Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г.
"Маршрутът ще се минава за 3 часа", поясни служебният министър на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г. | Днес.dir.bg
Коментари
Не 2027, а 3027.
Първо линиите са в нещастно състояние да не говорим за влаковете, второ няма високоскоростни локомотиви в България и трето една трета от маршрута е пресечен терен, което предполага тунели и мостове най вече мостове, щото в тунелите аеродинамиката не позволява висока скорост, хахаха и четвърто имате нужда от цялостна концепция за жепе транспорта само една линия и то пътническа не върши работа
То още магистралата не е направена човешки , тоя високоскоростни влакове сънува и като се има предвид как се краде по всички министерства .... най-рано 2050
те сега да намалят , че ще се разпаднат като се засилят направо дървото трещи, линиите скърцат, накланя се ще се катурне и да махнат боядисаното отвън ,че и в Индия не е така
Преди 2-3год. щеше да е готова жп линията София-Бургас до 2025, сега вече е 2027. Няма по -търпелив народ от българския.
160 км/ ч ?!? Едва ли ще се случи дори това. НО! Проблемът е още в заданието - строим нещо, което морално и физически е старо!!!! Няма да споменавам рекордите от сорт на 500 км/ ч, но поне нещо околко 250-300 км/ч можеше да бъде построено!!!! Управляват ни некадърници - алчни, продажни и нагли!!!
Съжалявам но не вярвам :)))
Високоскоростна линия се прави върху бетонно трасе. Нашата така ли е, или само името и е високоскоростна?
Блажени са вярващите и нищите духом , защото е тяхно царството небесно. Какъе скоростен влак бълнува тоя , той въобще знае ли какво е влак и за какво се ползва? Навремето самолетите стигаха за 1 часи 30 до Бургас ?!
Предателя си е предател! Те и предателите на Ботев и Левски също са говорели, че постъпват държавнически, а всъщност са се ръководели от лични интереси. Ма всички знаем, че остана заради комисионната от Дойчебан. Предтел си, с това ще те запомнят! Гласувайте за ПП-ДБ.
А бе Гвоздейков, Вие с бавноскоростните не можете да се оправите, че камо ли с бързоскоростните!
"Разстоянието от София до Бургас е 360 км, като машината ще се движи със 160 км/ч. и ще минава маршрута за 3 часа"????? Нещо май ни "куца" математиката,а????
Понеже фамилното му име е Гвоздейков - на хартиена карта да изчертае собственоръчно абсолютно всички жп спирки, с километричното отстояние между всеки всеки две съседни от тях, с обозначаване престой на влака на всяка колко секунди\минути ще е предварително изготвено разписание, живи + здрави
Защо пак южна България? Те си имат магистрала. Хайде малко от общите данъци да ги поарчите на север от Балана!
Освен че няма да стане , няма как да наричаш подобен влак високоскоростен.Разстоянието София-Бургас когато се взима за максимум 2 часа, това е ВИСОКОСКОРОСТЕН ВЛАК. Другото е демагогия.Трябва да се има преидвид ,че в България има българи , които вече са пътували с високоскоростни влакове.
Високоскоростен като за България. От София до гара Септември трасето преминава през планински терен, аз не вярвам даже и на 160 км. в час, особено пък от Вакарел до София.
вдишването му води до еуфория, откъсване от заобикалящата реалност и взрив от емоции.
Този нали обясняваше, че медицинския хеликоптер бил напълно готов да лети и обслужва нуждите още преди два месеца? Сега с малки букви "медиите" обясняват, че все още няма лиценз и обучението продължава. Не могат да достигнат постиженията на социализма, когато имаше напълно оборудвани, работещи и изграден протокол за обслужване медицински самолети, които бяха базирани в повечето големи градове, включително на летище Русе. Демокрацията ги унищожи.
Я, по добре направете един високоскоростен автовоз София-Варна, че 50 години не дочакахме магистрала. Да си имаме и ние една бърза връзка с кола, баси
Зеления чорап нали щеше да ви прави двуетажна магистрала до Варна? Щото Борисов много крадял.
Има 5 коловоза неизползваеми, на ти Пенке нова баница. Не е за гьостерица който яде баницата, а който я дава.
По дефиниция един влак е високоскоростен когато се движи със скорост над 200 км/час, съвременните стигат и до 560 км/час .... този как е високоскоростен?
Човекът казал "...Разстоянието от София до Бургас е 360 км...". По въздух може и да е толкова, по релсите не е. Та и за другите неща няма смисъл да му се вярва.
Разстоянието между София и Бургас по въздух не е 360км, по малко е. По данни по въздух е -340, а по пътната мрежа е 380. Възможно е ЖП линията да е 360.
Радой и Гвоздея приватизират Летище пловдов, последен напън да махнат държавната пожарна
От 6 години строят скоростната линията централна гара до гара Подуяне - което е 3 км и още не е завършена. Направо не знам как ще се случи това, при условие, че планират само софийския участък на релсите да е готов след 2 години, като това е 15 км.
в уважаващите себе си градове, влаковите линии са в тунели под градовете. Така не разделят градовете на парчета от тортата.
