Гешев: Причината за многото жертви на катастрофи е остарялото законодателство

Това позволява на потенциални убийци на пътя да избегнат затвора, заяви главният прокурор

Обратно в новината

Коментари - Гешев: Причината за многото жертви на катастрофи е остарялото законодателство | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тоя за толкова време абсолютно никаква работа не свърши

Гешев е много точен

ТАЯ-ПРОПАГАНДА Е-БИЗНЕС!!! ВСИЧКИ СТАТИСТИКИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ: ПОВЕЧЕ-РЕСТРИКЦИИ,ПОВЕЧЕ-ТЕЖКИ СЛУЧАИ! ЕТО САМО -НЯКОИ ПРИМЕРИ! В-ГЕРМАНИЯ,БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ ЗА-СКОРОСТ(ПО НЯКОИ УЧАСТЪЦИ НА-АУТОБАНА),ЖЕРТВИТЕ СА:ПО-МАЛКО! ЗАДУЛЖИТЕЛНИТЕ-КАСКИ ЗА:СКУТЕРИ,МОТОРИ,НЕ СА НАМАЛИЛИ-СМЪРТНИТЕ СЛУЧАИ ! ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ-КОЛАНИ-СЪЩО…НАПРОТИВ!

НОРМАЛНО Е: КАТАДЖИИ,ПРОКУРОРИ,ДА ИСКАТ,ОЩЕ,И-ОЩЕ-ВЛАСТ! ВЕЧЕ,ВСИЧКИ Е-КРИМИНАЛИЗИРАНО,ПОСТОЯННО СЕ-ЗАВИШАВАТ НАКАЗАНИЯТА,А-РЕЗУЛТАТЪТ Е-ИБРАТЕН! КОЛКОТО ПОВЕЧЕ-РЕСТРИКЦИИ,ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ-ТЕЖКИ СЛУЧАИ! И ТЕ ДОБРЕ ЗНАЯТ,ЧЕ ПРЕВРЪЩАЙКИ-ВСЕКИ,ЗА-ВСИЧКО В-НАРУШИТЕЛ,ДЕЙСТВАТ В-ОБРАТНА ПОСОКА! НО ТОВА Е-БИЗНЕС,НОСЕЩ ИМ-СТОТИЦИ МИЛИОНИ! ВЕЧЕ ВСЕКИ Е ПРИЕЛ ЗА-“НОРМАЛНО”,ЧЕ Е-“НАРУШИТЕЛ”,ЩОТО Е-БЕЗ КОЛАН! КОГО ЗАСТРАШАВАШ,НА КОЙ ПРЕЧИШ! САМО-ПРИМЕР!

Демек,ако има нови закони,катастрофи няма да стават,така ли.Или Гешев е глупав или толкова му е акъла.

Аз последния път като си обновявах книжката си платих глоби, които даже не знаех че имам, но ги имаше в систематаот 4 години. За сметка на това никой от КАТ даже не се е опитал да се свърже с мен. Може би проблема не е в закона а в изпълнението му?

Нямаме нужда от нов закон, имаме нужда от прилагането му! МВР не се справя щото не му пука.

Какви са тия дрискотевини, закони има, никой не ги спазва, какво стана с Иванчева , изпълнен ли е закона там, а?

Калво, в сливенския е!

да стават главни прокурори.

Има нужда от нов закон, който да се прилага веднага. 1. При тежки произшествия и нарушения или рецидив - още на шосето да се отнема автомобила. Независимо на чие име е автомобила. Незабавно задържане на нарушителя и обществено полезен труд или работа в болница. При рецидив на по-слаби нарушения - няколко дни работа в болница или посещение на различни отделения с представител - в хирургия, травматология, ортопедия. При рецидив на криминално проявени или нарушения на такива има възможност за работа в затворени и контролирани пространства. 2. При глоби, връчени или невръчени - да се организира така системата, че да нямаш право да си платиш тока, преди да си платиш глобата. Така контролът ще се прехвърля върху съзнанието на нарушителя и отговорността му към бита му или дали семейството му ще стои на тъмно и студено. Освен това контролът се поема и от близките върху нарушителя. Както и недаване на автомобил на член на фамилията със склонност за нарушения. 3. Нарущителят да няма право да напуска граница или летище, без да е платил глобата си. 4. Ако има тежки нарушения или рецидив - да ползва медицинска помощ срещу заплащане или процент да заплаща. Трябва да се наказват ощетилите здравната и социалната система и да се тълкуват юридически като враг на държавата. Във Великобритания има единна информационна система и на нарушителите на пътя им излиза провинението при кандидатстване за работа. Така работодателя го приема за потенциален нарушител на работната дисциплина, ако има няколко нарушения. Такъв шофьор е обречен на безработица. 5. На шофиралите без правоспособност да се организира нещо като трудови войски за 3 месеца, Да засяга и непълнолетните в по-малък срок и да се популяризира мащабно. 6. Да се наложи контрол върху издаващите право на управление. Фирмите за шофьорски курсове да архивират или предоставят при издаване на книжка резултат от теоретичен изпит и практика от изпит, провеждащ се поне три пъти в различни ситуации. И задължителен брой часове шофиране. 7. Да се организира системата таща, че глобите да достигат информационно до местата за плащане на сметки. Г-н Главен Прокурор, дошло е време да поемете мисията за спасението на България. Можете да го направите с обръщение към българския народ като цитирате данните от години, свързани със смъртността. Не е нормално над 500 души да умират за 365 зни и десетки да остават трайно инвалидизирани, а хиляди да излизат от работен режим за лечение и рехабилитация. Обикновено почти всички са в трудеща се възраст, а голяма част в млада възраст. А страданието е и за близките на пострадалите - и финансово, и емоционално, и с отпуски по принуда. Хората ще Ви разберат. Предложете им дебат в 3 месечен срок, в който да участват с мнения, предложения и анкети, като преди това направите кампания с постоянно поднасяне на данни и статистики, поне месец. Двете телевизии, обсебили ефира, както и националната ги задължете всяка вечер във всички предавания да текат субтитри на екрана през 15 мин., съобщавайки броя на пострадалите за деня, загиналите, броят на задръстените коли на пътя, броя на участващите в спасението на тези хора - полицаи, пожарникари, медици....Може преди и след новините да се показва статистика в годините. Може да се показват данни периодично колко инвалидизирани има в България или с по-малки увреждания, Може да се показват интервюта с пострадали, или претърпели вече злополуки, иби близки на тях и на починали - дори да са само гласови. Както и на излежаващи присъда за нарушения. Просто направете една тримесечна кампания и я обявете за тежка и стресираща за хората, но у нас се води война. Истинска война на пътя. И вече е престъпление да се мълчи. Нека един месец хората четат данни чрез субтитри, нека чуват за болката на потърпевшите, а след това още два месеца да се прави дебат, поне веднъж седмично от специалисти и се отчита мнението на хората. Нека те самите участват с предложения за законите. А после всички предложения могат да бъдат анализирани - една част отречени, други - облечени юридически. Нека се изнесат данни с изчисления колко струва един живот на държавата до влизането му в работна възраст - раждането, родилката с бременността, консултации и медицински грижи, ваксини, ясли, детска градина, , училищна възраст, игрища, спортни зали, всичките видове специалисти до тук, градска и паркова среда, транспорт, метро, вода и енергия, институти и висше образование, библиотеки и театри,, общински и данъчни системи, бюра по труда, профсъюзни организации.... Нека хората знаят като нараняват колко съсипват. И да осъзнават какво им е дала държавата напускайки я и за колко я заменят. Интервюта с пострадали и близки на такива пък може да събудят нещо човешко в нарушителие. За шест месеца може да се промени закона с осъзнаването и с участието на народа. Щом може навън да се шофира без нарушения, значи и тук могат българите така. Шом другите държави в Европа са със строги закони и се спазват, даже се самоконтролират един друг на пътя, значи и тук маже да се намери формулата. България има два големи проблема. Демографският срив и показността. За последното особено много допринесоха неправилните предавания в ефир, грубият фолк. Редно е СЕМ да изпълнява функциите си и да цензурира предавания, стимулиращи и възпитаващи агресия, показност, безпардонност, социопатия. Не разбирам дали това е във вашата правоспособност. Но е време да се спре войната на пътя. Желая Ви успех, Г-н Гешев, ако се наемете с тази мисия !

