Коментари - Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г. | Днес.dir.bg

Коментари - Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г. | Днес.dir.bg

Коментари

Не 2027, а 3027.

Тоя приказва , защото тогава ще е никой . Да оправи сега София - Лакатник .

Първо линиите са в нещастно състояние да не говорим за влаковете, второ няма високоскоростни локомотиви в България и трето една трета от маршрута е пресечен терен, което предполага тунели и мостове най вече мостове, щото в тунелите аеродинамиката не позволява висока скорост, хахаха и четвърто имате нужда от цялостна концепция за жепе транспорта само една линия и то пътническа не върши работа

много наясно както с физиката (аеродинамика, съпротивление, и т.н.), така и със съвременните постижения. Справка - скоростните влакове в Северна Италия, които сая 70-80% под земята.

То още магистралата не е направена човешки , тоя високоскоростни влакове сънува и като се има предвид как се краде по всички министерства .... най-рано 2050

Това по кой маршрут ще бъде - по подбалканската линия или през Пловдив?

те сега да намалят , че ще се разпаднат като се засилят направо дървото трещи, линиите скърцат, накланя се ще се катурне и да махнат боядисаното отвън ,че и в Индия не е така

високоскоростно шопите да си топнат потните зад.ичета у морето на Созопол

Преди 2-3год. щеше да е готова жп линията София-Бургас до 2025, сега вече е 2027. Няма по -търпелив народ от българския.

160 км/ ч ?!? Едва ли ще се случи дори това. НО! Проблемът е още в заданието - строим нещо, което морално и физически е старо!!!! Няма да споменавам рекордите от сорт на 500 км/ ч, но поне нещо околко 250-300 км/ч можеше да бъде построено!!!! Управляват ни некадърници - алчни, продажни и нагли!!!

Съжалявам но не вярвам :)))

Вервай!. Явно до 2027г. "Хемус" ще е готова и затова ще пуснат и "високоскоростен" влак в южна БГ, а после и в северна. Вервай. Тя вярата последна умира!!!

Високоскоростна линия се прави върху бетонно трасе. Нашата така ли е, или само името и е високоскоростна?

Блажени са вярващите и нищите духом , защото е тяхно царството небесно. Какъе скоростен влак бълнува тоя , той въобще знае ли какво е влак и за какво се ползва? Навремето самолетите стигаха за 1 часи 30 до Бургас ?!

Извинявай много, но навремето със самолет: - София - Бургас беше 40 минути - София - Варна беше 50 минути - София - Видин беше 30 минути

Предателя си е предател! Те и предателите на Ботев и Левски също са говорели, че постъпват държавнически, а всъщност са се ръководели от лични интереси. Ма всички знаем, че остана заради комисионната от Дойчебан. Предтел си, с това ще те запомнят! Гласувайте за ПП-ДБ.

Ко праим с кеша?

Има кеш навсякътде :)))))

ще ви направят и 7-8 моста на Марица и на Перловската река. Само гладувайте за тях.

Бацето се оля с тези плюсове. Посмали манго.

Ти сигурно и изборите печелиш така, с алабала с машините, както си праскаш сам плюсчетата сега. Даже и не се усещаш колко смешен ставаш.

за малкото гвоздейче един голям кожен пирон в задните дъски

А бе Гвоздейков, Вие с бавноскоростните не можете да се оправите, че камо ли с бързоскоростните!

"Разстоянието от София до Бургас е 360 км, като машината ще се движи със 160 км/ч. и ще минава маршрута за 3 часа"????? Нещо май ни "куца" математиката,а????

времето за престой на гарите не го броим ли?

Понеже фамилното му име е Гвоздейков - на хартиена карта да изчертае собственоръчно абсолютно всички жп спирки, с километричното отстояние между всеки всеки две съседни от тях, с обозначаване престой на влака на всяка колко секунди\минути ще е предварително изготвено разписание, живи + здрави

Време за ускорение, време за спиране, престой по гарите? Май на някой му куца мисленето.

И колко гари мислиш че има един високоскоростен влак? София-Пловдив-Бургас София-Плевен-Варна. Толкова.

Защо пак южна България? Те си имат магистрала. Хайде малко от общите данъци да ги поарчите на север от Балана!

