И втори съд реши: Общо 25 г. затвор за машинистите от трагедията в Хитрино

При взрива след дерайлирането на влака загинаха 7 души, а десетки бяха ранени

Обратно в новината

Коментари - И втори съд реши: Общо 25 г. затвор за машинистите от трагедията в Хитрино | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако още неизползвате CryptoTab Browser, то изпускате една добра възможност! Това е Chrome браузър с вградена функция за копаене /mining/. Чрез него можете да добивате Bitcoin, докато просто сърфирате в интернет, както и досега. Ако все още мислите, че криптовалутите са просто една игра без стойност, то жестоко се заблуждавате и е време да им обърнете малко по-сериозно внимание. Разгледайте https://cryptotabbrowser.com/landing/55/18757804 и опитайте. При редовното му използване ще сте благодарни за решението си! Без инвестиции, без рискове, без допълнителни усилия! Не губите нищо да опитате, ако не ви хареса винаги може просто да спрете да го използвате.

PNK

Сещам се за една епиграма на Радой Ралин-сгреши ли стругаря сам отговаря,сгрешат ли отговорни другари отговарят всички стругари.

А защо моправдахте онези тримата за ЕВН??? Боклуци сте!

Едно от най-опасните неща при изпълняване на служебните задължения е рутина, съчетана с монотонност на работата. Че са виновни двамата - виновни са, но такава присъда ми се струва доста тежка. Може би, защото не са дрогирани или пияни келеши, които убиват невинни хора с автомобилите си. Или може би, защото нямат възможности за адекватна защита. И в двата случая оставам с впечатлението за двоен аршин при нашия многонеуважаем съд. Не ме разбирайте погрешно, не желая оправдателна присъда, но това ми се струва малко в повече. А и нека си зададем въпроса в кой век живем? Не очаквам напълно автоматизирани мотриси, както е в държавите, към които се стремим, но една нормална система за оповестяване на ремонти по трасетата в БДЖ би била добро начало, за да могат машинистите да бъдат информирани какво да очакват. Всичко останало е безхаберие - някой не си е направил труда, тези двамата са се заплеснали, и седем човека не са между живите и цяло село беше изравнено със земята. Но в една нормална държава при подобен тежък инцидент би се помислило какво да се направи за да НЕ СЕ повтори подобен случай. Дали е направено и при нас - не знам. Но и не мисля, че 25 години общо в затвора за тези двамата е справедлива присъда - че те толкова дават за умишлено убийство, или за отвличане с изтезавания и искане на подкупи. Нещо кардинално куца в БДЖ, и е било просто въпрос на време подобен инцидент да се случи.

Тъй ами, с цялата строгост на закона! Те какво си мислят, да не са Прокопи или Брендо?

Всички ще ядем попарата на боко тъпото. Няма справедливост. Няма морал. Крадливите фирми на Герп се гухшат, а други го отнасят. Срам!

Не. Не са калинки на Герб. Иначе, стяха да ги оправдаят.

Предупредителния е светел " главния сватофор е на вход към главно наравление затворен", значи готов за влизане в стрелки, макс. скорост 40 км/ч при входа на главния светофор . Основния светафор е светел "вход в отклонение отворен" - значи влез с не повече от 40 км/ч. след светофора.

Очите им казват много!

А тия са влезли като на светофор с две зелени светлини " вход и изход към главно направление отворени".

Съдебната система е независима. Не само, че за всяко престъпления трябват години, за да приключи делото( а никой няма да си направи труда да съди някого години наред за малко нарушение), а и има сериозни вариации относно тежестта на присъдите. Хора с многократни криминални проявления са на свобода или с "условни" присъди, а други получават доста по - тежки. Резултат - абсолютно беззаконие.

Тия са с манталитет граден много преди Борисов ... не са почнали да карат с превишена скорост заради управлението на един или друг. Осъдени са. Каква точно е вината на Борисов ти си знаеш.

Друг е въпроса дали не може да се внедри сигнализация която автоматично да намалява скоростта в участъците в които има риск. Ако разчитаме, че тия са безотказни машини инциденти ще има със или без присъди.

Ей, как беше онази песен на онези симпатяги за кокошките и милионите.

Твърде тежки са последствията от тази катастрофа. Седем души са загинали, много са пострадалите с тежки и средни телесни повреди, а материалните щети са отделно!

В грешка си. Представи си пилот да излети на своя глава при положение, че има забрана заради опасно време. Не случайно ги слагат тези ограничения,

Един дявол знае дали не са били ръчкани да пристигнат навреме и без закъснения и дали не са изоставали от графика за което да се пържат пред шефовете си. Това е прекалено баламско - при ограничение 40 да караш с 80 или си кръгъл идиот обикновено с БМВ и млад от мъжки пол и с момиче вътре или си на зор.

Все пак са преминали през стрелка с ограничение 40km/h с почти двойно по-висока скорост и това е непосредствената причина за аварията. Ако бяха спазили ограничението няма да има сериозен инцидент. Нормално е машинистите да получат сериозни присъди, ограниченията трябва да се спазват особено при лоша инфраструктура.

и с какво беше пълен влакът , като пътуваше за Покрайната?? А Петров и Боширов не ги ли мярнаха предния ден у кръчмата в Хит.ино?

След 2-3 годипи пак ще се върнат към делото , да се види дали Русия има влияние за взрива.

Българите са НЕВИННИ.. Убили са няколко турски башибозука- Дениз Танеров Юнузов, Анифе Алиева Мехмед,Танер Юнузов Ахмедов , Акиф Рагуб Рагуб , Фейме Аляйдин Сали , Шерифе Ибрам, Бедри Ахмед . Трябват НАГРАДИ за нашите.. Борисов ПАДНА. Да пускат българите !!!!Българите са НЕВИННИ.. Убили са няколко турски башибозука- Дениз Танеров Юнузов, Анифе Алиева Мехмед,Танер Юнузов Ахмедов , Акиф Рагуб Рагуб , Фейме Аляйдин Сали , Шерифе Ибрам, Бедри Ахмед . Трябват НАГРАДИ за нашите.. Борисов ПАДНА. Да пускат българите !!!!

За кокошка няма прошка

Тираджиите са мега опасни също.

в действителност в долната секция на входния жп светофор е светила немигаща жълта лампа ,а в горната му секция - жълта немигаща лампа : означаващи ,,влез със скорост до 40 км/ч в първата стрелка в отклонителен коловоз и бъди готов да спреш преди изходния жп светофор" , а предупредителния жп светофар е бил със премигваща жълта светлина като е бил на 1000 или 1200 м преди входния жп светофар . Просто от съседната (тя е в посока Самуил) жп гара Висока поляна е бил редовно изпратен друг влак към жп гара Хитрино ,а преди тов.влак състоящ се от горивни цистерни пътуващи по редовен маршрут Бургас-Карнобат-Комунари-Дългопол-Синдел-Провадия-Каспичан-Самуил-Русе редовно е бил изпратен от съседната жп гара Плиска (тя е в посока Каспичан), съболезнования на умрелите, живи и здрави

прев. ср-во движещо се по асф. път би могло да бъде опитано да бъде насила спряно идейно чрез напречно на пътно платно опънати и положени метални шипове ,или чрез редовно от страна на екип на пътна полиция, държ. автомоб. инспекция , най-важно е спазване на нужната дистанция от прев. ср-во преди Вашето такова

тираджията кара по асфалт и при налични достатъчно разстояние може да заобиколи , а влака трябва насила да е на поне 1 км зад друг такъв, живи и здрави

бил е пълен със силно сгъстен газ, туй си е еди вид атентат срещу мирно живееща малцинствена част от населението, не е ни право, ни задължение на който и да е жепеец да информира ненегов колега за нещо по жп л-я, живи &здрави