Фирма, спасявала подводницата "Курск", идва на помощ за заседналия кораб
Междувременно евродепутатът от ГЕРБ Андрей Новаков предупреди Европарламента за риск от екокатастрофа в Черно море
Обратно в новинатаКоментари - Фирма, спасявала подводницата "Курск", идва на помощ за заседналия кораб | Днес.dir.bg
Коментари
Като знам как спасиха подводницата, не искам да си мисля какъв ще е резултата и за кораба.
Курск не беше спасена, а и беше отрязан под водата носовия отсек , който остана на дъното, а останалата част бе извадена, заедно със загиналите подводничари.
За подводницата “Курск” бяха предложени навреме за да се спаси живота на моряците- услугите на същата холандска фирма , но тогава в Русия , също както и днес и у нас неграмотни, немарливи, мързеливи и най-вече некомпетентни държавни чиновници оставиха моряците да умрат на дъното на балтйско море . Днес и у нас това означава , че товара от изкуствена тор ще бъде разпилян в морето а кораба ще се разбие в скалите !
И като е бил малък ББ му е сипвал тайно разхлабително в шишенцето, затова е пълнил гащите.
Защото руснаците отказаха първоначално помощта, да не би холандците да им разкрият военните тайни. Това уби екипажа на Курск, но Русия отдавна е доказала, че за тях човешкия живот е статистика
Ма що ще наемаме помощ след десет дена гледане и почесване по темето? Да викнат новия глав секретар Радев Мудния, да му дръпне една реч от скалите и нещата веднага ще се оправят
"По думите му има престъпна безотговорност назад във времето, свързана с техническата обезпеченост. Той обясни, че в закона е ясно записано, че държавата трябва да има отговорност и ресурсна обезпеченост при такива случаи." O боже ... как държавата да има същата обезпеченост като международни фирми които са специализирани в решаването на подобни кризи. Тоя чакал половин месец преди да вдигне телефона и да се свърже с фирма която може да изтегли кораба и сега разбира се някой друг му е виновен. Няма да отървеш кожата с тия оправдания ... Гешев ще те пита колко дни бездейства?
Тоя министър кво се пени сега? Корабът заседна на 20.09, не отиде на място, не създадоха веднага кризисен щаб... В момента практически няма държава, заради политическите чистки, а той иска администрацията да работи адекватно...
Въпросът е защо чак сега наехме техниката? След 10 дни гледане, писане на доклади, след като времето се развали....ние се сетихме да поискаме помощ
Курск потъна в Баренцово, а не в Балтийско море. Но и аз имам предчувствието, че скоро торът ще се излее, и мазутът и маслото от кораба. А самия кораб ще е на парчета.
Пак безвъзмездно няма ли кой да им свърши работата като фирмите които им намериха самолета? Аматьори. 10 дена се почесвал сега 300 хиляди тона азотен тор като ще се изсипят в морето се сетил да се оплаква ...
Да обобщим- свалиха върху баржа 300 тона от общо 3 000, като по-голямата част разпиряха в морето. Накрая баржата заседна и фърлиха в морето и тия 300 тона от баржата Направо да викат сапьорите и да го взривяват, хеле ки стани чудесен плаж
Ице не се оправдавай с другите, ти си отговорен за забавянето! Кой знае какви дъвки си чагъртал под бюрото си през това време
"Нищо такова не е свършено и в рамките на 3-4 дни трябва да го свършим това с лични контакти", отбеляза служебният министър. Какви са тия лични контакти ... това не е ли международна фирма която ще върши работа за българската държава ... на кой му пука дали имаш лични контакти ... вдигаш телефона и намирате фирмата с най-добрата оферта това ти е работата!
Това е заради некадърните руснаци, дето сакън да не им разкрият "военните" тайни, пожертваха моряците.
Фирмите не са хиляда и да го ринеш с лопата, а специалистите са по-малко, а свободните и желани да работят съвсем малко.
Еййй, разгеле, след една седмица закъснение се сети, че има проблем. Една седмица къде бля, та не разбра морска администрация какво е свършила или след снощното видео трябва да има някой виновен и сега морска администрация и последните 12 години (демек Борисов) са виновни... Защото някой трябва да опере пешкира... И някой трябва да натрупа точки... Използвал бил лични контакти... Ама не само че сте малоумни, ами сте и смешни и безотговорни. Още преди една седмица трябваше да си там, да видиш какво става, да направиш организация, да проследяваш какво се случва... Да ама не.
Тъпако, за смъртта на моряците от Курск е виновен Путин и другите некадърници, дето сума време се колебаха преди да разрешат да им помонат "отвън".
Нещо сериозно като тази катастрофа с течение на времето се е превърщало в трагикомедия, цирк и извратено шоу. И с този случай няма да е по-различно. това ни е съдбата - посмешището на света
Иначе се дадоха едни милиарди за самолети които ги видяхме само на хартия а нямаме техника за такива ситуации, ей това е безцелно харчене на пари.
И защо трябва да имаме наши собствени машини за подобни дейности? Това са сложни, скъпи машини, чиято поддръжка и съхранение сигурно струват двойно спрямо самата машина! И да поддържаш това, чакайки авария.... Много по-рентабилност е да наемеш когато ти потрябва тесен специалист в областта. Все едно вкъщи да съм и зидар, и мазсч, и обущар, и Ел техник - защото все ще се случи да ми потрябват тези умения. Напротив! Много по-добре е да работиш с международно доказани специалисти, които всеки ден правят това, а не веднъж на 2-3 години. И имайте предвид, че това е частна фирма, това не е държавна фирма! Щом Холандия е оставила този отрасъл в частни ръце, ние по коя логика трябва да го градим държавен?
