"Фолксваген" избра Турция пред България за новия си завод
За избора на Измир са надделяли представителите на Катар в Надзорния съвет на компанията
Обратно в новинатаКоментари - "Фолксваген" избра Турция пред България за новия си завод | Днес.dir.bg
Коментари
"Все още не е решено къде ще бъде построен новият завод на Volkswagen. Плановете са конкретизирани, но не и финализирани", казва обаче говорител на концерна в публикация на "Дойче веле" със заглавие: "България остава в играта: още няма окончателно решение"
Новината е фалшива и още няма официално становище на Фолксваген ! Но това не пречи на руските тролове и русофилистичният БеСеПарски слугинаж да продължават с опитите да извлекат дивиденти и да помпат антиевропейски настроения
квииииик квииииик квииииииик ХАХАХАХА квичиш ли а тьпанарче? Турция е предпочетена от европейска Германия вместо твойта уж европейска кочина.!.ХАХАХАХА
Гледам ти квичиш отново неканен в коментарника на ДИР-а …. Как е във фалиралата ви азиатска държавица - пада ли яко рублата, бягат ли руснаците към ЕС или САЩ, напивате ли се от мъка с препарати за вана ….
Помните ли случая Белведере от преди няколко години - голям международен скандал , в който един наш честен млад бизнесмен се опита да си чопне цяла френска компания с помощта на бухалките цацаратура и св. св. Трисвинариум. Та се наложи чак френския посланик да се намесва в свинщината. А взривения джип на Буда и героиствата му в Чехия през 90-те сигурни много са впечатлили шефовете от Фолксваген, което допълнително е повлияло на избора им
2 + 2 = 4, а не на 681, с целият му шмекерлък, шуробаджанащина и гьонсуратлък. Айде на грозданката, там ви е стихията драги оногурийски потомци.
е кой луд ще инвестира в государството на Черепа, Маджо, Брендо, Пеевски и още много петоколонници и ДС отрепки
Нашият Бойко ,ВоленСсидеров,Анмет Доган,Местан,Корнелия ще убедят немският бизнес да инвестира на тяхната територия,от коят са избягали милиони българи!ГЕРБ и Бойко ще триумфират като Фолксваген инвестира във бедната европейска къща на Евросъюзът
За съжаление , Турция предлага по-добри условия. Всеки инвеститор гледа това. Парите. От самото начало беше ясно, че ще е Турция. Няма демографски проблем, заплатите са по-ниски от България и държавата е готова да помага, а не да чака само финансиране от други, което се и краде. А и те има още няколко фабрики и опит в автомобилостроенето . Ние нямаме нищо. Така че, нещата са си на мястото.
кой нормален инвеститор ще предпочете 6 милионна страна от които половината са римляни пред 80 милионна която има тради ии в автомобилостроенето и то точно филиали на германски автопроизводители
Шефовете на големи компании не са тъпаци. Те преценяват рисковете и развитието за години напред. В този случай е решението е съвсем лесно. Самият факт, че тази държава вече 10 години се управлява и представлява пред света от един неграмотен простак, чиито единствени способности са да потупва по гърба, да се прави на мафиотски бос, да фамилиярничи като тракторист в хоремага, да се хили като тиква, да мучи и да гледа лошо като някакъв булдог, вече показва че в тази държава нещо не е наред. Или се населява от пълни олигофрени, които си избират най-простия олигофрен, или всичко е измама и манипулация.. И в двата случая резултатът е, че пари тук не бива да се рискуват.... Изобщо не се стига до обсъждане на въпроса за мутренското правосъди и мафиотския произвол..... То си е ясно. На тези хора най-много да им възложим да правят някое уплътнение, някой кабел или калъфка за седалка, но цяла кола...... Не. Конграчулейшънс, Борисов!!! За 10 години превърна обществените отношения, морала и доверието в развалина.
