Георги Пирински: Станишев трябва да води листата на БСП за евроизборите
Политикът не изключи опцията самият той да се включи в надпреварата за следващия ЕП
Обратно в новинатаКоментари - Георги Пирински: Станишев трябва да води листата на БСП за евроизборите | Днес.dir.bg
Коментари
Пирински е един от най ерудираните и заслужили Българи едно време го прецакаха опозиционерите сега го прецаква БСП
Шири ски го мачкаха десните провалили България, Станишев го мачкаха умните и красивите, сега БСП е и ела функциите и мисленето на десните, и много добре мачка
Наследници на отявлени комунистически фамилии намериха прекрасна работа на Запад, срещу който са се борили и убивали опонентите си...
Включването на Стани шев в листата е предпоставка БСП да "катастрофира" на предстоящите изборите и Нинова да се провали. Изглежда това е замисъла на Пирински
Аз ще ти кажа какво трябва да направи Станишев,барабар с тебе!!! Да се ометете някъде,където няма да ви виждаме и чуваме през следващите100 години!!! Жидове мръсни!!!
Курнелия да води листата. Само така ще спре да досажда тук и ще промени Европа. хахаха
По дяволите, защо пак лансирате този апаратчик !? Левите избиратели не го харесват, и то с право!
тия двете еврейчета са си за затвора- зайков-пиринцки за документна измама когато беше тръгнал да става прецедент и му извадиха тапия че е ходил войник, а станишев -за носене насам-натам некакви секретни документи абе що не ваземат да се кандидатират за кнесета в израел-скоро ще има избори там
абе не знмам дали Станишев е гей-еврей , ама си е педераз в добрия смисъл на думата- не дължи пари на Моше. поне оня така казва
Ако искат пак да загубят и то с много - да го слагат сър гея за водач
Не едни и същи в Евролистата, а повече са необходими! Нека Станишев свърши своята работа на поста който вече заема!
Корнелия все още не съумява да изчисти партията от тюфлеци, въпреки че е изключително силен лидер. Явно е доста трудно, ако не и невъзможно.
Ами тогава се простете с някакви гласове, защото да слагате някой да води листа не поради заслуги пред българите а защото е станал някакъв си шеф поради липса на други кандидати си е самоубийство.....
"Политикът не изключи опцията самият той да се включи в надпреварата за следващия ЕП" Не се наядоха гадовете, не се напиха!!! 30 години смучат народна кръв!!!
ГЕР(БКП) сърп и чук - ОПГ, съставена от милционери-мутри-джендъри-калинки са не по-малко страшни. Послединте 10 години държим стремглавото си падане изцяло и докрай на тях. _№-те години на власт бяха СДС-СДС-СДСІ. Помните ли? Кой не скача е червен! Ако ви е удобно и приятно да си лъжете, правете го пред жените си, докато плетат. НО СТАНИШЕВ НЕ- това е отрепка, която срина БСП и свикнал само на политически бонису, без да има КАПКА съдържание срам и съвест!!!!
