Година след трагедията, която приземи "Боинг 737 МАКС" (снимки)

Стотици етиопци отдадоха почит на 157-те жертви на миналогодишната авиокатастрофа

Обратно в новината

Коментари - Година след трагедията, която приземи "Боинг 737 МАКС" (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

КАТО НЕ СИ ЗАПОЗНАТ С ИСТОРИЯТА - НЕ ЦЕНЗУРИРАЙ..ОСВЕН ТОВА СЛЕДСТВИЕ НА НЕЗНАНИЕ ТИ ЦЕНЗУРИРАШ В ОБРАТНА НА ИНСТРУКЦИИТЕ ТИ ПОСОКА

Схемата - скъпи на триците, евтини на брашното ще затрие западната икономика за съжалени, защото Боинг не са единствени.......

Каквото и да е ... лоша работа - обучение на пилоти на i-pad и прочее безумия с цел повече продажби. Занижаване на препоръките и тестовете за безопастност, бълване на нови модели на конвейр и резултатът е на лице. Абсолютно нормално е, компанията с най-много самолети да е засегната. Не е нормална реакцията им след първия инцидент, но заради нея си платиха скъпо и пре-скъпо. След като падна самолета на Малайзия еър обвиниха пилотите в липса на компетентност. Още тогава имаше въпросителни но тези от Бойнг уверяваха, че всичко с машината е наред. След втория подобен случай вече нямаше на къде. Философски остава въпросът кой е по-виновен - този, който знае що за летящ ковчег е построил но го защитава заради няколко бонуса, или този, който натиска спусъка на ПВО заради грешна информация и убива невинни. За мен отговорът е ясен - и двамата трябва да горят в ада ... но в нашият свят, единия най-много да го уволнят и да смени ролс-ройса с мерцедес и да дели служебния хеликоптер, а другия обикновено изгнива в някой затвор или полудява.

Проблема се нарича икономия плюс безхаберие. С цел икономия са оутсорснали софтуера на индийци, филипинци са писали техническите ноти, спестили са някоко минути обучение да набият в главата на пилотите как работи въпросната система за стабилизация и резултата е налице. Пилотите никой не им е обяснил на обучението да прочетат върпосната нота докрай, където в два реда е описана въпросната система и при проблеми как се процедира. А решението на проблма е натискането на две копчета. Но понеже никой не го е обяснил при преквалификацията на пилотите резултата е налице - няколко самолета забити в земята и много милиарди загуби за Боинг. Схемата - скъпи на триците, евтини на брашното ще затрие западната икономика за съжалени, защото Боинг не са единствени.