Коментари - Иван Шишков: Пътните фирми станаха заложник на политиците | dnes.dir.bg
назад

Иван Шишков: Пътните фирми станаха заложник на политиците

Проблемът е в неизрядните възлагания, направени по времето на ГЕРБ, твърди служебният регионален министър

Обратно в новината

Коментари - Иван Шишков: Пътните фирми станаха заложник на политиците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мани го този с неговите дребни проблеми! Сега всичтике усилия трябва да са за Украйна! Слава на Украйна!

Този модел не се е създал сам, а с тяхното дейно участие. "На практика проблемът започва да става в пътните фирми, а не в истинския виновник за нещата, а това са тогавашните правителства на ГЕРБ, които са възлагали по този начин, договорите многократно са надвишили стойността" - според този цитат или фирмите имат свръх печалба и сега мога да си поемат разходите или безотчетните пари са влезнали в джобове. Защо не си кажат нещата, както са или чакат да видят какво ще стане на изборите, да не се окаже, че си продължават, от където са спрели преди година. Само не разбирам, кой се прави на изненадан, че нещата са се случвали по този ГЕРБ-аджийски начин - след мен и потоп.

Какъв заложник, ТЕ СА СИ НА ПОЛИТИЦИТЕ! Без политически/обществени поръчки никоя от големите пътностроители не могат да съществуват.

И две години не може да се оправи, се един не особенно сложен проблем? И за това ли е виновен ГЕРБ за некадърността на новичките?

Защо премълчават истината ! Докато имаше пари за кухите фирми на ГЕРБ имаше и за тях ! В момента който спряха пари за фирмичките на ГЕРБ спряха за тях ! И сега от време на време ГЕРБ организират протести се надавам някой плащане да се пусни за кухите фирми ! Крайно време е сериозните фирми да се разграничат от тези на ГЕРБ ! Сега всички са под общ знаменател !

1. Неизвестен брой подводни камъни. 2. Неивестен брой наредени по веригата големи и малки началници в бюрократичната машина, които не искат да се променя нещо било то от интереси, било от мързел. 3. Постоянното гасене на пожари оставени от ГЕРБ. 4. Самият министър Караджов е спорно некомпетентен ли е или "наш" човек. 5. Големите надценки, които как предлагаш, колега коментатор, да се разрешат - просто да се платят ли? И още не малко неща, които не позволяват ей така да го направил. Но Да, най-важното е да има воля, но при този мешан парламент, това мешано правителство, при този министър и т.н. никакъв шанс

Има си договори. Държавата си плаща всичко, виновните държавни калинки в съда. А новите да мислят повече….

Всички фирми отдавна са заложници на политиците. Тъкмо развиеш някакъв бизнес - хоп - нови правила, регулации, 100К разходи за нещо си... За да си успешен трябва да крадеш по-бързо от държавата отколкото тя от теб. А това си е живо изкуство.

Каква слава? Тя славата им е тук с огромните джипове и живот на морето с шампанско в ръка….. Другите да му мислят….

Цяла година не спряха, коригираха или подвигнаха обвинения във връзка с тия възлагания. Изводите са два - или Рашков нищо не свърши или възлаганията са си били съвсем законнни и изрядни, макар и може би морални укорими. Платете им на хората изработеното и направете новите възлагания по-добре ако можете. Стига с тия ПР дъвки за балами.

Полицията прави разследване и търси доказателства за престъпление. Обвинение повдига прокуратурата. А прокуратурата е част от проблема. Чети, Чукча, чети, преди да пишеш.

Е хубаво, де! Ма ми се види по-добре да се посвърши нещо, вместо по цял ден по телевизора да се казва кво не се е вършило. На Тиквон бяха такива министрите - не можеш смениш канала без някой да изскочи отнякъде.

Ами плати им ти като си толкоз ербап. Аз не искам парите дето ми ги събират от данъци да потъват в шкафчета.

Отдавна вече ни изясниха, че е имало порочни практики в пътното строителство и ремонтите. Време е вече да спрем да се вайкаме и да се намери някакво приемливо решение. Защото предните 2 служебни правителства и това на Кирчо и Кокорчо нищо не направиха по темата. В резултат пътищата, които и преди не бяха добре, сега станаха съвсем зле. Вече година и половина не са правени ремонти никъде освен с някакви много малки изключения. Дано този служебен министър да свърши нещо полезно в тая област. Ама така като го гледам много не ми вдъхва доверие. Външният му вид е: убий го, не пийва нито глътка.

Тея където работят в министерствата са си едни и същи неграмотници от много години. Дори още като излезнат студенти са научени да правят Тесни пътища.

Обаче га ядоха кифтета не реваха. Никой не им е виновен, че корумпират и взимат много над стойността с разни подизпълнители.

Малоумна работа значи... Първо Просто кирО кръсти пътя Ботевград - Шумен а сега някой изключителен тъпак пък го кръщава Видин - Благоевград... Ботевград - Видин. Ето това сган малоумна журналистическа е пътя.

По линията на строежа.ГЕРБ ми казаха,да подготвя документи и ще ми платят обещетение.Но ги смениха и отидох при Комитова.Тя каза незаконни са ,не може да ти платим.Обърни се към съда,ако той реши нещо друго,ще ти платим.Но съда каза същото.Сега съм без ниви и без обещетение.

Интервюто на Шишков.Той каза ,че при ГЕРБ ,АПИ е работела с "фирми под прикритие"(цитатът е негов) Това означава,че ако строежът е некачествен,то държавата е отговорна и трябва да извърши поправките.

Има възлгания има промблеми! От година и половоина няма възлагания и пак проблеми! Какво да се прави?

че пътните фирми са директно свързани с политиците и усвояваха парите на Европа и на обикновените хора като качеството на работата им е нулево..

Магистрали. ХА ХА ХА Все едно си на лодка.То с 50% рушвет какво да направиш.

Казаха,че Боко ще даде лични средсва 8 милиарда на АПИ да се оправят нещата с пътища и магистрали.Оказа се ,че има конкуренция.Агата също щял да дава лични средства,както и Шиши и още няколко патриота. След това ще си прибират тол таксите докато си върнат парите и още 30 години печалбата. След това се оказа че нези патриоти нямало да дават,я само ще взимат парите от таксите 30 години.Какво да се прави.Пак нещо не сме разбрали.