Периодът за отстраняване на нередности след технически преглед може да се удължи
Това предлага транспортният министър като временна мярка срещу недоволството, че бензинови коли не покриват еко стандартите. Предлага и да не се спират от движение
Обратно в новинатаКоментари - Периодът за отстраняване на нередности след технически преглед може да се удължи | Днес.dir.bg
Коментари
Да премахнат Българските изисквания за екология .Колите си имат Европейска категория още при производство .
нередностите за газове на 10 - годишна кола не се отстранят и бъде бракувана, сигурно ще се намери адвокат , който да спечели в международен съд.
Нищо не решават. Няма как да искат употребяван автомобил да отговаря на по-строги изисквания от тези на които е отговарял като нов и това да бъде прието за нормално.
Ех, а в доброто старо време можеше да тровиш около себе си с оловен бензин от москвича или с добавка отровен пушек от трабанта..... ех какви златни времена бяха А сега не оставят простия народец, който си е махнал катализатора да Фърля отрови. Какъв регрес!
Колата ми е 2004 година, и до сега са ми давали 4-та екологична група.... С новита изисквания предполагам ще е 3-та...
Не, ще ти я спрът от движение не след 14 а след 30 дена ако нр я направиш по добра от нова! За кола 2004 евро 4, производителя е дал макс 0.5% СО на празен ход и 0.3% на обороти, а на ГТП ти искат 0.3% на празен и 0.2% на обороти.
Не ме интересуват еврогейските директиви. Предстоят избори и ако има поне малко останал народ тая управленска измет трябва да си понесе последиците. Въпросната наредба, заради която ни спират колите е приета от ГЕРБ, а сега и служебното правителство на ГЕРБ реши да я прилага в пълна сила и в ущърб на гражданите. Това което гвоздейчо министера щял "да даде" е поредната подигравка. Колите не трябва да се спират - като максимум може силно замърсяващи да не се пускат в центровете на градовете. Така че мислете как и за кого гласувате.
Ами наредбата така е направена, че дизели от които видимо излиза черен дим не замърсявали, а бензиновите които имат старт стоп система и двигателите им не работят на светофарите и стоповете не минават преглед защото им прикачили невъзможни стойности. Да ама като отидеш на преглед капака е отворен и ония мерят при минимални обороти на двигателя с които никога не се движи автомобила.
Наредбата е политика. Зелена сделка. ББ я подписа за да не го накажат него лично. И политиката няма нищо общо с истината. Кати при ковида - паразитира на гърба ни.
Нищо против бензиновите коли! Няма място за сравнение ха двата типа двигатели. Не виждам връзката със старт-стоп системите, които дизелите също имат! Не знам как се минава преглед другъде, но там където минавам аз, винаги се мерят газовете на високи обороти. Явно всеки си работи по различен начин работата.
Това не обяснява къде са данните от 2018г до сега? Защо на собствениците на автомобили не им бе предоставена разпечатка от стендовете както ние предоставяме всички документи и показания на километраж. Ако собствениците разполагат с всички параметри които се мерят ще виждат как возилото деградира с годините и ще вземе мерки.
Абе дрига се оправдавайте с европейските директиви! Аман от глупотевиците ви! Как 15 годишна кола ще има изгорели хазове, както когато е била нова! Това е идиотщина! Не може всяка тъпотия на малоумните европейци да приемаме!