Идентифицираха петата жертва на катастрофата на "Тракия" - 39-годишен англичанин
Назначени са множество експертизи - тройна автотехническа, пет съдебномедицински, химическа и токсикохимическа
Обратно в новинатаКоментари - Идентифицираха петата жертва на катастрофата на "Тракия" - 39-годишен англичанин | Днес.dir.bg
Коментари
Това което се случи на магистрала Тракия е Терористичен атентат на турски гражданин тиражия-Камикадзе който се е опитал да изтрепе колкото се може повече народ минавайки в насрещното движение. За да не оставя следи в последният момент терориста е запалил кабината си за да не бъде идентифициран от Българските власти. Предлагам да се издирят с червена бюлетина на Интерпол всички роднини на терориста за да се явят в България на съд за плащане на обезщетения - Кръвнина на роднините на всички загинали и ранени от терориста Камикадзе. По един милион евро за загиналите и €500 000 за ранените. Да не забравяме че турция в момента се прави на интересна и смята да пуска червена бюлетина в Интерпол за нашите 4-ма граничари защитили родината ни от нашественици-бракониери. Второ което предлагам е да се направи списък на всички турски тиражии които са извършили катастрофи на територията на България през последните 30 години при които има ранени или загинали Български граждани и да се привикат на съд те или техните роднини. Трето: Забрана за движение на тирове в Петък, Събота и Неделя. Четвърто Внасяне в Парламента на проекти решение всички тирове по направлението Калотина - Капитан Андреево да се извозват с ЖП Платформи на държавната фирма Жп-Товарни Превози Така ще се напълни малко и държавната хазна. И по този начин да се въведе цялостна забрана за движение на турските тирове по магистрала Тракия.
"... и семейство от София - 40-годишна жена, 44-годишен мъж и 17-годишната им дъщеря ..." Нямам думи. Не мога дори да си го представя, а съм минал много тежки неща и съм губил най-близки хора. Но това просто ума ми не го побира как за части от секундата едно цяло семейство просто вече го няма. Толкова хубаво семейство всеки в толкова хубава възраст... Не мога да се справя с тази мисъл. Лека им пръст на починалите. Кураж на близките.
ГЮРСОЙ е голяма турска компания занимава се строителсво,металургия,МОЛове и най-вече строеж на ДЖАМИИ и то най-големите където на петъчни намази турски имами призовават гаджалите да КЪЛНАТ християни искайки АЛАХ да начупи и строши костите и главите а КРЪВТАта им да се ЛЕЕ по пътища и магистрали
"посолството на Лондон в София." Аз за посолство на Лондон не съм чувала ,виж посолство на Великобритания да
Аааааа, недейте да закачате фирмата, която поддържа магистралата. Нейна работа е само да прибира тол таксите и да следи стриктно да се плащат глобите. Там ремонти, корекции, почистване са само фиктивни в договора и са за цвят.
Наде, Наде-е-е... и ти се пишеш редактор! ..."посолството на Лондон в София"??? Няма такова НЕЩО, има британско посолство в София!!!
Без маркировка, стари мантинели и износен асфалт след огледа на катастрофата - като според dunavmost.com е блокирало лявото колело на камиона. Поне dunavmost.com изнася и снимките Bace_nanka.jpg и прави коментари към тях, докато в дир.бг няма такива "волности"... Все пак остават въпросите: 1) Мантинелата била от 1996 год? Т.е. фирмите за поддръжка не са сменили изгнилата от 24 год мантинела, нали? Т.е. вина има фирмата за поддръжка на магистралата? Коя е фирмата за поддръжка на магистралата, която всички предварително декларират, че не е виновна? Както преди за влаковата катастрофа, причината била повредена стрелка от 1934 год... но фирмата за поддръжка не стана известна, както и дали въобще е имало ж.п. поддръжка, но стана известно, че БДЖ е във фактически фалит, а печелившите товарни превози са поети от наши фирми на олигарси, които по същото време са на конференция с Борисов на Боровец, нали? 2) Защо се позволявят тежкотоварни камиони по магистрала през почивните дни??? Това означава, че шофьорът е карал без седмична почивка и това МНОГОКРААТНО увеличава възможността за катастрофа! Възможността за катастрофа се увеличава и заради свръхтрафика през почивните дни от почиващи, отиващи/връщащи се от ваканция, нали? Дори спукана гума от тир на претоварена магистрала е фатална за шофиращите след камионите с износени гуми, карани от шофьори без право на седмична почивка!
Малееее, какви си ги надробил! Не зная, какви ги изнася / снася/ dunavmost.com, но е хубаво първо да четеш, а после да пишеш по дадена тема. А е важно и къде четеш, защото на много места ще намериш подобни на твоите писания. За справка: 1) Мантинелите са изработени от поцинкована стомана, така че корозията е почти невъзможна. Мръсни-да, но изгнили, няма начин. Друг е въпроса, дали която и да е мантинела може да удържи 30 тона движещи се с 90 км/ч. За да няма коментари относно скоростта, след 1990 г. всички товарни автомобили имат ограничител на скоростта м/у 88 и 92км/ч . 2) Защо реши, че щом кара в неделя, значи няма седмична почивка? А, ако работната му седмица е започнала в сряда? Това да не ти е офиса, щом е неделя, значи не работиш. И не ми изглежда правилно да спреш работещия, за да може Ганьо безпрепятствено да си докара бурканите от село.
Тахошайби - ???
Като не знаеш какво е, поне не се излагай с постове. "Тахографът е специално и в много случаи задължително устройство, използвано в голям брой превозни средства - най-често в автобуси, товарни автомобили и дори в релсови превозни средства, с цел отбелязване върху специален диск (тахошайба) начина на протичане и параметрите на пътуването на въпросните тежкотоварни автомобили."
" .....скоростта на влечака във всеки един момент...." ------------------------------- Думата, която търсите е: ВЛЕ-КАЧ-А.