Искаме 3.898 млрд. евро за концесията на летище София (Видео)
Данните за условията на обществената поръчка бяха публикувани в Official Journal в Брюксел
Обратно в новинатаКоментари - Искаме 3.898 млрд. евро за концесията на летище София (Видео) | Днес.dir.bg
Коментари
Костов продаде Балкан ,тия летището. Питам.Кой има интерес и от какъв зор го даваме на концесия. Нали преди 30 години казахме.Станете вие да седнем ние защото ще управляваме по добре.Е и ,още продавате и раздавате туй дето е построено от онова лошо време.
Няма Терминал 3 и няма да има !? Журналята,пак чули...ама не разбра ли ! ще се събаря Терминал 1 и на негово място ще се изгражда нов и пак ще си е терминал 1
Гинка вече подаде оферта и я питаха от къде ще вземе 3,8 млрд. и тя отговори - "Ми от една Банкя".
Не разбирам за чий трлябва да се дава на концесия. Това показва, че ни управляват некадърници. Защо трябва да го даваме на концесия срещу 4 млрд. Това означава, че концесионерът ще организира така управлението му, че ще получи най-малко два пъти повече. Не биха ли могли нашите велики управленц;и да направят така, че тези пари да влязат в хазната на държавата, а не в частни джобове или тогава няма кой да плати комисионните за далаверата?
1. Няма нито един измерваем параметър, които да отчита инфлацията в този концесионен договор или промяната на средата / т.н. от конкурентрните летища /. 2. Нямя нито един измерваем параметър, които да отчита интересите на гражданите, т.е. таксите да са разумни! Параметрите са: ще плати 200милиона евро първоначално и ще пребере 3 и нещо милярда евро на края! ( като инвестира по 10 милиона - 5.мил евро х 35 г = 175 мил.евро -> като ги прехвърли в друга негова фирма )
Пълни глупости. За момента и близките 10 години 2 терминала са напълно достатъчни, просто може Терминал 1 да се ремонтира. В Прага с летище с подобна големина обслужват 2 пъти повече пътници и никога не е имало такива опашки както на нашето. Всичко е въпрос на правилно управляване на ресурсите. Но у нас с толкова калинки няма как да са по-добри резултатите. Ако ще се строи нещо можеше да се направи нов модерен терминал на Божурище. Това летище след 35 години може и да се окаже изцяло в границите на града, но политика у нас гледа максимум 1-2-3-4 години напред да се напапка, че после не се знае. Сега да се вземат едни пари с един доста скъп и напълно безмислен проект, пък да му мислим ние 35 години - ще стане като с Мариците.
Eми за какво ни е трети терминал, а сетете се де. Щом 2 е ненатоварено това ще бъде военно летище за военни самолети. С него при евентуална война ще обслужваме руските самолети, защото Граф Игнатиево е за обслужване на американските самолети и да не се карат .
ГЕРБ и Боко крадат като за последно. 22/10/2018 срок за документи, избор до 31.12.2018 и догодина ще го д* народът!
Някой да чу и дарзбра че днес се е провела среща между Орбан и Меркел? Орбан е дал и пресконференция която е отразена в Епицентър. Заглавието е .."АЗ и меркел виждаме света по различен начин." Грам отстъпка няма да направи Орбан и да приме мигранти....прочетете материала в Епицентър.
"Искаме"... Ще Ви стигнат ли 3.898 млрд. евро за проклятията които ще получите до девето коляно бе мутри?... АНАТЕМА...!!!
чебурашките няма да видят стинка от лапаницата! Реват на умряло тука! Утешете се с подхвърлените копейки!
новината троловете я обръщат така _ за кво ни е нов терминал и продаваме нац. богатство без пари! Алоу, става въпрос за концесия за 8 млдр лв!!! Тъпанари прости! Само лаете,даже не етете за кво иде реч!
Цялата соц-сволоч е в тупик! 3 милиарда е повече, отколкото взехме за цялата соц-икономика.
4 милионен Берлин има две летища. Париж също две (без да броим Бове на 70 км от града, приютяващо лоукостърите). С какво София е по-значима световна дестинация от Париж, че трябва и трети терминал? Тия милиционери от герб не се наядоха на толбухински суджук, скъпи сънародници! От инфраструктура и концесия на стратегически обекти най-сладко се крадне.
ти между терминал и летище с няколко терминала правиш ли разлика бе, слабоумник?
Ти между Терминал 2 с полет на всеки петдесет и пет минути и Шарл дьо Гол с полет на петдесет секунди разлика правиш ли? Понеже милиционерите и пожарникарите обичате лафа "хъб" - София, меко казано, не е транспортен хъб. Летище "Никола Тесла" (единственото в Белград) има четири пъти по-наситен график. Та въз основа на какво ще се изгражда 3-ти терминал, старши? Само недей да лъжеш, че било в полза на народа.:)
Коце, не се хаби да му обясняваш. Този е от школата на Цецо тъпото. конкурс да бяхме правили по- тъпи нямаше да намерим. Летище София е изключително НЕНАТОВАРЕНО летище с полет на всеки час. Кого ще вози трети терминал, като вече сме и под 7 милиона. не знам.. освен това Враждебна , какво име само, е и военно летище, строени от германците на най- мъгливото място в София и на най- ниското. Затова зимата непрекъснато пренасочват полети за Букурещ. Ако трябва ново летище , то не е на това място. ама засега не трябва, тъй като капацитетът му не е запълнен изобщо. Ама какво да им обясняваш на тия. То тъпо , тъпо , та дрънка, като тиквата и цецоуууу .
Искат, не искаме. Ние даже няма да ги подушим тези пари. Ще заминат за остарели военни боклуци, със съответните комисионни или някакви други втори употреби, чиято цена не може да се провери. Защо не искат ново? Защото има каталожна цена и няма хър-мър.
за летище София е "нагласена" за Турция/ Гласове
Продаваме кокошка която носи златни яйца ! Къде са Псевдо Патриотарите да спрат тази кражба , която е собственост на Българския Народ ! Оставка на Москов , господ му подсказа че не трябва да прави мръсотии на Българския Народ ,той продължава да продава България !
Дрънкаш тъпотии. Летище София носи по 5 -10 милиона лева годишно. Колкото една фирма. Това ли е златна кокошка? Концесията е за милиарди, не за милиони.
Това ще е поредната сладка концесия. Това летище въпреки корупция и масово кадруване е на печалба всяка година. Представете си, ако се управлява от кадърни хора, колко пари би могла да печели държавата...
Тия милиарди за какъв период от време са? Не са ли малко за 35 години? И защо трябва да е толкова дълъг срока на концесията?
Интересно кои сме ние, които искаме 3 милиарда . . . , а още по-интересно е къде ще потънат тия милиарди, след като ги вземем . . . . ?
Цялата държава е дадена на Концесия и парите ги прибира една Тиквена Мутра и кликата около него.
ОЗНАЧАВА ЛИ ДА ДАДЕМ ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА АН БЛОК НА КОНЦЕСИЯ ?!? И НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ ТАЗИ ДЪРЖАВА-ЛОШ СТОПАНИН, НИЕ ДОВЕРЯВАМЕ ИЗРАБОТВАНЕТО НА ЗАКОН ЗА БЮДЖЕТА !!!!! ТОВА Е ПАРАДОКСАЛЕН ИДИОТИЗЪМ !!!! ЕТО ЗАЩО ПОДХОДЯЩО МЯСТО ЗА ТЕЗИ ПОЛИТИЦИ Е ЗАТВОРЪТ !!!!
Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!