Ех и този министър не смее да се качи на влак. Да се повози по линията София Варна - да види как по участъците по които до преди години се караше със 130 км и са построени още преди 35 години вече влаковете карат с по 80-90 км в час и дори не може да ги поддържаме и забавят скоростта на влаковете. Но виж за Бургас ако трябва и Метро ще направят.
Че сега с колко се движат с 80 ли ?
Ей, безкрайно прости хора в тази държава... Радостен, че успешно преброил до четири, седнал да сравнява България с Китай...Както му отърва, според гладкия мозък де... '' 36 загинали след срутване на магистрала в Южен Китай'' Ай сравнявай с братски Китай, малоумнико
Какво стана с хеликоптера за спешна помощ? До кога Военните незаконно ще привозват чужди пациенти?
Трябва, може би, евентуално. 400 км за 3 часа според него е бързо с влак? В Китай се минава за под час а в западна Европа за час и половина
Приватизира се летище Пловдив от частно АД дружество, Гвоздея съдейстава с отстраняване на държавната Пожарна служба
То и магистрала Хемус трябваше да е готова 2018 според филията с мас.
Хората изобщо не помнят какви ги е бръщолевил филията с мас, сега пак ще си гласуват за него да ги оправя.
Ще гледам да не забравя да проверя през 2037 година докъде са стигнали с "високоскоростната линия".
гледаш като лъжеш? Всъщност, ти си просто кух. Теб те лъжат, а ти им верваш, защото така ти е удобно. Тръгнал на герой да се прави.
Дневно има над 40 двойки високоскоростни Г влакове между Пекин - Шанхай завършват разстоянието от 1318 км за 4,5 - 6,5 часа дневно, главно между южната жп гара Пекин и жп гара Шанхай Хунцяо. Билет за място втора класа струва 553 - 667 юана (78 - 94 долара). Когато се возих влакът взе разтоянието за 4 часа и 40 минути, ето това е високоскоростен влак. Илюзиите на министъра, че 360км за 3 часа били нещо бързо са смехотворни.
в българия няма нужда от такива скорости. най-голямото разстояние ти е 600км. освен това при цена на билет 80-90 долара/евро, никой няма да се качи на този влак.
Точно от такива влакове има нужда в България между областните градове, не пишете глупости. И цената на билета няма да е 90 евро защото разтоянието не е 1318 км, а 360км.
до 1234: колко човека пътуват от софия до бургас и на каква цена трябва да е билета, за да оправдае такава инвестиция? имай предвид, че този влак не се движи от вятъра....
Принципно такива инвестиции в инфраструктура се правят от държавата и може даже да са на загуба или на НУЛА! Не мога да ви кажа, колко ще е билета, но няма да е 90 долара. Идеята е, че развитието на инфраструктурата води до РАСТЕЖ на ИКОНОМИКАТА, това от своя страна покрива ЗАГУБАТА и се излиза на ПЕЧАЛБА. Това е правено на доста места и РАБОТИ!
до 1234: пекин и шанхай са по 20 милиона. белким има едни 2000 човека дето да пътуват всеки ден. за десетината човека, дето пътуват между софия и бургас няма смисъл от влак дето да се движи с 300км/ч Освен това между областните градове има достатъчно добри връзки. имаш автобуси на всеки час. да не говорим, че през лятото имаш самолет за 20 евро от софия до морето. проблема са малките населени места, дето има 2 автобуса дневно, един сутрин и един вечерта.
Да, трябва да се направи анализ дали е икономически изгодно, може и да не е, прав сте. Такъв анализ обаче надали е правен. А иначе в радиус от 100км около Шанхай живеят близо 100 милиона Китайци :-).
Явно не си се возил с влак скоро. От София за Бургас понякога влаковете са толкова пълни, че няма свободни седалки поне до Пирдоп. Зависи от сезона и часа, но много хора пътуват до Пирдоп, Панагюрище, Карлово, Казанлък, Сливен. В Северна България е същото. Веднъж пътувах на влак от Варна за София и в Плевен се качиха толкова хора, че във всеки вагон имаше 2 пъти повече хора от капацитета му - коридорите и платформите бяха претъпкани от хора и багаж.
"Маршрутът ще се минава за 3 часа", поясни служебният министър на транспорта Ще се минава, освен ако не дерайлира някъде от "висококачествено" изпълнение.
Гроб ако можеха, щяха да я направят за 12 години. Но решиха да я окрадят вместо да я правят.
този верва ли си изобщо? от 3 години минаването през прелеза на Верила е кошмар, чака се по 10-20 мин да мине влака работи само еднат алиния няма сигнализация релсите са криви кат макАрони
Интересно, София - Елин Пелин е замразена, там фирмите на пеевски прибраха мангизите, не направиха нищо и им прекратиха договора - продължаваме подмяната го направи. Та, интересно ми е как ще се случи това чудо :) Докато пеевски и бсп източват железопътната инфраструктура, нищо добро няма да се случи там.
В изостанал Китай това разтояние се взима за един час, даже и по-малко, а високоскоростната им железница е 45000 километра!!
за кръстосаното опрашване на софийските и бургаските ромски фамилии и съответно до по-голям демографски прираст на населението!
София и Бургас. Това е при всяка власт. Другите майната им!
И какво му е високоскоростното на влак който се движи с 160 км/ч