Хотели all inclusive - само с категория
Проверките по морето показват, че се предлагат изключително много храни с неизяснен произход и изтекъл срок на годност. Затова идеята е за следващия сезон е да се категоризират обектите, които могат да предлагат "all inclusive".
Обратно в новинатаКоментари - Хотели all inclusive - само с категория | Днес.dir.bg
Коментари
Защо мразя аll inclusive почивките в България? От Марина Илиева Публикувана на: 21.07.2011, poblizo.com 1. Когато плащаш преди да получиш, не те очаква нищо добро. 2. Ограниченията при ползването на т.нар. аll inclusive са толкова много, че все едно влизаш доброволно в затвор. 3. Обслужващият персонал няма мотив да се старае в работата си, защото не се надява на бакшиш. 4. Закотвен си определеното време (7-10-14 дни) да се примиряваш с храната, която ти се дава и не можеш да се оплачеш. Ако някоя кръчма не ти харесва, просто няма да идеш повторно в нея. 5. Храната е най-долнокачествената възможна. 6. Персоналът е намусен и сърдит (виж т.2). Постоянно се оплаква от живота, заплатата и гадния шеф, който не му позволява да чете вестник зад бара. 7. Иска ти вестника, за да го чете зад бара. 8. В 22,30ч. персоналът започва демонстративно да прибира и заключва и да гледа лошо. В 23,00 животът в хотела замира. Ако не е замрял се вика полиция. Изключение се прави за пияни руски, немски и тн. чуждестранни туристи, които трошат инвентара. 9. Не мърдаш извън хотела, комплекса и тн, защото постоянно мислиш за следващото ядене. Никой не те задължава да ядеш 3 пъти на ден, но психологическият момент платил съм си, ще го ползвам е непреодолим. 10. Ядеш повече, отколкото обичайно и то лоша храна. 11. Бориш се за по-добра маса в стола, т.е в ресторанта. 12. Редиш се на опашка с блъсканица на всяко ядене в ресторанта. 13. Бориш се за шезлонг и чадър на по-предна линия пред хотела, като за целта ставаш в 7. 14. Някой ти изхвърля хавлията от шезлонга и заема мястото, което си запазил в 7 сутринта. 15. Персоналът те гледа подозрително, защото се очаква да се опиташ да направиш нещо нередно. 16. Пазиш пластмасова гривна като очите си, за да не те арестуват на разпит в хотела. 17. Влизаш в стадото и спазваш стадния принцип. Не можеш да се отделиш от тълпата. 18. Евтиното ти излиза през носа. 19. Когато плащаш преди да получиш, не те очаква нищо добро.
Много ми е интересно, защо трябва да въвеждаме хиляда нови "категоризации", вместо да си оправим съществуващите и да отнемаме звезди за нарушения. Как може един 4-звезден хотел да сервира на закуска кренвирши от 2 лева килото, та макар и да не им е изтекъл срока на годност! Ами веднага трябва да му се отнемат най-малко 2 от звездите. Защо трябва да се лъжем сами себе си? Примерно, връща се някоя стрина и се хвали на целия блок, че била в 4-звезден хотел ол-инклузив за 40 лева на ден. Ами, на всички трябва да им е ясно, че цяла седмица е яла палмово масло с консерванти. Бях наскоро в 3-звезден хотел във Виена - пълно съответствие между категория, цена и качество. Чисто, спретнато, качествена храна, но без никакъв лукс. Просто, защото луксът е запазен за 5-те звезди.
Не е вярно, че категоризацията е за 5 години- тя е безсрочна. Нова категоризация няма да реши проблема с качеството на храната, така че нека РИОКОЗ си свърши работата!
Този младеж как пресметна, че разходите за храна при инклузива са 2-3 лева??? Такъв некомпетентен глупак ВЕДНАГА бих уволнил, ако ми е в обхвата!