Издъхна блъснатият от ТИР в аварийната лента на магистрала "Тракия"
48-годишният мъж се бореше за живота си в болницата в Пазарджик
Обратно в новинатаКоментари - Издъхна блъснатият от ТИР в аварийната лента на магистрала "Тракия" | Днес.dir.bg
Коментари
В знак на протест да спрат преминаването на турски тирове през територията на България. Като собствениците на тирове претърпят дагуби бързо турските шофьори ще се научат, че в аварийна лента не се шофира. Не сопустимо е български граждани да умират толкова нелепо!
После как да спреш на полиция в аварийната лента. ТОВА Е ПОРЕДНОТО УБИЙСТВО. Споко турския шофьор ще го пуснат утре.
Поредната нелепа смърт по българските магистрали. Някой може ли да обясни турския тир защо се е движил в аварийната лента?
Надрусаните с LXD и Амфет-Амин турски шофоьри които редовно нарушават правилата и плащат рушвети. Цялостна забрана за движение на техните превозни средства на територията на България. Те не са част от Еврогейския Съюз и без това. Нямат рабата на нашите пътища тези рецидивисти.
каква е връзката с турските шофьори...
... не аетеш ли статията ... или и ти си един от тези турци (които са неграмотни, ама искат да имат право да гласуват)?
от 24 часа Тежка катастрофа е станала на 67-ия км на автомагистрала „Тракия" край Пазарджик в посока Пловдив. Това съобщи говорителят на местната Областна дирекция на МВР Мирослав Стоянов. Тир с българска регистрация, управляван от 54-годишен шофьор от пловдивското село Белащица, е блъснал шофьор на аварирал автомобил и двама полицейски служители. По-тежко е пострадал 48-годишният мъж от Пазарджик, а полицаите са с по-леки наранявания.
На 19.12.2023 пътувах с роднини до Стара Загора. Тръгнахме в 06.30 като мога да кажа че заради мъгла от Елин Пелин - Ихтиман, нямаше видимост. Освен това не можеше да се различи пътна маркировка, мантинели, светлоотразители поставени на тях. Пътуването от нашите магистрали в зимни условия е кошмар. Няма видимост няма противобледително обработване на настилката няма елементарни маркери за оцеляване. Но на никого не му пука. Важно е да се строят и откриват учасъци от магистрали. Поддръжката отсъства. Именно за това ставаме свидители на такива трагедии или научаваме от тях през интернет или телевизия. Жалко за човечеца дано почива в мир.
Нищо от споменатото не оправдава шофьора, който кара под амфети в аварийната лента.
А кое оправдава полицаите с които другарски си разговарял на магистралата.Вместо да го изгонят или пратят зад мантинелата те си разказвали приказки за състоянието на катастрофиралите.
Жалко за човека и много други като него разчитащи на аварийната лента. Аварийните ленти на автобаните служат за решаване на спешни случаи /движение на спешна медицинска помощ, на пожарна кола , евентуално полиция/ а не за спиране на повредени коли и разговори между случайно срещнали се хора или полицаи. Аварийните ленти трябва винаги да са свободни за движение на тези специални автомобили защото от това зависят човешки животи. Интензитета на на движение на ТИР -ове по автобаните Бълтария е около 25 % от интинзитета например в Унгария и Чехия, да не говорим за по на запад. Хората обаче управляват автомобила си и сие държат така по пътищата че са от брониран материал, но не са.
Да бъде забранено движението на ТИР-още през България. Стоката да се претоварва на наши камиони на границата при влизане и също на чужди при излизане. Какви са тия транзити-манзити. Трябва да няма такова нещо - мине ли нещо през границата - нито и ДДС да се събира, акл ще и после да излиза от страната за някой друг