Тромава и ненужна процедира и всичките тия могат да се обжалват и все ще се намери вратичка! Аз предлагам МВР да започне да прилага закона на място.90% от нарушенията се виждат в трафика. Аз ако съм взимам немаркирани автомобили и започвам да наказвам.Проблема е, всички знаят че няма да ги накажат. Като знаеш че ще бъдеш глобен, няма да правиш нарушения. А сега МВР ги мързи, слагат една камерка за превишена скорост и си бъркат в носа, а само превишена скорост ли е? И не е лошо МВР служителите да ппнаучат малко закона!

Не мислех че ще прочета нещо по-абсурдно от предложенията на Гешев, но подобни специалисти са причината поради които чета коментарите под статията. Много приповдига настроението. Мерси!

След масовите трамбовки по жълтите павета и налазването на Киро и Кокорчо в политиката, резултата е толкова жалък, че Бойко и Гешев се завърнаха още по силни и всеки ден са с изложения по всички медии.

В симеоновското милиционерско училище явно са ги учили да не се чуват какво говорят. На този, специално, законите му били криви. А не липсата на контрол и при регистрирано нарушение ТОЧНО И НЕОТМЕННО прилагане на закона. А не разни милиционерски утрепки и прокурорски роднини да си правят каквото си искат, щото и да ги хванат, ще ги отърват техните хора. И покрай тях разбойниците, с които ядат, пият и правят далавери. И обслужващите кефа им каки.

ВАРНА новини Кадър БНТ „Георги Семерджиев – онзи, който помете и уби минувачите на “Черни връх” и “Арсеналски”, е сочен за гравитиращ около “София-Запад”. Имал дело за наркотици – не зная прекратено или не! Според мои източници, Семерджиев е свидетел по едно от делата срещу Ради Ланеца! Бил “кошаревец” на Гешев и затова е бил пазен! И ето ти резултата! Мъртви минувачи…“, твърди Димитър Стоянов – един от редакторите на bird.bg. Той направи още скандални разкрития, публикувани в личния му профил във Фейсбук. „За момчетата от снимка пък ми беше потвърдено, че са съпричастни към някакъв случай на хулиганство. Членове на “София-Запад” били нападнали и били били цивилни полицаи, без да знаят какви са! Ама високопоставени полицаи. Ей така, за купона! Това станало в Созопол!“, споделя още Стоянов за случая от морето от преди дни. „Подозира се, че тези от снимката са извършители. Кадрите са от нощта на инцидента. Възможно е обаче те да са само свидетели, а други членове на тяхната група да са извършителите. Членовете на “София-Запад” са със странни протекции напоследък. А все по-често се появяват като свидетели по дела, за които прокуратурата няма никакви доказателства. И защитават тезата на обвинението“, завършва Димитър Стоянов.

“Гешев: Причината за многото жертви на катастрофи е остарялото законодателство” Причината за многото жертви навсякъде в България в крайна сметка е вафията и корупцията, тъпа мутро! И лично ти - като неин чадър и бухалка за противниците й и народът, който просто иска нормален живот без да е грабен, рекетиран и страхуват от мутрите, мтро!