Скандални изводи на АДФИ за „Ларгото“: Поръчката е опорочена, 2 млн. лв. отиват за непредвидени разходи . Обществената поръчка за строителството на „Ларгото“ е опорочена. До този извод достигат инспекторите от АДФИ, които в края на 2016 година подробно се запознават с процедурата и самия градеж на проекта „Антична Сердика“. Това констатира Фрог нюз, след като подробно се запозна с доклада на агенцията. Нещо повече-проверяващите се натъкват и на друг интересен факт. В рамките на поръчката се сключва и втори договор за на стойност 2 271 464,86 лв. с ДДС. Тези пари са дадени чрез процедура „Договаряне без обявление“ от страна на министерство на културата заради т. нар. „непредвидени разходи“ за строително-монтажни работи, каквото и да значи това. Медията ни първа ви информира, че прокуратурата отлично е знаела за проблемите при строежа на „Ларгото“ още в началото на 2017 година след като АДФИ приключва проверката и предава доклада на държавното обвинение. От там лъсват и скандалните схеми за строителството. Предлагаме на вниманието ви основните изводи от доклада, който е над 70 страници: Доклад № ДИ1СФ - 84 / 09.12.2016 г. Проверка за законосъобразност при разходване на средствата, отпуснати за осъществяване на проект „Антична Сердика“ - Античен културно-комуникационен комплекс „Сердика“ Финансовата инспекция е възложена във връзка с Постановление от 05.06.2016 г. на прокурор от Софийска градска прокуратура. Образуваната в СГП пр. преписка № 11485/16 е по повод постъпил в прокуратурата сигнал. След приключването на финансови инспекции, възложени от органите на прокуратурата, докладите се изпращат на прокурора, възложил инспекцията. 1. Методика в нарушение на ЗОП Финансовият инспектор от АДФИ констатира, че с утвърждаването на документацията за обществената поръчка е утвърдена и методика за оценка на офертите, която не съдържа точни указания за определяне на оценката по някои от показателите, което може да доведе до субективизъм при оценяването, и допуска до оценяване оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката. Незаконосъобразността на методиката е и едно от основанията, с които „Инженеринг Груп 04“ ЕООД през месец юни 2014 г. обжалва пред КЗК решението за откриване на процедурата и иска отмяна на решението и спиране на процедурата. В жалбата си „Инженеринг Груп 04“ ЕООД изтъква, че допуснатите нарушения опорочават изцяло процедурата и счита, че съществува реална опасност за увреждане на обществения интерес. Посочва, че се нарушават принципите за равнопоставеност на участниците и свободна и лоялна конкуренция. КЗК, обаче, не споделя тези виждания. С мотив, че спирането на обжалваната процедура би оказало негативно въздействие както върху Министерство на културата, така и върху обществото, на 03.09.2014 г. оставя без уважение жалбата. Според КЗК по този начин дава превес на защитата на обществения интерес пред евентуалното увреждане на интереса на жалбоподателя. Решението на КЗК е обжалвано от „Инженеринг Груп 04“ ЕООД пред ВАС, който с Определение от 08.10.2014 г. също отхвърля жалбата. Методиката остава непроменена. В резултат от производството по обжалване първоначално обявените срокове в процедурата са удължени с около 4 месеца. На 04.08.2014 г. в Министерство на културата постъпват пет оферти. Единият от участниците – ДЗЗД „Сердика-София“ е отстранен от участие, защото е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия в частта техническо предложение за изпълнение на поръчката. Именно по методиката, за която финансовият инспектор е установил, че не отговаря на изискванията на чл. 28, ал.2 от ЗОП (отм.), тъй като не съдържа точни указания за определяне на оценката по Показател К1 – „Техническо предложение“, - подпоказател К12 и К13, комисията достига до следните крайни резултати: Комисията дава максималния брой точки - 30 на участника ДЗЗД „Антична Сердика“, с пет по-малко точки на участника Консорциум също с името „Антична Сердика“ и по 16 точки на другите двама участника. Участникът ДЗЗД „Антична Сердика“ получава максимален брой точки по показателите „Управление на риска“ и „Технологична последователност на строителните и консервационните процеси“. Как всъщност е управлявал риска и е изпълнявал