Освен че няма да стане , няма как да наричаш подобен влак високоскоростен.Разстоянието София-Бургас когато се взима за максимум 2 часа, това е ВИСОКОСКОРОСТЕН ВЛАК. Другото е демагогия.Трябва да се има преидвид ,че в България има българи , които вече са пътували с високоскоростни влакове.

Високоскоростен като за България. От София до гара Септември трасето преминава през планински терен, аз не вярвам даже и на 160 км. в час, особено пък от Вакарел до София.

ми по нанадолнището, ве. Мое и повече да развие, само не са решили с какво ще го спират долека, ама па може докаде стигне и да го вращат после на гара София, обратно.

вдишването му води до еуфория, откъсване от заобикалящата реалност и взрив от емоции.

Този нали обясняваше, че медицинския хеликоптер бил напълно готов да лети и обслужва нуждите още преди два месеца? Сега с малки букви "медиите" обясняват, че все още няма лиценз и обучението продължава. Не могат да достигнат постиженията на социализма, когато имаше напълно оборудвани, работещи и изграден протокол за обслужване медицински самолети, които бяха базирани в повечето големи градове, включително на летище Русе. Демокрацията ги унищожи.

Да, сега като се сетя покрива на болницата в Свищов беше площадка за кацане на вертолети. С очите си съм виждал да кацат там за спешни случаи.

NNiikkii

Като магистрала Струма за Олимпиадата в Атина 2004г?

Я, по добре направете един високоскоростен автовоз София-Варна, че 50 години не дочакахме магистрала. Да си имаме и ние една бърза връзка с кола, баси

Зеления чорап нали щеше да ви прави двуетажна магистрала до Варна? Щото Борисов много крадял.

че пак сте били електорално употребени и сега не искате да си го признаете.

И всички Бургазлии дислайкнаха това :)

1964г. Япония влак стрела - скорост 200км/ч

Има 5 коловоза неизползваеми, на ти Пенке нова баница. Не е за гьостерица който яде баницата, а който я дава.

Ха-ха.

По дефиниция един влак е високоскоростен когато се движи със скорост над 200 км/час, съвременните стигат и до 560 км/час .... този как е високоскоростен?

Влаковата линия ще е високоскоростна, а това, че ще пускат 160 км/ч влак, е защото такъв има.

на въпроса - как така му викат високоскоростен! на влака. И как разбра, че линията е високоскоростна! Да не си му роднина нещо на лъжеца!

Човекът казал "...Разстоянието от София до Бургас е 360 км...". По въздух може и да е толкова, по релсите не е. Та и за другите неща няма смисъл да му се вярва.

Как знаеш, че по релсите не е като по асфалтовия път са 383 км?

ама през Ямбол

Разстоянието между София и Бургас по въздух не е 360км, по малко е. По данни по въздух е -340, а по пътната мрежа е 380. Възможно е ЖП линията да е 360.

Магистрала Тракия е точно 359 км. И 160 км/ч е напълно достатъчно, но е факт, че това не е високоскоростен влак. Пътувал съм из Германия, разликата в цените между влаковете с до 160 км/ч и до 300 км/ч е до около 3 пъти.

Радой и Гвоздея приватизират Летище пловдов, последен напън да махнат държавната пожарна

От 6 години строят скоростната линията централна гара до гара Подуяне - което е 3 км и още не е завършена. Направо не знам как ще се случи това, при условие, че планират само софийския участък на релсите да е готов след 2 години, като това е 15 км.

в уважаващите себе си градове, влаковите линии са в тунели под градовете. Така не разделят градовете на парчета от тортата.

Високоскоростната линия е вече изградена от Пловдив до Бургас, както и в голяма част от трасето Иттиман - Пловдив.

Ех и този министър не смее да се качи на влак. Да се повози по линията София Варна - да види как по участъците по които до преди години се караше със 130 км и са построени още преди 35 години вече влаковете карат с по 80-90 км в час и дори не може да ги поддържаме и забавят скоростта на влаковете. Но виж за Бургас ако трябва и Метро ще направят.

Че сега с колко се движат с 80 ли ?

