Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г.
"Маршрутът ще се минава за 3 часа", поясни служебният министър на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г. | Днес.dir.bg
Коментари
за кръстосаното опрашване на софийските и бургаските ромски фамилии и съответно до по-голям демографски прираст на населението!
В изостанал Китай това разтояние се взима за един час, даже и по-малко, а високоскоростната им железница е 45000 километра!!
Ами нищо високоскоростното няма, пише се колкото да има кликбайт и разни министри да се правят на важни. Когато направят това разтояние да се взима за час, както е в Китай, тогава да се похвали.
Интересно, София - Елин Пелин е замразена, там фирмите на пеевски прибраха мангизите, не направиха нищо и им прекратиха договора - продължаваме подмяната го направи. Та, интересно ми е как ще се случи това чудо :) Докато пеевски и бсп източват железопътната инфраструктура, нищо добро няма да се случи там.
този верва ли си изобщо? от 3 години минаването през прелеза на Верила е кошмар, чака се по 10-20 мин да мине влака работи само еднат алиния няма сигнализация релсите са криви кат макАрони
Гроб ако можеха, щяха да я направят за 12 години. Но решиха да я окрадят вместо да я правят.
"Маршрутът ще се минава за 3 часа", поясни служебният министър на транспорта Ще се минава, освен ако не дерайлира някъде от "висококачествено" изпълнение.
Дневно има над 40 двойки високоскоростни Г влакове между Пекин - Шанхай завършват разстоянието от 1318 км за 4,5 - 6,5 часа дневно, главно между южната жп гара Пекин и жп гара Шанхай Хунцяо. Билет за място втора класа струва 553 - 667 юана (78 - 94 долара). Когато се возих влакът взе разтоянието за 4 часа и 40 минути, ето това е високоскоростен влак. Илюзиите на министъра, че 360км за 3 часа били нещо бързо са смехотворни.
гледаш като лъжеш? Всъщност, ти си просто кух. Теб те лъжат, а ти им верваш, защото така ти е удобно. Тръгнал на герой да се прави.
Ще гледам да не забравя да проверя през 2037 година докъде са стигнали с "високоскоростната линия".
в българия няма нужда от такива скорости. най-голямото разстояние ти е 600км. освен това при цена на билет 80-90 долара/евро, никой няма да се качи на този влак.
Хората изобщо не помнят какви ги е бръщолевил филията с мас, сега пак ще си гласуват за него да ги оправя.
Приватизира се летище Пловдив от частно АД дружество, Гвоздея съдейстава с отстраняване на държавната Пожарна служба
Трябва, може би, евентуално. 400 км за 3 часа според него е бързо с влак? В Китай се минава за под час а в западна Европа за час и половина
Точно от такива влакове има нужда в България между областните градове, не пишете глупости. И цената на билета няма да е 90 евро защото разтоянието не е 1318 км, а 360км.
Какво стана с хеликоптера за спешна помощ? До кога Военните незаконно ще привозват чужди пациенти?
Ей, безкрайно прости хора в тази държава... Радостен, че успешно преброил до четири, седнал да сравнява България с Китай...Както му отърва, според гладкия мозък де... '' 36 загинали след срутване на магистрала в Южен Китай'' Ай сравнявай с братски Китай, малоумнико
Да де но зеленият чорап с помощта на парапета спряха паричките и от тогава тате ще ми построи магистрала ама утре. Дано повече филията с мас да не види власт да се върнете на каручките по подбалканският щото асфалта не се яде
Ех и този министър не смее да се качи на влак. Да се повози по линията София Варна - да види как по участъците по които до преди години се караше със 130 км и са построени още преди 35 години вече влаковете карат с по 80-90 км в час и дори не може да ги поддържаме и забавят скоростта на влаковете. Но виж за Бургас ако трябва и Метро ще направят.
От 6 години строят скоростната линията централна гара до гара Подуяне - което е 3 км и още не е завършена. Направо не знам как ще се случи това, при условие, че планират само софийския участък на релсите да е готов след 2 години, като това е 15 км.
Радой и Гвоздея приватизират Летище пловдов, последен напън да махнат държавната пожарна
до 1234: колко човека пътуват от софия до бургас и на каква цена трябва да е билета, за да оправдае такава инвестиция? имай предвид, че този влак не се движи от вятъра....
Човекът казал "...Разстоянието от София до Бургас е 360 км...". По въздух може и да е толкова, по релсите не е. Та и за другите неща няма смисъл да му се вярва.
в уважаващите себе си градове, влаковите линии са в тунели под градовете. Така не разделят градовете на парчета от тортата.
Еми имат, срутват се. Те и в Италия се срутват и загиват хора. При нас няма какво и да се срути вече.
По дефиниция един влак е високоскоростен когато се движи със скорост над 200 км/час, съвременните стигат и до 560 км/час .... този как е високоскоростен?
Принципно такива инвестиции в инфраструктура се правят от държавата и може даже да са на загуба или на НУЛА! Не мога да ви кажа, колко ще е билета, но няма да е 90 долара. Идеята е, че развитието на инфраструктурата води до РАСТЕЖ на ИКОНОМИКАТА, това от своя страна покрива ЗАГУБАТА и се излиза на ПЕЧАЛБА. Това е правено на доста места и РАБОТИ!
Разстоянието между София и Бургас по въздух не е 360км, по малко е. По данни по въздух е -340, а по пътната мрежа е 380. Възможно е ЖП линията да е 360.
Влаковата линия ще е високоскоростна, а това, че ще пускат 160 км/ч влак, е защото такъв има.
Има 5 коловоза неизползваеми, на ти Пенке нова баница. Не е за гьостерица който яде баницата, а който я дава.
Високоскоростната линия е вече изградена от Пловдив до Бургас, както и в голяма част от трасето Иттиман - Пловдив.
Магистрала Тракия е точно 359 км. И 160 км/ч е напълно достатъчно, но е факт, че това не е високоскоростен влак. Пътувал съм из Германия, разликата в цените между влаковете с до 160 км/ч и до 300 км/ч е до около 3 пъти.
Я, по добре направете един високоскоростен автовоз София-Варна, че 50 години не дочакахме магистрала. Да си имаме и ние една бърза връзка с кола, баси
Зеления чорап нали щеше да ви прави двуетажна магистрала до Варна? Щото Борисов много крадял.
до 1234: пекин и шанхай са по 20 милиона. белким има едни 2000 човека дето да пътуват всеки ден. за десетината човека, дето пътуват между софия и бургас няма смисъл от влак дето да се движи с 300км/ч Освен това между областните градове има достатъчно добри връзки. имаш автобуси на всеки час. да не говорим, че през лятото имаш самолет за 20 евро от софия до морето. проблема са малките населени места, дето има 2 автобуса дневно, един сутрин и един вечерта.