Глоби за близо 1 млн. лв. са наложени на столични шофьори за 2 месеца
За последните три месеца фишовете за неправилно паркиране са с 20 процента повече, съобщи кметът Васил Терзиев
Обратно в новинатаКоментари - Глоби за близо 1 млн. лв. са наложени на столични шофьори за 2 месеца | Днес.dir.bg
Коментари
В кв. Разсадника име Фантастико. Т.ъпите общинари направиха точно пред магазина спирка за ученическия автобус и вчера цял ден общинска полиция вися за да глобява спиращи да пазаруват от магазина. Като че ли децата излизат от Фантастико за да се качат в автобуса. 10 метра по назад са блоковете, от където излизат децата и спирката трябва да е там. Освен това автобусът е само сутрин и на обяд, а цял ден не трябва да се спира. Малоумно решение, изглежда управляващите движението в София са от провинцията и нищо не разбират от организация на движението.
Да не забравяме, че в Столична община има въведен нов официален празник, а именно - 2 - ри февруари. Кака ВАСКА днеска има празник и ще прави кумони с еднополови елементи с единия милион, събрани от глови. Да живее деня на педалите
Трябва да се строят паркинги. Много при това
Като е толкова можещ да създаде места за паркиране,а не да налага глоби за Спрели коли за няколко минути,непречести на никой,за да отиде човек до аптека!
някой умира ли, че трябвада спреш точно пред аптеката а не на 100м? да не говорим че повечето спират така пред магазинчета за цигари...
Доста хора спират на пътя, пускат аварийки и изчезват като стесняват лентата и после за да минеш трябва да влезнеш в насрещното при непрекъсната линия. Това не е нормално :-).
антураж Булгаргаз чека 800 млн за газ в бюджета на кестенете или провинциалистите са солидарни
Общината има много професионално отношение към събирането на данъци, но не и към решаването на проблеми. Автомобилите дори не са чак толкова много както в други европейски столици, но уви не се полагат почти никакви усилия за намирането на решения. А те биха могли да са следните: 1. По-чевръсто събиране на разпадащи се автомобили без документи или с нередовни такива. 2. Разширяване на синя и зелена зона извън центъра или обособяването на нови справедливи зони. (живущите на цели улици и квартали страдат от наличието на една или повече бизнес сгради в даден район) 2.1. Задължително е предоставянето на алтернатива - подобряване на връзките на градския транспорт на засегнатите места. 3. Винетка за влизане/пребиваване/паркиране в населено място с ограничени паркоместа. 3.1. Задължително е предоставянето на алтернатива - буферни паркинги (ако трябва подземни многоетажни) с непосредствена връзка с градски транспорт. 4. Може ли най-накрая да излезем от каменната епоха и да спрем да паркираме в тревни площи, които се превръщат в кални точки, разнасяма калта по целия град и после защо имаме толкова ФПЧ и респираторни заболявания. Напредъкът на общината в тази насока е 0
въведат ли зона в целия град ... места ще има колко си искаме щото селяците няма как да си платят за стикери
Като гледам, какви "тежки" нарушения са дадени за пример... особено последната снимка със застъпената ограничителна линия, оставам силно впечатлени от подобрената организация и повишените резултати!
Влезте и в крайните квартали. Там паркирането е повече от трагично. В мокро време цялата кал отива по пътища и тротоари. После тоя прах го дишаме, а зелените площи приличат като след бомбандировка.