Голям товарен кораб блокира Суецкия канал

Носът на плавателния съд е опрял в източния бряг на Суецкия канал, а кърмата му - в западния

Обратно в новината

Коментари - Голям товарен кораб блокира Суецкия канал | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А защо САЩ прибират контейнерите и не ги връщат в Китай.... мисля, че в момента САЩ води някаква търговска война и това също е част от нея.

"Малборо ченъл"(канал) - така е известен сред моряците.

Джойстоци, GPS, абе като гъза ти е на 400 метра, как да се оправиш, когато сакето е много(да ме извинява екипажа ако са българи или украинци и става въпрос за други питиета). Дааа, трябваше да има 2 "тласкача", ама като си такова големо(много лакомо) говедо... А знаете ли, че заради тия, един контейнер от Китай(с чорапи де), стана КАТО СЕБЕСТОЙНОСТ на "ракета" на Мъск! Ако не го отблокирате, звъннете на Мешерето, да го олекотим, па после и на джелезо ше го праим!

Напротив, колкото повече контейнери превозва един кораб, толкова по-ниска е себестойността на превоза на отделния контейнер. Този превозва 23-25000 20 футови контейнера. За 40' - делиш на две.

аз не разбирам много ама през тоя канал корабите не ги ли дърпат влекачи, за да се избегнат точно такива ситуации? И още нещо - какъв е тоя силен вятър дето е бутнал кораб с водоизместване повече от 100 хиляди тона?

Корабите минават на собствен ход. Иначе е безбожно скъпо и не по безопасно. А вятърът там наистина става много силен понякога. Виж каква голяма площ е над водолинията.

"Евър Гивън"?! Контейнеровозът е "Евъргрийн" - според надписа върху него на снимката.

Евъргрийн е компанията и имената на корабите им започват с евър (вечен, винаги и т.н.)

"Евъргрийн" е компанията. А корабът си е "Евър Гивън".

В морето всичко може да се случи.Късмет,че след 40 и кусур години не съм срещал,освен едно спасяване.

пак е виновен

Всяко VLCC е около 370 м широко 72-75м и минават регулярно от там . Освен това преминаване на голям корав от юг на север винаги се обезпечава с миниум 2 влекача задържани. На борда има 2/ двама/ египедси пилоти задължително . Вероятно неизправност пред 30 г имаше такъв случей с танкер с български ком. състав на Х компания

шъ прай рондон и ще отплава

Грешка в превода, не ориентация, а управление. Също на японска сглобка, двегодишен кораб, престава да слуша кормилото и до излизане от теснините се управлява с нещо като джойстик. Жълтия интелигент който управлява не ще и да доближи руля и беге момче измъква кораба, понеже вече е виждал как се прави.

много дилетантски коментар !

Абе, туй на снимката не е съвсем контейнеровоз. По-скоро да носи нефт ...

Когато двигателя спре, блокира се управлението на контейнеровоза. Има снимки на истинския кораб в maritime.bg и в други медии. Не се излагайте с тази снимка.

Е кат спре двигателя да спускат лодки вързани за кораба и ония да гребат бе Едно време така са навигирали в пристанища и тесни места.

При тези размери и тонаж... буря в чаша вода!. "Бутайте влака да запали!"

Русия е виновна.

Този път не.

Винаги имай едно на ум !

По-точно самият Путин. Макар, че аз имам известни подозрения, че може би е виновен Орешарски.

Дир.бг вие ли звъняхте на администрацията на Канала?

А ти защо не вдигна слушалката, шармута?

Това не е снимка на кораба. Заседналият е контейнеровоз. Уф... ама и вие не четете...

Много си изостанал, приятелю. Дир.бг предлага нова технология - превоз на контейнери с танкери. Иначе снимката я има в 24 часа.

и кварталната общественост настоява! Веднага да се отпуши канализацията, макар и суецка! Иначе хората къде ще...? В една страна се опитаха да пробват и истината изби по плажовете. На работа за общото благо, то не е само нефт, трябва и да се яде нещо, а после да се...отработи.

Версия 1: от много лакомия, на египтяните не им остава време да затворят канала и да изгребват наносите. Корабът е закачил дъното от едната страна и се е завъртял от инерцията. Версия 2: някой е заглушил GPS-a в района и е "изместил" координатите с фалшив сигнал.

Далеч си от истината. Канала се поддържа добре - това е златната им кокошка. Никой не разчита на GPS при минаването на канал.

В канала не се разчита на координати, а на визуално наблюдение.

Рушняците са виновни! Пуснали са на капитана 60 градусова водка.

Това се казва тероризъм. Разстройват доставките от алибаба до българските селяни. Властите, управляващи Суецкия канал, не бяха открити за коментар в ранните часове в сряда. - дир учудващо активни сте да звъните да търсите информация за тоя кораб. И вашата доставка ли ще се забави. Да знаете, че властите са там, за да прибират едни пари. Никой не го управлява тоя канал.

Сред многото грешки ще избера само една. Корабът не губи ориентация, а управление.

Тъкмо мислех да пиша, че не корабът ,а управляващия плавателния съд е загубил ориентация!

Е как губиш ориентация в тесен канал бе ????

На 3 ракии (уискита) много невъзможни на пръв поглед неща стават възможни...

Звучи логично :)

Освен пълни чашки може да е имало и весели цигарки