абсолютно смешна индустрия. Не можеме сами един трамвай да направиме. Кой ще ни повери коли да произвеждаме като нямаме един нормален инженер който да следи процеса в завода. Всички наши специалисти са били повече по време на ученето си в Плаза отколкото в ВУЗа
Еми нормално . Турция им е добър пазар- само там продават към 90 хил фоксвагнеа и шкоди годишно. До колкото знам в там е забранен вноса на стари коли , за разлика от тук със всички миризливи трошки. Има около 9 автомобилни завода а такива за авто части като в България са сигурно стотици. Имат инженери заплатите им са почти колкото на нашите, трудвото им законодателство болничини и прочее е много по либерано и накрая турците им дават около 100 милиона евро субсидия (неофициално). Честно казано че са мислили да идват тук си чист фейк
от българското правителство, в Германия знаят, че съществува интернет и могат да правят добре проучване: какви специалисти има в една страна, каква корупция, каква администрация, какви социални закони - и колко болнични средно се вземат, каква производителност на труда има, колко е стабилно законодателството и каква практика с автомобилостроенето има и т.н. Българското правителство гледа българските поръчкови телевизии и се надяваше, защото те му казваха, че България е най-напредналата.
Еми как да изберат мутроландия, като знаят, че постоянно ще бъдат рекетирани??? От кого ли? Сетете са сами!
няма нищо по-логично Фолксваген да изберат Турция - там има дългогодишен опит , производствена база , кадри , пазар нашия шанс беше че сме страна в ЕС и сложната политическа обстановка при съседи ( и вътрешна , и външна ) все пак явно са надделели чисто пазарната тежест , а не политическата..... друго ми прави впечатление - във съскането на червените тролове , които леят крокодилски сълзи , прозира една радост и задоволство , че въпреки усилията на Борисов ,не бяхме избрани за дестинация на новият завод . Един вид - провалил се Бойко. Това явно прави много щастлива червената паплач , на която ще припомня че преди някъде 2 месеца когато имаше индикации , че ние ще бъдем избрани , "достойният президент" Радев се опита да яхне тази "новина" и да обяви че е лобирал пред германският си колега "да натисне Фолксваген". Един вид и той "барабар Петко с мъжете" , ще кажеш че от него нещо зависи или пък геманският президент ще се разтропа да му помогне.........
Какав торизам каква европейска столица на културата. Каква икономика замиделие ,ние сме бананова бг република щом примиера ни е бил мутра пазача на Тошо Живков
Какав торизам каква европейска столица на културата. Каква икономика замиделие ,ние сме бананова бг република щом примиера ни е бил мутра пазача на Тошо Живков
Фолксваген си направи една голяма гавра с това че уж избира между няколко страни. Турция е била избрана още от самото начало тъй като тя бие по всички показатели страните в региона. Турците не спаха последните 30 г. като нас а направиха силна икономически държава с много напреднали технологии. Имат специалисти а не напомпани по фитнесите орангутани. Имат стотици заводи а ние имаме стотици кол центрове . Единственото по което ги биеме са хилядите ни смотани ресторанти на всяка крачка. Ама за съжаление германците не се интересуват от кебапчетата ни.
Абе стига с тези фалшиви новини... Б ългария, Турция, Саудитска арабия, Марс .....еми не е е решено и тъпите комуняги им се дописало...айде марш в Сибир да правите лади.
Поредната статия писана за сла.оумни! Фолксваген даже посочи причините да избере Турция пред България! Няма кой да чете! Те са следните 1. сравнително ниските заплати в Турция 2. ниското ниво на заболяемост на работниците в Турция (явно турците се пишат по-рядко болни) 3. големия пазар в Турция в стравнение с България (поръчки от турското правителство и население 80 милиона потребители) 4. наличието на повече квалифицирани кадри 5. дългия опит в автомобилостроенето 6. местоположенито в България (терен до Кремиковци на 400 км. от пристанище, в Турция директно до второто по големина пристанище) Гламавите форумци няма как да го разберат това! За тях виновен е Бойко Боросив за това че Турция е голяма, а българите много чувствителни, за да не кажа мързеливи (пишат се много често болни)!
