Коментари - Забраниха полетите на ”Боинг 787” в цял свят | dnes.dir.bg
назад

Забраниха полетите на ”Боинг 787” в цял свят

Полетите на "Боинг 787 Дриймлайнър" (Boeing 787 Dreamliner) са забранени в цял свят по решение на Федералното авиационно управление (ФАУ) на САЩ заради проблеми с акумулаторите в Япония, съобщи Европейската агенция за авиационна безопасност (ЕААБ).

Обратно в новината

Коментари - Забраниха полетите на ”Боинг 787” в цял свят | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

какви са тези брътвежи не на място.

БОИНГ!!!!!!!! ОТ КОГА И САМОЛЕТИ ПРАВЕЛИ

Хамериканците една конструкция на обикновен граждански самолет не могат да направят като хората. Слоести конструкции, акумулатори ... ала, бала ... А се получават пукнатини по крилата и по кабината на летците... и това било пасажерски самолет. Колосална излагация по хамерикански ... Боинг 787 е спрян от полети в целия свят!

Приземяване, приземяване, приземяване, както казваше Тато, а в европейския консорциум потриват доволно ръце.

Защо да е непочтено г-н Министър. Толкова оскотяхме, че вече нищо стойностно не остана.

.....пропаганда! Няма никакви проблеми с това американско технологично чудо, построено от верните синове на демокрацията ! Да живее демокрацията !

Залюби се с един черен американски верен демократ и тогава ще се облажиш и ти от демокрацията.Купи си вазелин.

Прочетете ако обичате малко по отношение на конструкцията. (Не би било прилично да Ви образовам.) - И ще Видите, че Скандалът е Колосален ! (Хем точно слоестата конструкция Е основното на този самолет. Хем Европейската Агенция е под всякаква критика след одита. ... Хем акумулатора е най-малкия кахър.)

Някои тръбяха,че това били най-сигурните самолети,а руските са боклуци.Такива "боклуци"сега французите наемат ,за да си извозват войската до Мали.

Запознати аргументирано твърдят, че Проблемите на 787 са в конструкцията на тялото/крилата. Които акумулират напрежения, водещи до локални разслоявания и т.н.

Днес как така сме толкова ясни и читаеми?

Ама много ли Ви/ви кипват таковата само като чуете за Мен ? А ?! --------- Вие-точно - кой-Точно шмок сте ? Хълцащият? Повръщащият? Лочещият на вересия? (Изпросихте си го, извинете ! ... Аз-лично бих си взел бележка.)

Да ги изкупим на половин цена, нали се малко дефектни, ще ни ги дадат, а те самолетите кат за българи стават. Нали бат'Бойко?

Ако събират поне два футболни отбора - става.

НАТО удължава договора за наем на самолетите Ан-124 най-малко до 31.12.2013 г.. Северноатлантическият съюз използва шест самолета Ан-124-100 "Руслан" за транспортиране на тежко оборудване и военна техника до различни точки в света от 2006 г. в рамките на програмата SALIS (Strategic Airlift Interim Solution - Временно решение за стратегически въздушен транспорт). 14 страни членки на НАТО, както и Швеция и Финландия а участници в програмата, като са задължени да ангажират най-малко 2000 летателни часа годишно. SALIS осигурява два самолета Ан-124-100 в постоянна готовност, два - в шестдневна готовност и други два - при заявка девет дни предварително. От март 2006 г. до сега тези шест самолета са изпълнили над 2100 полета в интерес на НАТО, като са транспортирали по въздуха над 120 000 тона оборудване и техника. Товароподемността на един Ан-124-100 е до 120 тона товар, включително и голямогабаритни. Използването на тези самолети е от изключително значение за НАТО в светлината на предстоящото изтегляне на войските на съюза от Афганистан.

Това само означава, че "Руслан" скоро не е падал. А това само означава, че скоро ще се случи. Неизбежно... Всъщност, ако го стопанисват НЕруснаци, може и да се поотложи.

Ей смешко, ма много добре си го написал - току виж някой малоумник си помисли, че други транспортни самолети освен тия руслани НАТО няма!!! Само дето изобщо не са такива нещата и тия вицове можеш да ги разправяш най-много на другите деца в детската ви градина и да чакаш да ти вярват. Когато руснаците изкарат модел самолет, който като Боинг 747, за почти 40 години експлоатация, на произведени общо около 1400 бройки, превози над 3,5 милиарда пътници и се пресметне процента катастрофи и повреди, отнесен към показатели на такава служба, може пак да се обадиш, пък може и да ти се обърне внимание. Хайде сега - марш по креватчетата за следобедно спане и когато пораснеш пак ела да коментираш, колко изобщо са транспортните самолети на НАТО и тия руски каляски какъв процент са от тях.

Процента на руските каляски в НАТО е точно такъв, какъвто е процента на здравомислещите и нелижещите задника на американците държави. Хайде сега по креватчетата.

Да де, затова аерофлот масово купуват бойнг и еърбъс.

Емии ... ако няма да им трябват да ми дадат на мен единия, да си джиткам с него.

Спокойно - доставчик на тези акумулатори е японската GS YUASA. Те спечелиха конкурса защото наистина са добри - произвеждат и акумулаторите за Междунар.Космич.Станция

Ще фъркаме с български самолети много са надеждни .

А руските Туполев били дефектни.

Не са дефектни, а са на въглища. Така ни учи Хането.

дриимлайнъра бе форсиран като проект в боинг защото първоначално бяха подценили целите и възможностите на еърбъс. и след това давай да наваксваме с времето, че имаше капарирани поръчки по каталог на зелено. и прекалено многото фирми доставчици не можаха да стиковат всичко точно навреме- т.е. явяват се временни проблеми в една доста прогресивна машина.

Бълг. народен гений пак се е произнесъл на място: Бързата работа, срам за майстора!

1chovek

Това е първият Боинг, за който компанията поръчва не просто части, а готови субсекции от своите доставчици, които после Боинг само набързо да сглобят. Явно на доставчиците на компанията им липсва опита и това си дава отражение. И не - не е правен в Китай. Голяма част от частите, особено основните са правени в САЩ, Япония, Южна Корея и Италия (която има десетилетия опит). Единственото, което ми се струва възможно проблемно е софтуера, тъй като е правен в Индия, а знаем какво е качеството на индийския софтуер, но Боинг си знаят... Дано оправят всички тези проблеми, защото машината е много добра, значително по-добра от старите поколения самолети.

Дрийм......лайнЪр

Произведено в Китай ... хахахаха

Мужиците са прекалили с водката, те друго не могат... опс, той бил американски! Нищо, пак руснаците са им виновни :)

Би трябвало да забележиш, че акцентът е върху думата "забраниха". Руските мужици с водката нищо не забраняват - техните самолети летят, докато паднат. Но на русофил е трудно да се обясни...

щом е боинг , няма да има проблем , ще ги пуснат скоро да летят. всичко е игри за пари , иначе тези самолецхтета са много добри

Тази информация показва за пореден път докъде водят икономиите.Защото всички компании в стремежа да задържат високи печалби,дори по време на криза правят тънежи по качеството на продуктите си.Дори в авиопромишлеността,където това е недопустимо.И затова един акумулатор ,който струва нищожно ефтино на фона на един високотехнологичен продукт може да обърне каруцата.В името на засилената конкуренция.Кой кого да изяде.

Какви високи печалби ?!?!? За това ли толкова авиокомпании фалираха последните 10г (да не говорим колко са на ръба) ??? Както при всеки нов много комплексен продукт и този си има своите "младежки проблеми" .

Авиокомпания не е производител на самолети.