Средната скорост често е под 60 км/ч. Примерно БЪРЗИТЕ влакове до Пловдив пътуват около 3 часа - " Влак: БВ 8613 Седящ 1 клас купеен. Седящ 2 клас купеен. Бърз влак със задължително запазено място !. Продължителност на пътуването: 02:59 ч. Разстояние: 156 км.

Ей, безкрайно прости хора в тази държава... Радостен, че успешно преброил до четири, седнал да сравнява България с Китай...Както му отърва, според гладкия мозък де... '' 36 загинали след срутване на магистрала в Южен Китай'' Ай сравнявай с братски Китай, малоумнико

Еми имат, срутват се. Те и в Италия се срутват и загиват хора. При нас няма какво и да се срути вече.

Какво стана с хеликоптера за спешна помощ? До кога Военните незаконно ще привозват чужди пациенти?

Готова друг път

Трябва, може би, евентуално. 400 км за 3 часа според него е бързо с влак? В Китай се минава за под час а в западна Европа за час и половина

Ако си готов да плащаш 80 - 90 евро от София до Бургас , може и за 250 км/ч да направят.

Приватизира се летище Пловдив от частно АД дружество, Гвоздея съдейстава с отстраняване на държавната Пожарна служба

То и магистрала Хемус трябваше да е готова 2018 според филията с мас.

Хората изобщо не помнят какви ги е бръщолевил филията с мас, сега пак ще си гласуват за него да ги оправя.

Да де но зеленият чорап с помощта на парапета спряха паричките и от тогава тате ще ми построи магистрала ама утре. Дано повече филията с мас да не види власт да се върнете на каручките по подбалканският щото асфалта не се яде

Ще гледам да не забравя да проверя през 2037 година докъде са стигнали с "високоскоростната линия".

гледаш като лъжеш? Всъщност, ти си просто кух. Теб те лъжат, а ти им верваш, защото така ти е удобно. Тръгнал на герой да се прави.

Дневно има над 40 двойки високоскоростни Г влакове между Пекин - Шанхай завършват разстоянието от 1318 км за 4,5 - 6,5 часа дневно, главно между южната жп гара Пекин и жп гара Шанхай Хунцяо. Билет за място втора класа струва 553 - 667 юана (78 - 94 долара). Когато се возих влакът взе разтоянието за 4 часа и 40 минути, ето това е високоскоростен влак. Илюзиите на министъра, че 360км за 3 часа били нещо бързо са смехотворни.

в българия няма нужда от такива скорости. най-голямото разстояние ти е 600км. освен това при цена на билет 80-90 долара/евро, никой няма да се качи на този влак.

Точно от такива влакове има нужда в България между областните градове, не пишете глупости. И цената на билета няма да е 90 евро защото разтоянието не е 1318 км, а 360км.

до 1234: колко човека пътуват от софия до бургас и на каква цена трябва да е билета, за да оправдае такава инвестиция? имай предвид, че този влак не се движи от вятъра....

Принципно такива инвестиции в инфраструктура се правят от държавата и може даже да са на загуба или на НУЛА! Не мога да ви кажа, колко ще е билета, но няма да е 90 долара. Идеята е, че развитието на инфраструктурата води до РАСТЕЖ на ИКОНОМИКАТА, това от своя страна покрива ЗАГУБАТА и се излиза на ПЕЧАЛБА. Това е правено на доста места и РАБОТИ!

до 1234: пекин и шанхай са по 20 милиона. белким има едни 2000 човека дето да пътуват всеки ден. за десетината човека, дето пътуват между софия и бургас няма смисъл от влак дето да се движи с 300км/ч Освен това между областните градове има достатъчно добри връзки. имаш автобуси на всеки час. да не говорим, че през лятото имаш самолет за 20 евро от софия до морето. проблема са малките населени места, дето има 2 автобуса дневно, един сутрин и един вечерта.

Да, трябва да се направи анализ дали е икономически изгодно, може и да не е, прав сте. Такъв анализ обаче надали е правен. А иначе в радиус от 100км около Шанхай живеят близо 100 милиона Китайци :-).

Явно не си се возил с влак скоро. От София за Бургас понякога влаковете са толкова пълни, че няма свободни седалки поне до Пирдоп. Зависи от сезона и часа, но много хора пътуват до Пирдоп, Панагюрище, Карлово, Казанлък, Сливен. В Северна България е същото. Веднъж пътувах на влак от Варна за София и в Плевен се качиха толкова хора, че във всеки вагон имаше 2 пъти повече хора от капацитета му - коридорите и платформите бяха претъпкани от хора и багаж.

