Коментари - Рискът от загуба на живот в България при катастрофи е един от най-високите в ЕС | dnes.dir.bg
назад

Рискът от загуба на живот в България при катастрофи е един от най-високите в ЕС

Институтът за пътна безопасност предупреждава за рисковете за националната сигурност

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Рискът от загуба на живот в България при катастрофи е един от най-високите в ЕС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А стига сме създавали психози около тия ПТП-та! Вече и на слепите стана ясно, че това е димка, използвана умело за отвличане на обществено внимание! И за да не съм голословен - в САЩ, за година броят на загиналите в ПТП е 41 000! При 315 млн население сами си сметнете колко са загиналите на 1 млн. У нас, при 7 млн население загиналите са около 900! Не казвам, че са малко. Не казвам че сме стока като участници в движението, ама айде стига с тия ревове! Ясно е, че тъпанарите отново са решили да вдигат някой данък и сега си търсят оправдание. Впрочем, очаква се рязък скок в цената на Гражданската отговорност!

тъпотията на бъгларските мАже е основната причина за високата смъртност на пакя... бг жените убиват в отношение 1:20 спрямо бг мАжете. сметайте колко по-тъпи са бг мАжете от бг женичките? а се имат и за по-добри шофьори и за по-умни... леле мале... трагедия.

Стратегия 2020 за намаляване на жертвите не се изпълнява в цяла Европа в последните няколко години..

разбира се че действията и на институти и на институции са безполезни ??? те са насочени към поклон на идиократизма ,а не към пътната безопасност

Такава е статистиката в България, защото 80% са дибили!

Това е според "стъкмистиката", където починалите в болницата не се водят загинали в катастрофа ...

Поредната мъжемразка незадоволена... Напоследък чета как #пакжена се е метнала от мост без участието на друг автомобил или как някава паДка удря 6 коли и други подобни! Умни сте, ама некой друг път!

Селянина иска голяма кочина с повечко кончета........

Не мога да коментирам дали не се броят, но мотивите на този, който твърдеше подобно нещо из медиите са малко смешни. В началото на месеца се били занулявали ранените с опасност за живота и нямало сила, която да накара МВР да отчете починалите до 30 дни след катастрофата. Ами много ясно, че ще се зануляват. Починалите се добавят към броя за предния месец и към годишния. Не е имало кой да забележи, че се случва в публикуваната ежедневно сводка месечният брой да расте с например с 2, а годишният - с 3 или повече. Такива случаи липсват само през януари, защото годината няма предишен месец. Винаги. Също така претърпелите инцидент през декември и починали през януари се пишат като жертви за предната година, затова общият брой посочен на 31-и декември е малко по-малък от окончателно обявения по-късно. Винаги. Дали така е правилно е отделен въпрос, но методиката е на Евростат и служи за сравнение между различните държави.

То, така ще е, докато КАТ "контролират" не участниците и местата с повишен риск, а с повишена "доходност"!

Не сме единствени в света с толкова дебили, но по другите държави полицията не взима кървави подкупи и дебилите или са законопослушни или са без книжки!

Таман Вальо Пердето каза, че си работи много хубаво и да излизат такива факти! Ми ще му развалите имиджа, бе!