Такива критични изказвания са недопустими! За царя - Слънце, ББ Жипков, или хубаво, или нищо!
Вие, министрите, май си мислите, че работата ви е да стоите на едни бюра и да си чешете задните части, а не схващате, че всъщност работата ви е да управлявате държавни структури и хората, които работят в тях. Още живеете с мисълта, че да си на управленска позиция означава виртуални сврки и материални облаги, а всъщност ръководния пост означава НОСЕНЕ НА ОТГОВОРНОСТ И ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ, КООРДИНАЦИЯ МЕЖДУ РАЗЛИЧНИТЕ ВЕДОМСТВА, БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВЛАСТТА, С КОЯТО СТЕ ОПРАВОМОЩЕНИ. Положението е "Дай на простака власт и му гледай сеира."
точно 300 хиляди тона +/- 2-3 хиляди тона И то не било пудра захар , ами сода бикарбонат
Имаш ли бегла идея колко време се пътува по море? Докато дойдат, кораб за спасяване няма да има. Даже на ръце да бяха натоварили товара, вече щеше да е свален от няколко дни поне. Проблема изобщо не е до техника, а че чакаха собственика на кораба да плати, което естествено той не направи.
Ай стига дрънкахте глупости за Курск! Явно сте били келеши тогава или пияни под масата. На втория ден от инцидента тези холандци предлагат на Путин да се заемат със спасяването на екипажа, заявявайки, че могат! Отговора на Путин е, че няма да допусне чужди граждани до военните тайни на подводницата. Между 3тия и 5тия ден екипажа измира, благодарение на управниците си! Казват, че писаците и стенанията на умиращите са били ужасяващи. Мисля, че в крайна сметка, Русия сами изваждат подводницата към 20тия ден. Разбирам, че човек не може да знае всичко и че и автора е виновен, че не е припомнил в статията. Но вече сме в електронния век, мамицата му, четете бе, интересувайте се! Недейте вярва на всичко, което някой ви каже или недоразкаже.
Историята с Курск представя истинското лице на Русия и защо България трябва да стои много далеч от всеки, който ни тласка натам
Легенди. От тази дълбочина единственото, което са можели да чуят евентуално е потропване. Писъци, стенания...пълни измишльотини. Някой го бил казаал. При смърт от хипертония или задушаване с въглероден деоксид просто заспиваш, а не стенеш
Ето заради такива като тебе, мръсен предател, българите нямат нужда от дявол когато се пържат в казана! Отиде да равиш политическа пропаганда в евро парламента, а? Некомпетентно се управлява? От служебно правителство? Нали вие пяхте оная песен, че служебното правителство само трябвло да организира избори? Какви кораби сега да извлича? С какво да ги извлича? Купихте ли техника за тоя флот? С парите на данъколатците! Или ги откраднахте и си накупихте къщи, коли, любовници и почивки! Мамка ви мръсна гербаджийска - ще дойте Видовден!
Предишните министри лично са управлявали тоя кораб и са го накарали да заседне. Същите предишни управляващи са заключили министъра в някое подземие и не са му дали възможност да направи до днес каквото и да било. Също така, предишните управляващи със заплахи са го накарали да твърди че няма екологична опасност и няма никакъв проблем от това че е заседнал кораба. Предрешен предишен управляващ, е опровергал твърдението на водолазите че има замърсяване от кораба. Поредният служебен министър, дето не помни какво е говорил преди по-малко от седмица и развива теории за долнопробен Роман.
Боко Тиквата щял да е там с джипката... ХАХАХАХАХАХАХАХАХА Особено ако има камери и мисирки а? Александър Тодоров, представител на сайта Maritime.bg: "Това е безобразие, което видяхме вчера при разтоварване на кораба. Държавата не успя да намери кофата, с която се разтоварва, а видяхме как опасната тор попада в морето. Използван е грайфер, който би бил по-полезен за товарене на инертни материали като чакъл. През последните 12 години морския неправителствен сектор предупреждава че не сме готови за мащабен инцидент". 12 години бантускот неграмотен! Съвпадение а?
Абе Ристо. Директивата за изчегъртване беше дадена преди 5-6 месеца. Тогава що не чегърташе ? Проспа една седмица, и като ти запари на задника, сега ще чегърташ. Хубаво си се сетил най-после да извикаш твоя "личен контакт" дето уж извадил "Курск" (в крайна сметка го довлякоха до брега на парчета), ама трябва да извикаш и чистачите на мазут, масло и т.н. Да дойдат колкото си може по-рано. Мазалото ще е голямо.
След като служебното правителство трябва да организира само едни избори, какви бяха тия масови уволнения? Какви бяха тия спирания на абсолютно всяка дейност в държавата? Значи хем си противоречите хем си мислите че някой ви вярва. Това министърче лично каза че няма проблем от екокатастрофа. А от морско спасяване не разбираш абсолютно нищо.
Александър Тодоров, представител на сайта Maritime.bg: "Това е безобразие, което видяхме вчера при разтоварване на кораба. Държавата не успя да намери кофата, с която се разтоварва, а видяхме как опасната тор попада в морето. Използван е грайфер, който би бил по-полезен за товарене на инертни материали като чакъл. През последните 12 години морския неправителствен сектор предупреждава че не сме готови за мащабен инцидент". 12 години ? Съвпадение а? ХАХАХАХАХАХАХА