вярно е. на влак не се бях качвал от 25 години почти. НО.... онзи ден на 24-и се возих на бързия влак софия-варна. 60% от пътниците слезнаха по малките гари до Пловдив... Костенец, Белово...

"Маршрутът ще се минава за 3 часа", поясни служебният министър на транспорта Ще се минава, освен ако не дерайлира някъде от "висококачествено" изпълнение.

Гроб ако можеха, щяха да я направят за 12 години. Но решиха да я окрадят вместо да я правят.

Пишеш глупости?

този верва ли си изобщо? от 3 години минаването през прелеза на Верила е кошмар, чака се по 10-20 мин да мине влака работи само еднат алиния няма сигнализация релсите са криви кат макАрони

Ще бъде готова веднага след Хемус

Интересно, София - Елин Пелин е замразена, там фирмите на пеевски прибраха мангизите, не направиха нищо и им прекратиха договора - продължаваме подмяната го направи. Та, интересно ми е как ще се случи това чудо :) Докато пеевски и бсп източват железопътната инфраструктура, нищо добро няма да се случи там.

В изостанал Китай това разтояние се взима за един час, даже и по-малко, а високоскоростната им железница е 45000 километра!!

основната цел на тая линия е да прекарва военна техника.

за кръстосаното опрашване на софийските и бургаските ромски фамилии и съответно до по-голям демографски прираст на населението!

София и Бургас. Това е при всяка власт. Другите майната им!

Затова той се е изхвърлил с тоя смешен срок - защото няма да стане.

И какво му е високоскоростното на влак който се движи с 160 км/ч

За нас става, ама няма да е до 2027.

че стига за 3 часа, вместо за 18...

Ами нищо високоскоростното няма, пише се колкото да има кликбайт и разни министри да се правят на важни. Когато направят това разтояние да се взима за час, както е в Китай, тогава да се похвали.

Коментари - Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г. | Днес.dir.bg

Коментари - Гвоздейков: Високоскоростната влакова линия София-Бургас трябва да бъде готова до 2027 г. | Днес.dir.bg

Коментари

Не 2027, а 3027.

Тоя приказва , защото тогава ще е никой . Да оправи сега София - Лакатник .

Първо линиите са в нещастно състояние да не говорим за влаковете, второ няма високоскоростни локомотиви в България и трето една трета от маршрута е пресечен терен, което предполага тунели и мостове най вече мостове, щото в тунелите аеродинамиката не позволява висока скорост, хахаха и четвърто имате нужда от цялостна концепция за жепе транспорта само една линия и то пътническа не върши работа

много наясно както с физиката (аеродинамика, съпротивление, и т.н.), така и със съвременните постижения. Справка - скоростните влакове в Северна Италия, които сая 70-80% под земята.

То още магистралата не е направена човешки , тоя високоскоростни влакове сънува и като се има предвид как се краде по всички министерства .... най-рано 2050

Това по кой маршрут ще бъде - по подбалканската линия или през Пловдив?

те сега да намалят , че ще се разпаднат като се засилят направо дървото трещи, линиите скърцат, накланя се ще се катурне и да махнат боядисаното отвън ,че и в Индия не е така

високоскоростно шопите да си топнат потните зад.ичета у морето на Созопол

Преди 2-3год. щеше да е готова жп линията София-Бургас до 2025, сега вече е 2027. Няма по -търпелив народ от българския.

160 км/ ч ?!? Едва ли ще се случи дори това. НО! Проблемът е още в заданието - строим нещо, което морално и физически е старо!!!! Няма да споменавам рекордите от сорт на 500 км/ ч, но поне нещо околко 250-300 км/ч можеше да бъде построено!!!! Управляват ни некадърници - алчни, продажни и нагли!!!

Съжалявам но не вярвам :)))

Вервай!. Явно до 2027г. "Хемус" ще е готова и затова ще пуснат и "високоскоростен" влак в южна БГ, а после и в северна. Вервай. Тя вярата последна умира!!!

Високоскоростна линия се прави върху бетонно трасе. Нашата така ли е, или само името и е високоскоростна?

