Коментари - Какво гласуваха евродепутатите в пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

мнооого загрижени за шофьорите бее, мнооого бе, такива лобисти за чужди интереси, скрити зад "хуманни" мисли а просто си заработват парите под масата уж че било за шофьора, той прост че не знае къде му е интереса да напусне, да се оплаче да протестира, щото дебелите интереси не се интересуват от човека а от парите. и такива алчни сме видели, ей къде са палатите на баневи, на арабаджиеви, хоп и ги прибираме, та и такива игри все някой ще си плати. едно време имаше народен съд за тия дет гласуват разни такива закончета, до стената и аре кой от къде е, то кой не знае история че колелото се върти си плаща..

До сега за 12 години членство в ЕС съм се убедил в едно - зад всички хубави приказки се крие сметката. Как "старите европейци" да прецакат останалите. Примерите са безброй и нямам основание да смятам, че този път ще е различно. Особено като се сетя кой е вносителят на "пакета". Този не се свени да изкара собствените си протистиращи гамени и да ги бие, та сега ще се замисли за нас? Това е положението - вземат ни живота и децата и ни оставят да се оправяме.

Ганьо, Ганьо, няма как да си още в цървули, да седнеш на масата на "старите европейци", да започнеш да им подбиваш бизнеса с дъмпингови цени и накрая да искаш от тях да я карат по... твоите правила:)))!!! Като искаш да си правиш бизнес по балкански ще си го правиш на Балканите, а не в Европа-та и за сметка на онези, които много преди теб са измислили... топлата вода!

ганьо да не е мак'я ти бре.

"Задължителната почивка на края на седмицата трябва да се прекарва извън кабината". това как точно става не разбрах? фирмата ми запазва хотел, т.е някой трябва да е назначен да търси хотели и свободни места за шофьорите ми, защото различни цени, хотели, локейшъни. Освен това трябва и да предвидя един месец преди това дали точно по това време ще е там,дали товара ще е потвърден и прочие. след което шофьора оставя камиона някъде на далечен паркинг от мястото на разтоварване, оттам трябва да вземе такси до хотела, който пък е на другия край, после пак такси обратно до паркинга и някой да сметне тези разходи че да ми е по-ясна картинката. а на шофьора се плаща на километър наил, т.е. а слезе да пика вече не му се плаща, единствено и само минатите километри. както и да го мисля нищо не виждам за интерес на шофьора,ама поне не се хабете да пишете манипулативните си статии, никой не ви се връзва.

А замислял ли си се, как шофьорите от така наречената... "стара Европа" успяват да правят това и да спазват правилата:)))?!? Много са ми интересни чугунените глави като теб, които искат да използват облагите, които им дава общият европейски пазар, но да си го правят по техни си правила:)))! Извинявай много, ама баш европейците не са балами и отдавна не... ручат жабета:)))!

не са балами бре, иначе нямаше да сме им банановата република, ам кой ли ти чете глупостите и хвалбите, затова ще има булекзит да ви дойде акъла на старата европа.. да, нашите правила ще важат защото не са хищнечиски и алчни, равностойни сме, не са над нас католическите колониалисти щом ни прибират вноските.

на шофьора се плаща на ЧАС !! затова е тахографа - но това е в белите страни в България си прав ,не е така . в закона ясно е записано : времето прекарано в път до работното място -(където се намира камиона ) и обратно се маркира с " квадратчето " - ( на разположение или друга работа ) на тахографа и се заплаща като РАБОТНО ВРЕМЕ !!! и за километрите си прав, има и такива които работят на такива условия , но докато има балъци ще има и тарикати .за да можел шефа да си кара новия Жип , аз ще му работя на километър ?? да да ама ...

ам ти си млад човек, че и неграмотен, едно време при лошия соц имаше отдел ТРЗ - труд и работна заплата, па се разработваха методики за справедливо заплащане на различни категории труд. Та ако докарахте шофьор до заплата, а не на км съвсем сте изтрещели, чак ме шашна като прочетох че на шофьора се плащало на заплата а не на км, съвсем сте го закъсали, освен да се лекувате какво да кажа, откачена работа.

си доста тъп или не знаеш изобщо какво коментираш , във всеки камион над 3,5 т задължително има една машинка ТАХОГРАФ която регистрира работата , товаренето и престоя , след 2006 се монтират електронни , във всички нормални и сериозни фирми на запад се ПЛАЩА по показанията от тахографа !!! предложат ли ти на км или някакви други варианти БЕГАЙ бързо - измама

абе човек ми то точно тайзи машинка е номера на китайката бре-нищо общо няма с изчисляване на труда, никой не го интересува шофьора, а най обикновено следене на товара - налагат го застрахователи да се види кой ще плаща за товара при кражби и прочие, следят шофьора, защото е на норма, искат му време да отиде до мястото.Аз говоря за справедливо заплащане на шофьора, щом е на заплата за какво са му всички тези писаници. Единствено само за следене,а не заради заплащане. колко сте кухи бре, кухи, колко?

че икономиката на България се държи на тези тираджии - то много бе! и като се вземат и семействата им - армия голяма. Верно,че съм софиянка, че родителите ми са дошли в началото на миналия век и може би затова не познавам и един от тази голяма армия.

малка, голяма к'во ти пука ти нал си добре.пък и малките за к'во да се хабим да ги чуваме, те и без това са слаби и не могат нищо да ни направят, пък и щом са малки значи файда от тях нямаме.

По справедшиво заплащане, По добри условия на теуд, Борба с мошеннически и нелоялен бизнес... Да се чуди човек какво точно не им уйдисва на нашите мутрисмени този закон, та така яростно не го искат. ..

По справедшиво заплащане, По добри условия на теуд, Борба с мошеннически и нелоялен бизнес... Да се чуди човек какво точно не им уйдисва на нашите мутрисмени този закон, та така яростно не го искат. ..

всичко от изброените неща им пречи на корумпирания бизнес

ЕП е ....ЕНП

Ама как може да се приеме таквоз нещо от тез Европейци. Де се е чуло и видяло условия и заплати за робите в Булгаристана да има. Па и на такса Спокойствие ще пречат. Е как бг дупетатите на мутрокомунягите да не са против.