Браво пич за коментара. Това е само да го четат Боко и пасмината му ама не би - те такива коментари не четат. Даже и платетените им тролове като ги четат им е неудобно да мъ рапортуват за да не му развалят настроението. На Боко ние вече не му трябваме - нищо не може да ги спре да крадат. И без нас могат да си вземат помощите от Гейропа по разните проекти.
Той не е толкова умен, но има съветници, които са му обяснили нещата. Нооо, трябва да продължава промиването на родните "мозъци" колко бат Боце е нужен на всички нас и света в частност. Айде поне в частта му наречена Зап.Балкани :)))
те тези неща не са ги знаели от Фолксваген предварително, та толкова дълго се замисляха дали теренът с времето ще се приближи до пристанище, а населението ни кога ще стигне турското също изисква дълги изчисления. Оманците още ни съдят, задето мутрата обра КТБ и са казали на германците, че тук е много, ама много рисковано, защото ни управлява мутра и на последните избори не я махнахме, а като махнат машинното гласуване очевидно няма да я махнем и на есенните.
Иначе корупцията в България няма нищо общо... Калпавата държавна администрация? Как си представяш по Наредба 28 Фолксваген да приведе софтуера си по СУПТО? А да си дадат сорсовете в НАП, та да ги регистрират? Калпавият бизнес климат, дето олигархията върти синджира от 10 години? А престъпността? Иначе това решение няма нищо общо с ГЕРБ и Бойко Тиквич... 80млн. пазар в Турция - а ЕС колко милиона е?
А Росен Десиславин Банов няма ли да каже нещо? Нали беше уредил нещата? Нали уж клъстери бил създал ... Всъщност разбирам го, не му е до това сега - мина ураган през Гърция, сигурно къщата му е порутена, кво му пука за България ...
Миналата година цените на енергията в Турция скочиха с около 60 %. Нека всички тука първо да четат и да се информират и после да коментират.
гъзурченето и хвалбите на ББ на ляво и на дясно в Европа се случи очакваното. Този край на света винаги ще си остане заден двор. Не, че не е разграден и непривлекателен дори за собствените си млади хора. Ако и да изтриете машинното гласуване, 2 мил. вече си казаха думата и напуснаха държавата. Жалко е, че мат'ряла е все още сляп и глух за това, че бат Боце прави всичко само за да докаже на себе си и света, колко Боце е нужен на света. Прибавете към това и катарските пари, както и важността на Турция за НАТО и региона. Тъкмо за това тя се държи напоследък така предизвикателно. От друга страна България няколко пъти се пробва и провали в производството на автомобили. Шкода-Мадара се произвеждаше в Шумен. И въпреки всичко е жалко така да се проваляме като държава и нация. Огромна промяна е нужна в обществото, въпроса е всеки да я види за себе си.
Май по-късно се разбра, че нищо не са избрали, а са отложили избора за края на август, ама дирникът нали трабва да се изходи по въпроса...
Вече е пробвано да се докарат автомобилни компании. Но се оказа, че са много стиснати. Човек, т.е. министър им иска малка сумичка от 500 милиона комисиона за посредничеството, а те не дават. И сега сигурно са поискали малко пари ама стиснатите германци 300-400 милиона не могат да заделят.
"Акциите поскъпнаха в петък с цели 11.6% след информацията за избора на Измир." :) Помислете какъв срив би имало ако бяха избрали България :)
Завод за автомобили няма да имаме ясно е защо ,. но компенсираме с Мистър Гей Европа , дирниците са много годри и ще ни го натрапват често!
Ама вие наистина ли се вързахте на историята, че някой ще прави завод тук? Нали още на първата година, българския съд ще му вземе завода и ще го прехвърли на някой неграмотен от някакво гето. Пък докато WV си обжалват пред европейски съд, ще минат 10 години и съответно няма да има и камъче за връщане.
Фоксвагените имат Ляв или Десен волан. Сега за прърви път ще имат Заден волан по турски....