технологичната последователност на строителните и консервационните процеси се вижда при изпълнението на договора. При обявения критерий за възлагане на поръчката – „Икономически най-изгодна оферта“ и тежест на ценовото предложение 60, резултатът сякаш се очертава предизвестен. На публично заседание, проведено на 09.02.2015 г. комисията оповестява ценовите предложения на участниците. Ценовото предложение на ДЗЗД „Антична Сердика“ е най-високо спрямо ценовите предложения на другите участници. Разликата с най-ниското предложение е от около 1 000 000 лева. Полученият от ДЗЗД „Антична Сердика“ резултат от оценката на техническото му предложение, при критерия за възлагане на поръчката „Икономически най-изгодна оферта“ го класира на първо място. 2. Първи договор за обществена поръчка за извършване на СМР и изпълнението му На 08.04.2015 г. е сключен договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. с цена за изпълнение на договора 12 563 272, 80 лева с ДДС. При сключване на договора ДЗЗД „Антична Сердика“ представя безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора в размер на 314 081,82 лв. , представляваща 3% от стойността на договора без ДДС. Срокът за изпълнение на дейностите по договора е 200 календарни дни и започва да тече от 05.05.2015 г., когато е подписан Протокол за откриване на строителната площадка - образец 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. За изпълнението на СМР, предмет на договора, не е определено конкретно отговорно длъжностно лице. Такова не е определено и в сключеното на 10.12.2015 г. допълнително споразумение към договора, с което се изменя срокът за изпълнение до 20.01.2016 г. и се договаря окончателно плащане на неплатения остатък от стойността на договора да се извърши в срок до 18.12.2015 г., т.е. преди да бъдат завършено изпълнението на дейностите по договора. За да може да се реализира плащането, ДЗЗД „Антична Сердика“ се задължава да представи банкова гаранция в размер на 5 198 197,03 лева. Окончателното плащане в размер на 5 198 197, 03 лева с ДДС е извършено от Министерство на културата с бюджетно платежно нареждане от 17.12.2015 г. За основание за сключване на Допълнителното споразумение от Министерство на културата са посочени непредвидени обстоятелства, наложили промяна в сроковете на договора - неприключили археологически проучвания на новооткрити археологически структури, наложили спиране на дейностите с два акта, Образец № 10 – от 20.10.2015 г. и от 13.11.2015 г. Финансовият инспектор установява, че строителството на обекта е спирано многократно. Освен с посочените по-горе два акта образец № 10, строителството е спирано и с актове образец № 10 от 19.05.2015 г., от. 03.06.2015 г., от 28.06.2015 г., 09.07.2015 г. и от 19.08.2015 г. Дейностите по Договор № РД 11-03.23/08.04.2015 г. се финансират със средства по ОП „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“. Крайният срок за извършване на плащания по проекта е 31.12.2015 г. В писмо от Главния секретар на министерство на културата е посочено, че сключването на допълнителното споразумение е обусловено и от наличието на краен срок за плащания, както и от верифицирането на разходите от Управляващия орган по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“, който е Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие” към Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Посочено е, че плащанията по европейския проект след датата 31.12.2015 г. ще са за сметка на бюджета на Министерството на културата, което е нецелесъобразно с оглед реализирането на проекта и разходването на публични средства. По договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. срокът за окончателното плащане е 30 дни след издаване на фактура от изпълнителя, придружена с протокол , образец № 16 за установяване на годността за ползване на строежа, съгласно ЗУТ, подписан Окончателен доклад от строителния надзор, приет без възражения от страна на Министерство на културата, и предаване на пълния комплект на документацията на обекта. В информацията за приключване изпълнението на договора, изпратена с двумесечно закъснение до АОП е посочена датата 20.01.2016 г. Финансовият инспектор е констатирал, че в Акт образец № 15 от 