Коментари - Каква трябва да бъде съдбата на БДЖ, според вас? | Днес.dir.bg
Коментари
ЖП транстортът е държавният междуградски ОБЩЕСТВЕН транспорт. Китай, Индия, Русия, Япония, Франция, Германия отделят МИЛИАРДИ и защото това е най- евтиният товарен транспорт. А тук се наливат пари в магистрали, които след две години са за ремонт, използвани са от ЧАСТНИ превозни средства и не стават за превоз на товари!! Коя е най- голямата грешка на герб - спрения южен поток или занемарената железница - може много да се спори!!
При метър сняг да попитате същото. И да сложите снимка на сополиви кифли и измъчен жепеец с надежда в погледа, обърнат към входния семафор. Като е топло, сито и начесано за такЪви работи никой не мисли, а и повечето нямат с какво
БДЖ от отдавна не съществува. Това което е сега е бледа сянка на онази стройна и работеща машина. Няма е структурятя БДЖ-ЖПУ-ДЕПО. Няма ги добрите кадри. Няма ги депата. Няма я инфраструктурата. Разделиха на две БДЖ на инфраструктура и подвижен състав. Разделиха хората. Изгониха добрите кадри и събраха счетоводители и филолози да управляват нещо сложно и трудно управляемо ако не го познаваш. Някой от тях още бъркат термина "прозорец"л Ако щат да им внесат совалки този транспорт го няма. Само някой ще гушне много пари.
Искат да съживят мъртвец. След 1989 освен да се източват пари .чрез бдж друго няма.Продадоха печалившото ,,товарни превози,, и то затова се стигна до трагедията в Хитрино.Пак ще наливат пари и пак нищо.
Каквато трябва да е съдбата на държавата с презрение наричана от собствения и народ КОЧИНА. Народа да се евакуира през ТЕРМИНАЛА and close down.
Каквато трябва да е съдбата на държавата с презрение наричана от собствения и народ КОЧИНА. Народа да се евакуира през ТЕРМИНАЛА and close down.
Ми тръгвай си бе. Кой те спира? Що си всеки ден тука и досаждаш с тъпото си мрънкане и оплакване?
Знаеш ли колко струва билетът? Кого ще возят тези влакове? Стрина Сийка с 300лв пенсия ли?
13 лева в едната посока до летището. Ако имаш билет за самолет, цената е намалена на 10 лева.
Ако не бяха европарите, досега да бяха ликвидирали БДЖ, за да ползваме автобусите на Доган. Ами върнаха предишните некадърници и отново дългове.
Кабинета докара БДЖ до фалит сега пита народа какво да прави. Това бягство от отговорност ли е? Защо продадоха печелившото "товарни превози" без да питат на своя хора, а оставиха "пътнически превози" на народа?
Аз съм си тръгнал отдавна и надали ще се върна приятелю. От известно време пиша тук щото наблюдавам как мизерията , злобата и простотията ви "убива" и съм си наумил , че с провокативното си писане ще отворя очите на цървули като теб да разберат, че си прахосвате времето влачейки се по корем в родната действителност с фалшивото усещане че живеете нормално. И ако не се евакуирате със време един ден поколенията ви ще ви проклинат , а вие ще ме споменавате. Споко няма да ви" досаждам" още дълго -който можал разбрал ,а такива като теб да го ДУ*АТ. Sorry.
трябва да има жп транспорт,но да се направи като в белите държави,тук е оставен да фалира.
Първо трябва да се намерят свестни "маринджеи", и тогава да се наливат пари. Сега си е каца без дъно и ритнитопковци.
Да се нареже за скрап, а на място на сегашните железни пътища да се изградят велоалеи! :)
пълна приватизация за да може този който вземе фирмата да изгони всичките крадци и назначени по линия наш човек да се вкара ред в пътническия превоз да се спре паленето на влакове и най вече ние да плащаме за кражбите и безхаберието на държавните чиновници
Вместо да дават милиарди за никому ненужни 7 изтребителя, да вземе държавата да ги инвестира тези пари в БДЖ.
Има,ама са само за боклуци като тебе и съблатята ти. Баровците се возят на ICE влакове с 300 км/ч.
Стига сме плащали от бюджета за некадърността на управляващите, които и да са те. Приватизация, макар и частична-това е спасението на давещия се. Не е редно БДЖ да покрива социални нужди чрез евтини превози. Нека услугата струва толкова, колкото си струва. Социалното доплащане да бъде пряко за потребителя и то в много малка степен. Да се махнат министрите, които проповядват спиране на автобусните превози. Да се осигури нормална услуга, без пожари, закъснения, циганизация.