Нали работата беше в кърпа вързана. Трябваше да пазим стратегическо мълчание за да не дразним инвеститорите. И сега какво - нищо, но от сърце.
наши приятели,готови да инвестират милиарди в БГ,сега пък-не са.Това са "приятелите" на Тиквуната.Разбрали са след среща в МС,че тука не трябва да се инвестира.Защо ли?
Има едни квалифицирани в енергото опбогници ще му обьрнат фазите на голфа и ще бие през запалеата като включиш чистачките
Да пратят хотелиера да ги орита борда на директорите На Голфо че не ни уважават - ама Оная на джеки чан роднина - сьс два прьста на петата му смени центьра на тежеста - ама оная е ходила казарма а тоя завалияте е гледал само малко повече БтВ екшьн и някой мач на Моци вьв Крейзи Форрест Юнайтид
Онзи индивид в президентството си скъса дупарата да плюе по България и разправя на ляво и на дясно колко сме скапани ние. Не се прави така. Как очакваш да дойдат инвеститори тук когато имаме политици които постояно говорят мног е гадно тук. Много дте скапани вий българите. Мислите ли че Ердо е позволил на някой в турскто правителство да говори по този начин и да пъди инвеститорите ???
Преи ГЕРБ никога НЕ СМЕ БИЛИ в състезанието за такъв завод. Нямало ни е на картата. Сега има инфраструктура, има индутрия. Много по развити сме. Достигнахме до финал. Няхме много по добър избор от западнала сърбия. И загубихне на финала от държава с 80 милиона население. Не успяхме но вървим напред.
Кой сериозен инвеститор ще дойде в троянския кон на путин на балканите. Айде по сериозно. Първо изчистете парламента от руски агенти после искайте висок стандарт на живот
Какви са тия смешни драсканици? Вие нормални ли сте? Плюете и обиждате без грам компетентност! Турция с по-добра инфраструктура от България? Я вижте картата на турските магистрали! Една от Истанбул до Анкара и малки построени участъци около Измир и край Адана. Турските работници са по-трудолюбиви и надеждни? Много спорно твърдение! На турчина му дай по цял ден да пие чай и да виси пред магазина на сянка. Кой е казал, че в един български завод трябва да работят само българи? Могат да внесат всякакви работници, дори от Сърбия и Турция. В Турция има много сериозни ограничения за чужденци, които искат да работят. Говоря за германските инженери, които трябва да изпратят там. Но заради инфлацията минималната работна заплата (малко над 2000 лири) падна до 200 евро. Т. е. нашите заплати са по-високи и са с тенденция да растат, а турските - не. Имаме и много по-сериозно трудово право с 40 раб. часове в седмицата и по-голяма годишна почивка. В Турция се работи 45 часа на седмица и се почива 14 дена в годината. Турция има три предимства пред България - морето при Измир, където произведените коли ще могат да се изнасят, многото турски служители в сегашните заводи на "Фолксваген" в Германия, които могат да бъдат изпратени там и не на последно място държавната помощ (и щедрите подкупи), които България не може да предложи. Решението на "Фолксваген" е по икономически причини. Не го политизирайте излишно!
Много сте смешни, нямате никакво понятие за живота в Турция! Заповядайте, погостувайте у нас! Само тогава ще ви мине нелепата злоба против нашата прекрасна страна!
Турците дават рушвети за да получат инвестиция, а нашите ИСКАТ РУШВЕТИ и гонят инвеститорите. Така е в партиино-мафиотската държава Булгаристан за съжаление .......
Вероятно защото са търсили държава, а не просто територия, на която да си построят завода.
Турците ще произвеждат Volkswagen. Имат всичко за това - и кадри и традиции в автомобилостроенето. Пък и са дисциплинирани и трудолюбиви. А ние може да произвеждаме само Holzwagen или казано по-просто каруци. Чак не ми побира акъла, кой ЛУД ще дойде да строи такова нещо у нас.
Ако Фолсваген избере България това ще бетонира статуквото на мафията ГЕРБ.БСП.ДПС.ОП.честито на печелившите от БКП преходът