Как се приземява самолет принудително? Капитан Тодор Пенев пред Dir.bg
Инструкциите от изтребител се изпълняват безпрекословно, казва бившият пилот
Обратно в новинатаКоментари - Как се приземява самолет принудително? Капитан Тодор Пенев пред Dir.bg | Днес.dir.bg
Коментари
Има го разговора публикуван между контролната кула и самолета. Там ясно се чува какво се препоръчва.
"Първото нещо е разклащане на крилата от страна на изтребителя и задаване ясно на посоката, която трябва да се следва прехванатият самолет." ......Действията на пилота на прехванатия самолет трябва да са такива, че да го следва. Казано просто разклащането на крилата значи "последвай ме". " Разклатиха криле и застанаха пред мен. .....Изтребителите веднага разбраха, че връзката е възстановена, разклатиха криле и единият на ляво, другият на дясно ми пожелаха лек полет." След това, разбира се, не сте ги последвали, разбирам, защото накъде да тръгнете -наляво ли, надясно ли? Мисълта явно е била - "Я аз да си карам напред!"
Другите комплексари ти слагат минусите!!! Прост народ!! Затова и ги маскираха като оФце...
Изумявам се, че тук изобщо се коментира възможността капитанът на самолета да не изпълнява нарежданията на диспечерите. А след това и на изтребителя. Никой нормативно приет документ не дава подобна възможност. И ако подобно своеволие се размине без пострадали, то капитанът и собственикът на въздухоплавателното средство ги очакват тежки наказания - глоби, включително и отнемане на лиценз. В тежки случи - затваряне и на въздушното пространство за самолетите на компанията.
Тоя комплексар ли намерихте да питате???!!! Много сте зле верно!!!!
Помагали били, разбираш ли?! Значи наземния контрол губи връзка с пътнически самолет и в продължение на 20 минути вижда на радарите как самолетът се приближава към летището и съответно града, но никой на земята не знае какво се случва на борда. И така имаме няколко десетки тона стомана и гориво, които са се засилили към стратегически обект (летище) в гъсто населен район (град покрай летище) без информация за точни намерения. И изведнъж два изтребителя се появяват до самолета "за да помогнат". Ей, те така! Интересно какво ли щяха да направят изтребителите, ако не им беше харесало това, което са видели. Пак щеше да има писане на обяснения, но не и от пилота на пътническия самолет.
Великият капитан беше заспал, заедно с втория пилот и затова го прихванаха изтребителите. Още една от ЛЪЖИТЕ на Тодор Пенев ....
Анекс 2 е към Чикагската конвенция, а не на Международната организация. Международната организация за гражданско въздухоплаване е основана с подписването на Конвенцията, което става в Чикаго на 7 декември 1944 год. Централата на организацията е в Канада, в Монреал. Когато някой диктува на диктофон нещо, което ще бъде публикувано, е редно сваленият текст от записа да бъде прегледан преди публикацията. Забележката е само в интерес на точността.
Първият пътнически самолет който е свален, е свален тук в България. Че се е отклонил от полета и не е летял над Гърция за Израел. Тогава не е имало тези комуникации, но не бил последвал изтребителите ни и нашите са го свалили.
А що е изпусната вероятно случайно една малка подробност, че в Беларус изстребителят се е появил, след като командира на самолета вече е взел решение и го е насочил към летището в Минск. Защото това малко променя замисъла на статията . А статията малко е неадекватна с пропагандното излъчване. Великия журналист не е журналист, който отразявал протестите, а беше основен организатор. Което много лесно се вижда от написаното в неговия канал. Писани бяха инструкции кой къде да ходи и какво да прави. Това не е журналистика. И сега той започна да описва цялата схема, всичко кой какво прави, кой е плащал. За това на запад рязко спря шума около него. Да затихне скандала. Защото има човек, който ясно и точно описва технологията и опит за цветна революция, за държавен преврат. Това се случи и няма какво да се опитва автора на статията да се прави на зелен папагал и да ни сервира вече изтъркани и компрометирани лъжи. Хубаво е мнението на професионалист и експерт да се използва за експертна оценка, но безпристрастна. Тогава винаги ще носи интересна информация.
