Изкушението да работиш в ДАИ: Малко хора, много отговорности и... корупция

Как парите под масата са най-логичното следствие от начина, по който е организирана системата

Обратно в новината

Коментари - Изкушението да работиш в ДАИ: Малко хора, много отговорности и... корупция | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Цялата работа е мнопо проста. Ако полицията работи и ти позволява да им се обадиш и да съобщиш за корупцията и те решат да направят акция културно, както се полага,няма да има корупцията. Просто в момента когато се обадиш на МВР - ако няма заклан не ги вълнува много.

Щото апартамент да купиш с 10 000 не можеш, екскурзии на Бали, частни училища за децата, после яхти...това струва стотици....колкото повече увеличаваш заплатата, толкова повече и претенциите за лукс на мизерния селянин в мизерията в българия ще растат, щот в общата мизерия в България и неизключено парно в целия апартамент зимата се приема за лукс...в България демонокрадция превърна хората в уроди

И СУМПС са все още в ръцете на ДАИ! Как иначе, без корупция, циганин, който не може да чете, ще разбере какво се пита в листовката и ще отговори правилно? Та само идете до ДАИ на " Витиня" и вижте колите на служителите- като Женевски автосалон е! И бакшишите снасят....

Лесно е. Видеозаснемане на всяка проверка и край. Като са ниски заплатите няма да има кой да работи и ще ги вдигнат

Йок кърмъзъ пара.

... и микрофон прихванат към униформата на полицая. Прибави и реални присъди при доказана корупция, както от страна на вземащия така и от страна на давашия и нещата ще си дойдат на мястото.

Няма контрол, няма съд и затова има корупция в България.

Вътрешна сигурност, има ли смисъл да подавам сигнал ?

И защо са им заплати?

Всичко в България работи точно така както искаме да работи. Перфектно

не може един апартамент да струва 1 000 000 евро с лихвите а заплатата да е 350 .Министъра на финансите не му е работата да пълни бюджета а да пълни джоба на тези които му плащат заплатата но ...жалко за България надали ще се оправим. Освен ако не почнем да бесим депутатите и министрите си.Без страх от смъртно наказание няма да работят за народа.

Прикриватурата много се мъчи, но все не може да събере доказателства и да "светне" някой партийно назначен.

вече свикнахме служители на КАТ да слагат белезници на тарикати, подхвърлили 50 лева в колата им.???

Е кой да го прави този контрол бе, приятелче? Нали ще са същите измекяри и контролиращите?!

Защо всички цигани имат документи за такси

За да се изкушиш да работиш в Дай, трябва да си турбо нископрофилен цървул

Хайде пусни конкретна хубава информация и да видим дали няма да ги вълнува!

Редовното оправдание на булгаристанеца, била му ниска заплатата и за това бил корумпиран! И колко трябва да ти е заплатата за да не си корумпиран? Пълна простотия и тотална липса на държава и правосъдие!

Няма некорумпиран държавен служител. Мазни холестеролни плужеци, които инфаркта, или цирозата прибира на 40-50.

Заплатата ...ниска , е нали частните фирми ревът за недостиг на работници ?

И рода в системата .

доган ги назначава нема конкурс има ДАЛАВЕРИ

От тъпунгери КАТ тебе

Таблетите им засичат на изпитите, случва се човек да се явява по няколко пъти и това е всеки път по 60 лв., защото не е сигурно, дали скапания таблет е отчел изобщо отговора ти,какво е това питам се, няма ли кой да се разрови там, този страна върви стремглаво към дъното!!!

Паразитна излишна структура! Дебели, набити, люпят семки и вечно ядат баници! Назначенията са на селски, братчеди, каинчо и баджанаци! Какви отговорности, какви 5 лева?!?!?

Ама при частните се бачка. Поне при тея дето дават пари. И няма време за болнични и отпуска повече от една седмица на цяло.

Отговорностите не са никак високи, но моралът е нулев. С 500 или с 2500 лева заплата, 100 евро на ден са си 100 евро на ден. Освен това системата е създадена, за да работи по такъв начин. Всеки, който се хваща на тази работа е наясно, че ще трябва да взема или за да се впише в системата, или просто защото може. Такива структури имат непоносимост към честните, съвестните и работливите и това е резултат не (само) от ниското заплащане, а предимно заради липсата на възпитание и морални ценности.

Щом за да постъпиш на рсбота в ДАИ се плаща по 20 хил лева,явно е добра служба!

Абсолютно! Закривай !

Само 100 ли ?

Реално инспекторите в страната, изпълняващи пътен контрол в момента са 20 или 10 екипа!!! Липсата на пътен контрол допринася за многото ПТП, тъй като не се осъществява пътен контрол!!! Водачите не ги е страх да нарушават, защото няма кой да ги контролира и не спазват изискванията на РЕГЛАМЕНТИ на ЕС, ЗДвП, ЗАП и наредбите. Инспекторите са крайно недостатъчно за пътен контрол. Съгласно изискванията на ЕС трябва да са 250 инспектора за пътен контрол. През 2005 г. преназначиха всички работещи в ИААА за инспектори за да покрият изискванията на ЕС. Пак излъгахме ЕС, но сега берем плодовете от поредната измама!!! Не знам защо правителството назначи 100 служители в АПИ с 1300 лв. заплата да гледат 2 неща - винетки и да мерят за претоварване !!! А служителите в ИА ,,АА,, работят по 30 нормативни документи и също гледат за претоварване и винетки и получават заплата от 500 лв. НЕ МОЖЕ ЕВРОПЕЙСКО ИЗИСКВАНЕ С АФРИКАНСКО ЗАПЛАЩАНЕ !!! За голямо съжаление министерски съвет на са в час с обстановката и функциите на ИА ,АА'!!! Най-отговорно мога да заявя, че министъра на транспорта не е в час и не му пука за ИА ,АА' !!! Тази институция е създадена по изисквания на ЕС, директиви на ЕС. В Германия се казва BAG. Много ми е интересно в Германия нарушават ли водачите, звънят ли по тел., уволняват ли служителите, дават ли пари ПО-ТОЧНО ПИШАТ ЛИ В ОТЧЕТИТЕ НА ПРЕВОЗВАЧИТЕ,ЧЕ СА ,,ПОЧЕРПИЛИ" BAG И ДАЛИ ИМ ПРИЗНАВАТ ПРЕВОЗВАЧИТЕ ,,ПОЧЕРПКИТЕ'' или седят като ,,МИШОЦИ,, !!!! ИСТИНАТА Е, ЧЕ ВОДАЧИТЕ ЗЛОУПОТРЕБЯВАТ, ЧЕ „ЧЕРПЯТ'' ( ДАИ, КАТ и т. н.) И СИ ПРИБИРАТ ПАРИТЕ ЗА СЕБЕ СИ!!! ПРИЗОВАВАМ ПРЕВОЗВАЧИТЕ ДА НЕ ИМ ПРИЗНАВАТ ,,ПОЧЕРПКИТЕ'' И ЩЕ СПРЕ КОРУПЦИЯТА !!!