17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Минавал е под Аспарухов мост точно... Безброй пъти.

С авточасти за танкови двигатели - да поясним. Но тя съдбата си знае работата, ака не потънат, ще закъснеят за след войната

Сто жп вагона е вместимостта на ферибота. Авточастите явно трябва да са за следващите 100 години за грузинския автопарк.

Извинявай наоима място за 108 вагона. На времето ги връщахме вагоните натоварени с хедери произведени в Ген.Тошево.

Първо кораб няма как да удари моста. Най-много да заседне до брега-колоните на моста са на брега. Второ горивна помпа изгоряла-ами нали има втора на стенд-бай.Ако е на двигателя - просто спира да работят тези цилиндри. Трето отказала електрониката - демек леко май е спрал агрегат и тока по кораба.Но пък трябва да има аварийно захранване от друг агрегат. Поне като пишете статии питайте някой да ви обясни какво как може да се случи, за да се избегнат всякакви подобни халтури.

На две двойки(500м) преди моста е, има го точно на приложението, но като напишеш аха аха да събори моста по четаемо звучи

„георите на Севастопол” няма как да е бил натоварен с авточасти. По-скоро с оръжие.

С какво да замърси, с авточасти!? Трудно може да се замърси повече от отворената фекална тръба, която се излива от години в езерото.

Кажеш "варна" и няма какво повече. Някоя тамошна отрепка е взел плика с парите, подписал е каквото са му дали и ето резултата......

Помежду ни такава умраза, а търсим кой настройва тези дето ни мразят отвън….

са винаги дублирани. А тези с високо налягане са куплирани към двигателя... Не пишете глупости!

Така, нека да спрем с глупостите. Когато пишете нещо, поне си проверявайте източниците. Фериботът НЕ Е преминал ходови изпитания, което е безумие след ремонт, особено на кораб, наистина стоял и ръждясвал с години, т.е. не може да говорим за никакви успешни проверки. Който има идея за какво става дума, очакваше това да се случи. Не съм сигурен дали случая не е работа на прокуратурата, защото поради алчността и бързането на определени индивиди, бе застрашен и живота на адски много хора и изобщо обект от стратегическо значение за държавата! А, че е натоварен с авточасти също не е вярно, но да не задълбаваме!

Да уточня за незнаещите - Аспаруховия мост е част от пътната артерия Варна-Бургас. Освен това, през него минава и трафикът (градски транспорт включително) към големите варненски квартали Аспарухово и Галата. Всеки проблем с него засяга пряко целия черноморски бизнес. Обходният маршрут през Девня е немисли,м. А фериботът през езерото не може да смогне само на колите от вилната зона.

Просто е трябвало да бъде осигурен за преминаването под моста с по един влекач на бака и на кърмата. Можело е да стане голяма беля. Икономията е майка на немотията.

Така е, било е задължително да има влекач ескорт, мисля че струва около 1000 евро, вече не е собственост на Домуса, а на БМКЦ. Повече от два години беше вързан с брат си Героите на Одеса на Фериботния комплекс. Доколкото чух е чартиран на украинци, корабът си струва за сегашните форсмажорни обстлятелства около войната. Точно сега минавам около него, на котва в езерото е, до него е влекача на Домуса Алкаид и викат пилот, дестинацията е Поти Грузия, инфо за тези които търсят сензациите, няма нищо сензационно.

Кой калибър са били авточастите?

Видел е че украинците са минирали и ше земе да потъне. Кака Корни да му мисли.

Абе как "Героите на Севастопол"? Те тия от Севастопол са сепаратисти, не е лошо да се преименува на "Слава Украине", "Азовстальски герои" или нещо такова..."Героите на Украйна" или поне "Евроатлантическа солидарност".

"Той не е плавал от две години, но преди да поеме на курса си е преминал успешно през всички необходими проверки." Проверяващият към капитана: - Гоше, ще го бъде ли това корито? Капитанът, подавайки каса бира и бутилка уиски: - Е как няма да го бъде, Пешо, всичко е тип-топ. Проверяващият разписва документите и... резултата е налице :)

Как така натоварен с авточасти....ние нали нищо не произвеждаме...

Произвеждаме - 20 мм. полуоски, противотанкови джанти, калници "земя-въздух" и самонасочващи се мигачи :)

Ти при Думусчито ли работиш?

Schilo

Я, върви ли още?

Тея фериботи са от 70те на миналия век. Норвежки, били са мнооого добри на времето, ама всяко нещо си има край, за разлика от салама.

Кюфтето е безкрайно.

Ох , златни ти уста., ако е вярно. Ама отхапеш 2 пъти и край на кюфтето. Виж ако е татарско кюфте друга работа . С подходяща гарнитура може и да се нахраниш. Ама и неговия край идва. Героите на Севастопол го бяха вързали на кея от поне 2 години, защото много пушел, ама за авточастите трябва превоз, няма как.

Проектът е формално сръбски, на КБ "Uljanik" от гр. Пула, днес - в Хърватска. "Героите на Одеса" е строен в норвежката Fredriksstad Mekaniske Verksted. "Героите на Севастопол" - в Framnaes Mekaniske Verksted Двата руски ферибота - "Героите на Плевен" и "Героите на Шипка" са строени в Пула, в Brodogradiliste "Uljanik".