шрябва да се смени.И ти влизаш в това число/цитат/

Кото става дума за престъпници и лъжи пред хората вижте и това / без коментар/: Дачич към Борисов: Не съм ти приятел и няма на какво да ти завиждам, виж на какво е заприличала България Сръбският външен министър Ивица Дачич буквално взриви медиите в Сърбия тази сутрин по повод публикациите и изказванията на Бойко Борисов, че в Сърбия завиждали на България, а самият Дачич бил приятел на Борисов. Ето какво коментира пред сръбските телевизии външният министър на Сърбия, който е роден в Косово и темата явно за него е много болезнена. Извиках представителя на България в Сърбия, защото не исках да се стига до скандал, но уви техният премиер не разбра намека ми и продължи да си придава някакви важности за пред техните медии, затова искам да изясня някои неща: “ Не съм приятел с Бойко Борисов и няма как да бъда такъв с него, никога не съм го познавал този човек освен, че съм го виждал на срещите ни на някакви служебни събития между Сърбия и България, но явно това че се е снимал с мен, за него означава приятелство. Уви обаче моите приятели си общуват с мен по телефона ходим си на гости, срещаме се семейно, когато не сме на работа и това ни прави приятели. С този човек аз няма как да съм приятел, защото никога не е бил в листата ми с телефонни номера дори. По повод изказването му от вчера, че Сърбия завиждала на България искам да подчертая, че Сърбия никога не завижда на никой, особено на такива страни като България. Защото ние не се продаваме за жълти стотинки на всеки, който ни предложи да си направим правителство с което да ограбваме своя си народ. ⁉️‼️ Вижте какво се случва в България и нека най – накрая изясним тази тема, защото Сърбия винаги е помагала на България, но плана преди да влезе България в ЕС беше да ни унищожат нас американците и българите в лицето на Иван Костов им дадоха коридор да ни бомбардират, Борисов уви забравя този факт. Днес той си мисли, че е някой в Европа, но той е от обслужващият персонал на който му е позволено да си пощипва от еврофондовете, дотолкова, че да оцеляват някакси българите в България, същата тази България на която ние сръбският народ сме завиждали за разрушените села, за милионите емигрирали, за лошото образование, за липсата на пътища, за пенсиите на хората, които са под 150 евро, или пък заради факта, че цените им са по-високи от тези в Европа. Може би Борисов си мисли, че му завиждаме, заради факта, че си купува от САЩ изтребители Ф-16, 8 броя за милиарди долари, докато на нас Русия ни подарява 30 броя за без пари или пък му завиждаме, че на границата с България няма нито една магистрала вече десет години откакто той е дошъл на власт. ‼️‼️Дали пък му завиждаме, заради факта, че успяха да унищожат всички пазари на които бяха стъпили включително и руският или заради факта, че си разпродадоха цялата индустрия на всеки, който им предложи един долар и им обеща спасение. Уви Бойко Борисов не иска да осъзнае факта, че ако ние сърбите бяхме на мястото на народа на България той и един ден нямаше да е премиер, но според него сме му завиждали, защото постигал успехи на геополитическия фронт, и всички лидери на Европа му били приятели, уви обаче и те са му приятели колкото и аз, но този човек има проблем той като се снима два пъти с някой и си мисли, че му е приятел за цял живот. Искам само да кажа, че на Борисов и България няма как в Сърбия някой да им завижда, защото този човек дори не знае английски, а десет години управлява цяла държава, а българите го търпят….“

