Повреда в релсите причина за трагедията в Хитрино
Не високата скорост, а незаключена стрелка на релсовия път е причина за трагедията в Хитрино през декември 2016 г.
Обратно в новинатаКоментари - Повреда в релсите причина за трагедията в Хитрино | Днес.dir.bg
Коментари
Това го знаеше всеки що годе малко интелигентен ама в България винаги последната дупка на кавала е виновна..За какво си мислехте беше това властващо настъпление там освен да замазват гешефтите на бдж...
Ако релсите бяха чисто нови влакът можеше да влезе и със 100 в гарата? Стопанинът на пътя определя правилата, за да гарантира безопасността. Който нарушава правилата носи отговорност за последствията. При документирани 78км/ч при ограничение 40 релсите са невинни.
Разследването на независимата съдебна власт откри други факти. Не се е намерил някой да ги отрече.
"Цистерната с пропилен не е отговаряла на условията за безопасност и не е трябвало да се движи, пише в заключението." Това е най-важното! Въпросът е защо собственика на цистерната не е подсъдим? И защо не е имала застраховка "Гражданска отговорност". Всеки автомобил има, а опасна цистерна няма. Или собственика на цистерната си плаща добре в касичката на ГЕРБ?
Къде точно се намира тази ''независима съдебна власт'' в България да се обърна за помощ:)))))
Цистерната макар и негодна щеше да си стигне до където е тръгнала ако релсовия път беше нормален...Второто е предизвикало първото......
Цистерната не отговаряла на условията за безопасност, ама иначе машинистите виновни? Те видиш ли решавали.
няма вина!Виновни са БСП, защото ако Станишев беше сменил релсите по време на неговото управление, нямаше да се случи това нещастие!
За да се стигне до такава катастрофа са необходими няколко фактора. В случая: Неизправна цистерна, Незаключена стрелка, Висока скорост. Достатъчно беше един от тия фактори да не беше налице и нямаше да се стигне до тази трагедия. Така че виновни са всички: и тия допуснали в движение неизправна цистерна, и тия които поддържат железния път (стрелките), и машинистите.
Аз защо ли си мисля, че ако направя една проверка - КОЛКО ПАРИ са "УСВОЕНИ" за РЕМОНТ в БДЖ - локомотиви, вагони, релсов път, технически средства /стрелки и сигнализации, бариери/, контактна мрежа и др. и др. ... и видя КАКВО всъщност се НАПРАВИЛО в ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ, нещата много бързо ще станат ясни .... а така МАШИНИСТИТЕ ВИНОВНИ, ПАРИТЕ за "ремонт" "усвоени", парите за възстановяване на щетите от БЮДЖЕТА /всички ние/ ..... ГЕРБ стабилни, "патриотите" стабилни, коалицията СТАБИЛНА .... изобщо .... СТАБИЛНА РАБОТА ви казвам .... суджуци вмирисани ....
Забрави Орешарски, Корнелия, целувката на Орлов мост и т.н. ..... кафето в Кърджали е за БЛАГОТО на България .... да знаеш ....
и те така още една смела българска фирма се изправя пред съда в опит да защити себе си, по презумпция виновна, защото е частна и лоша - държавата агънце, няма задължения, отговорности още по-малко. Страшно е, страшно е и друго - експертиза в съд в България - само от чужбина, иначе ще те смачкат.
жп транспорта е оставен на доизживяване. това е неизбежно. но в другите държави релсовия път и подвижния състав се поддържат, а тук понеже скоро (след пет или след сто или след двеста години) жп транспорта ще престане да съществува не го поддържаме. що да го поддържаме? нали ще го махаме? така се разсъждава тук.
Ако сръчни мургави майстори са крали болтове и гайки, както правят неведнъж, кой ще обикаля целия релсов път да открива щетите?
Има минимум по две предпоставки за влаковата катастрофата и последвалия взрив. За катастрофата незаключена стрелка и превишена скорост. За взрива - катастрофата и негодните за експлоатация цистерни. Единствена от всичките предпоставки, която не е оперативна, а системна е с неизправността на цистерните. Затова тя е определяща.
Прав е БОКО, "КАЛПАВ МАТРЯЛ" и това си е! Когато остават само НЕГРАМОТНИЦИ и НЕКАДЪРНИЦИ по всички производствени и социални сфери, ЖАЛНА ВИ Е МАЙНА! Пита се само дали ще остане някой да ритне за последно шалтера!
