Коментари - "Галъп": Българите искат нов модел на пътната безопасност | dnes.dir.bg

Коментари - "Галъп": Българите искат нов модел на пътната безопасност | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това,че съм недоволен от КАЧЕСТВОТО на пътя, не означава автоматично, че искам камери навсякъде. Много са се разбързали с обработката на зомбитата, нещо Галъп. Рано е още за чипосването.

"Нов модел" сглобен от стари части и елементи ....НЕ СТАВАААА ! тотална и радикална ПОДМЯНА от долу нагоре и обратно... От ЗАКОНА....ПРАВИЛАТА...И ТЕЗИ ,КОИТО ЩЕ ОСЪЩЕСТВЯВАТ И ПРИЛАГАТ ! Иначе...."Мижем да те ...лажем... "...от 1973-та съм водач ...карал съм и карам нон-стоп и при милиционери...и при полицаи.... Мнението ми ,че промяна не само няма...но е още по-зле....Единственно вицовете са си ...същите ! Много мога да пиша...все пак 2 млн. км зад гърба ми не са малко.... особенно за човек ,като мен с образование ,но и работил ,като проф. водач .....Истината е ,че с "Безопасността на движението" се занимават все лица спуснати ,като парашутисти ,които хал-хабер си нямат и дори гумата на леката си кола не са сменяли сами.... Вече си чета молитвата преди да тръгна на път ,защото не знам на следващият завой ....какво говедо ще ме връхлети...А иначе "снимки" правиме...КАТ се е превърнал в един регистратор ,рекетьор и "папарак"...снима ли снима ,без дори да го е еня,този дето го снима ,че лети с 200 ,дали е пил ,дрогиран или книжка има....ЗАЩОТО ...НЕ ГО СПИРА! ВаЖното е ...ПАРИ ДА ИМА !

Изходът е само един: камери навсякъде, автоматични системи за регистрация на нарушенията, неотменимост на наказанието! За трето нарушение на едно и също правило - отнемане на водителското удостоверение за не по-малко от 3 години. При повторно задържане за управление без документи - ефективна осъдителна присъда. И проблема изобщо не е в качеството на пътищата - някъде карат изобщо без такива, но вижте кой участък от АМ Тракия се спира, кой го е строил, кой го е откривал.

Законотворчеството по пътната безопасност е емблематичен пример за пълната олигофрения и кретенизъм вилнеещи в т.н. "Народно Събрание". Тази политическа с-ма майсторски извлича от населението и изпраща в това "събрание" най-некадърната му част автоматически ставащи послушковци на всякакви лобиски кръгове ! Всичко това естествено обилно напудрено с "грижа за народа"!

Как неотменимост на наказание на база една гола снимка? Ми нали мога да си намеря кола двойник със същия номер и нарочно да направя няколко нарушения баш пред камери. И тоя с истинската кола после ще се скъса да обяснява, че няма дащна сестра.

2008година жертвите започнаха да спадат с по 100 на година, но от 2011 година насам се движат от 600-700 жертви на година. Това са средно по 50 жертви и 850 ранени на месец . Сегашния модел не работи, няма кой да работи за образованието по пътна безопасност в България. Комисията по транспорта и ИААА-София са окупирали обучението и изпитите на кандидати за водачи на превозни средства без нужната компетентност в образованието. Директива на ЕС и Закон за дейностите по предоставяне на услуги са категорични, че услугите свързани с обучение на водачи на превозни средства не са транспортни.

pakotankista съгласен със твоя коментар аз имам книжка от 1972 без ПТП карал съм и във Англия седем години е културата и толеронтността са коренно различни от България

Значи някой е сгодил жена ти, и ти решаваш да му го върнеш. Търсиш кола двойник по модел и цвят. Ако тази на любовника е леко чукната отпред чукаш и двойника. След това ти трябват фалшиви номера, ама нали се сещаш че такива написани на картонче няма да минат. За сериозно направени фалшиви номера ще ти трябват и сериозни пари. Отделно че това вече е престъпление по смисъла на Наказателния кодекс. Ще потрошиш един куп пари, и нерви. Защо са ти всичките тези главоболия като за половината пари двама квартални бабаити ще строшат кокалите на тоя дето те прави рогоносец, и проблема ти е решен. Не на последно място съвременните камери дават достатъчно качествени снимки на които се вижда не само колата и номера, но и кой е водача в момента на нарушението.