!-ВО .Да разкара калпавия министър на транспорта, защото и предишните и сегашните директори на транспорта са все от тези , които доведоха до фалит БДЖ. Да смени целият висш ръководен персонал на БДЖ. Това са пълни некадърници
До като БДЖ е дръжавна компания, винаги е една партийна хранилка с мандатно сменящи се директори. Ще се източва както до сега, кой колкото и както може да граби. За толкова години видяхме какви са възможностите за управление от държавата. Една тромава раздута структура с нулев потенциал за развитие и мислене!
Не мога да проумея как все още има хора, които смятат, че държавата може се оправи по-добре от частна компания. 97-ма година и фалита на (почти) всички комунистически държавни предприятия явно доста хора са я забравили.
Когато държавата налива пари в БДЖ, все едно ги изхвърля на боклука ! Пътническите влакове се движат, почти празни и БДЖ е 100 % на загуба ! А привилегии в почти фалиралото БДЖ, дал бог, а за кражбите да не говорим !
много неща се приватизираха с мечтите,че видите ли частника идва и всичко се оправя, а се получи тотален срив и кражба.Това си е пряко бягство от отговорност на същата тази държава, която е принципал , но не й се плаща понеже подържа картела на автобусите.Не може да не си инвестирал в подвижен състав и пътища и да плюеш по БДЖ все едно те някак си сами трябва да ги намерят тези пари.
Ликвидация? Тези, които са гласували това, май не са се интересували какво се случва с държавата последните 30 години? Влаковете са един от най-добрите, бързи, сигурни и екологични методи на транспорт. За справка Германия. Експресните им влакове ICE, достигащи скорост от 400км/ч. Най-нормалното и очаквано е държавата да обнови всички трасета и да внесе еквивалентни на ICE влакчета. Дори обикновенните има влакове спокойно развиват по същото трасе 200км/ч! Алтернативата разбира се са самолетите, но не е особено икономически обосновано. Проблема в момента е в това, че влаковете, гарите и трасетата са мизерни. Освен магестрали трябва да се строият и железопътни трасета.
Ликвидация на БДЖ, понеже е обременена с тежки наследствени проблеми. Всичко читаво отдавна е напуснало компанията. Начинът на мислене е социалистически и нищо не може да бъде спасено. Ликвидация и публична продан на активите. Нова компания, начисто, без паразити. Агресивно корпоративно управление и мигновено уволнение за некадърност. Резултатите няма да закъснеят...,
На калпавия космонавт, вселената му е крива. На калпавите управници и пишман- бизнесмени, вечно социализма и комунистическото мислене са им криви. А приватизации-кражби, видяхме доста!
Бате, а фалита и кражбата на приватизирани обекти забрави ли? Забрави ли, как стана приватизацията, а? То най-лесно се казва половината истина и хайде-е удобният извод е готов!
Едно е ясно че даването на концесия на летище София което е печеливо и то много за да се дадът пари на БДЖ нищо няа да промени.Просто се търси оправдание за да се лапне летището.Парите които се печелят от летищатабез да се дават на концесия са предостатъчно!!!стига да се управлява транспорта в това число и БДЖ отговорно!
Е нали уж БДЖ беше спасено от великия Московски???? Или спасено за пред медиите, а инак подготвено за разграбване както всичко до което се докосне престъпната хунта ГЕРБ? То и оръжения завод в Сопот беше подготвен за фалит и разграбване от онова престъпно мекере Лукарски .. абе ГЕРБ и патериците им са 100% престъпници и национални предатели!
Да се смени цялото му ръководство, протежирано от министър Московски ! Наглеци и некадърници !
По цял свят ЖП транспортът е най-екологичен, икономичен, точен, изгоден и т.н., само в България някой последователно се опитва да ни докаже обратното! Политиците са слуги на народа, а не обратното !!! Като няма срам и закон, историята ни подсеща за факли и революции. Аз не искам погроми и трибунали, а Вие ???
Българино, помни предците си! Не оставяй родината си на произвола, бори се въпреки трудностите! А плявата дето търси на баницата мекото оърви ще се юрнат насам когато оправим кочината наоколо. С кой да излезна на протест, ако всички заминат???
Да се смени цялата държавна политика. Частните междуградски рейсове са изключение, а не правило за Европа!
