Какво следва след днешното гласуване на пакета "Мобилност"

Евродепутатът Ангел Джамбазки описва и какво може да направи кабинетът

Обратно в новината

Коментари - Какво следва след днешното гласуване на пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ангеле колко взе от шефовете на фирмите за превози за да си толкова активен ?! На всички е ясно , че въобще не ти пука за шофьорите , а за техните експлоататори !

Да живее Републиката! Да живее Макрон. Долу българските комунисти и олигарси!

Следва дълга отпуска за Баце и шайката Му.

Ще защити клетите шофьори,все едно живеят на катун

Парле ву франсе? Макрон си прибра прекалено големите печалбите на бг транспортни шефове, за сметка на лошите условия, при които работят бг шофьорите. Со кротце, со благо и со малко кютек, ще докараме Европа в България.

Впрегнало да защитава собствениците на тирове,,няма да си купуват яхти,самолети ,ламбуджини,ще намалят любовниците и ще има за пчеличките за нормална работа и още по нормслно заплащане за живота на колела,която е стресова професия

Джендърбаски няма да е евродепутат след м.май, но е натрупал много парички видно от декларациите му. Нека да му послушаме глупостите за последно и после да го изпратим да си почива поживо-поздраво.

Е, как какво следва- следва...балканците обратно в 3-та класа и да си стоят там. щото еуита ни е половината- парлевуфрансета, а другата половина -серсемджингибита. и двете половини водят лУти битки помежду си , за радоС на конкуренцията и за печал на народа си. шсе опраим. нема се плашите.

Ще има правила които защитават правата на шофьорите, толкова ли трудно това просто да се приеме без да бъде обявавано за велик заговор срещу клета майка България?

Мутрокомунягите пищят на умрело. Трябва да плащат и осигуряват условия на робите след 30 годишно робство. Ама за разлика от БГ на запад избори не се печелят с гласовете на маалите.

Бре, голям проблем е за Б-я че някой иска да защити правата на работниците/шофьорите. Ние тук сме свикнали всички закони и промени да са в полза на работодателите, нали. Е ще трябва да се свиква и с това, сори.

Ако се призмерва този закон, големите български фирми ще се пререгистрират в Белгия. И ще плащат данъците там. За шофьорите нищо няма да се промени. В България ще останат малките и фирмите-фантоми. Българските транспортни компании работят изключително навън. В България НАМА товари....защото няма промишленост. България не е и дистрибуторски център....както беше по времето на ТЕКСИМ. А ти троли за да заработиш жълтите стотинки.

да сега всички в България ще взимат големи заплати.

Те ще отидат там ама като за данъци/осигуровки плащат в пъти повече ,отделно наеми на терени и офиси, дали ще държат конкурентни цени, според мен няма как да стане

Целта на влизането ни в ЕС,не беше ние да отидем там,а той да дойде тук.за жалост се случи първото

Следва тотално изнасяне на работници за Франция, Германия, Белгия, Италия. Обезкървяваането на България върви на пълен ход. Това е по-лошо от еничаството. Огромните разлики в цената на труда превръщат българите в евтина работна ръка. Това е модерното робство. Работиш но си беден!

Stan Stan

В най-голямото си разширение еничерският корпус е наброявал 200,000 души. Средната служба е била 20 г, следователно. всяка година са били нужни максимум до 10,000 души за попълването му. Набирал се е само от християнски народи на империята, които по това време са били 50 милиона. Ние, българите, сме били 2 милиона. Т.е пропорционално сме давали 4% от набора, значи максимално 400 момчета. Четиристотин, годишно, за цялата страна ! През годините на европейското робство даваме 13000 деца всяка година на запада ! И не третото-четвъртото дете, което не можем да изхраним. Само най-добрите, най-хубавите, те други не отвличат. И не 9 годишни, а изучени, с висше образование. И не само момчета, но и момичета - най-красивите, във фертилна възраст. Турското робство сме го преживели. За 500 г. нито сме се увеличили, но не сме и намаляли. А под западната окупация загубихме 2.1 милиона души само за 30 години. Страшен, нечуван разгром. И не заради исляма и ятагана, а заради някакви митични "европейски ценности". Които никой никога не е виждал някъде написани.

който е робовладелец, да освободи робите и да закрива бизнеса. Който не е робовладелец, следва да плаща нормални заплати, командировъчни и т.н. и да работи по европейски.

поредното прекарване на източно европейците. Наложителна е бърза преоценка за членството ни в ЕС. На тези не им е за пръв път да заличават държави, нации и раси. И не случайно ни демонстрират какво става с "непослушните" британци.

Абе бърдук смотан, кой си ти и кой те бръсне за слива там ве смешник...ще стане така както кажат Франция и Германия разбира се...

Цените на наемите в германската провинция са по-ниски от цените в големите бг градове. Транспортния бизнес се извършва изключително по електронен път. Имам фирма на превозвач в САЩ. Познавам българи, чиито камиони оперират в САЩ а диспечерите са в България. Познавам много българи в САЩ, които са работили като шофьори в белгийски фирми. Причините да бъдат наети са НЕПЛАЩАНЕТО на българите западни осигуровки и че българите карат от Казахстан, през Иран и Турция, до Лондон. Западните шофьори не смеят да карат на изток от Виена. Познавам шофьор от Русе, работещ за белгийска фирма. Връща се в Русе ПРАЗЕН за да почине и товари после от....Полша. Или понякога от северна Румъния.

Абсолютно!

Абсолютно! Но сложи в сметките и всичките жертви на многото воини, в които са въвлечени българите след създаването на трета бългасрска държава, и цивилините жертви на глада, мизерията и епидемиите вследствие на войните! Сложи и всичките бежанци и хора, загубили дома и собствеността си вследствие на многото разделения и етнически прочиствания на Балканите. И всичко това, за да станем част от една "цивилизация", изградена върху непрестанни воини, конфликти, дълбоко социално разделение и несправедливост, прикрити зад някакви празни приказки за демокрация, правова държава и "евроатлантически ценности" .