Каква е оценката на дистанционното обучение в Пловдив

Повечето от децата споделят, че отделят повече време от преди за подготовка на материалите и уроците, което е по-уморително и натоварващо

Обратно в новината

Коментари - Каква е оценката на дистанционното обучение в Пловдив | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дистанционно то "обучение"-резултат-- ГОЛА ВОДА!!!!!

МОН направи айляка национален спорт, особено при по-големите ученици, които родителите няма как да контролират нон стоп. Мързи ги вече дори до хладилника да отидат и правят заявките си по месинджър. Да не говорим, че две мои приятелки се сблъскаха с ужасяващият проблем на агорафобията и тоталното нежелание на децата си да излязат от дома и да контактуват с други хора от страх. Едната направила опит да смени канала на телевизията, където вървели поредните апокалиптични новини и прогнози и била залята от истеричния гняв на големия си син (на 13 г.), че го лишава от информация. Моят въпрос е как тези деца ще се върнат на училище през септември? Та те изпадат в ступор пред прага на дома си. Другият пък и забранява да кани външни хора у дома. Ало, министерството, осъзнайте се и направете възможност и за психологична помощ на децата. Те изгубиха напълно уменията си за комуникация лице в лице.

Реалната оценка на учителите е "Повече от нищо !"Управляващи , престанете с тази фалшива апологетика на нещо , което на езика на психилого-педагогическите науки не може да се нарече учебен процес , а нещо помощно на него и нищо повече .Вие си противоречите -защо отпадна от изпитите учебния материал , изучаван дистанционно ? Защото резултатите щяха да са и са катастрофални ! Това е ерзац обучение , а не революция , от която сме на космически години .И в здравеопазването е така и във всяка една област ,показателно за което е последното ни място в Европа , 3-те милиона млади българи напуснали България в демокрацията , циганизацията , мафиотизацията в управлението ,липсата на реална икономика и какво ли още не ! А щом толкова го харесвате хайде следващата година да премине като дистанционна ! Няма да се съгласите , защото ще бъдете демаскирани напълно с лъжите си ! Учебният порцес е нещо много различно от излъчването на някаква инфармация и поставянето на домашни работи на родителите и частите учители , които крепят все още "системата "!Полугромитни "ръководители " у нас колокото искаш във всяка една сфера , но в училище са най-много ,защото са гербери !

Пълни глупост! УМОРИХ се да слушам псевдонаучни те умотворения на невежи хора, чиято единствена работа е да внасят негативизъм и да плюят по правителството, да ни обясняват колко сме зле българите, но не го знаем. И ДЕЦАТА И УЧИТЕЛИТЕ СЕ СПРАВИХА ОТЛИЧНО! А ТОВА, ЧЕ И РОДИТЕЛИТЕ СЕ ВКЛЮЧИЛИ... АМИ КОЙ ДА ПОМАГА НА МОЕТО, ПОВТАРЯМ МОЕТО ДЕТЕ? ТО ХОДИ НА УЧИЛИЩЕ, НО ОТГОВОРНОСТТА ЗА НЕГО Е МОЯ! ФИЛОСОФИЯТА АЗ ХОДЯ НА РАБОТА И НЯМАМ ВРЕМЕ ЗА ДЕЦАТА-ТЕ СИ ИМАТ УЧИТЕЛИ... АМИ НЕ РАБОТИ! ТОВА Е... А ДЕЦАТА И УЧИТЕЛОТЕ СЕ СПРАВИХА ЧУДЕСНО!

При дистанционното обучение липсва живата връзка между учителя и ученика, а това за началния курс е особено важно, защото учителят (учителката) е този (тази), който (която) с личността и знанията си завладява вниманието на децата и ги въвлича в изучаването на учебния материал и в същото време е и пример за подражание, а когато е нужно е и респектиращият и възпиращ фактор. Наред с това за началния курс е особено важно "над главата" на детето постоянно да има по-възрастен, защото малчуганите бързо се уморяват и отегчават от постоянното задължително, и твърде уморително за тях, висене пред компютрите или пред телефоните и започват всячески да се стремят да избегнат това си натоварване, а това е един голям минус на дистанционното обучение.

Учебните планове, многобройните правила за зазубряне, многократното попълване в кутийки на едно и също не може да е забавно - както и да го преподаваш. Децата апатични, лишени от движения и въздух. Всичко - пригодено като за деца със СОП. МОН ще докара българите до пълно умопомрачение - дай му пари да усвоява, много пари лапа, резултатите - плачевни.

може да имаме и дистанционни, а не реални министри и министерства, защото ефектът ще бъде същият - имаме задание с което трябва да се справяме сами.

Гледайте Никита Михалков и предаването му "Бесогон", което е свалено.