Хазната е загубила 70 млн. лв. от необработени нарушения в ТОЛ системата
Милиони са загубени от безконтролни плащания между АПИ и националното ТОЛ управление, твърдят от регионалното ведомство
Обратно в новинатаКоментари - Хазната е загубила 70 млн. лв. от необработени нарушения в ТОЛ системата | Днес.dir.bg
Коментари
Много е хубаво да плюете сега! А къде бяхте преди? Работихте, пътувахте, живеехте и се чувствахте добре! После дойдоха военното юмруче и червените олигарси и всичко осраха!
че много се размириса. По-добре да си живеем в заблудата че от ББ по квалитетен управник няма.
Значи сега, той тиквата ви постори 500 000 000км пътища и магистрали вие за неква си ТОЛ система ми пишете!? Ай сиктир! Е верно е, че в държавата имаме само 19 000км пътища и магистрали, та затова си мисля, че сигурно е строил на Марс или на Луната!? Ма сега Китайския марсоход дето казна на луната ще покаже и изпрати снимки от тия пътища дето тиквата ги е посторил там! Дано ги покажат да ги видим, дали качеството е като на тези дето досега ги строихме, щото ако е такова, по добре да не ги показват снимките! Инак си мисля, че то тиквата може да се объркал, искал е да каже абе аз ОКРАДОХ пари с които могат да се построят 500 000 000км пътища и вместо това е казъл аз построих 500 000 000км пътища! Случва се това, герберастка мозъчна грешка му викат!!!
герберастите много ги е страх от електрони системи. Друго е някоя тяхна калинка ръчно да пипне.
Тази наговори куп глупости на база компроментирани данни. Пътищата на една трета от предвиденото, таксите наполовина, че баце клекна на шафьорите. Ковид година със смачкана икономика. Какво да очаквате? Ама някой трябва да погледне обективно, а не през кухите очи на черепа, който още умира на мъка от това, че не лапна тола. Сега поне се знае, че е направен не по български, а както трябва и ако държавата реши, че от него трябва да се печели да печели, не са и виновни операторите.
Ами как да имат пари да се издържат, те се нароиха хиляди кибици, дремещи в едни облепени колици под сянката, на климатик, дето и те заплатка чакат...
Какво им пука на калинките, нали източиха паричките. Като с "магистралите" и всички останали проекти, които ще плащаме ние и децата ни.....
И така - стигнахме до характерно дърво на хоризонта! Не че не се беше случвало на други, далеч по-мощни икономик от нашата в далеч по-подредени държави. Цитат от статията "Една от критиките, която служебното правителство отправи към тол системата е, че при сегашните тарифи и сегашния обхват на пътищата с платено преминаване тол системата едва събира средства за своята собствена издръжка. В хода на извършената проверка, отнасяща се за ТОЛ системата, е било установено, че не работят всички контролни рамки и камери." И сега кво шъ прайм? Ще вдигаме тарифите? Ами тогава някой хора ще минат на влакове и пак ядец! Ще разширяваме системата? Ама то това означава нови рамки и камери, още точки за поддръжка и като резултат повишени разходи. То пари няма да поддържат в изправно състояние и досега изградените. Остава един много сигурен начин - всичките велии дела на великата тол система на скрап и връщане към добрите стари винетки за целия транспорт. Евтино и лесно.
ТОЛ систаемата е поредния корупционен проект на ББ&Ко. На всеки нормален човек, който може да сметне 2 и 2, беше ясно, че тази система няма как да е ефективна в този й вид, с огромните й разходи за издръжка и намалените десетки пъти тол такси, спрямо първоначално заложените в сметките.
196млн договор за подръжка на софтуера който се оказва и че не е инсталиран и затова обработват на ръка.
