Падналият вертолет ”Пантер” се ударил в кораб
Вертолетът "Пантер" на ВМС е паднал във водите на Черно море край Варна след съприкосновение с военен кораб. Командирът ;w загина=
Обратно в новинатаКоментари - Падналият вертолет ”Пантер” се ударил в кораб | Днес.dir.bg
Коментари
Лека му пръст. Чудя се как може да има такива боклуци тук да коментират като "той" и другите му подобни утрепки гибелта на такъв достоен офицер. Само за сведение руските хеликоптери могат да се приводняват, натовските потъват
Бог да прости капитана. Хубаво, е че машината не е Руска, защото щеше да настане ужасен вой. Вероятно щяхме да искаме да съдим Русия и Путин...
Бог да прости момчето! Съболезнования на близките му! На тези, които пишат глупости, нека Бог да ги съди, че забравят човешината, която в такива моменти трябва всички да проявим!
Дир БГ,някак странно изчезна лика на Министъра на отбраната...???САМИ ЛИ СЕ ЦЕНЗУРИРАХТЕ или той ви цензурира?Щото коментарът му за "липса на умисъл"в трагедията,май събра доста негативи за него!?
ПАНТЕРА* УДАРИ ПОДВОДНИЦА ПОТЪНА !! Във вечерен брой на "Стреса", пак Ви стресира, Божествения, Лошо Лошев!
Няма по ненадеждно въздухоплавателно средство от хеликоптер! Налага се да бъде измисленио, нещо по-надеждно! Или поне да има система, която да предпазва хеликоптера, автоматично от такива сблъсъци с други летателни и наземни обекти, когато пилота е неопитен!
Евентуална причина - пияни и некадърни военни, силно демотивирани, стара калпава техника, пълен хаос в командването и липса на практически опит. Ставаме за смях с тази наша армия. На ясно сме че не можем да имаме армия, най- доброто решение е ликвидиране на каквото е останало разпускане на личния състав, изграждане на силна гвардия за борба с безредиците и изцяло разчитаме на НАТО като Швейцария...
Вечна му памет и вечен полет на летеца! Тук вече започнаха и да лъжат, като започнем от "инцидент", когато става дума за катастрофа и стигнем до "външен фактор" като става дума за сблъскване между въртолет и кораб, където не може да има външен фактор, освен ако сериозно не разглеждат версията да е участвала в сблъсъка и летяща чиния, или пък извънземно да е поело управлението на един от двата съда участвали в сблъсъка. И как активно дира участва в промиване на моъзците - "инцидент", "съприкосновение" - все интересни думи, чисти лъжи в случая.
Храна за размисъл: От колко време ВКС на РФ провеждат операции срещу главорезите в САР и няма нито един инцидент довел до не бойни загуби на хеликоптер и екипажът му?!? А нашите натовци в едно учение ще участват и ще се изпотрепят... Има нещо, което не е наред нали????
Бог да прости Георги! Младо момче, което беше всеотдайно на професията си! Гордост за военната ни авиация! Военното ни въоръжение е пълен дроб, всичко погребва децата ни без време...в мирно време. Политиците нямат съвест. Съсипаха и армия и всичко. Продажници. Голяма трагедия. Дано близките му намерят сили да живеят със загубата на Георги.
Съболезнования на семейството и близките на загиналия !, както и на колегите-му ! и дано другите двама Са вече вкъщи живи&здрави ! а за Протокола Следва да Се отбележи че Освен двете вероятни причини (човешка грешка и/или техническа неизправност) Имайки предвид Важността на учението, както и Непосредствената близост на инцидента с курорт Камчия (Всички Знаем Чия собственост Е !) Има И-трета : Саботаж !, било Предварителен било по време на полета чрез Вмешателство в контролите/управлението. ...като в СвръхСериозно допълнение е Задължително да Се изкаже : - Разговорите Йоанис(Да - Румънецът !)-Тръмп - днес Имаха Немалко относно Притесненията отн. Черно Море... + Стъписващото Мълчание на г-н Радев, както И 'изчезването' на ПоСвета-и-уНас ТочноДнес - са Притеснителни.
Според изявленията на НОВА тв,аерокоптера се е съприкосновил със знамето на фрегата Дръзки и така се е стигнало до инцидентът. Командира на ПОЛЕТА-забележете тази нова дума,не е успял да овладее машината и тя се е разбила. Командир на танк е командир ДВИЖЕНИЕ! Докъде я докарахме със поевропейчването и изопачаването на смисъла на думите в българският език!
Заради едни пикливи демонстрации авиацията и България загубиха още един защитник на Отечеството!
Какво значи заради едни пикливи демонстрации ? Значи първият му полет да бъде само при война така ли ?
Съболезнования на родителите на пилота! Нека смъртта му тежи на съвестта на организаторите на тези никумо ненужни военни учения!
Катапултирали пилоти поради различни технически причини и грешки при пилотирането 1952-1998 година- 56 случая на спасени при катапултиране военни пилоти! Катапултирали но загинали пилоти в периода 1942 -1994 година- 24 пилота при 21 случая. Загинали пилоти не напуснали самолета общо 336 случая от 1912-1999 година общо 336 случая като загиналите са 108 пилота само на реактивни самолети!
Аварии с хеликоптери със загинал екипаж-31. 01. 1963 г. Ми4 -3 човека екипаж и двама пътници. 29. 01. 1966 г. Ми4М не отпочинал екипаж ,съмнения за употреба на алкохол-тримата от екипажа загиват,като пилота и щурмана успяват да скочат с парашут, но са разкъсани от витлото. 07. 02. 1967 г.-Ми4 грешка в пилотирането сблъсък в земята -екипажът от трима човека загива. 11. 05. 1968 г Ми 4-Изтръгване на носещият винт-екипаж от 4 човека загива. 19. 05. 1976 г.Ми 4-Ниско прелитане над Стара Планина сблъсък с земята един загива! 15. 07. 1977 г.Ми4 Сблъскване с препятствие на малка височина,пилотът загива. 31. 10. 1986 г. Ми 8 Т Сложни мет. условия сблъсък със земята пилотът загива.
Е, кога сме имали толкова самолети, че да има толкова случаи на катастрофи!Ами то би трябвало самолет да не е останал!
Всичко е упоменато. Особености на случаите, имената на екипажите типът самолети и къде точно се е случила случката.
Човекът се е казвал Генерал Захари Симеонов Захариев. 04.02.1904 - 29.04.1987 Спечелил с работата си Войната във въздуха Втората световна война за руснаците (немците през цялото време са били ПО-ДОБРИТЕ - пилоти и техника, просто 43/44г пилотите им започнали да привършват...) Пренесъл опита си и у нас. Герой на Съветския съюз под номер 22... (поредност от създаването на наградата)
Много са редки случаите, когато на големи военни учения с много хора и бойна техника не е имало нещастни случаи и смърт на военнослужещи! Възможна причина е и недостатъчната летателна подготовка (летателни часове, които кой знае защо "БЪЛГАРИН" нарича "нальот")
ПОКЛОН ПРЕД ЧОВЕКА, ПИЛОТА, ЛЕТЕЦА - КАПИТАН ГЕОРГИ АНАСТАСОВ!!!!!
Руските пилоти как можаха да катапултират в сирия и то след попадение на ракета в хеликоптера им а нашият кьопчо се увъртел отвсекъде без да има никаква ситуация
Бог да прости и светла памет за младия пилот! Съболезнования за семейството, страшна е загубата за близките!
Само не разбрах, защо ШМАТО си дрънка тенекиите около курортите ни в началото на туристическия сезон? Защо не отидат да се изпотрепят из румънските шавари на север, където има само юрдечки и жаби?
Лека му пръст на човека. Първо: Това е Западнала техника, това е норма за нея. 2-ро: Който не лети, той не греши и не пада. 3-то Който няма вертолети(макар и два),на него не падат. 4-то Нашите летци са с малък нальот.
Това учение на сатаНАТО ни донесе само беди. Първо разляха гориво в морето а сега и нашият пилот загина. Не искаме нато, искаме мир.
Лека му пръст на човека! Млад човек и опитен пилот! За жалост не случайно нашето море се нарича -Черно! Наблюдават се въздушни аномалии на ниски височини! Не е първият случай на паднал български военен хеликоптер. За жалост последният със смъртен случай! Покой за душата на човека!
Бог да го прости пилота. Видях в нета хелито.......добро е, правено е заради "Мистралите".....добри динамични качества, огнева мощ и т.н. България купува 5 парчетч през 2005 г. цена на един е 9.4 млн. евра. Огледах го в нета и се вижда ясно, че пилотите са заклещени в носа му,като в подводница. не се вийда устройство за катапултиране/евакуация/. в ТОВА ОТНОШЕНИЕ ФРАНСЕТАТА са уникални, те дават 99 % гаранция,че пилотите ще се спасят, АМА ако летят многоооо...а нашите не летят, парашутистите ни не скачат, а искаме да са готови за всичко. Дано новия военен м-р да се заеме с тези важни за пилотите неща. И да не се мотат ..а да действат. И чудно да не остане на повърхността поне няколко минути. Има нещо гнило при покупката...да се разследва сделката и осигуряването на екипажа в морски условия.......а спасителни жилетки има ли са....
МИГ са супер стабилни самолети и причиината е удара в кораб .МИГ са супер годни и най добрите самолети .
По принцип хеликоптерите са най-опасните летящи машини! Трудно оцелява екипаж при инцидент. Въпреки,че има системи за изхвърляне на витлата по време на полет за да не насекат екипажа при скок от падащият хеликоптер,трудно се оцелява при падаща машина от малка височина. Най рискованите им маневри са зависване при силен вятър. Една грешка или внезапен силен порив на вятъра и хеликоптера е аут!
Ми4М беше паднал преди трийсет години! Екипажа оцеля ,а хеликоптера си стоеше над морската повърхност без да потъне.По късно го извадиха цял целеничък .
Изключително лъчезаерн, приветлив и приятен човек, това мога да кажа за капитана!!! Светът изгуби един добър човек, само това мога да споделя в такъв момвнт , а това е ОГРОМНА загуба!!! Почивай в мир!!!!!
хубава работа ама българска, ами ако беше война, щеха сами а си изпопадат от небето, тюфлеци цял живот яли пили и се веселили за сметка на другите
Нямаш си и понятие от нещата. Лично в Крумово съм присъствал на много инструктажи преди полети (чертаех едни "квадратчета"). Това което трябва да се извърши във въздуха се преговаря устно, всмисъл обороти на двигателя, височина и пр. и всичко се записва! Нещо се е объркало!
демонокрацията и нато взимат жертви - това е положението, ама ше се опрайм
Така ставакато военната техника се купува не по указания на специалистите, а по указания на политиците.
Да ги пита чове за какво им е да си играят на война? Сега благодарение на малоумията на дупедавските ни управленци почнахме да даваме и загуби в мирно време!
Жалко за момчето. Ако обаче вертолета беше руско производство, си представям какви гнусотии биха изписали козяшките тролове - както вече неведнъж се е случвало.
Слава Богу, нищо съветско вече в България!