Все пак за смяна на гума,доливане на вода,масло или подмяна на бушон ,НЯМА ДА ВИКАШ "ПЪТНА ПОМОЩ " от 50-100 км я !
Въх, ти си бил голямата работа. щото ти изтриха тъпото коментарче и почваш да уволняваш ХАХАХА Жалкар!
Пътна помощ се чака и тя в аварийната лента.... няма какво да се обесняваме кой извършва ремонта!
Нито на колата мястото и е там (освен при авария, но защо тогава хората са били в автомобила?) , нито пък на камиона . А това че са били 6ма въобще не е за коментар...
Нещо бързаш със заключенията. Там ли беше? Видя ли каква е ситуацията? Докато не стане ясно какво е станало, няма смисъл от коментари. Ситуациии на пътя милиони, а който е писал заглавието на статията търси читатели. 130 км трябва да е в Пловдив. Там пътят мисля, че е с нов асфалт и се кара ... Друг е въпросът колата с 6-мата във Форда, какво са правили в аварийната лента и защо камиона е карал/завил в аварийната лента. Дано се оправят пострадалите.
Никой закон и правило не може да научи говедото. То разбира само от бой. ..или удар от камион.
Магистрала Тракия е превърната в безплатен паркинг.От Калотина до Северно море по магистралите няма толкова спрели коли,колкото от София до Пловдив можеш да видиш,а нещата след Пловдив търпят прогрес.Ние дали ще имаме магистрална полиция,която да работи по превенцията на такива и други Български особености на движението?
а бате бойко е индянец... и строи магистрали по образец на великите вождове (по примера на винету) та затова е така. камери на всеки 2 километра. За скорост и за каране в аварйна лента. Със автоматично изпращане на акт във НОЙ/НАП whatever, нали 2 милиарда излишък? айде боцка, направи едно полезно нещо!
тоя 20 годишен шофьор на камион!По българските пътища нищо чудно да срещнеш и 7 годишен шофьор на камион.Просто камионите са повече от шофьорите, та затова.Ако невярвате, питайте министър Радев.
Тол системата цели това... затова толкова пискат шЕфьорчетата и транспортните шефчета - ще им лъснат магарийките дет си ги правят с тонаж и километраж...
kwо стаа, да не би Решетников да е в отпуск? Никаква нюз за родната Рассия, само катастрофи сводка првите , постно!
Корупция, продажба на фалшиви шофьорски книжки и липса на какъвто и да е контрол по пътищата! В резултат - народът гине по пътищата заради безхаберието, простотията, наглостта и алчността на управляващите!!! Конграчулейшънс Борисов!
то няма и катастрофа днес като хората, журналята да им а с кво да ни баламосват! Поне смърт да имаше, да се кефят троловете, а то...
Българина не се научи, че в аварийната лента на автомагистрала спирането е забранено и много опасно за живота. Спират си да пушат, да пикаят да видят какво им тропа по колата и т.н. И полицията спи ако въобще я има и не се намесва при такива явни нарушения на закона...
е виновен и за лошото време и за чумата... знаем знаем... за щяло нещяло пейте си виеза хонорарите от бул. Драган Цанков, 28 ...
Има-имааа...Един американец дотикал лодката си до Чукотка на сервиза и го писаха азил...Слава, вечна слава на свободолюбивия Сибир, магнит за ...всякакви...
кво да правят бе? Да се напикаят ли? Или като им тропа. акто оная, дето обърна автобуса - сда се блъслат Аман от умници! Виновен е камионджията, е не владее камиона, пишлеме на 20 г
Бряяя,от коги зехме да МЕТЕМ и магистралите ? Ние с улиците у градо Идвам съ справяме... Тое камион от наште ли е бил ,дето мият и МЕТЪТ с четките...ами те вървят явяш-явяш бре Надеждоо ...:)
Моля не ми връзвайте кусури на този коментар: Вчера бивш шеф на КАТ поиска възрастните шофьори да бъдат подложени на строг контрол и чести проверки. Ако погледнем статистиката (дотолкова доколкото я има обективно) на всяко произшествие с възрастен шофьор (над 60 години) се падат най-малко 10 с млади, неопитни, с купени книжки или без книжки, надрусани, пияни, силиконови със смартфони срастнали с ушите им, с агресивно поведение на пътя и т.н. нагли некадърници. Да попитам наивно: Какво е правил камьонът с водач на 20 години (с 1 година стаж!!!) в аварийната лента? Нямяше ли строго наказание за каране в аварийната лента, в насрещното движение и в бус-лентата? Отговарям си сам, да има. Ама няма кой да налага солени санкции, като преди това е провел мероприятия за превенция. Защо ли се хабя да питам и да се възмущавам. Това, което е тук по пътищата в територията България го няма никъде по света, за огромно съжаление.
дай да я махнем аварийната лента, със се дърветата около нея и част от нивята нататъка, че да не би някой откаченяк да зентоса себе си и други хора/дървета... И къде да спреш като стане нещо? Да караш и да пилееш гайки по пътя, докато колата ти се разпадне? Или детето ти да се насере на задната седалка...? По-скоро шоферите трябва да се дисциплинират, че докато возилото им е в движение - не трябва и да си помислят да припарват там... Щото мене тарикати и джигити и през аварийната лента са ме изпреварвали!!! Идвало ми е да ги застрелям, най-малкото...