25.01.2016 г. за установяване годността за приемане на строежа (етап III) е посочено, че строежът е изпълнен съгласно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ, условията на договорите за строителство и, че наличната документация в достатъчна степен характеризира изпълненото строителство. Не това установява, обаче, на 29.01.2016 г. приемателната комисия на ДНСК, която, след направен оглед на обекта, констатира пропуски, включително неизвършени и незавършени и/ или недобре извършени видове СМР на строежа. Според комисията та ДНСК Акт образец № 15 от 25.01.2016 г. не съответства на действително извършените СМР. Друг Акт образец № 15 от 25.02.2016 г. за установяване годността за приемане на строежа (етап II) установява, че е налице незавършване на СМР до степен на съществено завършване до датата на приключване. Съгласно договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. в случай че Изпълнителят не е завършил СМР до степен на съществено завършване до датата на приключване, както и когато изостава от сроковете по Графика за изпълнение на СМР и забавата не се дължи на действия или актове на Възложителя/ Консултанта или непредвидено обстоятелство , или действия (актове) на трети страни, различни от Изпълнителя, Изпълнителят се задължава да плати неустойка на Възложителя в размер на 0,2% на ден от цената за изпълнение на договора, за всеки ден от забавеното изпълнение, но не повече от 20 % от цената за изпълнение на договора. Финансовият инспектор констатира, че Министерство на културата не е начислило дължимата неустойка в размер на 753 796, 08 лева, за това че изпълнителят - ДЗЗД „Антична София“ е завършил СМР до степен на съществено завършване до датата на приключване със 36 дни закъснение. След изготвяне на доклада е получено уведомление от Министерство на културата, че са предприети действия по събиране на начислената неустойка – на 20.12.2016 г. на ДЗЗД „Антична Сердика“ е изпратена покана за доброволно изпълнение. В последствие Министерство на културата завежда дело в Софийски градски съд. 3. Неодобрени суми от МРРБ На 18.04.2016 г. в министерство на културата е постъпило писмо от заместник-ръководителя на Управляващия орган по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“, видно от което е отказана верификация на сума в размер на 681 984, 72 лв с ДДС. Отказано е плащане за следните разходи: 2 479,12 лв. за „Инвеститорски контрол – II етап“; 3 155, 00 лв. за „Инвеститорски контрол – III етап“; 632 780, 39 лв. за „Разходи за строителни и монтажни работи“ (надвишения над 15 % и нови позиции и допустими надвишения до 15 %, които не се компенсират от освободения допустим финансов ресурс); 8 874, 31 лв. за „Разходи, свързани със заснемания, идейни, технически и работни проекти и с оценка на съответствието на проектите“ (липса на доказателства за изпълнение на услуга, неяснота как е била възложена услуга, възложени услуги, които не са били използвани при реализацията на проекта); 3 450, 00 лв. за „Разходи за авторски надзор“ (превишаване на отчетени суми спрямо полагаеми по граждански договори). 4. Строителен надзор Строителен надзор по договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. се осъществява от „Инвест консултинг“ ДЗЗД, гр. Пловдив по Договор № РД 11-02-10/22.03.2012 г., сключен след проведена процедура за възлагане на обществена поръчка с прогнозна стойност 75 000 лева, без ДДС. От представена справка финансовият инспектор е констатирал, че Министерството на културата действително е изплатило на „Инвест консултинг“ ДЗЗД общо 406 125, 81 лв. с ДДС в периода 18.06.2012 г. – 03.05.2016 г. Според Главния секретар на Министерство на финансите сумата в размер на 406 125, 81 лв. с ДДС е заплатена на валидно правно основание. Дали е така финансовият инспектор не казва. Не се знае и какво смята прокуратурата по въпроса. Финансовият инспектор установява, че 319 612,15 лв. са изплатени от бюджета на Министерство на културата, въпреки че осъществяването на строителния надзор се финансира от Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“. Отново са дадени разяснения от Главния секретар на Министерство на финансите от които се разбира, че по финансирания от ЕС проект е предвиден разход за строителен надзор в размер на 75 000 лв. без ДДС, но Министерство на културата се е договорило да плаща за строителен надзор % от реално извършените СМР, без да има таван на плащанията, поради което фактът, че по бюджета на проекта е одобрена сума в размер на 75 000 лв., не освобождава министерството да заплати договореното възнаграждение. Според главния секретар изплатената сума в размер на 319 612,15 лв. е изплатена на валидно правно основание. Дали е така финансовият инспектор не казва. Не се знае и какво смята прокуратурата по въпроса. 