Голям товарен кораб блокира Суецкия канал
Носът на плавателния съд е опрял в източния бряг на Суецкия канал, а кърмата му - в западния
Обратно в новинатаКоментари - Голям товарен кораб блокира Суецкия канал | Днес.dir.bg
Коментари
А защо САЩ прибират контейнерите и не ги връщат в Китай.... мисля, че в момента САЩ води някаква търговска война и това също е част от нея.
Джойстоци, GPS, абе като гъза ти е на 400 метра, как да се оправиш, когато сакето е много(да ме извинява екипажа ако са българи или украинци и става въпрос за други питиета). Дааа, трябваше да има 2 "тласкача", ама като си такова големо(много лакомо) говедо... А знаете ли, че заради тия, един контейнер от Китай(с чорапи де), стана КАТО СЕБЕСТОЙНОСТ на "ракета" на Мъск! Ако не го отблокирате, звъннете на Мешерето, да го олекотим, па после и на джелезо ше го праим!
аз не разбирам много ама през тоя канал корабите не ги ли дърпат влекачи, за да се избегнат точно такива ситуации? И още нещо - какъв е тоя силен вятър дето е бутнал кораб с водоизместване повече от 100 хиляди тона?
"Евър Гивън"?! Контейнеровозът е "Евъргрийн" - според надписа върху него на снимката.
Евъргрийн е компанията и имената на корабите им започват с евър (вечен, винаги и т.н.)
В морето всичко може да се случи.Късмет,че след 40 и кусур години не съм срещал,освен едно спасяване.
Всяко VLCC е около 370 м широко 72-75м и минават регулярно от там . Освен това преминаване на голям корав от юг на север винаги се обезпечава с миниум 2 влекача задържани. На борда има 2/ двама/ египедси пилоти задължително . Вероятно неизправност пред 30 г имаше такъв случей с танкер с български ком. състав на Х компания
Грешка в превода, не ориентация, а управление. Също на японска сглобка, двегодишен кораб, престава да слуша кормилото и до излизане от теснините се управлява с нещо като джойстик. Жълтия интелигент който управлява не ще и да доближи руля и беге момче измъква кораба, понеже вече е виждал как се прави.
Когато двигателя спре, блокира се управлението на контейнеровоза. Има снимки на истинския кораб в maritime.bg и в други медии. Не се излагайте с тази снимка.
Русия е виновна.
Дир.бг вие ли звъняхте на администрацията на Канала?
Това не е снимка на кораба. Заседналият е контейнеровоз. Уф... ама и вие не четете...
и кварталната общественост настоява! Веднага да се отпуши канализацията, макар и суецка! Иначе хората къде ще...? В една страна се опитаха да пробват и истината изби по плажовете. На работа за общото благо, то не е само нефт, трябва и да се яде нещо, а после да се...отработи.
Версия 1: от много лакомия, на египтяните не им остава време да затворят канала и да изгребват наносите. Корабът е закачил дъното от едната страна и се е завъртял от инерцията. Версия 2: някой е заглушил GPS-a в района и е "изместил" координатите с фалшив сигнал.
Далеч си от истината. Канала се поддържа добре - това е златната им кокошка. Никой не разчита на GPS при минаването на канал.
Това се казва тероризъм. Разстройват доставките от алибаба до българските селяни. Властите, управляващи Суецкия канал, не бяха открити за коментар в ранните часове в сряда. - дир учудващо активни сте да звъните да търсите информация за тоя кораб. И вашата доставка ли ще се забави. Да знаете, че властите са там, за да прибират едни пари. Никой не го управлява тоя канал.
Сред многото грешки ще избера само една. Корабът не губи ориентация, а управление.