Държавата незабавно да ги приватизира! Докога да налива пари там? За да ги откраднат пак ли? Колко пъти и колко пари дадоха досега и какъв резултата? Да излизат някакви началници- мошеници сутрин по телевизиите и да ни лъжат в очите, поне да имаха малко срам, а те ни правят на последни простаци! Ами нашите железници не могли да се оправят!! Да отидат да видят западните тогава. И в UK беше така, но след като Маргарет Тачър им стъпи на врата, сега нашите да видят какво е!
БДЖ е идеалния пример защо дьржавата е лош стопанин - защото НЯМА стопанин така ли се краде от частник? естествено не пълна приватизация по скоро концесионер които да инвестира един нормален модерен пътнически влак спокойно развива 300кмч така че междуградските автобуси и през 2 минути да тръгват за Бургас кой ще препочете да се поти 5 часа когато може за 2 часа да е на морето без да е зависим от трафика на магистрала
От истински частник не може да се краде лесно, но "типичният български" частник САМ КРАДЕ! Примери, колкото щеш! Ясно е като бял ден, че проблемът е в некомпетентни и продажни управници и държавни чиновници!
Ликвидирайте. Бяха ликвидирани стотици заводи с обяснението че са неефективни. Що БДЖ да е изключение? Ние България почти ликвидирахме, та за едно БДЖ толкоз шумотевица.....
Всичко ликвидирахте защо ви е компания от национално значение?Ви ене сте в състояние и това което наследихте да съхраните. В БДЖ бяха извършени"РЕФОРМИ"То е единственото "РЕФОРМИРАНО"държавно предприятие. В какво се състояха те:В Назначаване на "калинки"в разделяне на БДЖ-пътнически,БДЖ-товарни,БДЖ-инфраструктура?Колко "калинки"назначиха в тези нови ДИРЕКЦИИ? В замяна на това съкратиха всичко годно за работа,профисионалисти със стаж,за да се даде път на ман..ла московски да развие престъпния превозвачески бранш. Ще плаща.Тръгнал да защищава престъпниците, вместо работещите на тях права като на бели хора не им се полагат. Този престъпник съсипа напълно БДЖ.ЛИКВИДАЦИЯ както и на цялата ДЪРЖАВИЦА.На вас нищо не ви е нужно,само ПАРИ вложени в БЕТОНИРАНЕ на де що има природа.Икономика не е нужна тука,затова никой няма да остане в тази клоака.
Знаеш ли какво значи концесия? Държавата финансира , концесионера прибира. Ти би ли си дал парите за нещо което няма как да ти ги върне. Този вид транспорт е ефектифен за самата държава, от екологична, финансова и др. гледна точка. Тук целта е да се докаже че държавата е лош стопанин. Затова всичко що е кадърно в БДЖ се уволнява и се назначават "калинки". В БДЖ всизко е за скрап и за да се направи нещо трябва да се започне от абсолютната нула. От друга страна часните превозвачи използват ресурсите на БДЖ на символични цени или безплатно, затова те всячески бранят сегашното статукво на железницата.
Най-много са гласували -"държавата да инвестира колкото трябва". да добре, но това значи пак от нас...Защо??? Когато крадат под всякаква форма за нас има ли нещо - НЕ!!! Е стига вече "държавата"...Да ги приватизират за 1$ , да видят как се работи при частник и всичко ще си дойде на мястото.....Както се случи с "Балкан"
Крадлив народ сме си и това е. Решението на проблема е само пълна приватизация. Свидетели сме как държавата над 30г. рекетира гражданите със скапана инфраструктура, а се източват пари като за световно. Администрацията в системата няма да я коментирам. Тя се вижда от всички. Там си е направо семейно предприятие, където всеки е роднина с някого и БДЖ го имат за бащиния. Затова нищо в системата няма да върви.
Никъде по света ЖП транспорта не е рентабилен !!! В Англия цената е по-висока от Самолетните билети. Пример Абърдийн - Лондон пътуваш 10 часа (800 км) и ако купиш по-раничко билета е 80 паунда. Със самолет е и по-бързо и по-евтино.
Тези,които са гласували да се ликвидира БДЖ не знаят явно, че жп транспорта е част от националната сигурност на държавата. Самият отговор е подвеждащ. Защо в Германия, Швейцария, Франция, Белгия, Англия и още страни да не избрявам жп транспорта е изключително добре развит. Знаем за бързите влакови връзки с другите видове транспорт. Тук в БГ естествено искаме да сринем жп транспорта, което се и случва през последните вече 30 години, за да може да лапат автомобилните превози и бензинджиите. Това не е далновидна политика, но коя ли политика, в която и да е област от бг живота е далновидна, след като е продиктувана от ниски лични страсти, бездарие и алчност - с марката ГЕРБ.