5. Договори за авторски надзор Чрез процедура „Договаряне без обявление“ , обоснована с това, че съществуващия технически инвестиционен проект е изготвен през 2011 г. от „АБ-САРХ“ ЕООД, Министерство на културата сключва 8 броя договора за авторски надзор на обща стойност 53 660,00 лв. В доклада на АДФИ са заличени данните за изпълнителя/ ите по договорите. От бюджета на Министерство на културата за авторски надзор са изплатени общо 49 908,90 лв. Разликата до 53 660 лв. е платена с европейски средства. Разяснения от Министерство на културата не се открива да са изискани/ дадени. 6. Втори договор за СМР с ДЗЗД „Антична Сердика“ на стойност 2 271 464,86 лв. с ДДС. Чрез процедура „Договаряне без обявление“ на 11.12.2015 г. Министерството на културата сключва нов договор № РД 11-03-86/11.12.2015 г. с ДЗЗД „Антична Сердика“ за извършване на нововъзникнали, поради непредвидени обстоятелства, допълнителни строително-монтажни работи на обект „Античен културно-комуникационен комплекс „Сердика“ – втори и трети етап. От обосновката за избора на процедура се разбира, че допълнителните видове работа не са били залегнали в първоначалното възлагане и са станали известни по време на изпълнение на първия договор. Изпълнителният директор на Агенцията по обществени поръчки е осъществил предварителен контрол на решението за откриване на процедурата и е дал становище, че изборът на процедура може да се приеме за законосъобразен, с оглед наличието на надлежни доказателства. По време на финансовата инспекция са дадени разяснения по въпроса за законосъобразността на проведената процедура от главния секретар на Министерство на културата. В разясненията се посочва, че съгласно първия договор за строителство в случай че действителните количества, необходими за изпълнение на обекта са в по-голям размер от количествата, предвидени в проекта и/ или не са били включени в проекта („допълнителни работи“), то същите ще бъдат за сметка на изпълнителя – ДЗЗД „Антична Сердика“. Разяснява, че „допълнителни работи“ по смисъла на първия договор и „непредвидени обстоятелства“ били имали различен смисъл и приложно поле и не били идентични понятия и за това провеждането на процедурата и сключването на втори договор били законосъобразни. Дали е така финансовият инспектор не казва. Не се знае и какво смята прокуратурата по въпроса. При лошо или частично изпълнение на СМР, съгласно договор № РД 11-03-86/11.12.2015 г. , освен задължението за отстраняване на дефектите или неизпълнение, ДЗЗД „Антична Сердика“ дължи и неустойка в размер на 100(сто) % от стойността на некачествено или неточно извършените СМР. По време на изпълнение на втория договор строителството не е спирано с Акт образец № 10. Общият размер на изплатените суми от Министерство на културата на ДЗЗД „Антична Сердика“ по втория договор за СМР е 2 226 914, 87 лв. с ДДС. В информацията за изпълнението на договора е посочено, че изпълнението е приключило на 15.04.2015 г. Срокът за изпълнение на всички видове СМР по договора е 41 календарни дни, но не по-късно от 20.01.2016 г. В досието за проведената поръчка няма приложени документи, удостоверяващи спиране на строителството по нареждане на общински или държавен орган, при неосигурено финансиране, както и по други обективни причини, за които ДЗЗД „Антична Сердика“ няма вина. Във връзка с изискани писмени обяснения защо, след като е налице забава за завършване и предаване на работите по договора в уговорените срокове, Министерство на културата не е начислило неустойка, съгласно договора, главният секретар отново е дал разяснения, според които не е налице неизпълнение на договора в договорения срок, поради което не е и налице основание