Стига си лъгало, руско тролче. От Флайтрадар се вижда, че самолетът се е готвел да кацне във Вилнюс и МИГ-ът го е принудил да смени посоката и да кацне в Минск. При комуникацията с беларуските диспечери пилотът на самолета на два пъти повтаря, че продължава полета си за Вилнюс.
По разписание самолетът се е готвел да кацне във Вилнюс. И това не е тайна, защото на там е тръгнал. За това не е нужен флайтрадар. А защо все пак мига е дошъл след решението да се кацне в Минск. Обикновено в която и да е държава в такава ситуация винаги има военен ескорт. А къде е комуникацията с диспечерите и кой момент е извадена тази реплика. Ако не се лъжа Беларус настоява за международно разследване. И не мисля, че настояването им е без основания. То ясно, че са го свалили американско-полския агент. Но операцията си е изпипана съгласно международните правила. А големият шум е, че е хванат един от организаторите на опита за преврат. Отделно, ако има някой трол, това си ти. Както обикновено от селекцията на тъпите англосакски тролове. И който ви пречи да лъжете, веднага е обявен за руски трол. Ами пусне те ПАК Желязната завеса. Да не ви се пречи да лъжете необезпокоявано. Съвсем като едно време.
"26-годишният мъж работи за новинарски , който отразява в социалните мрежи антиправителствените протести ..." - отново внушения от лъжливия дирник. 26 годишният активист на белоруските майданци, който ходил доброволец да убива руснаци в Донбас, който осигурявал връзка между щабът в Литва и кандидат атентаторите на Лукашенко в свободнот си време публикувал снимки и адреси на жените и децата на полицаите които осигурявали реда по масовите безредици и майдани с цел те децата и жените да бъдат малтретирани и убивани ! Егати журналенцето !
Цитираш сводката от лубянка?
Като мишкуваш под чужди никове като тоя на майора мислиш ли , че ще те спаси от това един ден да се събудиш наврят обрагно на майкати у утката ?
Павле, гледай и се учи как се троли... затуй някои получават копейки, а други долари (без да споменавам имена, че някой ще вземе да се обиди)
С цялото уважение към Капитан Тодор Пенев - той прекрасно знае, че в посоченият случай последната дума, решение и действие е на командира на гражданския самолет и никой! не може да го принуди да направи друго, включително и наземните диспечери! Трябва м н о г о дебело да се подчертае - този самолет не е приземен принудително!!! а с категорично изразената воля на командира на полета да се приземи точно на определено летище!
А, че е имало терорист на борда? Защо не се казва? А, че през 2016 г НАТовците по същия начин приземяват във Виена самолета на боливииския президент за да търсят Сноудън? Или краварите могат да го правят, я другите не могат.А?
Глюповат си станчо , ама много ! Първо в самолета не е имало терорист тавариш ! Несъгласните с даден режим не са терористи , такива са тия дето взривяват църкви примерно ! Второ , самолета който споменаваш сам си е кацнал във Виена защото никъде не са го искали ! Понял ?
Много лесно. 1 намаляваш RPM на моторите 2 слизаш на височината на Glideline 3 отваряш Flaps на 30 4 спускаш Landing gears 5 стъпваш на земята 6 даваш Reverse на моторите 7 натискаш Brakes И си готов.
Капитане, тези приказки за техническия проблем с радиото ти, дето сам се оправил са за дядо и баба. Нищо не се случва само и не се оправя само. Кажи какво сбъркахте та вдигнахте изтребителите? Ама то не става за реклама. А нали си кандидат за шеф на ГВА! И как се случи така, че ти единствен взе застраховка за медицинските ти причини? И на каква длъжност бе тогава?
пилотът да не се подчини, да го видим Лукавия дали щеше да му стиска да стреля по самолета!
Като не изпълни разпореждането на РВД дори да не го свалят рискува дебели глоби които ше му ги удържат от заплатата.
Уважаеми Господине, Моля пише грамотно! Статията Ви е пълна с правописни и граматични грешки. Поздрави и лек ден!