И как на 20 годишен му дадоха да кара камион??? Вчера взел книжка и днес тръгнал да пердаши! Абе в тая държава няма ли кой да спре тази смърт по пътищата, или на някой му се иска да се свърши с човечеството !!!НЕ МИНАВА И ДЕН БЕЗ ДА ИМА КАТАСТРОФИ ОТ ПРОСТИ МАЛОУМНИЦИ! КАТО НЕ МОГАТ ДА ШОФИРАТ, НЯМА ДА СЯДАТ ЗАД ВОЛАНА! ЗА ДА СИ ШОФЬОР НЕ ТРЯБВА ДА МИСЛИШ САМО ЗА СЕБЕ СИ , А ПЪРВО ЗА ТОЗИ СРЕЩУ ТЕБЕ !!! А като ти се наложи да спреш в аварийната, тя за това е направена ! Представи си - колата нещо се е повредила, трябва ти пътна помощ, къде да спреш - много ясно че там ще идеш ! А този малоумник да отвори очите си и да гледа , а не да пердаши със 120 км. КЪДЕ Е ПОЛИЦИЯТА, КЪДЕ СА ИНСТИТУЦИИТЕ???
Форд с 6 човека? Какъв модел е? Или пак цигани, които не знаят правилата а карат и спират където си искат! Да обяснат на разследващите- за какво и кога се използва аварийната лента !
Без да се заяждам, ама какво е правил автомобила в аварийната лента, поставил ли е триъгълник на 100 метра преди колата и носил ли е жилетка ... Напоследък пои магистралата виждам много хора които спират да пушат ил ида пикаят в аварийната, а това е строг озабранено. За Шофьора на камиона съм почти сигурен че е задрямал, в БГ няма достатъчно шофьори и за това фирмите наемат много млади момчета, които понеже не достигат хора, карат без нормираната почивка между работните дни.
Avarijnata lenta e za spiran, e ne za karane na neq pone w 4ujbina. Tq za towa e avarijna.
ТОЙ, Магнолий Банкянский Великолепний, никога и за нищо не е виновен: Нито е виновен за КОРУПЦИЯТА ПО ВСИЧКИ НИВА НА УПРАВЛЕНИЕТО; нито за съсипаното ОБРАЗОВАНИЕ; нито за унищоженото ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ; нито за нулираната АРМИЯ; нито за 20 те милиарда нов външен дълг; нито за намалението на населението на България с 550 000 души за 10 - те години управление на ГЕРБ а още по-малко избиването на народа по пътищата заради ГЕРБЕРАСТКАТА далавера с продажбата на шофьорски книжки и липсата на контрол по пътищата. Винаги са виновните ПРЕДИШНИТЕ (нищо че и той е мутро-комунист), без значение дали са управлявали преди 10 години или преди 1000.
Например, моята Ford S-Max 2.0 TDCI е 7-местна ... Нямам представа какво ги е принудило да спрат в "аварийната" и за колко време - може за няма и минута, но както при спирането, така после и при потеглянето всичките - шестима в случая - неизбежно са в колата.
Чл. 58, т. 3 от Закона за Движение по Пътищата (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) да се движи или спира в лентата за принудително спиране, освен при повреда на пътното превозно средство, както и при здравословни проблеми на водача или пътниците в превозното средство Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин
Ти хубаво ги редиш тука, обаче преди това вземи да си обясниш на себе си, как така камион кара в аварийната лента ???!! Че и с висока скорост!!! Пък и двама шофьори в него и за капак не се бил карал от тоя, дето трябвало да го кара.
ако ти падат гайки от колата, изобщо не трябва да тръгваш на път... а детето и да се насира, нямаш право да спираш в аварийната, така е по закон, спира се само при авария на МПС (насирането не е авария), при това си ДЛЪЖЕН да сигнализираш колата и да поставиш триъгълник доста преди мястто на аварията, докато си облечен със жилетка, и пътниците нямат право да се мотат по аварийната лента.
Шофьора на камиона, най вероятно е заспал, щото не е почиваял последните 2 дни ... а КАТ и ДАИ спат ли спат по храстите...
Май нещо пропускате и двамата - шофьор на камиона е бил 20 годишния младеж, но същевременно камионът бил каран от другия човек ... доста по-възрастен. А защо точно в аварийната - един Бог знае! И да, например в Австрия, всеки който вземе книжка, трябва през първите 6 месеца задължително да шофира с опитен шофьор придружител.
Чл. 58. При движение по автомагистрала на водача е забранено: 1. да спира пътното превозно средство за престой или за паркиране извън специално обозначените за това места; 2. да завива в обратна посока, да се движи назад, да навлиза в разделителната ивица или да я пресича, включително и на местата, където тя е прекъсната; 3. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) да се движи или спира в лентата за принудително спиране, освен при повреда на пътното превозно средство, както и при здравословни проблеми на водача или пътниците в превозното средство; Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. Чл. 97(4) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) Предупредителният светлоотразителен триъгълник се поставя на разстояние не по-малко от 30 метра от повреденото пътно превозно средство, в пътната лента, заета от него, и срещу посоката на движение на заобикалящите го пътни превозни средства. На автомагистрали и пътища с разрешена скорост на движение над 90 km/h предупредителният светлоотразителен триъгълник се поставя на разстояние не по-малко от 100 метра.