Блажени са вярващите и нищите духом , защото е тяхно царството небесно. Какъе скоростен влак бълнува тоя , той въобще знае ли какво е влак и за какво се ползва? Навремето самолетите стигаха за 1 часи 30 до Бургас ?!

Извинявай много, но навремето със самолет: - София - Бургас беше 40 минути - София - Варна беше 50 минути - София - Видин беше 30 минути

Предателя си е предател! Те и предателите на Ботев и Левски също са говорели, че постъпват държавнически, а всъщност са се ръководели от лични интереси. Ма всички знаем, че остана заради комисионната от Дойчебан. Предтел си, с това ще те запомнят! Гласувайте за ПП-ДБ.

Ко праим с кеша?

Има кеш навсякътде :)))))

ще ви направят и 7-8 моста на Марица и на Перловската река. Само гладувайте за тях.

Бацето се оля с тези плюсове. Посмали манго.

Ти сигурно и изборите печелиш така, с алабала с машините, както си праскаш сам плюсчетата сега. Даже и не се усещаш колко смешен ставаш.

за малкото гвоздейче един голям кожен пирон в задните дъски

А бе Гвоздейков, Вие с бавноскоростните не можете да се оправите, че камо ли с бързоскоростните!

"Разстоянието от София до Бургас е 360 км, като машината ще се движи със 160 км/ч. и ще минава маршрута за 3 часа"????? Нещо май ни "куца" математиката,а????

времето за престой на гарите не го броим ли?

Понеже фамилното му име е Гвоздейков - на хартиена карта да изчертае собственоръчно абсолютно всички жп спирки, с километричното отстояние между всеки всеки две съседни от тях, с обозначаване престой на влака на всяка колко секунди\минути ще е предварително изготвено разписание, живи + здрави

Време за ускорение, време за спиране, престой по гарите? Май на някой му куца мисленето.

И колко гари мислиш че има един високоскоростен влак? София-Пловдив-Бургас София-Плевен-Варна. Толкова.

Защо пак южна България? Те си имат магистрала. Хайде малко от общите данъци да ги поарчите на север от Балана!

Освен че няма да стане , няма как да наричаш подобен влак високоскоростен.Разстоянието София-Бургас когато се взима за максимум 2 часа, това е ВИСОКОСКОРОСТЕН ВЛАК. Другото е демагогия.Трябва да се има преидвид ,че в България има българи , които вече са пътували с високоскоростни влакове.

Високоскоростен като за България. От София до гара Септември трасето преминава през планински терен, аз не вярвам даже и на 160 км. в час, особено пък от Вакарел до София.

ми по нанадолнището, ве. Мое и повече да развие, само не са решили с какво ще го спират долека, ама па може докаде стигне и да го вращат после на гара София, обратно.

вдишването му води до еуфория, откъсване от заобикалящата реалност и взрив от емоции.

Този нали обясняваше, че медицинския хеликоптер бил напълно готов да лети и обслужва нуждите още преди два месеца? Сега с малки букви "медиите" обясняват, че все още няма лиценз и обучението продължава. Не могат да достигнат постиженията на социализма, когато имаше напълно оборудвани, работещи и изграден протокол за обслужване медицински самолети, които бяха базирани в повечето големи градове, включително на летище Русе. Демокрацията ги унищожи.

Да, сега като се сетя покрива на болницата в Свищов беше площадка за кацане на вертолети. С очите си съм виждал да кацат там за спешни случаи.

NNiikkii

Като магистрала Струма за Олимпиадата в Атина 2004г?

Я, по добре направете един високоскоростен автовоз София-Варна, че 50 години не дочакахме магистрала. Да си имаме и ние една бърза връзка с кола, баси

Зеления чорап нали щеше да ви прави двуетажна магистрала до Варна? Щото Борисов много крадял.

че пак сте били електорално употребени и сега не искате да си го признаете.

И всички Бургазлии дислайкнаха това :)

1964г. Япония влак стрела - скорост 200км/ч

Има 5 коловоза неизползваеми, на ти Пенке нова баница. Не е за гьостерица който яде баницата, а който я дава.

Ха-ха.