Има два терминала. - Ще има и трети ВЪПСОР: 1. има ли нужда от трети терминал при "демографската картина в БГ" ?! 2. Ако това е концесия за строителство - то тя трябва да обхваща само третия терминал няли? И защо да 35г? В този срок не може да се планира нищо конкретно и транспортните услуги ще се променят коренно до тогава. 3. Как е защитен интереса на Българите ( т.е. кои определя конкурентността на таксите )? - Ей аз нямам проблем да летя и от Сърбия ако ще е по-ефтино там.... но не всеки може да си го позволи.
Давай Баце, малко остана! Само почвата още не сте натоварили на влакове и не сте я изнесли! Но ще се справите! Помислете обаче за въздуха, как да ни накарате да го плащаме! И, ей! Да е социално поносимо!
кремълските лаячи, да не се окаже накрая облажил някой руски олигарх, като с Гинка? После ще има кой ми са в гащите...
Мръснициии! Как може това бе? Може само на Кремъл да се дават милиарди от народа - за аецове, потоци, не на сулю пулю))):
Няма кой да ни даде такива пари за летище, което през повечето време е на загуба и само от време на време излиза на скромна печалба.
Пак без пари се подарява, само и само някой да лапне комисионната...
продава фалирала летища под натиска на кредиторите, а цветущата европрецедателка с 4% ръст, дето Боко не може всеки ден да се нахвали, и тя....
Ако след 35 години ,че и по-рано не съществува евро,КАКВО ще получим?
ако го няма ЕС, ще сме в Евразийския , вие руснаците ще ни дадете))): НАли сте широки души, как беше , славянски братя)): Колото ни дадохте и в СИВ - 1 четвъртит, та и зачервен)):
Защо се дават печаливши неща на изгодни цени и България все губи? Продайте Парламента и европа да ви плаща заплатите според зарабонетото.
на летище София ще могат да пристигат терористи, джихадисти, съмнителни пратки и т.н. и България хал хабер няма да си има. Че то това държава ли е ?
пак почваме руския хибриден диверсионен номер с всяване на страх у населението? Ама за това се лежи, драги...Какви джихадисти бе? КАто и при еврото,ч е всичко ще се умножи по 2. Или.ч е Германия щяла да ни върне 100 000 мангали. Вярно не е държава тва, такива трябва да лежат, а сайтове да се закриват за такива неща!
летището е стратегически актив за държавата. Как така ще го подаряваш на чужда фирма да печели тя от него и без да си наясно въобще какво пристига и излита ???!!!!
Смешни гербери! Аз бих го дал за 1 долар
не казват че тия 3,8 млрд евро са сумарно за целия срок на концесията, т.е. трябва да получим 3,8 млрд евро общо до края на 35-годишния период на концесията. Я камилата я камиларя. Освен това, не се казва че ако сега държавата печели от летището 30 млн на година, то за 35 г би спечелила много повече от тия 3,8 млрд евро. Т.е. ние при всички случаи сме на загуба от концесионирането.
Летището печели между 5 и 12 милиона ЛЕВА годишно. За 30 години - максимум 18 милиона ЕВРО.
са напосоки обещани, нещо като да ни хвърлят прах в очите да не роптаем. Може да се окажат и 3 млн евро, хахаха
Интересно как я сметнахте тази "прогнозна" стойност от 3,8 милиарда евро за 35 години? Май сте оценили терминал 3 на 3 милиарда евро ли? Че те турците за по-малко цяло ново огромно летище направиха. Мани, мани...
Тъпо е да лъжеш така в ерата на Гугъл: Търгът за строителство на третото летище на Истанбул се провежда на 3 май 2013 г. и предвижда концесионирането му с 25-годишен договор за експлоатация след изграждането на съоръжението. След като третото летище на Истанбул бъде въведено в експлоатация, то ще бъде най-голямото летище в света, с капацитет от 150 милиона пътници годишно. Общата стойност на проекта с реализацията по изграждането на третото летище на Истанбул възлиза на около 7 милиарда евро.
хубаво, за 7 милиарда цяло ново летище, а за 3.5 милиарда в БГ, дострояване на 1 терминал към старото летище. Връзва ли ти се, гробарската сметка