за Министерство на културата да претендира неустойки. Финансовият инспектор установява, че Акт образец 15 е от дата 25.01.2016 г., а не от дата 20.01.2016 г. (цитирана от главния секретар). Установява, че Акт образец 15 от 25.01.2016 г. не е подписан от съставителите (невалиден). Финансовият инспектор също така установява, че цитираното от главния секретар писмо изх. № 04-05-22/22.01.2016 г. за отправеното от Министерството на културата искане за назначаване на Държавна приемателна комисия в действителност е от дата 27.01.2016 г. Представен е подписан Акт образец № 15 от 25.01.2016 г. за установяване годността за приемане на строежа.Актът не съответства на действително извършените СМР, което е констатирано с Протокол от 29.01.2016 г. от приемателната комисия на ДНСК, която, след направен оглед на обекта, установява пропуски, включително неизвършени и незавършени и/ или недобре извършени видове СМР на строежа. Във връзка с констатациите финансовият инспектор е изискал да бъде посочена общата стойност на СМР, при които към 15.04.2016 г. са отстранени възникналите в хода на изпълнението на договора дефекти. В получения от Министерство на културата отговор тази стойност не е посочена. Финансовият инспектор е изискал и писмени обяснения защо, след като са установени пропуски, включително неизвършени и незавършени и/ или недобре извършени видове СМР на строежа, предвидени в одобрените проекти и договора за строителство, Министерство на културата не е начислило неустойка и не е потърсило обезщетение за вреди от ДЗЗД „Антична Сердика“, съгласно разпоредби на втория договор за СМР. В отговор главният секретар на Министерство на културата посочва, че за Министерство на културата е налице правен интерес от предявяване на иск за неустойка във връзка с изпълнението на договор № РД 11-03-86/11.12.2016 г. Финансовият инспектор не е могъл да установи размера на дължимата неустойка в размер на 100 % от стойността на некачествено или неточно извършените СМР, т.к. в писмото от Министерство на културата не е посочена общата стойност на лошо или частично изпълнените СМР, а в Протокол от 29.01.2015 г. на държавната приемателна комисия не са посочени конкретни количества. Няма данни за предприети действия по търсене на неустойка и обезщетения за вреди.
Станишев да не чете конско на народа, а да отстоява интересите на народа ни в ЕС. При този стандарт на живот у нас на какво разчита?
В БСП явно не са си извадили поука от президентските избори. Който иска да участва в политиката ,а не да я гледа отстрани трябва да предложи личности с принципи и с години градено ДОБРО ИМЕ И УВАЖЕНИЕ, а не дърта номенклатура. И Станишев и Пирински да се хванат за ръчичка и да вървят да си потърсят истинска работа. За тях политиката приключи.
Важни са настроенията в България, не какво мислят хора, които се връщат тук понякога и имат лична гледна точка. Станишев няма да донесе точки на Левицата, това трябва да е ясно на онези, които редят листите. Разминаването му по ИК и Мигрантите с мнението на българите е сериозно.
Един джендър по-малко у нас, или пък двама или защо изобщо не ги разкараме тези независимо от коя партия са и да им ги изпратим в Брюксел да им се радват - хахахах
Помполита на общокорабно събрание: Другари, трябва! ТРЯБВА! Да дадете. А може би "Би трябвало" ТРЯБА е ОПОРНАТА ТОЧКА! НИЕ ИЗБРАХМЕ ИЗБЕРЕТЕ ВИЕ! И защо всички ние "ТРЯБВА" да минем под "дъгата" и да застанем на "левый берег"! Ми то и Ленце Йончева "ТРЯБВА" да изпратим в ЕП!!!!! Нали!?
За сега само две червеношийки ли клъвнахте! Пък аз още като пишех ви "хранех в човчиците"!
Станишев трябва да води листата, само ако БСП искат листата да гледа европарламента през крив макарон. Който не го е разбрал, ще плати тази скъпа цена.
Не съм член на ОЧЗ ама предлагам листата да я води бай Таско Ерменков. На втора позиция предлагам Жаблянския и на трета но все още избираема предлагам Клара Маринова
Старите муцуни на БСП работят за нас. Тоя на снимката, Свинаря, Дългия инкасатор и т.н. това са хора на Бацето за какво да се напъваме. Начело със СерГея разбора се.
говориш нелепости г-н- Пирински. Включите ли го г-на Станишев, това значи голям отлив от гласоподаватели за БСП. Мислете умно, а не партийно.
