Голям товарен кораб блокира Суецкия канал
Носът на плавателния съд е опрял в източния бряг на Суецкия канал, а кърмата му - в западния
Обратно в новинатаКоментари - Голям товарен кораб блокира Суецкия канал | Днес.dir.bg
Коментари
Това се казва тероризъм. Разстройват доставките от алибаба до българските селяни. Властите, управляващи Суецкия канал, не бяха открити за коментар в ранните часове в сряда. - дир учудващо активни сте да звъните да търсите информация за тоя кораб. И вашата доставка ли ще се забави. Да знаете, че властите са там, за да прибират едни пари. Никой не го управлява тоя канал.
Версия 1: от много лакомия, на египтяните не им остава време да затворят канала и да изгребват наносите. Корабът е закачил дъното от едната страна и се е завъртял от инерцията. Версия 2: някой е заглушил GPS-a в района и е "изместил" координатите с фалшив сигнал.
и кварталната общественост настоява! Веднага да се отпуши канализацията, макар и суецка! Иначе хората къде ще...? В една страна се опитаха да пробват и истината изби по плажовете. На работа за общото благо, то не е само нефт, трябва и да се яде нещо, а после да се...отработи.
Далеч си от истината. Канала се поддържа добре - това е златната им кокошка. Никой не разчита на GPS при минаването на канал.
Това не е снимка на кораба. Заседналият е контейнеровоз. Уф... ама и вие не четете...
Тъкмо мислех да пиша, че не корабът ,а управляващия плавателния съд е загубил ориентация!
Много си изостанал, приятелю. Дир.бг предлага нова технология - превоз на контейнери с танкери. Иначе снимката я има в 24 часа.
Когато двигателя спре, блокира се управлението на контейнеровоза. Има снимки на истинския кораб в maritime.bg и в други медии. Не се излагайте с тази снимка.
По-точно самият Путин. Макар, че аз имам известни подозрения, че може би е виновен Орешарски.
Е кат спре двигателя да спускат лодки вързани за кораба и ония да гребат бе Едно време така са навигирали в пристанища и тесни места.
Грешка в превода, не ориентация, а управление. Също на японска сглобка, двегодишен кораб, престава да слуша кормилото и до излизане от теснините се управлява с нещо като джойстик. Жълтия интелигент който управлява не ще и да доближи руля и беге момче измъква кораба, понеже вече е виждал как се прави.
Всяко VLCC е около 370 м широко 72-75м и минават регулярно от там . Освен това преминаване на голям корав от юг на север винаги се обезпечава с миниум 2 влекача задържани. На борда има 2/ двама/ египедси пилоти задължително . Вероятно неизправност пред 30 г имаше такъв случей с танкер с български ком. състав на Х компания
В морето всичко може да се случи.Късмет,че след 40 и кусур години не съм срещал,освен едно спасяване.
аз не разбирам много ама през тоя канал корабите не ги ли дърпат влекачи, за да се избегнат точно такива ситуации? И още нещо - какъв е тоя силен вятър дето е бутнал кораб с водоизместване повече от 100 хиляди тона?
Джойстоци, GPS, абе като гъза ти е на 400 метра, как да се оправиш, когато сакето е много(да ме извинява екипажа ако са българи или украинци и става въпрос за други питиета). Дааа, трябваше да има 2 "тласкача", ама като си такова големо(много лакомо) говедо... А знаете ли, че заради тия, един контейнер от Китай(с чорапи де), стана КАТО СЕБЕСТОЙНОСТ на "ракета" на Мъск! Ако не го отблокирате, звъннете на Мешерето, да го олекотим, па после и на джелезо ше го праим!
Евъргрийн е компанията и имената на корабите им започват с евър (вечен, винаги и т.н.)
Корабите минават на собствен ход. Иначе е безбожно скъпо и не по безопасно. А вятърът там наистина става много силен понякога. Виж каква голяма площ е над водолинията.
Напротив, колкото повече контейнери превозва един кораб, толкова по-ниска е себестойността на превоза на отделния контейнер. Този превозва 23-25000 20 футови контейнера. За 40' - делиш на две.
А защо САЩ прибират контейнерите и не ги връщат в Китай.... мисля, че в момента САЩ води някаква търговска война и това също е част от нея.