Нямало да се плащат неустойки заради спрените поръчки
Неустойки за спрените поръчки няма да се плащат, защото това е направено по законосъобразен начин, заяви премиерът Бойко Борисов.
Обратно в новинатаКоментари - Нямало да се плащат неустойки заради спрените поръчки | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
за по-ефтинко (нерегистриран)
Ше правим магистрали фтора употреба, за по-ефтинко, ухили се пожарникаря.
скиорче (нерегистриран)
Е няма ли да се пускаме "шус" от планината?!
шеки (нерегистриран)
Сега до хидроспециалиста Доган достойно място зае пътния корифей Борисов :-).Треперете неграмотници :-)
Култура ми Янков (нерегистриран)
И все пак ,...''С ТРИЦИ ,МАЙМУНИ НЕ СЕ ЛОВЯТ''. Къде има ,евтино и хубаво ,на едно място?
луд (нерегистриран)
Някой нещо да разбра.....?
ed (нерегистриран)
пак недоволни маймуни.
!! (нерегистриран)
Абе Борисофф! Защо тая магистрала "ХУмус", не я стесните направо до две единствени платна, по едно във всяка посока, направо, като междуселски път! Така ще спестите още повече пари! А иначе, явно си забравил, че икономията е майка на мизерията... И може да сложите ограничение на скоростта 35 км/ч, по почина на оня ваш дебил, кмета на Бургас!
Да (нерегистриран)
.
Красная Кухая ЛЕйка
Будното ми партийно око веднага съзира няколко скандала: 1. Търговете се печелят от строителни фирми - в нужния мащаб в България са 4-5 фирми. Скандалното е, че те не са на чистачки, учителки и стругари, а на олигарси. 2. Печели фирма, свързвана с Пеевски и Златев - хората негодуват 3. Заради негодуванието им, търгът е прекратен 4. Хората негодуват, че търгът е прекратен Който вижда изход от ситуацията - да казва! Веднага гласувам за него. Един глас е това - не го изпускайте!
DIDA
Този надмина и Доган по строителни способности!
Танкист (нерегистриран)
Луди, луди гъби на сън........... Тоз нашия цар съвсем се охахави. Ами баце ами нали смятахте правихте, преди година едно хортуваше , сега друго. Или като се стресна , че ще те изсухлят и реши , че може и да не цапцаросваш. Да не стане като зала Армеец, нали цената и направи реципрочно по малка зала. Сега ако орежеш Струма да не се окаже , че Европата няма да даде пари? не, че няма да секнат и те де.
aso (нерегистриран)
А ако я направим още по - тясна , с по 1 лента във всяка посока, и за скорост 30 км/ч - не само че ще стане много евтина , ами и направо ще ни върнат пари за нея .... Че то виж колко лесно било намаляването на сумата за магистралите !!! Ама трябваше премиерът да Ви го каже !!
Pipe (нерегистриран)
Хората са прави на недоволстват. В нормалните страни и в планините има магистрали. Премиерът се окъка яко с тия поръчки. Веднъж е наредил да се направят, а сега се чуди как да се измъкне и плещи откровени глупости. Щели да препроектират. Ми що не се сетихте прървия път? А че поръчките ги спряха незаконосъобразно, спор няма.
555 (нерегистриран)
Айдеее, и тоя станА архитект. Сега го дели само една крачка от почетен знак на съюза на архитектите. Да не го забравите, ей! Хидроинженера също! А от БАН да се вземат в ръце, че... И законно, ей, че човека незаконни неща не обича!
Красная Кухая ЛЕйка
..какво си мислите, че и при 35 км./час няма да намерим начин да си изтрепем на нея ли..? Само гледайте ;))
луда надпревара (нерегистриран)
Не само Хемус, Струма в кресненското дефиле също може да се направи с две ленти в посока, без да е магистрала. Не е нужно да се лети през тези 20-тина километра, но ще се спестят много средства. Важното е да няма насрещно движение, а "бързаците" могат да бъдат озаптени. Като разрешиха 140 на Тракия, защо карат с над 200 и притискат и тероризират хората?
Бойко (нерегистриран)
Чудни са ми мизерните панелни скотове като тебе. От мизерия ядеш лайна, пушиш лайна, пиеш лайна. Караш 20 годишна таратайка. Носиш дрехи на килограм. Ама като стане въпрос за пътища - евтино и некачествено ти било.