Скоростта е била ограничена заради състоянието на релсовия път, а не за да се минава безопасно през незаключена стрелка. Нарушението с превишената скорост е голямо, но незаключената стрелка е далеч по-сериозна предпоставка, защото щеше да дерайлира влака, дори и да се беше движил в рамките на ограничението. Друг е въпросът,щеше ли се пробие калпавата цистерна.
намира се там, където НИЕ сме я сложили! Всички сме виновни, щото си траем и чакаме някой да ни оправи
Както и неговия министър на транспорта, който отдавна трябваше да си еподал оставката и като професионалист, и като човек...
Махни .....НАИСТИНА държавата и гледай какво става!!!!А когато ЧАСТНИЦИ и вземат управлението е наистина ПАГУБНО....
Чакаме да ни "оправи" "ПРОГРАМАТА ЗА ИЗТРЕБВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД" от преди 30 години. Ама, НЕ БИ! Създадохме ОТРОВНА ПОЛИТИЧЕСКА АТМОСФЕРА освен изтребителната програма, загъсна РАН'ЪТът и Цариградската курвенция. Мъка, голяма мъка за СВЕТОВНИТЕ ДУШМАНИ, дето крепят гадове като Ивайло Московски.
ще има да увъртат до последно... аз пък се учудвам на "Булмаркет", че не са декларирали липсата на релси. и въобще, че влака се е движел на въздушна възглавница... колко му е!
То хубаво е констатирал проблема, ама политиците работата им освен да констатират проблемите е да създават политики способстващи разрешаването му. Политиките на управниците ни след идването на "Демокрацията" правят всичко друго, но не и да задържат умните хора в България или пък да развиват по някакъв начин изостаналите.
идиот ли си, или поредния платен трол? Кое от експертизата не разбра, може би това, че смелата частна фирма експлоатира цистерни спрени от употреба!
когато се ,,доказва,, нещо е ,,версия,, когато е ,,установена,, е ,,причина,,...??? това ми напомня като ,,казуса,, самозащита...???
точно какво е имало в цистерните.Първоначално беше пропан-бутан,сега пропилен....стоварили са на гарата борна киселина която утилизира радиация а не гаси огън...... Ясно е че двамата машинисти ще го отнесат дори и след тази експертиза.
Лобистите от Министерство на транспорта от 1998г., работят само в интерес на автомобилният транспорт, защото той има възможност да се отблагодарява за разлика от БДЖ, която е държавна фирма, а държавата е лош стопанин.
За Протокола : Би било възможно И релсивия път да Е имал "пипване" ... НО ! - ОсновоПолагащият въпрос Е ВсеСъщият ---> какво Имаше В Този вагон-цистерна ?
Булмаркет - още една фирма от обръча на Георгиус ! Целта сега е да не се изплаща обезщетение на близките на загиналите , и на хората загубили къщите си !
И к'во сега? От БДЖ-Товарни превози, няма да могат да си измият ръцете с двамата машинисти!...
Съобразно Разпределението/Профила на Пораженията - Нещо, което Е било Предвидено Да тресне. -------- Сериозни мнения Са отбелязващи Вероятността да е било Предвидено да Се задейства В Румъния... - С което - хем да се Навреди на Тяхните Име&Индустрия (които са Тотално АнтиКремъл), хем да се спретне Пореден Висок ТроянскоКонизъм.
Очевидно ! ...ама композицията Е на Булмаркет... - което Отново говори за СвръхИзпипаност на Целевия зулум.
На финала - битият бит, бания бан, народът пре бан. Двубоят между експертите и адвокатите ще спечели най голямата лъжа.
Намирам че Е Задължително да Се проведе Детайлно разследване от НезависимиВъншни Експерти по АнтиТероризъм.
това е само експертиза, представена от едната страна. не е съдебно решение. дори и да си прав, не ти е в правомощията да определяш вина, освен ако не си в съдийския състав по делото...
Другата гледна точка: Ако осъдят машинистите, те ще осъдят фирмата, която ги е наела. По- удобно е държавната железопътна инфраструктура да е виновна, което е явен факт, като отново ще платим ние!!!
Още в началото след трагедията в Хитрино,много специалисти по ЖП и коментиращи определиха,че ЖП инфраструктура на България е в трагично състояние,но трябваше да има виновни.Днес тя ,ЖП инфраструктура е в същото трагично състояние и не сме защитими от нови нещастни случаи.Най-лесно е вината да се хвърли върху машинистите.Те не са във власта,не са шуробаджанаци и нямат средства да се откупят.Това е положението в България .Тунела е без изход и светлина.