По дефиниция един влак е високоскоростен когато се движи със скорост над 200 км/час, съвременните стигат и до 560 км/час .... този как е високоскоростен?

Влаковата линия ще е високоскоростна, а това, че ще пускат 160 км/ч влак, е защото такъв има.

на въпроса - как така му викат високоскоростен! на влака. И как разбра, че линията е високоскоростна! Да не си му роднина нещо на лъжеца!

Човекът казал "...Разстоянието от София до Бургас е 360 км...". По въздух може и да е толкова, по релсите не е. Та и за другите неща няма смисъл да му се вярва.

Как знаеш, че по релсите не е като по асфалтовия път са 383 км?

ама през Ямбол

Разстоянието между София и Бургас по въздух не е 360км, по малко е. По данни по въздух е -340, а по пътната мрежа е 380. Възможно е ЖП линията да е 360.

Магистрала Тракия е точно 359 км. И 160 км/ч е напълно достатъчно, но е факт, че това не е високоскоростен влак. Пътувал съм из Германия, разликата в цените между влаковете с до 160 км/ч и до 300 км/ч е до около 3 пъти.

Радой и Гвоздея приватизират Летище пловдов, последен напън да махнат държавната пожарна

От 6 години строят скоростната линията централна гара до гара Подуяне - което е 3 км и още не е завършена. Направо не знам как ще се случи това, при условие, че планират само софийския участък на релсите да е готов след 2 години, като това е 15 км.

в уважаващите себе си градове, влаковите линии са в тунели под градовете. Така не разделят градовете на парчета от тортата.

Високоскоростната линия е вече изградена от Пловдив до Бургас, както и в голяма част от трасето Иттиман - Пловдив.

Ех и този министър не смее да се качи на влак. Да се повози по линията София Варна - да види как по участъците по които до преди години се караше със 130 км и са построени още преди 35 години вече влаковете карат с по 80-90 км в час и дори не може да ги поддържаме и забавят скоростта на влаковете. Но виж за Бургас ако трябва и Метро ще направят.

Че сега с колко се движат с 80 ли ?

Средната скорост често е под 60 км/ч. Примерно БЪРЗИТЕ влакове до Пловдив пътуват около 3 часа - " Влак: БВ 8613 Седящ 1 клас купеен. Седящ 2 клас купеен. Бърз влак със задължително запазено място !. Продължителност на пътуването: 02:59 ч. Разстояние: 156 км.

Ей, безкрайно прости хора в тази държава... Радостен, че успешно преброил до четири, седнал да сравнява България с Китай...Както му отърва, според гладкия мозък де... '' 36 загинали след срутване на магистрала в Южен Китай'' Ай сравнявай с братски Китай, малоумнико

Еми имат, срутват се. Те и в Италия се срутват и загиват хора. При нас няма какво и да се срути вече.

Какво стана с хеликоптера за спешна помощ? До кога Военните незаконно ще привозват чужди пациенти?

Готова друг път

Трябва, може би, евентуално. 400 км за 3 часа според него е бързо с влак? В Китай се минава за под час а в западна Европа за час и половина

Ако си готов да плащаш 80 - 90 евро от София до Бургас , може и за 250 км/ч да направят.

Приватизира се летище Пловдив от частно АД дружество, Гвоздея съдейстава с отстраняване на държавната Пожарна служба

То и магистрала Хемус трябваше да е готова 2018 според филията с мас.

Хората изобщо не помнят какви ги е бръщолевил филията с мас, сега пак ще си гласуват за него да ги оправя.

Да де но зеленият чорап с помощта на парапета спряха паричките и от тогава тате ще ми построи магистрала ама утре. Дано повече филията с мас да не види власт да се върнете на каручките по подбалканският щото асфалта не се яде

Ще гледам да не забравя да проверя през 2037 година докъде са стигнали с "високоскоростната линия".

гледаш като лъжеш? Всъщност, ти си просто кух. Теб те лъжат, а ти им верваш, защото така ти е удобно. Тръгнал на герой да се прави.

Дневно има над 40 двойки високоскоростни Г влакове между Пекин - Шанхай завършват разстоянието от 1318 км за 4,5 - 6,5 часа дневно, главно между южната жп гара Пекин и жп гара Шанхай Хунцяо. Билет за място втора класа струва 553 - 667 юана (78 - 94 долара). Когато се возих влакът взе разтоянието за 4 часа и 40 минути, ето това е високоскоростен влак. Илюзиите на министъра, че 360км за 3 часа били нещо бързо са смехотворни.

