Забраниха полетите на ”Боинг 787” в цял свят
Полетите на "Боинг 787 Дриймлайнър" (Boeing 787 Dreamliner) са забранени в цял свят по решение на Федералното авиационно управление (ФАУ) на САЩ заради проблеми с акумулаторите в Япония, съобщи Европейската агенция за авиационна безопасност (ЕААБ).
Обратно в новинатаКоментари - Забраниха полетите на ”Боинг 787” в цял свят | Днес.dir.bg
Коментари
Тази информация показва за пореден път докъде водят икономиите.Защото всички компании в стремежа да задържат високи печалби,дори по време на криза правят тънежи по качеството на продуктите си.Дори в авиопромишлеността,където това е недопустимо.И затова един акумулатор ,който струва нищожно ефтино на фона на един високотехнологичен продукт може да обърне каруцата.В името на засилената конкуренция.Кой кого да изяде.
щом е боинг , няма да има проблем , ще ги пуснат скоро да летят. всичко е игри за пари , иначе тези самолецхтета са много добри
Мужиците са прекалили с водката, те друго не могат... опс, той бил американски! Нищо, пак руснаците са им виновни :)
Какви високи печалби ?!?!? За това ли толкова авиокомпании фалираха последните 10г (да не говорим колко са на ръба) ??? Както при всеки нов много комплексен продукт и този си има своите "младежки проблеми" .
Това е първият Боинг, за който компанията поръчва не просто части, а готови субсекции от своите доставчици, които после Боинг само набързо да сглобят. Явно на доставчиците на компанията им липсва опита и това си дава отражение. И не - не е правен в Китай. Голяма част от частите, особено основните са правени в САЩ, Япония, Южна Корея и Италия (която има десетилетия опит). Единственото, което ми се струва възможно проблемно е софтуера, тъй като е правен в Индия, а знаем какво е качеството на индийския софтуер, но Боинг си знаят... Дано оправят всички тези проблеми, защото машината е много добра, значително по-добра от старите поколения самолети.
дриимлайнъра бе форсиран като проект в боинг защото първоначално бяха подценили целите и възможностите на еърбъс. и след това давай да наваксваме с времето, че имаше капарирани поръчки по каталог на зелено. и прекалено многото фирми доставчици не можаха да стиковат всичко точно навреме- т.е. явяват се временни проблеми в една доста прогресивна машина.
Би трябвало да забележиш, че акцентът е върху думата "забраниха". Руските мужици с водката нищо не забраняват - техните самолети летят, докато паднат. Но на русофил е трудно да се обясни...
Спокойно - доставчик на тези акумулатори е японската GS YUASA. Те спечелиха конкурса защото наистина са добри - произвеждат и акумулаторите за Междунар.Космич.Станция
НАТО удължава договора за наем на самолетите Ан-124 най-малко до 31.12.2013 г.. Северноатлантическият съюз използва шест самолета Ан-124-100 "Руслан" за транспортиране на тежко оборудване и военна техника до различни точки в света от 2006 г. в рамките на програмата SALIS (Strategic Airlift Interim Solution - Временно решение за стратегически въздушен транспорт). 14 страни членки на НАТО, както и Швеция и Финландия а участници в програмата, като са задължени да ангажират най-малко 2000 летателни часа годишно. SALIS осигурява два самолета Ан-124-100 в постоянна готовност, два - в шестдневна готовност и други два - при заявка девет дни предварително. От март 2006 г. до сега тези шест самолета са изпълнили над 2100 полета в интерес на НАТО, като са транспортирали по въздуха над 120 000 тона оборудване и техника. Товароподемността на един Ан-124-100 е до 120 тона товар, включително и голямогабаритни. Използването на тези самолети е от изключително значение за НАТО в светлината на предстоящото изтегляне на войските на съюза от Афганистан.
Това само означава, че "Руслан" скоро не е падал. А това само означава, че скоро ще се случи. Неизбежно... Всъщност, ако го стопанисват НЕруснаци, може и да се поотложи.