От една страна, именно правителството на Сергей Станишев вкара България в Европейския съюз. От друга, обаче, всички избори в България, които той е водил, след 2008г, ги е загубил. Та дали трябва лидерът на ПЕС да се излага за пореден път?
Тоя пък! Имах го за един от мислещите в БСП. Явно в тая партия са останали единствено папагали, които могат само да повтарят стари мантри.
Моля?! Ко каза, ко каза? Па тоя другар требе да се покрие в земята от срам и никога да не подигне глава и глас за обществена длъжност...
Възможностите за кражби на комунистите рязко намаляха и тъй като комуниста освен да краде не може нищо друго са озверели от глад и са на път да се изядат едни други. Нищо особено. Всичко е в реда на нещата.
Борисов и шайката ли имаш предвид, там са все ортодоксални комунисти, заемали партийни длъжности в партията, която сега оплюват. Много си прост, Ото, а името ти доказва комплексарско-селския ти манталитет. Вземи да свършиш нещо полезно, така или иначе те прескачаме като ти видим фашисткия ник, а и сме наясно с приказките ти, едни и същи банални бръщолевения.
Моят фаворит за водач на листата и дори за лидер на БСП е Елена Йончева! Талантлива, способна, опитна, обичана, Елена Йончева ще извади БСП от кризата причинена от Корнелия Нинова! Проблемът не е само в Корнелия Нинова. Ние рискуваме загуба на идентичност и да обречем лявата алтернатива в България на много сериозна криза. Основен проблем е кризата в БСП, разпада на структурите, липсата на ясни принципи и морал в партийния живот. Големият на проблем на БСП е, че във всичките години на прехода, тя не стана инициатор на нито една от големите промени, които са направиха. Често пъти БСП демонстрирахме арогантност, консумация на властта и това са неща, които трябва честно да си ги признаем Преди да говорим за избори и листи, трябва първо да решим вътрешнопартийните си проблеми – оставка на сегашното ръководство, формиране на временно ръководство.
"Талантлива, способна, опитна," КРАДЛА! АБЕ, МНОО КРАДЛИВИ ЕЛЕНИТЕ В БСП!!!!
Е, да де, крадлива, ама знае къде са тънките места за краадене и шъ ги наблюдава прецизно; зер като има много крадци тогава и авантата намалява поголовно!
А бе май целия ГЕРБ се осрира само, като чуе името и. Кой крал, кой санирал, кой Ф16 самолети за скрап на двойни цени купувал , кой с тол система се задавил и за винетки лапал, кой 4 тона луканка - нали знаете: ТРУДНО СЕ РАБОТИ В КОРУМПИРАНА ДЪРЖАВА - НО ЩЕ ЛАПАМ КОЛКОТО МОГА "Цацаров". Така е в Държава без Народно събрание (8% одобрение) ... и Правителство, което ползава народа си като подлога за голями лични нужди.
Сига ния откъмто Мадуро ли сме или против Щот по места сме объркани и не знаем каква е позицията на Партията Щото името му малко не е за пред хора. И членовете и членките са объркани
Проблема на БСП е Корнелия Нинова! Нинова допринесе ценни кадри да си тръгнат от БСП. БСП загуби идеологията си. Каква лява партия е това, която е съгласна с всичко. Сега са тръгнали да правят коалиция с ДПС и Ахмед Доган! Цялото ръководство на БСП трябва да си отиде веднага. БСП трябва да се промени като персонално, като визия, идеология. Не може със стари, деградирали и компрометирани кадри да правим нова политика! Не можем да говорим за морал и за борба против корупцията, а да защитаваме Ветко Арабаджиев, Николай Банев, Бенчо Бенчев, Георги Гергов! Не ви ли е срам бе Нинова? Всички, които видяхте на видяхме на последния конгрес, трябва да си отидат от БСП. Не разбирам тях не ги ли е срам?
ПОМНИТЕ ЛИ КАК БАРЕКЪ СТАНА ДЕПОТАТИН- ХАПНА СИ РОМУЕЛСКИ ФЕКАЛИИ, КАТО КАЗА ЧЕ ФИДОСОВА БИЛА СТЪКНАЛА ОНИЯ КАФЕВИТЕ- СИГЪ И ЧЕРВЕНИТЕ МЯТАТ ОВНА АМА ПО ИНАЧЕ- ЧЕРВЕНАТА КРАДЛА ВИКА АЗ НЕ СЪМ ПРИСВОИЛА 700 000- ТЕ МИ ГИ ПОДАРИХА.
Объркана Партия,объркана работа. ОЛАФ до сега не са доказали и грам нередности при кражбите от европари в БГ.Толкова им е капацитетът. Станишев е Шеф на ПЕС в ЕП.По пътя на елементарната логика,какво по-логично да е водач на листата за евродепутати на БСП!?Объркана история.Честно,не ми и пука много.
Дано Нинова ги разкара тия от партията вече, тя сама каза веднъж - два мандата за депутат от БСП и нови хора......Тръпки ме побиват от тия Пирински, Станишев, Овчаров, Гергов...все едно се връщам в ужаса на 90-те
Само си представете какви хора ще ни управляват, ако тия влечуги спечелят.
Това влечугу откъде изпълзя. Явно са решили да бетонират Чоко Боко. Интересно той какъв кадър ще извади. Тия от това БСп не можаха да вденат че докато не се отърват от тези нищоправещи боклуци, власт няма да видят. Само дразнят хората.
Щом Георги Пирински казва значи така ще е. Колко години Пирински е в Бкп/бсп? Отдавна е време да си сложи шапката и да си ходи-трябват нови хора.
"избирателите са изключително разочаровани от политици и политическия процес. "- говорят като наблюдатели не като виновни в този процес..ха.ха ама нагла работа..
За Станишев четох глупости че е Евреин и Педдераз. Ако някое от тия неща е вярно, по- добре да се маха. Ако е Евреин, нека бяга към Израел Чужди Шпиони не ни трябват. Евреите да умират... Цяла Европа е убивала евреи, щото са Предатели и помагат на тоя който им плати повече пари и затуй вредят на хората в страната си и стават Предатели. Всички мразят евреите- убивали са ги и в Русия и в Германия и в Ирак, и Иран. Вън Евреиските шпиони !!!
Колко е лошо положението? Когато през 2012-2013 година ГЕРБ направиха мазало с цените на тока, парното, банките и водата и народът се побърка, БСП вместо да излъчат нормален човек и да се превърнат в нормална партия, излъчиха Орешарски... А после паг ГЕРБ застанаха начело на държавата и продължиха с политиката си на стискане на народа за гушата. За сметка на тов ГЕРБ им даде президент... Днес е извън всякакво съмнение, че ГЕРБ и БСП са двете лица на Шива. Какво казва Пирински? Станишев, който ви караше да ратифицирате ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ, трябва отново да има възможността да я поддържа, въпреки решението на Конституционния съд, а вие ще се направите на глупаците, за които искаме да се правите! ГЕРБ, които я поддържаха ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ, които са ни лук яли , ни лук мирисали сега мълчат, НО Г.ПИРИНСКИ НЕ ОБЕЛВА НИТО ДУМА ЗА ТЯХ, А ГОВОРИ ЗА ОЛАФ И БАНОВ! И то при условие, че неустойката се смята за съществуваща , или когато е платена, официално опростена, или когато съд я е присъдил. А съд не е постановил какъв е размерът на неустойката- а Пирински като палячо говори за ОЛАФ, които не могат да се месят, защото неустойката не е сума, която е пряко дадена от тях... Толкова мракобесни кретени са две от лицата на Шива. И настояват чрез поръчковите си медийни лилипути да се гласува за тях. От вас зависи дали за такива ще гласувате. Не го правете.