Пътен Инженер (нерегистриран)
За никой не е тайна, че Борисов няма никакво понятие за какво говори и което е най-страшно и за това каквото върши.
Дидо (нерегистриран)
Ахмед Доган е "специалист" по хидро инженерство,а др.Борисов по магистрално инженерство. Кой за каквото е учил.
КЪСНО Е ЧАДО!!! (нерегистриран)
През 2011 година, предишната Лилетка Винеткина подписа с ЕС - ДА БЪДЕ ЦЯЛОСТНА МАГИСТРАЛА! И като такава е заложена на ПРОГРАМАТА НА ЕС! Ако не завършим и последния МАГИСТРАЛЕН ЛОТ от нея, България ЩЕ ВРЪЩА ПАРИТЕ ЗА ЦЯЛАТА МАГИСТРАЛА! От ПЕРНИК до КУЛАТА!! Най-интересното е, че това УСЛОВИЕ Е ПРИЕТО, срещу залагането на ХЕМУС в същите програми като - СКОРОСТЕН ПЪТ! Намаляваме парите за ХЕМУС, за да изградим МАГИСТРАЛА СТРУМА! Туй е постигнато от един велик "строителен" инженер с практи за ПИСАНЕ НА ХОРОСКОПИ и ЕЛЕКТРОННО ОБРАЗОВАНИЕ..
Куку (нерегистриран)
Всичката Мара втасала, та магистралите в планините са най-големият ни проблем. То в нормалните страни няма и мутри по пътищата, шпорещи чудовища с откраднати пари.
someone
тези обществени поръчки са много тъмна индия. подкупи, нагласени конкурси, държавата дава милиони за нещо, което струва хиляди, никои не ти иска отчет.
Ад - това са Другите.
Поредния пример за прилагане на класическия управленски подход с прекрасното име "проба-грешка-и пак проба".
Що,бе (нерегистриран)
Покрай Тато и Царо се е отракал човеко.
А БАЦЕ, ТУЙ ЗА (нерегистриран)
НЕУСТОЙКИТЕ СЪДА ГО КАЗВА!! Щот в преднио ЗОП -"ТЪЙ РЕШИ ПРЕМИЕРИНА, кат са събуди тази сутрин!" не го пише кат причина. А и самия ти си каза - НЯМА НАРУШЕНИЯ В КОНКУРСА, АМА МОЙТЕ СЪМНЕНИЯ бля, бля, бля.. Подсказаха ти, че ВЕЧЕ СА ЗАВЕДЕНИ ДЕЛАТА ЗА НЕУСТОЙКИ и ЧЕ ЗАВЕЛИТЕ ЩЕ ГИ СПЕЧЕЛЯТ!! Ами да бе попитал подсказвачите ПРЕДИ ДА ГИ СПИРАШ..
Spud (нерегистриран)
Баце го резнаха тихомълком от Брюксел с 2 милиарда евро по програмите, и сега се опитва да се изкара чист като свещеннически чаршафи ;-)
Факт (нерегистриран)
Дава,дава ама не на всеки.
бре бре (нерегистриран)
Ти за българския съд ли думаш?
555 (нерегистриран)
С 2 ленти се правят селските пътища, а с 2 платна се правят всички останали. Платното за движение може да има N брой ленти.
луда надпревара (нерегистриран)
От Перник до разклона с Радомир не е магистрала! Ако не ни управляват путьовци, същото може да стане и в Кресненското дефиле. Колкото до Брюксел, време е да започнем да показваме и зъби. Не само ние зависим от тях, какво му направиха на Орбан например?
Красная Кухая ЛЕйка
..сега остава само дрифтовете да забранят и няма да им стъпя на магистралите смотани!!! Писна ми от тая скапана държава, дето сами ни ограничава правата, ама като сме овце и не протестираме, ще си правят каквото си искат.
шофьор (нерегистриран)
Магистрала се прави за десетиления напред, защо трябва да е тесен скоростен път. Но Б.Б. му е през оная работа за бъдещите пътуващи.
Красная Кухая ЛЕйка
Само някакъв си ОЛАФ следи, ама може ли да имаш доверие на някакви европейски служби?! Не са ли бат Сали, Емо Свогенския и видни български общественици в Комисията - ич не я фали!
