Искаме от ЕК шофьорите на ТИР-ове да спят в кабините
България е изпратила молба до Комисията, иска и увеличаване на часовете за шофиране
Обратно в новинатаКоментари - Искаме от ЕК шофьорите на ТИР-ове да спят в кабините | Днес.dir.bg
Коментари
Една седмица да спиш в кабината на камиона?! Не си поплюват т.н. български бизнесмени, браво.
Никакъв фандък за мръсните местни феодали в транспорта - УДРИ ЕС, през крадкивите ръчички!
И да спят месец два после пак ще трябва да плащате хотел чорбаджийчета ,свърши ви царството и дерибейството и да почнете да осигурявате хората на нормалните доходи а не на МРЗ .
А защо трябва да почиват? Да карат по 24 часа! Никакви глезотии, като почивки и приятни условия на труд! Няма само турските тираджии да спят зад волана по наште магистрали!
Доста смешно...Кабината следва да стане каравана. И да даде възможност за сексуслугите по пътищата...Дори с подмивания...
Не, Гоше, това е с цел собственика на фирмата, Феодала - крадлив мангал по душа и възпитание, да може да спести за нова колица или за силикон на някоя от кОврите си. Обаче сладоледа свършии (както се изразява Сид в Ледена Епоха), "ще хапват шишарки" май!
Удивен съм кък държавата се е впрегнала да защитава интересите на ония с фераритата и мазератитата , а обикновенния бачкатор кучета го яли , и от къде на къде ще спи , да върти геврека защото шефа има разходи за екскурзии скъпи коли шаврантии , а шаврантиите какви харчове имат ще ти се завие свят.
Няма проблем. Парите по 2 и ще стане работата. Ако ли не ганьо бизнесмена да впряга малоумите до 9-то коляно и да си карат копторите.
...и ги осигоряват , и плащат данъци на минимална работна заплата а останалите до 3500лв. им плащат на ръка ...нямам думи !!! Ало Гешев де си бе , в Барцилона или при господ?
Горките тираджий,Джамбаски ще ги съсипе,да карат по 11 часа,с 1 ден почивка,щоне кара той,ама нали трябва да има за ферарита,а и наште тираджии си мълчат,иначе на улицата
Каквото и да искат вече, няма да има толкова курсове из Европа, а и при задаващата се криза и други страни ще пускат конкурентни камиони. Споко това е началото на края на ЕС