"Всяка седмица служителите трябва да обработват по този начин около 2000 наказателни постановления, а капацитета им е да обработват по 500-600. За една година необработените нарушения в ТОЛ управлението са 200 000 и са на стойност 70 млн. лв."----Хайде сега проста математика с техните данни! 2000-500=1500 х52 ( седмици)=78000 " необработени нарушения"! Къде са 78000 , къде 200 000!!! Тези не само са некадърно тъпи, но и не знаят как да лъжат!" Еламантарно Уотсън!
предполагам тая крива сметка идва от калпаво ПРЕПИСАНАТА от тия журналя тука статия, но при всички положения цифрите са по-реални от половин милиард километра пътища
78000 са нарушенията, стойността не е ясна. Ние преди ако сме плащали месечна винетка * ~140лв, сега плащаме 4 пъти отгоре. Как не им излизат сметките не знам
Предполагам 200 000 са необработените нарушения не за една година, а за целия перод от тръгването на системата. Аз пък друга сметка направих. От тези 200 000 нарушения много са повтарящи се и трябва да се анулират - ако тръгна на път без винетка и ме снимат днес 5 камери - ще ми излезе в системата 5 нарушения, но като ги обработя и видят, че са в рамките на 1 ден - ще начислят една глоба. Затова смятам, че 200 000 нарушения реално след обработка се редуцират значително. И в този смисъл статията е подвеждаща. И най-вероятно е пусната с цел обработка на общественото мнение, защото много малко хора ще се замислят над цифрите. Също така мен ме е много яд, че платих винетка и сгреших номера - хем платих винетка , хем глоба. И защо системата не позволява корекции, ако си сгрешил? Колко пари събират така от добронамерени, но невнимателни като мен? Нека изватят статистика и да кажат колко такива събрани пари от грешки имат? Защото това са им пари от въздуха...
Преди, когато нямаше ТОЛ-такси, всички си купувахме винетки. За да сме изрядни при ползването на пътищата. камионите - и те купуваха винетки. След като въведоха ТОЛ-таксите, когато камион пътува по път, за който път не е въведена ТОЛ-такса /но за пътя има винетна такса/, този камион плаща ли винетна такса за ползването на въпросния път. Щото ако въпросния камион не плаща винетна такса - аз /с LADA-та/ защо плащам?
Ще ми е любопитно да видя кой ще посмее да вдигне цените за автомобили, камиони и автобуси... Няма такъв БГ управляващ. Няма да го направи и Слави Трифонов. Милиардите, които ББ каза, че ще се събират бяха на пъти по-големи цени и с пъти повече километри републиканска пътна мрежа, но се уплаши и клекна на транспортните фирми и превозвачи. А несъбирането на глоби си е отколешна българска черта.
Аз ли бъркам нещо или 2020 година имаше едно нещо наречено пандемия. Имаше още едно нещо дето му викаха локдаун. И в общи линии държавите се бяха затворили и всякакъв транспорт беше спрян. Дали пък случайно това не е така причина за по-малкото пари от такси?
Транспортните фирми по време на пандемията не бяха засегнати. Напротив - транспотрните услуги бяха кът. Въпреки зелените коридори за камионите. Проблемът с по-ниските приходи се крие в това, че камионаджиите се изучиха; и возят по възможност по пътища без ТОЛ-такси. Дали някой ще се замисли върху това?
Министърката беше мега-калинка :) Даже хлебарка направо. Имайте в предвит,че комунистите в момента узурпират властта и назначават още по-големи и стари соц бръмбари. Десните партии мълчат и се радват, че ще вземат гласове от Боко. Незнаят обаче, какви схеми ще заварят после от служебните комунисти
По хубавия почин на служебното правителство - да изхвърлят всички мърлячи от тези агенции барабар с шефовете им (защото шефовете са виновни, не обикновения човечец) и да назначат нови хора, имащи желание да работят !
Tипично за некадърниците от ГЕРБ/ДПС!!!! И техният НАП не можел да събере 10 милиарда задължения данъци, защото не знаел как да ги събере!!! Герберастка недоучена работа