ГЕРБ и БСП се скараха за пътищата
Според левицата изслушването на Нанков е пиар акция
Обратно в новинатаКоментари - ГЕРБ и БСП се скараха за пътищата | Днес.dir.bg
Коментари
ташко,кога комуноиднта пасмина започна да яде асфалт,че и за строителни проекти да говори......това не са кебапчетата на Бузлуджа и кражбите на банките бе тъшаков
каквото и да си говорим, комундетата израснаха изключително много и то пред очите ни! Припомнете си базовото им заклинание - асфалта не се яде! А сега дори и хората от техния бастион, хората от селата, и то от Северна България, от Северозападна България, узряха за хубавите пътища. Никой не е очаквал подобен изключителен растеж на съзнанието на тези българи!
БСП да трябва да се засрамят и да млъкнат, че на тях ако чакахме, още магистрала до Бургас от София нямаше да има. И да се извинят.
Най-после БСП се приземиха ама върху магистрали, те пък били скъпи и калпави! Намят късмет БСП/БКП ама това е животът !
Каквото и да говорим едно е вярно новите пътища са с много лошо качество. Ако има кампания за храните, че искаме храни за хора, то много, много необходимо е да искаме и пътища за нормални хора.Всеки е пътувал по новата отсечка Оризово-Бургас волана не може да се удържи от вълните на положеният асфалт. Кой в нормална държава ще приеме това качество на магистралата за нормално, краткият отговор е никои, друг е въпроса, че при преминаване няколко пъти веднага си в сервиза за ходова част.
Комунистите усетиха,че вече никога няма да могат да спечелят избори.Това им дава сили да се карат всеки божи ден,за тях комунистически,защото не обичат бог.Всеки комунистически ден е ден за кавги и разправии.
каквото ида си говорим, бесепето си остават все същите. безсмислени и пречещи кресльовци и популисти, когато са в опозиция и техноимпексови, овчаровски, баткови заменки, когато са на власт. думата комундета е пренебрежителна, но дори за такава дума са недостойни тия махленски и изгладнели наглеци.
И тези престъпници от БСП имат наглостта да говорят за пътища. Още псувам Станишев за участъка от магистрала Тракия преди Стара Загора, който е на бабуни.
Пр соца асфалт се полагаше два сантиметра. Ремонт се правеше на път, по който трябваше да мине бай Тошо. Справка пътя за Дъскот - двадесет камиона карат асфалт, пет валяка мачкат и за три дена 8 километра. След година само спомен от асфалта остана.
Това не е "недофинансирането на сектора"! Как в БГ излиза най-скъп километъра, при положение, че сме най-лошо платените?
точно този участък се оказа най-здрав, а на Боката след стария път от 2010 до сега е в непрекъснати ремонти
"ГЕРБ и БСП се скараха за пътищата";) Ма не се карайте, другари - дупки за запълване има и на вашите, и на техните пътища;))
Когато и другарката Нинова беше зам.министър всяка година се затваряше за ремонт ту лявата ту дясната тръба на м.Хемус.Не си спомням да е имало осветление,вентилация и т.н.Крайно време е господата и дамите от НС да почнат да вършат някаква смислена работа,а не само да вият кой какъв е и какво е правил.Започнете да си защитавате заплатите които си гласувате.
Иди на стенд да ти проверят предницата на колата или на психиатър да ти провери главата.
А колко метра са построили бесепарите досега? Ремонти и дори пропадане на нови аутобани в Германия (вижте в гугъл за А20) са често явление и това не е по вина на кабинета...
Когато приватизирахте другари, пътищата бяха лунен пейзаж ! Сега за всичко трябват пари!? Но не стигат, след като пролетарийте, станаха капиталисти!-Нестава, хем др. Нинова милионер, хем пари да има за пътища?
Не харасвам БСП. Не харесвам Станишев. Проблемът обаче с магистралата са тировете, които лятото минават натоварени в голямата жега и деформират пътя. Това няма кой да го спре.
в БГ то е пълно спътища направени преди 1989г. за които плащаме винетки, а не се полага грам грижа за тях и все още са годни за употреба!
и сега взимаме толкова, като пресметнем общия дълг на българия и заложения златен резерв
Кои са потърпевши? Движещите се по пътищата и данъкоплатците. А кои са виновните? Каращите се кой бил по-виновен.
Пътят Червен Бряг - Чомаковци го направиха през 1971 година, а първите дупки по него се появиха след 1998 година. Асфалтът на Хемус успя да издържи 30 години. Този на пътя Мизия - Оряхово - повече от 25 години. Пътищата около АЕЦ-а са от 1972 - 1982 година, и още са здрави. Не е важно кой ги е правил - а КАК!
Цъц. Цвък купи и тях, пълен комплект. Особено ванговците, на които Тиквата обеща безплатен ток!
Този забрави кога събира парсата от обществените поръчки през 2004,2005г.Комуняги нямат срам.Иска им се да дойде пак тяхното време.Да,ама НЕ!!
Не е нужно, защото написаното е вярно! А на "магистрала" Люлин вече имаше дупки, когато започнаха да полагат хоризонталната маркировка (преди откриването). Питай перничани, те първи започнаха да псуват!
Ами, когато Серж я уволни, например...Какви хора има ?! Кога била..Не знае..Иначе, ходи да гласува..Хал хабер си няма, ама....
А според народа в България , би трябвало а разискват , ..... КОЯ ПАРТИЯ Е ПО-КОПУМПИРАНА !?
Кой каквото и да говори, кой каквито и цифри, статистики да ми показва-като си потроша автомобила по прекрасните ни пътища никой нито от ГЕРБ или БСП не е дошал да ми плати сметката за ремонта...... АЗ СИ Я ПЛАЩАМ.. ПЛАЩАМ ВИНЕТКИ... ПЛАЩАМ И ДАНЪЦИ....
С магистралите Бойко може да се гордее. БСП са мноооого далеч. Магистралата до Стара Загора и Карнобат - Бургас, строена при Станишев, е зле. Участъкът Стара загора - Карнобат е супер. Зле е и участъкът София - Оризово, от Бай Тошово време. Да не говорим за първокласните пътища, строени при Бай Тошо, на много места без канафки. справка, Велинград - Юндола, където всяка зима пътното платно се превръща в дъно на река и всяка пролет се кърпи.
Много ме кефи министър Николай Нанков ! Сам самичък и без никой да го кара, преди около месец той заяви на всеослушание, че в странта има съсипани около 20 000 км. държавни и общински пътища!!! За сметка на това обаче, ГЕРБ са построили около 600 км. магистрали!!!! Баси далаверата!!!!!
А защо БСП слугуваше на ДПС , и до ден днешен , ВСИЧКИ ДЪРЖАВНИ ПОРЪЧКИ СЕ ''ПЕЧЕЛЯТ'' ОТ ФИРМИ НА ДПС ? А,... БСП !?
Не си разбрал, 20 000 км са цялата републиканска мрежа. От тях 7 000 не са пипани от 40 - 50 години.
В България от десетилетия НЯМА ПЪТИЩА! Идете да видите в Египет, Гватемала или Виетнам за да се сетите като сте забравили какво значи пътища! Ние сме единствената страна не в Ес, а в целия свят вече, в която няма пътища! Който твърди обратното ЛЪЖЕ и ще бъде наказан според една от 10- те божи заповеди за хвалипръцковщината си! Не могат да ни накарат да не вярваме на очите си и на разходите за ремонти от движението по тези дупки наричани пътища! А за капак всичко ни е златно. Винетки поскъпи от швейцарските и дупки по големи от кратера на Везувий. Дано ги гори огън, като този на вулкана тези проклети измамници, крадящи от винетки, акциз и данъци за пътища.
трябва да си за да вярваш на Цвъки. Всеки нормален и с всичкия си под шапката човек, като се движи по пътищата на България споменава женската част от управляващите вече почти 10 години. Дори и плочките пред НДК се надигнаха от срам, слушайки бръщолевенията на гербаджиите за великите успехи, а трябваше няколко години или поне докато е гаранционния срок, да си лежат мирно, но не би.
"направихме всичко възможно да използваме възможностите" - Или това са ви възможностите или сте се облагодеталствали от възможностите?! То за това на хартия е добре, но на практика все нещо не е както трябва.
А бе на теб понятието обективност ясно ли ти е! Колко пъти по Тракия се правят ремонти и всеки път става все по-лошо. Така е на всякъде, да не говорим и в самите градове. Ама ти ако пътуваш само до софийското си село да нахраниш прасето, естествено не може да ги знаеш тия неща.
за сведение РПМ(републиканска пътна мрежа) в края на 1989г. беше 39000 км. От тях всяка година на 10% (около 3700-4000)км се правеше рехабилитация. Едновременно стова се строяха нови, състоянието на някои от, които е по-добро от сега строените. А, къде изчезнаха близо 20000 км, министъра би трябвало да знае много добре.
това което си надраскал е директно за канаФката, невярно и неграмотно. А, освен между Велинград и Юндола, случайно да си пътувал другаде или гледаш и слушаш великите успехи само по телевизията?
Министърът си го каза в прав текст - 20 000 км. държавни пътища и 20 000 км. общински. От тях съсипани са 20 000 км. Ако бяха ремонтирали по 10 % всяка година, то само за управлението на ГЕРБ, вече щяха всички да са подновени. Пътищата не изчезват току така....
Че е била, била е. Но беше зам-министър на икономиката, не на регионалното строителство и не на транспорта, които отговарят за пътищата. Остови ги герберските тролове, не им обръщай внимание - на тях все някой "комунист" име крив, и никога няма да погледнат какъв батак е при тях самите.