в българия няма нужда от такива скорости. най-голямото разстояние ти е 600км. освен това при цена на билет 80-90 долара/евро, никой няма да се качи на този влак.

Точно от такива влакове има нужда в България между областните градове, не пишете глупости. И цената на билета няма да е 90 евро защото разтоянието не е 1318 км, а 360км.

до 1234: колко човека пътуват от софия до бургас и на каква цена трябва да е билета, за да оправдае такава инвестиция? имай предвид, че този влак не се движи от вятъра....

Принципно такива инвестиции в инфраструктура се правят от държавата и може даже да са на загуба или на НУЛА! Не мога да ви кажа, колко ще е билета, но няма да е 90 долара. Идеята е, че развитието на инфраструктурата води до РАСТЕЖ на ИКОНОМИКАТА, това от своя страна покрива ЗАГУБАТА и се излиза на ПЕЧАЛБА. Това е правено на доста места и РАБОТИ!

до 1234: пекин и шанхай са по 20 милиона. белким има едни 2000 човека дето да пътуват всеки ден. за десетината човека, дето пътуват между софия и бургас няма смисъл от влак дето да се движи с 300км/ч Освен това между областните градове има достатъчно добри връзки. имаш автобуси на всеки час. да не говорим, че през лятото имаш самолет за 20 евро от софия до морето. проблема са малките населени места, дето има 2 автобуса дневно, един сутрин и един вечерта.

Да, трябва да се направи анализ дали е икономически изгодно, може и да не е, прав сте. Такъв анализ обаче надали е правен. А иначе в радиус от 100км около Шанхай живеят близо 100 милиона Китайци :-).

Явно не си се возил с влак скоро. От София за Бургас понякога влаковете са толкова пълни, че няма свободни седалки поне до Пирдоп. Зависи от сезона и часа, но много хора пътуват до Пирдоп, Панагюрище, Карлово, Казанлък, Сливен. В Северна България е същото. Веднъж пътувах на влак от Варна за София и в Плевен се качиха толкова хора, че във всеки вагон имаше 2 пъти повече хора от капацитета му - коридорите и платформите бяха претъпкани от хора и багаж.

вярно е. на влак не се бях качвал от 25 години почти. НО.... онзи ден на 24-и се возих на бързия влак софия-варна. 60% от пътниците слезнаха по малките гари до Пловдив... Костенец, Белово...

"Маршрутът ще се минава за 3 часа", поясни служебният министър на транспорта Ще се минава, освен ако не дерайлира някъде от "висококачествено" изпълнение.

Гроб ако можеха, щяха да я направят за 12 години. Но решиха да я окрадят вместо да я правят.

Пишеш глупости?

този верва ли си изобщо? от 3 години минаването през прелеза на Верила е кошмар, чака се по 10-20 мин да мине влака работи само еднат алиния няма сигнализация релсите са криви кат макАрони

Ще бъде готова веднага след Хемус

Интересно, София - Елин Пелин е замразена, там фирмите на пеевски прибраха мангизите, не направиха нищо и им прекратиха договора - продължаваме подмяната го направи. Та, интересно ми е как ще се случи това чудо :) Докато пеевски и бсп източват железопътната инфраструктура, нищо добро няма да се случи там.

В изостанал Китай това разтояние се взима за един час, даже и по-малко, а високоскоростната им железница е 45000 километра!!

основната цел на тая линия е да прекарва военна техника.

за кръстосаното опрашване на софийските и бургаските ромски фамилии и съответно до по-голям демографски прираст на населението!

София и Бургас. Това е при всяка власт. Другите майната им!

Затова той се е изхвърлил с тоя смешен срок - защото няма да стане.

И какво му е високоскоростното на влак който се движи с 160 км/ч

За нас става, ама няма да е до 2027.

че стига за 3 часа, вместо за 18...

Ами нищо високоскоростното няма, пише се колкото да има кликбайт и разни министри да се правят на важни. Когато направят това разтояние да се взима за час, както е в Китай, тогава да се похвали.