Вижте защо не ни приемат в Шенген: Само във Фрог: Свидетел по досъдебно производство твърди, че Младен Маринов се срещал с Ради Ланеца и получавал по 100 бона месечно срещу протекции 20.12.2022 Само във Фрог: Свидетел по досъдебно производство твърди, че Младен Маринов се срещал с Ради Ланеца и получавал по 100 бона месечно срещу протекции “Няколко пъти Живко ми е казвал, че с Младен Маринов се среща лично само Ради Ланеца и че на вътрешния министър Маринов плащат много - 100 хил. лева месечно, за да не бъдат закачани от полицията”. Това са показания на свидетел №478 по досъдебно производство №13/2017 по описа на ГДБОП, с които ФрогНюз разполага. Признанията за подкуп в грандиозни размери, предназначен за тогавашния шеф на МВР Младен Маринов, сега депутат от ГЕРБ, се съдържат в том 66. Те са дадени във връзка с разследване срещу групата на Радо Ланеца и Веско Паяка, занимаваща се с наркотици. В признанията се разкриват много неща - мащабите на наркобандата, начинът, по който функционир и взаимовръзките между най-високопоставените нейни членове. . От материалите става ясно, че Младен Маринов е държал всеки месец да получава указаната сума. “Преди няколко месеца Живко ми се оплака, че има проблеми с вноските към Младен Маринов. Беше се получила ситуация, в която в големия склад на групата бяха свършили кокаинът и хероинът. Ради и Паяка се бавиха с доставките, което доведе до забавяне на вноската от 100 хил. лева месечно, която Ради Ланеца отчиташе на министъра на вътрешните работи Младен Маринов. Живко ми каза, че Ради Ланеца е провел среща с Младен Маринов, на която е поискал отсрочка за месечното отчитане, като му е казал, че се е получило забавяне на доставките с наркотици на групата. А Младен Маринов му казал: Мен не ме интересува имате ли, нямате ли стока - месецът си е месец. Датата ви дойде. Такава е уговорката. Не се променя”. . От показанията на свидетел №478 разбираме, че Ради Ланеца и Веско Паяка държат наркоразпространението в София и страната от години като Ради е “най-главният от всички”. Веско също минава за шеф. Според материалите от досъдебното производство, Живко “работи за Ради и Веско на високо ниво и има директен контакт с тях”. Има неограничен достъп до най-големия склад на групата, защото “е доказал лоялността си”. Живко, твърди се, разполага и с по-малки собствени складове, в които държи наркотик от по-големия склад. Той върти и погребална агенция като работи заедно с жена си. За момчета за всичко в тази агенция се сочат Наско и човек с прякор “Песа”. Обичайно Живко пращал Наско и Песа както да носят стоката на клиенти и дилъри, така и да вземат от тях парите. Погребалната агенция, според показанията, се намирала в София на ул. Ангел Кънчев. Живко е споделял, че докато кара с Наско труп в катафалката, му се обаждат клиенти. Тогава те със служебната кола и трупа доставят дрогата до клиента или дилъра. Живко споделял, че това е идеално прикритие, защото “полицията като види трупа се отказва от проверки”. Свидетелят определя Наско и Песа не като дилъри, тъй като Живко разполага с други хора за тази дейност: “Живко има собствени хора в София. В мое присъствие той препращал негови дилъри при клиенти да носят по 20 кг марихуана, по 30 кг хероин, кокаин и от 3 до 5 хил. таблетки екстази”. Документът сочи, че групата разполага с всички видове наркотици. “Тази престъпна група разполага и с марихуана, която се нарича “амнезия”, “Леймън Хейс”, която в момента е най-добрата в страната и Европа като качество. Живко я продаваше на 7 хил. лв за килограм като в случаите, в които я продаваше на по-малки грамажи, марихуаната вървеше по-скъпо - на цена от около 10 лева за грам. Освен това разполага с лампова трева, която се отглежда в закрити помещения с различни мащаби - от стаи до халета”. Според показанията Ради Ланеца през повечето време не е в България, “а ръководи дейността на цялата група от чужбина”. “Ланеца стои в чужбина за по-голяма безопасност и за да не може да бъде пряко свързан с останалите членове на групата, като всичко се прави с цел да избегне присъда и в същото време да развива още повече престъпния си бизнес”. Ланецът, твърди се, има момчета, които се занимават с източване на пари от банкомати на о. Бали. Делото срещу Ради Ланеца е до под кривата круша. То се намира в съда и няма никакво движение по него. Същевременно никой по досъдебното производство, а впоследствие и в съда, не е викал за разпит Младен Маринов, за да се провери истинността на показанията на основния свидетел. Въпреки това много юристи са запознати с въпросния разпит, в който е замесено името на бившия вече вътрешен министър Младен Маринов, който в момента е депутат в Народното събрание и член на вътрешната комисия. ФрогНюз П.П. Представяме само факти. Не твърдим дали са верни или не. Но според юристи показанията, засягащи бившия вътрешен министър Младен Маринов, е трябвало задължително да бъдат проверени, а той разпитан. Така щеше да се знае дали Маринов е наклеветен или става дума за огромна корупция по високите етажи на властта. Това не е направено и съмненията остават. И сега ще започне привикване на журналисти от Фрог нюз от разни органи, които ще настояват да бъде назован източникът на тази информация и документи, а не самият Маринов, който да обясни има ли нещо общо с въпросните хора. Той и от ГЕРБ най-вероятно ще заявят, че понеже е водил неуморна борба с наркотрафика, хора от престъпния свят искат да го натопят. Така се случва от години. Може да има корумпирани дори в ръководството на ЕП, но у нас - никога. Тук са най-чистите управници и политици...