Да ги изкупим на половин цена, нали се малко дефектни, ще ни ги дадат, а те самолетите кат за българи стават. Нали бат'Бойко?
Запознати аргументирано твърдят, че Проблемите на 787 са в конструкцията на тялото/крилата. Които акумулират напрежения, водещи до локални разслоявания и т.н.
Ей смешко, ма много добре си го написал - току виж някой малоумник си помисли, че други транспортни самолети освен тия руслани НАТО няма!!! Само дето изобщо не са такива нещата и тия вицове можеш да ги разправяш най-много на другите деца в детската ви градина и да чакаш да ти вярват. Когато руснаците изкарат модел самолет, който като Боинг 747, за почти 40 години експлоатация, на произведени общо около 1400 бройки, превози над 3,5 милиарда пътници и се пресметне процента катастрофи и повреди, отнесен към показатели на такава служба, може пак да се обадиш, пък може и да ти се обърне внимание. Хайде сега - марш по креватчетата за следобедно спане и когато пораснеш пак ела да коментираш, колко изобщо са транспортните самолети на НАТО и тия руски каляски какъв процент са от тях.
Някои тръбяха,че това били най-сигурните самолети,а руските са боклуци.Такива "боклуци"сега французите наемат ,за да си извозват войската до Мали.
Процента на руските каляски в НАТО е точно такъв, какъвто е процента на здравомислещите и нелижещите задника на американците държави. Хайде сега по креватчетата.
Прочетете ако обичате малко по отношение на конструкцията. (Не би било прилично да Ви образовам.) - И ще Видите, че Скандалът е Колосален ! (Хем точно слоестата конструкция Е основното на този самолет. Хем Европейската Агенция е под всякаква критика след одита. ... Хем акумулатора е най-малкия кахър.)
.....пропаганда! Няма никакви проблеми с това американско технологично чудо, построено от верните синове на демокрацията ! Да живее демокрацията !
Ама много ли Ви/ви кипват таковата само като чуете за Мен ? А ?! --------- Вие-точно - кой-Точно шмок сте ? Хълцащият? Повръщащият? Лочещият на вересия? (Изпросихте си го, извинете ! ... Аз-лично бих си взел бележка.)
Надявам се наистина да сте си взел правилната /хартиена/ бележка и да ни избавите от тягостния Ви по форма и съдържание изказ. От Дървосекачи дървесата ги боли.
Залюби се с един черен американски верен демократ и тогава ще се облажиш и ти от демокрацията.Купи си вазелин.
Защо да е непочтено г-н Министър. Толкова оскотяхме, че вече нищо стойностно не остана.
Приземяване, приземяване, приземяване, както казваше Тато, а в европейския консорциум потриват доволно ръце.
Хамериканците една конструкция на обикновен граждански самолет не могат да направят като хората. Слоести конструкции, акумулатори ... ала, бала ... А се получават пукнатини по крилата и по кабината на летците... и това било пасажерски самолет. Колосална излагация по хамерикански ... Боинг 787 е спрян от полети в целия свят!
О ! Вие сте Нагло-Страхуващия Рекетьор !! .. Ама Най-Големия ли ? (Да знам де. Дали и длуги шъ съ плобвът.) ----------- А ако само за момент престанете с Познатите на Всички-Ни прийоми ...и просто хвърлите поглед към написаното по-горе (И от Колегата Колосална грешка. Благодаря Ви !) ПЛЮС - доклада за Одита на Тази ЕС Агенция, -- то просто ще разберете за какво говоря.
Дръвчо, ти взе, че се разсърди. А създаваше впечатление на хрисим человек, който заеква умствено...
Кат глеъм - понаучили сте моя-скромен Речник. ... Ма то аслъ - Вие/вие нямате ли си Барем-нещичко Ваше/ваше ?! ---------- Както отдавна Казах - обожавам добре-Свършената Работа. - Тихо, кротко и - докрай ! Понял ?!