Умнико, (нерегистриран)
колко са платната и колко са лентите на пътя Бургас-Созопол?
лалала (нерегистриран)
Ако не стане в българския съд, ще ни осъди международния.
Плондера (нерегистриран)
Щом,като всеки може да строи магистрали, да се обадя и аз!Най добре беше да врътнат едно метро под земята и да си караме и с 160 км. Ама акъл трябва, акъ-ъ-ъл!
Вулгарос (нерегистриран)
Всичко, което се прави от вулгари е задължително осрано, независимо от цената и размера на кражбите. Затова нито цент € от ЕС на крадлив е некадърен Вулгаристан. Да не говорим, че с половината от тези пари може да се направи жп линия свързваща София с Варна за по-малко от 4 часа. Но това откъде да го знаят простите вулгари. Не могат да се фръцкат с тъмните джипове по релси.
Леон Кавало (нерегистриран)
Баце Боце, ако некой ни осъди за неустойки, ТИ СИ ГИ ПЛАЩАЙ, щото инак .................
чикаго (нерегистриран)
На тюфлеците в Брюксел тази магистрала не им е нужна и за това не дават пари за нея ,Хемус обслужва само наши вътрешни нужди и Боце трябва да я строи с пари от бюджета ,затова се чуди от къде да я ореже и съкрати.
+1 (нерегистриран)
А как не са се сетили да ги чакълират тия магистрали а се набутват с тоя скъп асвалт?
Вулгарос (нерегистриран)
На тюфлеците в Брюксел не им трябва европейски Вулгаристан, освен за геополитически интереси. И са съвсем прави.Вулгарите да режат от себе си. Мръвки на охранени шопари - колкото щеш.
пътуващ (нерегистриран)
Добре е като идея за по малко пари да се ограничи на 120км/ч. Гърците при Кавала, магистралата е с 90км/ч за да спестят от дълъг тунел.
Тарльо (нерегистриран)
Най сладката и законосъобразна печалба е от неустойки! Но трябва да се подредят нещата- ортака да осигури спечелването на поръчката и след това да си делнете!
ттт (нерегистриран)
"За АМ Струма се е явила една фирма, която сега обжалва, но изобщо никога не се е занимавала със строителство." Сериозно? Фирма, която никога не се е занимавала със строителство печели конкурса? (След като ще обжалва, би трябвало да е спечелила). Аз съм инженер. Когато на някой от провелите конкурса му стане тялото за операция, моля правителството да проведе конкурс за нея и аз да го спечеля! Уверявам всички, че удовлетворяването на молбата ми няма да остане незабелязано!
Ех Винетуууу, (нерегистриран)
ЩЯЛ да "ускорява скоростта"?!!! Ама "НЕ КАЗВА С КАКВО УСКОРЕНИЕ"- ...АЙНАТА МУ!!!
Grom (нерегистриран)
Ябланица не е ли от другата страна на планината или нещо не разбирам от география???
анализатор (нерегистриран)
Колко е добре, че си имаме специалист по всичко! И всички инженери, проектанти и тям подобни некадърници трябва да бъдат уволнени, защото Боко и Лилето са достатъчни. Бокото ще проектира, Лилето ще му се радва и...пей сърце!
Малииии (нерегистриран)
Като го слушам и очаквам България направо да излети в облаците. А като се огледам и виждам че цялата страна пропада ....
Съдията (нерегистриран)
Да, добре Бойко. Дали ми дреме изобщо за простотиите ти ?
2x2=4 (нерегистриран)
Проектна скорост от 120 не означава ограничение от 120! Само да спомена, че в БГ няма до този момент магистрала с проектна скорост 140, всичко се проектира с до 120 км/ч. Правете разлика м/и платно и ленти. И скъпотията не е толкова заради проектната скорост, а заради избора на трасе, което ако тръгнат да препроектиране се забавяме с поне 2г
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Слави Трифонов с 13 въпроса за катастрофата с Кирил Петков и извод, че "няма такава държава"
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Харков: Тази битка може да се превърне в преломен момент за изхода от войната в Украйна
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Състоянието на ранената при катастрофа с кола на НСО остава тежко, разпитаха Кирил Петков
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна