Георги Панайотов: Не става въпрос за пилотска грешка при катастрофата с МиГ-29
"Никой не си е помислял да стоварва вина на майор Терзиев, каза служебният военен министър
Обратно в новинатаКоментари - Георги Панайотов: Не става въпрос за пилотска грешка при катастрофата с МиГ-29 | Днес.dir.bg
Коментари
Никой няма да извади никакви данни от тази кутия. Кутията е сложена вътре в повредено състояние при последния ремонт на самолетите в Полша, по поръчка на някой който вече е планирал какво ще му се случи на този и поне на още един от другите ни самолети. Идеята му на този някой е, че като се случат нещастия в кратък с един-два от произведените в Русия Мигове, ''управляващите ни'' ще са много по-сговорчиви да ги бракуват И платят още Ф-ки или да се съгласят на охрана на небето ни от чужди сили, разбира се срещу съответното заплащане.
Дори да има грешка някаква от негова страна, какво толкоз, не е пострадал по- малко или повече от това. Престанете с това вече- стига светци, не светци, хора ни трябват и да живеят нормално. Нормалното е също да се греши- лично и професионално понякога. Стига с това съдене на хората и разследване на тяхно поведение, като вече ги няма. Много често има наслагване на фоктори и не се дължи само на един фактор. Нарича се съпричиняване. Въпросът е другите фактори да се изследват.
Откакто това правителство, назначено от военен и пълно с военни е на власт имаше две учения. При едното американски войници влязоха погрешка в цех пълен с цивилни, при другото самолет за милиони се взриви и един български пилот загина. Смятайте, ако се справят така, с това което име работа, какво ще направят с държавата. Пълна трагедия. Оставка!!!
Лично&Откровено : - намирам за АбсолютноНЕдопустимо да се ДопуснатДори Руски (т.е. Кремъл) “специалисти” в Разследването ! ...ОщеПовече Такива (съобразно досегашната Официална инфо от “наши” “медии”) ДъСъ Единствените които да работят по Кутията ! ——— #НиеСмеНАТО ! => Единствено&Само Разследване Водено От НАТО !
Грешката е на тези, които освен да козируват и папагалят Yes Sir, друго не знаят и не ги е еня за нищо освен да запазят службицата си келява.
Много добре знаете че въпроса не е кой е ремонтирал черната кутия! Но време е вас да ви пратим за брак,ама всички един сте за брак!
Натовки самолет е взел нашия за безплатна мишена. Ако не беше вярно щяха да извадят филма как пада в морето,нали друг самолет е снимал .
Самолета летял с 950 км в час. Земята се върти с 1600 км в час. Какво не е наред ? Как очаквате самолета да се върне на летището когато изостава от въртенето на Земята .
Не е изоставал от въртенето на Земята защото нейната атмосфера се се движи със същата скорост, а самолета се движи в атмосферата ѝ. В да има ветрове с 400км/ч на 10 000 -12 000м. ама те не са така плътни както на ниска височина.
Ама той е летял на изток бе значи трябва да събереш двете скорости. След това ще му е лесно да се върне. Само трябва да зависне и летището ще се позиционира отдолу му.
Бъзикаш се, но все пак да уточним : Земята се върти с 1670 км/ч при екватора, а на 43-я паралел, където е Шабла, се върти с около 1230 км/ч. Ама ако застанеш на полюса, ще се завъртиш като пумпал и ще ти се завие свят, да знаеш ! Сериозно : тия разлики в скоростите са причина за възникването на торнадо например.
Изводът от участието в учение с батковците е, че всеки си тества новата техника на такива като нас и руснаци, и американци.
Казали ви Румен Радев - купете Грипени. Не, ние ще купуваме F 16, ферарито на самолетите. 8 Ферарита, само бензина не можем да им платим. Хак да ви е, сега щяха да си летят на нови самолети,ама американо робите избраха оферта, която не отговаря на 4 от 7 изисквания.
Оставка! И министъра ! И председателя ! И главнокомадващия! Такава некадърност и арогантност не се издържа повече!
Как въобще могат да пускат дъртаци, да летят и то нощно време. Този отдавна е трябвало да се пенсионира, ама пуста втора булка, трябва да я храни 12 часа за 6 месеца! Тия какво въобще работят?
Ако са я намерили както твърдят - разхерметизирана и без магнитна лента в отделението ЗА МАГНИТНА ЛЕНТА, производителите ще я разчетат на върба в петък. Там и Господ да слезе, не може да я разчете. Щото няма от какво. И се сещам, как преди 35 години телефонът на пусковата установка, която обслужвах (има такъв вътре в установката, откъдето командирът на разчета се очаква да поддържа връзка с командния пункт) не работеше. Всички знаеха за тоя проблем, включително и командира на поделението, но никой не го поправяше. Бойно поделение на ЗРВ. Та така и за тоя самолет - стои си там, нещо като кутия, празно, всички го знаят това, ама на никой не му пука. Там е, защото има такова изискване. Няма друг начин, да не си знаеш производителя на кутята. После, според каталога на Авиоавтоматика (производителя на тия кутии), контакта в кутията се осъществява с един прост RS 232 порт. Няма какво повече да се направи, дори и да извикаш производителя. Включваш кабелчето и четеш. Като не можеш да го прочетеш, значи паметта не струва (или има скъсан лентов кабел, хаха). По каталог, кутията трябва да издържа на 3400 g удар. Ако някой има идея какво е това, ще знае, че на практика, тая кутия е неразбиваема за каквато и да е земна сила. Освен ако от началото не е била отворена. Керосинът вътре потвърждава това заключение. Та така. Явно има доста шапки, които са силно притеснени, че ще стане ясно какво е истинското положение на авиацията ни в момента. Както и ма армията ни, като цяло.
И какво научихме от това учение? Че сме маймунска държава, че армията ни не е по различна от здравната, образователната или съдебната система, тоест е като всичко останало, и за най голямо съжаление изгубихме един човешки живот, а както изглежда пилотът е бил пич, изгубихме и един самолет. Дано си извадим някакви поуки, за армията, а и за държавата като цяло
Очевидно е че нито Русия нито Украйна са независими и обективни трети лица в разследването. Ако дадат кутията на Русия, тя ще се стреми да докаже че проблемът не е в техния самолет. Ако я дадат на Украйна, тя ще се стреми да прецака Русия и да ги изкара виновни.
Дотук разбирам ясно и просто, че вината е в щурманите и в никой друг. Те затова им се крият имената. Ако всичко беше наред - и те самите нямаше да се крият. Просто гаф на твърде самоуверени хора.
Защо, защо, защо..., защото и на война, и в мирни времена стават грешки! Защото хората постоянно забравят, че са смъртни, защото ако се сещаха всеки ден, светът щеше да е едно по- хубаво място....!
Никой не коментира възможността от самовзривил се дефектен боеприпас. Колко ракети е носил самолета?
Не правете аналогии за свален самолет от думите на министъра, че на 1200м височина самолета изчезва от радарите. Доколкото знам на височина под 1000-1500м радарите не могат да засичат самолети, така че изчезването от радарите може би означава, че самолета се е снишил под височината на минимален обхват на радарите.
В заключение Каква е ползата за народа в това учение ? Милиони загуби и един човешки живот. Вината е на сметката на служебния кабинет, но няма да си признаете защото е военна тайна. Игра...
Следната хипотеза: мишената пада по-бързо, минавайки долната граница, под която миг-а не бива да се снишава. Въпреки това майор Терзиев не получава заповед да се откаже, такава не му е и наредена. Следва поразяване на мишената под определената на учението височина от майор Терзиев. Сценария на учението включва поразяване на всяка цена дали от изтребител или пво. След като целта е поразена от мига се получава грешката в цялата система. ПВО следвайки сценария стреля по учебната цел, тъй като смята че мига се е отказал. Само че там вече няма учебна цел, а има истинска цел, миг-29 управляван от майор Терзиев…..да почива в Мир!
Дори при плавното снижение към водата Радиовисотомерът сочи реалната височина над водната повърхност и показва, че саволетът не е ,,по гръб,,. Просто не го е погледнал него. ...
Продължава с черния предизборен пиар!!!! не бил виновен пилота,а ам не търсел бил вина, виновна била прокуратурата че търси вина, било хубаво че сме взели ф-ките, ама не било мислено ......
От тези около 13 часа само 3 часа и половина бяха за парада и близо за 6 м, не виждам как до края на годината биха стигнали тези 60 часа ….
Изчезнал от радарите на 1200 метра височина. Кой свали самолета?
А ако се окаже, че руснаците са пряко заинтересовани от неразчитането на данните или от някои промени в тях? Какво правим тогава?
Вероятно не са искали да пропускат резултата от обучението и да пропуснат да се покажат пред партньорите от други страни. Ако пилотът се откаже, директно влиза в автобиографията. Щурманът си е замълчал - защо да е той? И така "драги ми Смехурко"...
Самолета е свален! До онзи ден тиражираха основна версия за пилотска грешка. Не са разчели черната кутия оше, ни вече смениха версията че не е пилотска грешка. Значи остава грешка на щурманите или свален самолет. Но този казва нещо, което говори за свалек самолет. Цитат от статията: “ На 1200 м височина изтребителят изчезва от радарите…..” Най-вероятно поразен от приятелски огън. Пи същото време американци, провеждат учение с бойни стрелби в Румъния. Случая започна много много да смърди. Единствено американското посолство от всички натоваки държави пусна изявление, че скърби за загиналия пилот или нешо подобно като израз но със същия смисъл. От мен да знаете: с приятели американци, врагове не ни трябват.
А не може ли да са руснаците, на които често им се случва да правят провокации и да нарушават вьздушното пространство на сьседни дьржави?
България провежда учение със Сърбия близо до границата с Румъния. В Румъния се провежда съвместно учение на нато също със бойни стрелби. Всичко това се следи от приятелски и вражески спътници и радари. И изведнъж некой руснак със своя МИГ пуца по налия МИГ и цялото нато мълчи. Те за някакв утрепка като навални надигат вой, представаш л иси за такова нешо ще вият за санкци и т.н. Според мен: на тези две учение се е разигрсвал някакъв сценарии на нападение на натоеска държава. “Свои” и “чужди” изтребители във въздуха, учебни цели, условно приятелски и чужди пво, подавяне на радари, комуникации и т.н. Някъде по веригата нешо се е объркало и някой е мислел че стреля по учеба цел, а то било реален жив човек, поразен на 1200 м.
Той вина няма; вие имате и оставка трябва да се види в Генералния Щаб. Качили сте човека на стара руска бракма и 8 часа дори не комуникирате с него. Постовете по кулите какво правят спят ли по това време? Това армия ли е почивна станция ли е?
да повторя виновно онд/ онуй на деса/ като зелен лейтенант 94 г без да знае командването се оказва в сащ завръща се през турция с тогавашният американски военен аташе уж завършил академия а то школа на цру От тогава е над 8 пъти в сащ и нито веднъж в русия. с дейното му участие са затрити военна техника обурудване. Служебното Му правителство и без мандат на нерегламентирани срещи обещава И парите напред.за таралясниците Никога нее бил "Доктор на Воените науки" но незаконно се титулува такъв на тиквата след като му наредиха кой да е той извади "мамата" на която не само не прави кампания и тя стигна балотаж ами Фалшифицира в полза на фигуранта изборите Митът че е руски кандидат се разбива от действвията му както и включване на "Майстора"/доказана мутра и други в обкръжението си Дреболии са ,че при жена и деца има любовница особа изкарвала си прехраната на коленца зад бюрата но назначена на 2 заплати и даден апартамент
Всички български пилоти са безгрешни!!!Като мунчо разединителя! Бойко е виновен.
Трябва Истината да излезе . Не може да е без виновен - това е БГ АРМИЯТА - те трябва да имат Съвест и Закрила на България . Ако е Приятелски Огън , ако е грешка на Пилота , ако са виновни ГЕНЕРАЛИТЕ и АДМИРАЛИТЕ , ако няма Грешка - трябва Радев да измете Цялото това Чудо от БГ АРМИЯТА , и да положим нови основи на Армия .
Има едно златно правило. Когато пилотът не знае какво става и е загубил ориентир, той веднага обръща самолета нагоре, набира височина, и тогава му е по-лесно да се ориентира.
Като всичко руско не стават за бой, а само за паради Какво означва пилотът да не знае къде се намира, да няма уред, който да ми каже това По скоро трябва да се отърваваме от тях
Отървете се,само че американските "гърчила" на хартия,но изцяло платени ще дойдат след пет години(ако изобщо дойдат)
МиГ-29 е многоцелеви съветски изтребител от четвърто поколение. Разработен е през 1970-те години от конструкторското бюро Микоян, приет е на въоръжение в Съветските ВВС през 1983 г. F-16 „Fighting Falcon“ („боен сокол“) е американски боен самолет, разработен от General Dynamics през 70-те години на 20 век. Приет е на въоръжение в САЩ през 1978 г.
Всеки самолет, както и МИГ 29 има гласово предупреждение за опасна височина. По предпочитание на пилотите е с женски глас и за МИГ 29 е "высота опасная!"
Речеви информатор . Съобщенията са записани със спокоен женски глас. ..А сега да си представим командира на полка или ескадрилата да почне да дава ,,аварийни указания, в слушалките.?!