И постоянните представители потвърдиха предварителното споразумение по пакета "Мобилност"

Новите правила потвърждават, че нормалната седмична почивка трябва да се прекарва извън превозното средство

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тези правила важат ли за превозвачи от Сърбия и Турция. - ако не да ПРЕРЕГИСТРИРАМЕ фирмите....

Сега ще разберем колко български фирми ще се удавят в блатото на ЕС хаха но поне шофьорите ще намажат малко

Ако мислиш че шофьора ще намаже от намалената му заплата се лъжеш...( То фирмата плаща... И заплатата и хотела... Ако плаща повече за хотел остава по малко за заплата

Това е нечестна сделка в стил дайте да махнем лихвите, че да не фалира Италия и Еврозоната, а сега дайте да вдигнем разходите на източноевропейците, че във Франция безработицата е 15% и да им вземем бизнеса с тирове. И всичко маскирано уж със социални уйдурми. жалко и прозрачно.

Досега нашите политици и евродупетати оспорваха пакета "Мобилност", Той пък днес е подкрепен от някаква си европейска комисия Корепер. Дотук, добре, но не стевет ясни няколко много важни неща: 1. Кой е комитетът - Корепер I или Корепер II? Има много голяма разлика - в Корепер I участват заместници на постоянния представител на всяка държава в ЕС, а в Корепер II - постоянните представители, т.е. посланиците на всяка държава, които изразяват официалната позиция на правителствата им. 2. В тази комисия, най-вероятно, има и български официален представител. Нищо не се казва в статията кой е той и как е гласувал. 3. Много важно е кога тази комисия ще вкара в дневния ред на Съвета на ЕС (В повечето случаи той договаря и приема законодателни актове заедно с Европейския парламент по обикновената законодателна процедура) тази тема, защото Съвета може да не се съгласи с ъс становището на Корепер.

Не е важно кога и как . Важното е че вече е прието . Официалностите са само етикет , който не не касае решението .

Край! Ако вярваме на българските политици, според предизборните им думи, сега българската икономика ще рухне.

Умрял кон не рита, а политиците си оплетоха кошницата много преди планът да бъде приет -

Хем българите искат да получават колкото германците, хем са против пакета Мобилност..

Сега тракаджийските шефове ще трябва да плащат хотел на хората ,а им беше толкова добре да ги карат да спят като кучета в камионите.

Това се наричало свободна търговия и пазарна икономика.

Нищо ново, нищо чудно. ЕС има правила за хуманно отношение към животните, защо да няма такива и за хората.