гешев виж какво става с изрода зарков дето убива животни

Гешев, престани да плещиш търизми! Само толерантността на българина, не са ти духнали под опашеата! Я кажи гнус защо прекриваш атентата / или еаквото и да за Радев : какво стана с дипломатическата кола, която на пешаходна тътека блъсна майка с бебе; колко месеци укривте катастрофата на « Черни връх» с преурор ското изчадие: кажи бе, празноглавецо....

Само се замислете, колко хора тук са виждали сиганин в учебна кола ?

Всички мълчат за качеството на полаганата настилка. Преди години известен наш рали състезател го каза директно "Не се слага еди какъв си материал, защото е скъп, а скъсява почти на половина спирачния път." И даде пример в Германия при каква скорост за колко метра спираш и за колко у нас. Е... повече никой не го попита нищо. Въпроса за алкохола и дрогата е ясен, но пък е ясно и защо след употреба сядат зад волана. Освен липсата на съзнание и платеното чувство че "ще се оправиш."

Трябва да гори на клада. Такива като този глупак само им даваха да копаят канали в провинцията

Глупости! Причината е в задкормилното устройство! Това устройство няма как да го възпитате, след като събирате само 10% от наложените глоби!

Ми не… проблема е в ужасните пътища, неадекватните знаци, липсата на маркировка, липсата на осветление и какво ли не още. Останалото е просто малка маст от проблема …

А що не и електронен главен прокурор? За по-лесно, а?

Глупости. Полицията да почне да налага спазване на настоящия закон за движение по пътищата и ще се оаже, че законите не са лоши. А сега на какво разчитат - на снимки, които я стигнат да нарушителя, я не. Трябва камера, след нея полицаи които спират и връчват на място. Повечето не само глобата ще ги накара да спазват, а чакането 10-на (поне) мин докато се разправят с полицята.

Организирай физическото връчване. После приказяай за електронно. Като не можете - всички за електронни работи говорите.

Това е напълно безсмислено. И без електронен профил може да посочиш срок, след изтичането на който да считаше глобата за връчена.Какъв е смисълът да караш някой проформа да има профил, ако никога, ама никога няма да го ползва? Никакъв!!!!

като някакъв гламав си повтаря едно и също, също като шефа си “прави” се на прост. Цял нов затвор строят за неговото трудоустройване.

На полиция и прокуратура трябва да е забранено да предлсгат закони. Те са страна в процеса. Не бива да имат законодателна инициатива! Основният проблем за многото катастрфои е, ниската подготовка на водачите, лошата маркировка и лошите пътища. Това е. Никой не мисли, дали ще влезе в затвора ако започне да изпреварва.

И къде сте виждали законопроекти предложени и/или внесени загласуване от прокуратурата и полицията?

Сигурно томове ЗДП се позиционират за волана на превозните средства. Еййй, милиционери и мозък... Какъв парадокс.

И тоя взе да ръси тъпизми като шефа си.....